דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
לאחר שנים רבות של ניסיון ומתן שירות לעשרות מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ – גיל פרינט יודעים להתאים לכם את הפתרון האיכותי והמשתלם ביותר להדפסה גדולה או מורכבת
GIL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעולם הדפוס, הביקוש  להדפסת ספרי לימוד לא משתנה יותר מידי. פשוט אין ברירה, כל התלמידים חייבים לרכוש ספרי לימוד וחוברות עבודה בכל המקצועות.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, בתי הדפוס עובדים ללא הרף, על מנת לספק לכל תלמידי ישראל, מוצרי עזר ללמידה במשך כל השנה. ב “תקופה החמה” המתחילה בסביבות פסח, יש לא מעט עבודה, גם לחברות הפקות הדפוס, המקבלות עשרות הזמנות להפקת ספרי לימוד וחוברות עבודה לשנה”ל הבאה עלינו לטובה.

נגמרו הימים של חוברות פשוטות בשחור לבן, על נייר רגיל, המכילות בעיקר מלל כמו שהיה להורים שלנו.

בעידן המודרני, לילדים יש כבר מסכים דיגיטליים מול העיניים, מה שמחייב את מחברי הספרים, לחשוב מחוץ לקופסא ולהפיק ספרי לימוד מיוחדים ומורכבים הכוללים הרבה תמונות, גרפיקה נאה, הבלטות, חלוקת העמוד בצורה מתוחכמת, הוספת עזרים כגון מדבקות, כרטיסיות ועוד. 

הדבר מחייב כמובן את חברות ההפקה להתאמץ יותר ולעבוד עם מספר גורמים במקביל על מנת להיענות לכל הדרישות, שיש לעולם החדש של ספרי הלימוד המודרניים.

עושים יותר בשביל התלמידים

אחת מחברות הפקת הדפוס המובילות בתחום, היא ללא ספק, חטיבת “גיל פרינט” מבית “גיל גרופ”. 

הצוות המקצועי של החטיבה, זיהה את המגמה המתפתחת בשוק, כבר בהתחלה ידע להתאים את עצמו לדרישות ולהפיק ספרי לימוד מורכבים ביותר בזמן קצר בגימור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

העובדות מדברות בעד עצמן והלקוחות לא מפסיקים להלל. הנה טעימה קטנה של עבודות מיוחדות שהצוות הפיק לקראת שנת הלימודים

מבינים ונהנים בשלל צבעים 

 ספר הלימוד “נבין בהנאה” כשמו כן הוא ספר המשפר מיומנויות של הבנת הנקרא בשילוב הנאה וכיף על מנת לעודד ילדים המתקשים במקצוע.

 יוצרי הספר חשבו ופיתחו ספר צבעוני ומושך אך די מסובך להדפסה. הצוות ידע לזהות בדייקנות את כלל האלמנטים בספר ותיאום בין כמה בתי דפוס שונים. 

להדפסת חוברת עבודה ייחודית זו נעזרו בטכניקות דפוס כגון: מניפת צבעים (פנטון) ,שילוב צבעים זרחניים ועוד . חשוב להבין שהפקת 1000 ספרים מסוג זה בזמן קצר כמו שהצליח הצוות זה דבר די נדיר בתחום.

משחקים באנגלית עם ליזי

Lizzy plays in English הוא ספר לימוד באנגלית פשוט להבנה לתלמידים אך מסובך מאוד להדפסה

הספר מורכב מ: 

  • מבלטים 
  • דיסק למחשב 
  • ניילונית כיס בכריכה
  • מדבקות בעיצוב אישי 

העבודה בוצעה תוך תיאום בין כמה ספקים ובתי דפוס. עם כמות של 10,000 ספרים 

לצורך כך גייס צוות גיל פרינט, עובדים מיומנים שהגיעו לבית הדפוס וביצעו מגוון פעולות כגון : הדבקה , הכנסת דיסקים לכיס אריזה ועוד.  הכל בצורה מקצועית ויעילה.

ספר לשון לילדים שלא רוצים לישון

הספר “אות לאות”  ללימוד לשון מוכר כבר שנים ונמצא בשימוש בבתי ספר רבים. 

המחברים שלו פנו לצוות על מנת לחדש את פניו ולרענן את המראה. הם הפיקו ספר שלכל קבוצת עמודים יש צבע שונה. פה היה נדרש דיוק בביצוע המשימה וגם לא מעט פיקוח על בעלי המלאכה. התוצאה הייתה מרשימה 10,000 ספרים במהדורה חדשה. “התלמידים זכו לתורה נאה בכלי מפואר”

לאחר שנים רבות של ניסיון ומתן שירות לעשרות מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ – גיל פרינט יודעים להתאים לכם את הפתרון האיכותי והמשתלם ביותר להדפסה גדולה או מורכבת.

כתבתם ספר לימוד? פנו עוד היום אל המומחים של גיל פרינט ונדפיס לכם אותו.

ככה מדפיסים היום עבודות מורכבות 1 ככה מדפיסים היום עבודות מורכבות 2 ככה מדפיסים היום עבודות מורכבות 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן