מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
החל מיום ראשון י”ג בתמוז ועד יום שישי י”ח בתמוז יקיים קריסטל – מותג הצרכנות המוביל בקרב החתנים והכלות במגזר החרדי – שבוע ענק של מכירות והנחות שוות בעשרות חנויות, עסקים ומותגים מובילים במגזר כולל מבצע ענק של כסף בחזרה
cristal (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ב-5 השנים האחרונות, נערך בכל קיץ ‘יריד קריסטל’ – יריד קניות ענק בבנייני האומה המאגד עשרות חנויות ובעלי עסקים הפונים לכלות ובני המשפחה במקום אחד סגור ומספק חוויית קנייה כייפית שחוסכת גם במחיר וגם בהתרוצצויות הבלתי פוסקות של התקופה. האירוע לנשים בלבד, ומשתתפות בו כלות, אמהות ומחותנות. האירוע האחרון שנערך בשנה שעברה בבנייני האומה אירח מעל 15,000 נשים שיצאו למסע קניות בן יום אחד.

בשל מגבלות הקורונה לא ניתן כמובן לקיים כרגע את היריד הענק בבנייני האומה כמו בכל שנה. בעלי העסקים לא וויתרו, החתנים, הכלות ובני המשפחה התעקשו וביקשו אירוע מכירות חלופי, והנה שבוע המכירות הענק כבר כאן, כל עסק במיקומו המוכר והאהוב – עם הנחות שוות ומשתלמות.

“אנחנו בעצם מציעים ריכוז של כל הקניות וההתארגנות לחתונה בשבוע אחד”, מסבירים בפרסום ג’מבו, המשרד שמפיק את כל הפעילות של ‘קריסטל’. “רק בשבוע הזה יינתנו הנחות גדולות ומשמעותיות בכל החנויות והעסקים המשתתפים”. רשימת החנויות שנותנות הנחות גדולות בשבוע הזה מופיעה בכל העיתונים והמקומונים. תוכלו גם לראות שילוט בחנויות המשתתפות.

אגב, כדי להשתתף מבצע ‘כסף בחזרה’ יש לשמור את כל החשבוניות מהקניות בשבוע הזה, לשלוח אותן למייל או לפקס ואולי גם אתם תהיו משלושת הזוכים בכסף בחזרה על כל הקניות שלכם!

ההגרלה תתקיים בר”ח אב ובכפוף לתקנון ההשתתפות.

מתחתנים? מחתנים? שבוע המכירות הענק של 'קריסטל' כבר כאן 1 מתחתנים? מחתנים? שבוע המכירות הענק של 'קריסטל' כבר כאן 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן