דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מנכ”ל רשת המקומונים שיגר הודעה ללקוחותיו בה עדכן על ההתפתחויות בעיתון, הכניסה לעולם הדיגיטל וההתאמה לתקופת הקורונה. המכתב המלא
MERKAZ
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי החגים כבר כאן אבל הקורונה עדיין איתנו, יש לנו אפילו ממשלה, כמעט, אבל אין לנו מושג מה ילד יום. מציאות חדשה. לאן פנינו מועדות?

בהודעה ששיגר מנכ”ל מרכז העניינים חנוך רפופורט למפרסמים ולמשרדי פרסום, כתב:

אנו בעיתון ‘מרכז העניינים’ כגוף תקשורת עם התפוצה הרחבה ביותר במגזר החרדי, עושים הכל על מנת להיות ערוכים למציאות החדשה ולהמשיך להגיע לתפוצה הרחבה ביותר במגוון המדיות הוותיקות לצד התקדמות למדיות חדשות.

“כשותפים לדרך תקופה ארוכה אני רוצה לשתף אותך מה עשינו ולאן פנינו מועדות הלאה והכל כדי להמשיך להיות העיתון וגוף התקשורת עם החשיפה הגדולה ביותר במגזר החרדי תוך הקפדה מקסימלית על הערכים והעקרונות שלנו כציבור חרדי.

1. עיתון מרכז העניינים נערך להמשך הוצאת עיתון ארצי בתפוצה המוכרת מידי יום שני כפי שאתם מכירים כבר 15 שנה.

2. התחדשנו מהבוקר בעיתון דיגיטלי שמופץ לאלפי המנויים שלנו במייל ובווצאפ כקובץ PDF הניתן להורדה לנייד או למחשב. המהדורה יותר צבעונית ומרווחת לעין, עשירה בתוכן ומותאם לקריאה והפצה במדיה הדיגיטלית. העיתון במהדורה זו מופץ למאות קבוצות ווצאפ וזוכה לחשיפה של עשרות אלפי קוראים. אנו פועלים להגיע לכ-100,000 מנויים דיגיטליים בקרוב.

3. העלנו אתר חדשות און ליין (כעת ממוקד בנושא קורונה) עם כל הדיווחים והעידכונים של צוות התוכן שלנו בעריכתו של יצחק נחשוני. האתר מותאם לגלישה ממכשיר סלולרי וגם אפליקציה מותאמת להורדה מחנות ה-google play (לינק להורדה)

4. ניתן לצפות בעיתוני הרשת ובעיתון הדיגיטלי במערכת דפדוף (flip) המותאמת לעיתון (לדפדוף בעיתון לחצו כאן)

עיתון 'מרכז העניינים' מנצל את הקורונה כדי להשיק אתר ואפליקציה 1

אנו במערכת עיתון מרכז העניינים ממשיכים בפיתוח המוצרים שלנו כדי להגיע לכל קהלי ותתי המגזר החרדי והכל מתוך הקפדה יתרה על הערכים והקו הנקי בו אנו דוגלים.

יחד נעזור לעסקים קטנים ובינוניים לקום מחדש על הרגליים ולפעול במציאות החדשה שנכפתה על כולנו.

שנזכה לבשורות טובות וקיץ בריא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן