כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
בנוסף לקטלוג, האתר האטרקטיבי של גיל גיפט מציע למעלה מ-1,000 מוצרים ומתנות למוסדות וארגונים
GIL GIFT 890
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בגיל גיפט לא עוצרים ועם בוא החורף מכינים לכם, מנהלי ארגונים ובעלי עסקים, ים של הפתעות ומוצרים ממותגים עבור הלקוחות, עובדים ,תורמים, או ספקים. המדובר במוצרים המותאמים לקונספט של חורף.

בין המתנות המופיעים בקטלוג החדש, אביזרי חורף, מעילים, כובעים, צעיפים, כפפות, מטריות, שמיכות, תרמוסים וכוסות תרמית, ערכות תה וקפה ועוד.

בנוסף לקטלוג, האתר האטרקטיבי של גיל גיפט מציע למעלה מ-1,000 מוצרים ומתנות למוסדות וארגונים. באתר, המתאפיין בממשק נוח וקל לתפעול, ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות ממותגות.

לנוחיות הלקוחות, המוצרים זמינים בקטלוג האינטרנטי של גיל גיפט. הקטלוג הדיגיטלי מעוצב בפורמט של אתר אינטרנט, אשר מכיל את כל המידע אודות השירותים והמוצרים השונים בממשק מאיר עיניים וקל לניווט. ניתן למצוא את קטלוג המוצרים באתר גיל גיפט.

לגיל גיפט ניסיון רב בשיווק ואספקת מתנות ממותגות לגופים גדולים במשק, בין היתר, אוניברסיטת תל אביב, בי”ח תל השומר, משרד הביטחון וצה”ל.

אז אם גם אתם רוצים להפתיע את היקרים לכם במתנות ממותגות לחורף ולחגי החורף, אתם מוזמנים להתרשם מליין המוצרים שלנו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, המותאמת לצרכים שלכם.

לצפיה בקטלוג חורף של גיל גיפט לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן