מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
בכתבה זו תוכלו להכיר 5 פונקציות טכנולוגיות מגניבות שיעזרו לכם לתקשר טוב יותר עם הלקוחות שלכם ולכו תדעו, אולי גם להגדיל מכירות
email
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם אתם שולחים מיילים ללקוחות שלכם ואתם משתמשים במערכת הדיוור MeserGo, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת. בשורות הבאות נספר לכם על חמישה פיצ’רים מתקדמים במערכת (מתוך רבים הקיימים בה), שיעזרו לכם לקבל תוצאות טובות יותר ולהגדיל מכירות באמצעות שדרוג היעילות של המיילים שלכם.

גלרית תמונות מתחלפות

גלריית תמונות מתחלפות הינו פיצ’ר המאפשר לכם לנצל טוב יותר את שטח הדיוור. שימוש בכלי זה יכול לעזור לכם במיקסום אזורי התצוגה בדיוור, הואיל ושטח הדיוור מוגבל, במיוחד כאשר הוא נקרא ממכשיר סלולרי, אזי יש חשיבות רבה לאזור הראשון שהגולש רואה, ושטח זה הינו הנדל”ן היקר ביותר שלכם.

הפיצ’ר הזה עוזר לכם ליצור אלמנט של תמונות מתחלפות בשטח הנבחר. אתם לא צריכים ליצור מהתמונות גיפ בתוכנה חיצונית, המערכת מבצעת עבורם תוך שניות את הפעולה וממקסמת לכם את השטח. כמובן, ניתן לחזור ולערוך את הגלריה לפי רצונכם בכל רגע נתון.

חיבור אינטגרלי ל Elementor

בשנים האחרונות החיבור של מערכות לאתרי אינטרנט הפך להיות חיוני. השאיפה של כל בעל עסק היא שהלקוח יחווה את האתר עם העיצוב של המותג שלו ולהוציא אותו כמה שפחות מהמרחב הזה. עובדה זו מצריכה יכולת “דיבור” בין הטפסים באתר לבין מערכות הדיוור.

ב-MeserGo פיתחו תוסף ייחודי המתממשק לאתרים מבוססי WordPress (פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית ביותר בעולם) תוך שימוש בשילוב של Page Builder (בונה הדפים) הפופולרי (והישראלי) Elementor.

לאחר חיבור הטפסים ניתן בין היתר לייצר אוטומציות (במערכת MeserGo) של משלוח אוטומטי של הודעות SMS ודיוורים בדואר אלקטרוני בעקבות פעולה מוגדרת מראש. לדוגמה: אם לקוח רשם את עצמו בדף נחיתה, אוטומטית הוא יקבל מייל המודיע לו על הצטרפותו למועדון הלקוחות. מערכת זו מאפשרת לעסק להתנהל באופן אוטומטי ויעיל, ולעקוב בצורה מסודרת אחר תנועות במאגר הלקוחות וכן להגדיל את המכירות באופן משמעותי.

כמובן שיש במערכת גם יכולות חיבור מובנות ל-Zapier ומערכות שונות.

בדיקת המייל בפלטפורמות שונות

הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות, כמו תוכנות דואר שונות, סוגי מכשירים ועוד, ואין לנו שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים. לכן חשוב לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג טוב בכל הפלטפורמות. כל פלטפורמה מציגה את הדיוור באופן שונה, ופעמים שמה שיפה בפלטפורמה מסוימת, לא נראה טוב במקום אחר.

בדיוק בגלל זה פיתחנו את פיצ’ר בדיקת המייל בפלטפורמות השונות. הפיצ’ר מאפשר לבדוק כיצד יראה הדיוור שלכם ממש באותן פלטפורמות. ולא, לא מדובר בהדמיה. המערכת שולחת הודעת טסט לאותן פלטפורמות נפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן, כך שתוכלו לצפות בדיוור לפני השליחה בכל הפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה במידת הצורך. יכולת זו מאפשרת לכם לדעת שהדיוור שלכם הגיע בצורה הטובה ביותר, לכלל הלקוחות שלכם, לא משנה באיזה פלטפורמה הם משתמשים.

מסננים ורשימות דינמיות

זהו פיצ’ר המאפשר בידול של המערכת ויכולת שליחה רק למי שהגדרתם מראש. למשל, רק לתושבי ראשון לציון או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים שלושה חודשים.

יכולת זו מאפשרת מיקסום של הדיוור ומיקוד יעיל ביותר של הודעות, ובכך להשיג שיפור ניכר בדיוורים הנשלחים, הואיל ובתחום הדיוור האלקטרוני נודעת חשיבה מכרעת לביצוע סגמנטציה ופילוח בשלב משלוח הדיוורים.

כלומר, המשווק נדרש לנסות ולדייק עד כמה שאפשר את מסרי הדיוור לקהל שמקבל את הדיוור, כאשר המסר מותאם, עולה הסבירות פי כמה שהקלקה על המייל תתן קריאה מעמיקה יותר ובסופו של דבר גם הישג מטרתו של המייל בשלב זה.

כלי לקישור אזורים בתמונה – מפת תמונה

יכולת מתקדמת במערכת המאפשרת ליצור לינקים שונים באזורים שונים בתמונה, יכולת זו חוסכת לך זמן יקר ושעות גרפיקה  וכמובן הוצאה כספית.

התוכנה מאפשרת להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה. למשל אם יש בתמונה מספר פריטים, אזי יכולת זו מאפשרת לקשר כל לינק לאזור שונה וכאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל להקליק על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללניק המשותף. 

לאתר MeserGo לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן