מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
האתגר הגדול של כל בעל עסק הוא ניהול ותפעול של מועדון לקוחות מקצועי ואפקטיבי. גם אלו שמכירים את הפלטפורמות הטכנולוגיות, מתקשים להתמיד ולהפתיע את לקוחותיהם. הנה הפתרון האוטומטי שיעשה לכם סדר
shlomi kakon (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני קצת יותר מחודשיים, פרסמנו כאן כתבה מרתקת על תחום המיילים והסמסים וסיפרנו איך מתנתקים מרשימות תפוצה, כמה אנשים משיבים לסקרים, האם אפשר לתבוע מפלגות על ספאם ואיזה שירות נבנה בהתאמה מיוחדת למגזר החרדי. לכאורה, לא משהו חריג בנוף שלנו. באתר התוכן המקצועי לאנשי הפרסום, אנחנו משתדלים לפרסם כתבות מקצועיות בנושאים שונים כדי להעשיר את הידע של הקורא ולעדכן אותו על התפתחויות בענף. אלא שהכתבה המדוברת, בניגוד לאחרות, נשלחה למאות חברי פאשקעוויל באמצעות סמס מיוחד עם קישור לקריאת הכתבה. כתוצאה מכך, התפתח דיון ער בווטסאפ והכתבה הגיעה למקום הראשון בדירוג הכתבות הנצפות באתר באותו חודש.

כבעל אתר שכל כניסה חשובה לו, למדתי מכך על חשיבותה של ההפצה ועל הפלטפורמה המיוחדת שלא מספיק מנוצלת. עוד באותה עת חשבתי להתמיד בדיוור האישי ולשלוח ניוזלטרים וסמסים על בסיס קבוע. אבל מה מתברר? הידיעה בלבד לא מספיקה, אפילו הרצון הטוב לא תמיד מתגשם. כדי לקדם צריך להזיע. מישהו צריך לנסח ולשלוח את הסמסים הללו, מישהו צריך לכתוב ניוזלטר ולעצב אותו כדי שיעבוד כמו שצריך. אם יש משהו שאני יכול להבטיח לכם זה שהעבודה הזאת לא נעשית מאליה.

כשסיפרתי לשלומי קקון, בעלים של חברת MeserGo, על האתגר שלי בשליחת סמסים ומיילים לגולשים, הוא הזמין אותי לשיחה על כוס קפה. “אתה מתפרץ לדלת פתוחה”, הוא אמר לי, “שב איתי יותר מאוחר ואני אספר לך על המערכת שאנחנו מתכננים להשיק בקרוב”.

שלומי יושב במתחם אמפרסנד סמוך למשרד שלנו וכשהוא קובע לשבת “יותר מאוחר”, הפגישה יכולה להתקיים גם כעבור שבועיים. אנחנו בכל מקרה נפגשים כמעט בכל יום, אז בוא נדבר על זה עוד מעט, אחרי הפגישה הזאת, אחרי השיחה ההיא, אחרי ארוחת צהריים, אחרי מנחה, אחרי צילומי השקיעה. אז כעבור שבועיים ומשהו החלטנו לעשות לזה סוף ולהיפגש איפשהו באמצע הדרך כדי לשמוע על המערכת החדשה שהוא צפוי להשיק לבעלי עסקים כמוני ולבעלי עסקים אמיתיים.

“אמרת שאתה מבין את החשיבות של הקשר הישיר עם הגולשים שלך אבל אתה לא מגיע לזה”, התחיל שלומי בסיכום השיחה הקודמת ומיד המשיך: “אני רוצה לבשר לך שהאתגר הזה הוא לא בלעדי לך. זה לא שאתה עצלן יותר מרוב בעלי העסקים שאני מכיר, פשוט מדובר בתהליך לכאורה פשוט וקצר שדורש משאבים וכל אחד אומר לעצמו: אוקיי, בוא נשאיר את זה למחר, כמו הפגישה הזאת שלנו, ובסוף זה לא יוצא לפועל וכולם מפסידים”.

הכירו את מועדון הלקוחות האוטומטי

הבשורה של שלומי לא רעה בכלל. אם עד היום הוא הציע פלטפורמה טכנולוגית לניהול הפצת מסרים במגוון ערוצים עבור מועדוני לקוחות, מעתה הוא מציע גם ניהול, איסוף, מיון, טיפול ושליחת מסרים ללקוחות שלכם.

המטרה: לדאוג לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, כאלה שיש להם אנשים שנכנסים לחנות וחשוב להם לשמור איתם על קשר ולעדכן אותם על מבצעים מיוחדים. “זה נורא פשוט, אנחנו נקרא ללקוחות להירשם למועדון לקוחות באמצעות דף נחיתה ייחודי ונשלח להם הודעות עם מבצעים מיוחדים מותאמים ללקוח, קופון מיוחד בימי-הולדת וכן על זה הדרך”, מסביר שלומי. “האפשרות הראשונה היא כמובן להשתמש במערכת הטכנולוגית בלבד ויש כבר אלפים שמשתמשים בה. האפשרות השניה היא הכל-כלול. אנחנו נדאג גם לפלטפורמה וגם לתוכן”.

לדברי שלומי, גם באפשרות הראשונה יש כלים רבים לתועלת בעלי העסקים שאינם מומחים ביצירת מבצעים וכתיבת תכנים מיוחדים. “יש לנו תבניות טקסט מוכנות שאנחנו מציעים ללקוחות שרוצים לעשות את זה בכוחות עצמם. כל בעל עסק יכול להירשם, לקבל שם וסיסמא, הדרכה ותמיכה, והוא יכול לנהל הכל לבד. אבל כאמור, האתגר הגדול זה לזכור לשלוח הודעות, לנסח ולעצב כדי שזה יהיה אפקטיבי. לא מספיק אנשי קשר וטכנולוגיה. בעלי עסקים שירצו לקבל את השירות המלא, יוכלו ליהנות מניהול רשימות תפוצה ומועדוני לקוחות ותפעול שלהם. במסגרת ניהול מועדון הלקוחות, בעל העסק ייהנה מדף נחיתה מעוצב להצטרפות למועדון הלקוחות, ניהול רשימות, שליחת הודעות ומבצעים, איתור ימים ושעות אפקטיביים לקהל היעד ושירותי פרימיום נוספים”.

וכמו שאומרים תמיד האופטימיים: אהבתם? ספרו לחברים שלכם. לא אהבתם? אולי תאהבו את הכתבה הבאה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן