גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
הקמפיין הכושל של וויקס, ההברקה של חברת המשחקים הסינית, הפוסט הויראלי של היינקן, ההכרזות החדשות של פייסבוק ואפל בתחום האודיו, הנישה החדשה של אמזון בלונדון ומחולל הקלישאות השיווקיות. אל תחמיצו!
AUDIO
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

1. הקמפיין של וויקס

וויקס היא פלטפורמה סגורה לבניית אתרים. החברה שנוסדה בישראל ונסחרת כיום בנאסדק בשווי דמיוני של כמעט 20 מיליארד דולר, השיקה קמפיין חדש שהולך ישר על הראש של מי שהם רואים כמתחרים: בוני האתרים בוורדפרס.

וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח חינמית לבניית אתרים שמחזיקה בכ-30% מהאתרים שנבנים ונחשבת לאופציה המועדפת על בוני אתרים. וויקס ניסתה ללכת על הראש של וורדפרס בקמפיין שלה, כשהיא לועגת לחסרונות של וורדפרס.

בקהילת המשתמשים של וורדפרס לא אהבו את הקמפיין ובקבוצות מסוימות אפילו לקחו את זה צעד קדימה ויצאו למלחמה מול וויקס. מספיק להציץ בתגובות לקמפיין ולהבין שהוא גרם לאפקט הפוך אצל קהל היעד.

וויקס ניסו למזער נזקים עם סרטון מהיר שמדבר על היתרונות שלהם במקום רק ללכלך על וורדפרס אבל לא נראה שזה צלח, וכרגע הקמפיין לא מקודם.

2 הזוז שלי: מה השתבש? וויקס שכחה שני דברים: 1. לחקור מי קהל היעד של הפרסומת 2. להציג מה הפתרונות שלה לבעיות שהיא הציגה בוורדפרס.

2. קוד Qr בחגיגות שנה לחברת משחקים

חברת המשחקים הסינית cygames חגגה השקה של משחקים חדשים באמצעות מופע רחפנים עם 1,500 רחפנים. מה שתפס את תשומת הלב הייתה העובדה שלקראת סיום המופע הרחפנים יצרו צורה של qr code לסריקה והקהל יכול היה לסרוק את השמיים ולהוריד את המשחקים החדשים.

2 הסנט שלי: מפרסמים במדיה? תמיד תחפשו איך אתם משדרגים עוד קצת את השימוש במדיה כדי ליצור משהו חדשני שכל העולם ידבר עליו.

3. אם שותים לא פותחים ליגה

במהלך השבוע היו 48 שעות סוערות בעולם הספורט שבהם היה ניסיון שנכשל להקים ליגה סגורה לקבוצות ענק באירופה.

מי שגנבה את ההצגה הייתה הייניקן עם פוסט מבריק שהעלתה באינסטגרם שלה.

2 הסנט: הסיבה שזה עובד כל כך טוב היא החיבור בין ערכי המותג שמזוהה כקשור לעולם הספורט ונקיטת העמדה שיש שיאמרו שהיא אמיצה.

6 דברים מעניינים שאולי פספסתם בשבוע שעבר 1

4. שוק האודיו הכרזה של פייסבוק ושל אפל

אם עד עכשיו לא שמעתם על קלאבהאוס, סימן שלא קראתם את הניתוח של יעקב צ’אקוב שפורסם כאן בשבוע שעבר. שוק האודיו רותח עם פיצ’רים של שיחות בכל פלטפורמה אפשרית ובתוספת התפוצצות עולם הפודקאסטים, בשבוע שעבר שתי חברות נוספות הצטרפו לשוק הזה עם הכרזות דומות: פייסבוק ואפל.

פייסבוק הכריזה על כניסה משולשת לתחום האודיו עם כניסה לשוק הפודקאסטים, פתיחת “ספייסים” והשקת אפליקציה ייעודית לחדרי אודיו.

אפל מצידה לא נשארת בחוץ ומודיעה על כניסה אגרסיבית לעולם הפודקאסטים.

6 דברים מעניינים שאולי פספסתם בשבוע שעבר 2

5. אמזון פותחת סלון יופי בלונדון

אמזון נמצאת בכל תחום אבל הפעם היא משיקה שירות בתחום מפתיע במיוחד: השבוע חשפה אמזון את 2 סלוני היופי החדשים שלה בלונדון, בהם משולבים טכנולוגית AR המאפשרת לבחור ולמדוד גווני שיער על גבי מראות עם מסכים גדולים שמוצבים בתוך הסלון.

2 הסנט: אם יש בזה כסף, אמזון תהיה שם. כנראה שיש בזה הרבה כסף. תשאלו קוסמטיקאיות.

6 דברים מעניינים שאולי פספסתם בשבוע שעבר 3

6. מחולל קלישאות שיווקיות

רוצים להישמע מקצוענים? מחפשים לזרוק מילים מרשימות גם אם הן חסרות היגיון? המחולל הזה יעשה את זה עבורכם.

המטרה שלו היא להגחיך את התופעה הנפוצה של מנהלי שיווק שמדברים במילים גבוהות ושלל ראשי תיבות לועזיים על אסטרטגיות שנשמעות מרשימות אבל בפועל הן לא אומרות הרבה.

2 הסנט: ה-roi מה-ctr על הלינק הזה הוא לא סקיילבילי ולכן ה-cpm פחות משנה בקמפיין כזה שהוא נייטיב ugc.

6 דברים מעניינים שאולי פספסתם בשבוע שעבר 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן