מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בעלי עסקים ומותגים, רוצים להגיע לכלות וחתנים בחינם? קריסטל זו הכתובת היחידה בשבילכם!
קריסטל פרימיום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מועדון קריסטל קיים כבר 8 שנים ואין חתן, כלה ובני משפחה שלא נהנים ממנו בקניות טובות ואיכותיות. קריסטל הוא המועדון החזק והמוביל בקטגוריית המתחתנים במגזר, אשר מעניק הטבות בשווי אלפי שקלים למשפחה במאות בתי עסק ובמגוון קטגוריות צריכה.

עד היום הונפקו במועדון קריסטל מעל 65,000 כרטיסי מועדון ובכל שנה מצטרפים למועדון אלפי מאורסים חדשים! בנוסף לכרטיס ההטבות, קריסטל הינו מועדון הצרכנות היחיד שמביא לקהל היעד שלו את יריד המותגים הכי גדול, שנה אחר שנה ומפגיש עשרות מותגים ועסקים מובילים עם עשרות אלפי נשים, כלות וחברות ביום אחד, בבנייני האומה, עם מחזור מכירות של מיליוני שקלים ב-12 שעות! (אבל זה לפעם אחרת…)

הגיע הזמן להשתדרג, קבלו את קריסטל פרימיום!

עולם הצרכנות משתנה במהירות ובקריסטל עובדים כבר למעלה משנה על מהפכה בתחום הצרכנות בקטגורית המאורסים ומשיקים בקרוב את מועדון קריסטל פרימיום. במועדון החדש ייהנו הלקוחות מהטבת CASH BACK שווה עם ההצטרפות ומעוד המון הטבות, הזדמנויות, קופונים, שוברים והפתעות, מעבר להנחות הקבועות שמעניק הכרטיס, לצד בשורות רבות ומגוונות גם בתחום הפיננסי.

על מנת להמשיך להוות את הכרטיס הכי משתלם בעולם השמחות, לראשונה! מותגים ועסקים מצטרפים למועדון בחינם! כן. בדיוק. בחינם!

שמחה ציטרנבוים, הבעלים של קריסטל, מסביר: “לא מדובר במבצע, או הטבה זמנית, זהו הפורמט החדש. בעלי עסקים מצטרפים חינם, בתנאי אחד בלבד! שיתנו הטבה ממש שווה לחברי המועדון. הטבה כזו שתביא לבית העסק שלהם כמה שיותר לקוחות. אנחנו מאמינים שהטוב ביותר מנצח, לכן, כל בעל עסק שקטגוריית החתונות רלוונטית אליו וחושב שחתנים וכלות או בני משפחתם הם קהל היעד שלו, מוזמן פשוט לתת הטבה מנצחת ולהיכנס למועדון. חשוב להדגיש כי צוות המשרד בוחן כל הטבה והפרמטר היחיד לכניסה למועדון הוא אטרקטיביות והתאמה. ב”ה, אחרי 8 שנים הגענו למצב שאנו כל כך בטוחים בכוחו של המועדון שלנו, גם מהפידבק שאנו מקבלים מהחתנים והכלות וגם ממאות עסקים שעובדים איתנו במהלך השנים ולכן אנו יודעים לומר בוודאות שמי שאטרקטיבי ומציע הצעת ערך אמיתית – לוקח בגדול וכאמור, יעידו על כך החתנים והכלות שמצביעים ברגליים וכמובן בעלי העסקים שפשוט מרוויחים מהם כבר 8 שנים!”.

עושים הכל עבור החתנים והכלות וגם עבור בעלי העסקים

איילת לניאדו, מנכ”לית מועדון קריסטל, מרחיבה: “אנחנו יודעים לתת לבעלי העסקים את המעטפת הכוללת מול החתנים והכלות – חלק גדול ממנה ללא תשלום! החל מימי מכירה מטורפים של קריסטל בתוך העסק שלהם ועד מבצעי מכר ועידוד קניה שאנו יוזמים מול מחזיקי הכרטיס על מנת לעודד שימוש בכל התקופה בין האירוסין לחתונה וכל זה מלווה גם בקמפיינים נרחבים במדיה הארצית והמקומית. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו לפעול כל הזמן מול הכלות והחתנים בצורה ממוקדת ולהעניק להם ערך עצום וגם לכם, בעלי העסקים”.

אז בעלי עסקים, הצטרפו עכשיו לקריסטל בחינם. רק תביאו הטבה שווה לחברי המועדון שלנו!

למילוי טופס בקשת הצטרפות לחצו כאן

לכל שאלה או פניה בנושא מועדון קריסטל לחצו כאן לשליחת הודעת ווטסאפ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן