מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
שני כרכים, 750 עמודים בכל כרך, זה היבול של אחד הספרים המדוברים בעולם התורני. הדפסת הספר “בים דרך” של הגר”מ זילבר מציגה את השדרוגים ואת ההתפתחויות החדשות בעולם הדפוס
book bayam derech (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשעה טובה יצא לאור הספר “בים דרך”, המופיע בשני כרכים ומכיל שיעורים על פרשת השבוע מאת הגאון רבי מיכל זילבר שליט”א. מי שנבחר להפיק את הספר הם “גיל פרינט”, מבית קבוצת גיל גרופ, הגאים מצידם על הפקת הדפוס הנהדרת, כראוי לכבודה של תורה.

שני הספרים מכילים 750 עמודים (!) בכל כרך, והדפים בספר עשויים מנייר קרם משובח, עם כריכה איכותית העשויה מסקאי, עם שלוש הטבעות. ללא ספק עבודה איכותית ומושקעת של צוות “גיל פרינט”.

נתי מ”גיל פרינט” מתאר לנו את הדינמיקה בשוק ההדפסות הנוכחי, עם דגש על התחום של הדפסת ספרים: “למעשה קיימת תחרות לא קטנה בשוק ההדפסות וקל למצוא כל מיני מדפיסים שמבטיחים את ‘המחיר הזול ביותר’. אלא שבאותה מידה, קל מאוד ליפול על הדפסה לא איכותית שמוציאה את כל הטעם הטוב מהמחיר הזול כביכול”.

כאשר הוא נשאל על תקלות אפשריות, הוא מסביר: “התקלות יכולות לבוא לידי ביטוי בכל מיני צורות, בדפים פגומים, עם כתמים או לכלוכים וכן כריכה שאינה מודבקת כראוי ועוד תקלות דומות, אשר המכנה המשותף שלהם הוא הרצון של הדפוס לחסוך בעלויות על חשבון האיכות”.

נתי מתייחס גם לרמת המחירים בגיל: “למרות שבגיל פרינט המחירים אינם בהכרח הזולים ביותר (כפי שהם אינם היקרים ביותר), מה שאנחנו יכולים להבטיח: ההדפסה אצלנו היא הדפסה איכותית ממדרגה ראשונה, עם הבטחה למוצר מושלם, ללא תקלות והפתעות שפוגעות בחוויית השירות של הלקוח. איכות ההדפסה אצלנו שווה כל שקל וחוסכת בסופו של דבר כסף רב ועגמת נפש מיותרת”.

יצוין כי העותקים של הספר שיוצא לאור בימים אלה צפויים להימכר כולם עד מהרה והצפי הוא לביקוש גבוה מצד שומעי לקחו של הרב, כאשר הפנים נשואות כבר אל המהדורה הבאה שתודפס אף היא בגיל פרינט, אלא מה.

הספר שמשקף את הדור החדש של הדפסת ספרים 1 הספר שמשקף את הדור החדש של הדפסת ספרים 2 הספר שמשקף את הדור החדש של הדפסת ספרים 3 הספר שמשקף את הדור החדש של הדפסת ספרים 4 הספר שמשקף את הדור החדש של הדפסת ספרים 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן