מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
משבר הקורונה משפיע על ענף המתנות לעסקים: בעקבות משבר הבריאות הפוקד את יצרנית המתנות הגדולה בעולם, צפוי מחסור חמור באספקת מתנות לחגים • “המקדימים להזמין מתנות חוסכים מעצמם את המחסור הצפוי במתנות לחגים”
corona-virus
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הספקית הגדולה ביותר בעולם של מתנות ומזכרות, מצויה במשבר ענק בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, המדינה מסוגרת והסחר העולמי נמצא כולו בטלטלה, המשפיעה באופן ישיר על ענף הסחורות והמשלוחים מסין. עם התפרצות הקורונה אתרים רבים מסין הודיעו כי הם מקפיאים את העברת הסחורות – והקונים שכבר הזמינו מוצרים נותרו אובדי עצות.

לא רק במשלוחים קיימת פגיעה משמעותית, אלא גם בייצור: חברות ויבואנים בינלאומיים, שהמפעלים שלהם נמצאים בסין, חלקם בלב מוקד ההתפרצות, צפויים לספוג עיכוב באספקת מוצרים לרחבי העולם. המשבר הפוקד את הענק הסיני משפיע על מגוון סחורות ומוצרים המיובאים מהמדינה, אך עשוי להיות קריטי בעיקר לגבי מוצרים “עונתיים”, כאלה המשווקים ונמכרים בהקשר של חגים ומועדי השנה, בין היתר מתנות ומזכרות של חגים, כגון משלוחי מנות לפורים, מתנות לעובדים וללקוחות לרגל חג הפסח, עונת האביב ועוד.

ב”גיל גיפט”, הספקית הגדולה בארץ למתנות, אשר מתמחה בייצור והפקה של מתנות לעסקים, מדווחים על עליה חדה בימים האחרונים בביקוש למתנות לחגים מטעם עסקים המתעניינים במתנות ממותגות לעובדים, לקוחות או ספקים, לרגל החגים הקרבים.

“מתברר שבעלי עסקים מעודכנים ויודעים להסתכל קדימה”, אומר אילן יוסיפוביץ, מנהל מקצועי בגיל גיפט, “הם מבינים שהתעכבות בהזמנת מתנות לרגל החגים – פירושה היתכנות לעמוד ברגע האחרון בפני עליית מחירים דרסטית של מחירי המוצרים במקרה הטוב, ומחסור חמור במוצרים – במקרה הגרוע”.

בחברה המתמחה באספקת מתנות ממותגות לעסקים גדולים, כגון קופות חולים, ארגוני עובדים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות וחברות גדולות במשק, האורות דולקים בימים אלו שעות נוספות ועובדים במתכונת מורחבת מהרגיל, במטרה לתת מענה הולם לביקושים, במוקד הטלפוני וכמובן באתר של גיל גיפט.

בין המוצרים המוזמנים בימים אלו לקראת החגים: מארזים עם הדפסים מיוחדים, מארזי שי מתוקים, מארזי יין, דבש, סוכריות, עטים, כוסות תרמיים, ערכות תה וקפה, וכן מוצרי משרד, מוצרי מחשב, מוצרים לתערוכות, אביזרים לנייד, אביזרים לרכב, ביגוד, טקסטיל, תיקים, מזוודות, כלי מטבח, מתנות לאשה ולגבר ועוד מבחר מתנות ממותגות במגוון מארזים וצורות, בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים.

בגיל גיפט ממליצים שלא להמתין לרגע האחרון ולנצל את המלאי הקיים של המתנות שיוצרו בסין וכבר הגיעו אל חוף מבטחים בישראל, עוד טרם פרוץ המגיפה במדינה. “ככל שהלקוחות יקדימו את הזמנת המתנות, כך הם מבטיחים לעצמם מלאי מתנות לחגים, מבלי להסתכן באפשרות הממשית של מחסור מוחלט במוצרי מתנות לקראת החגים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן