דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אילן שטראוס, מנהל מקצועי בגיל פרינט: “אנשים מבינים שלצד המיתוג הקונבנציונלי, החלל בעסקים ואירועים עשויים להיות פלטפורמה נהדרת להעברת מסרים, ברמה המילולית או ברמה הויזואלית”
GIL (5)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פעם כשאמרו הקירות מדברים התכוונו לקירות בשכונת מאה שערים ולפשקווילים הזועקים מהקירות שם, אלא שהיום יש לכך משמעות נוספת, אקסקלוסיבית יותר: מיתוג חלל, הכולל מיתוג קירות בבתי עסק וארגונים.

חטיבת גיל פרינט, מקבוצת גיל גרופ, העוסקת בין היתר במיתוג קירות, מדווחת על עלייה בביקוש למיתוג חלל בבתי עסק. כך למשל בפרויקט משרדים למכירה של “מיי אופיס”, מבית חברת “פסגות נדל”ן”, עוצבו הקירות בעיצוב ייחודי של מעצבת חלל מטעם גיל פרינט, כדי להעצים את חוויית הלקוחות הפוטנציאליים המבקרים במקום.

בין הפרויקטים של עיצוב חלל אשר בוצעו על ידי גיל פרינט, מיתוג מכוני כושר המחזיקים ציוד כושר של חברת פריקור העולמית כמו גם בקופות חולים ועוד.

“הרעיון של עיצוב חלל וקירות בבתי עסק ובאירועים ממותגים הופך לנפוץ יותר ויותר”, אומר אילן שטראוס, מנהל מקצועי בגיל פרינט, “אנשים מבינים שלצד המיתוג הקונבנציונלי, החלל בעסקים ואירועים עשויים להיות פלטפורמה נהדרת להעברת מסרים, ברמה המילולית או ברמה הויזואלית”.

קירות מדברים: תופעת מיתוג חללים צוברת תאוצה 1 קירות מדברים: תופעת מיתוג חללים צוברת תאוצה 2 קירות מדברים: תופעת מיתוג חללים צוברת תאוצה 3 קירות מדברים: תופעת מיתוג חללים צוברת תאוצה 4 קירות מדברים: תופעת מיתוג חללים צוברת תאוצה 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן