דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
עם היוודע תוצאות המכרז להפעלת מרכזי מפת”ח (מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים) הזכיינים נערכים מחדש לקראת שכלול התנאים ונסיקה לעתיד. שוחחנו עם הזוכים במכרז באזור מרכז דרום – חברת “מיזם למעשה” – ושמענו על ההתארגנות לקראת שנות ההפעלה הבאות
WhatsApp Image 2023-08-09 at 08.33.07 (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

[כתבה שיווקית בשיתוף ‘מיזם למעשה’]

קשה עד בלתי אפשרי שלא להכיר את תוכניות מפת”ח, מרכזי תעסוקת החרדים הפרוסים בשלל מרכזי הערים החרדיות בארץ. אלה הדואגים להמציא יש מאין ולהביא אל קדמת במת המעסיקים את מחפשי העבודה עם מגוון רחב של אפשרויות העסקה ותמיכה לכל אורך הדרך. וזאת מבלי לגרוע בכהו זה מערכי היהדות וצרכי ציבור מבקשי ה’. כעת, לאחר ציפייה דרוכה ועבודת שטח מעמיקה, זכו – זאת הפעם השנייה ברציפות “מיזם למעשה בע”מ” להמשיך ולהפעיל את מרכזי מפת”ח בריכוזים החרדיים בערים השונות במרכז הארץ ובדרומה, תוך פיתוח נרחב וכלים חדשים ומשוכללים.

בשנת 2014 חברו יחדיו חברת “פמי פרימיום”, “מעוף כ”א ושירותים מנוהלים” וחברת “שיפור” לצורך הגשמת החזון לשיפור המצב התעסוקתי בקרב המגזר החרדי ומתוך מטרת קודש לסייע לבני המגזר הזקוקים לכך, והפעילו באמצעות חברת בת “מיזם למעשה” את תוכנית מפת”ח עבור משרד העבודה. מאז אותה שנה ועד היום, יצרו בחברה הצלחות רבות ומשמעותיות בתחום התעסוקה. אם זה בעשרות אלפי השמות איכותיות במקומות עבודה, חלוקת אלפי שוברים לסבסוד לימודי הכשרה מקצועית, ועד לפעילויות מול מעסיקים וחברות ענק שיצרו שיתופי פעולה עם מרכזי מפת”ח במרכזים השונים.

“שום דבר לא מובן מאליו”, משתף מנכ”ל החברה מר שלום בוקובזה ומי שקיבל לידיו את המושכות עוד בתחילת 2021 ומאז מנהל את הארגון ביד רמה, “הזכייה לא באה משום מקום. ההיסטוריה שלנו כמפעילי התכנית בשנים האחרונות וההצלחות שהגענו אליהם הם אלה ששימרו את מקומנו כאוטוריטה בתחום מול חברי הוועדה”. צריך לומר שראשיתה של הפעילות שנעשתה בהנחייתו ובניהולו של בוקובזה הייתה באמצעה של תקופה מאתגרת במיוחד. שיאה של מגפת הקורונה.

“היינו צריכים לצלוח את אתגר הקורונה שהיה לא פשוט. אנשים אולי לא זוכרים אבל בתקופה הזו עולם התעסוקה בעיקר חווה משבר עצום שלא היה קודם וכדי לאפשר לאנשים להתקדם היינו צריכים להמציא את עצמנו מחדש ולהתאים את הפעילות לחוקי המגפה” נזכר שלום.

נבחרו הזוכים בהפעלת מרכזי הכוון לתעסוקה עבור המגזר החרדי 1

כדי לצלוח את הפרויקט אליו הוא נכנס כמנהל צעיר ורענן, נדרשו הרבה מאד שיפורים ושינויים ברמת ההפעלה ומתוך כשרונו המופלא ובעזרת צוות העובדים המקצועי והמסור (כפי שהוא מציין בעקביות לאורך כל הריאיון) שאף מגיע מתוך הקהילות ויודע בדיוק איך למצות מכל אדם את הפוטנציאל המקסימלי לפרנסה, אותם שינויים צברו הצלחה שלא תאמן.

אפשר לומר שהקורונה סגרה לכם את הזכייה בלי שהתכוונתם?

“נראה שיכולת ההסתגלות המהירה שגרמה אותה התחלה לא פשוטה תרמה חלק משמעותי להצלחתנו במכרז הנוכחי, אבל אסור לשכוח ששינויים יש כל הזמן והתפתחות זה השם השני שלנו. כל רבעון אנחנו עושים הערכות מחדש ומטפלים בסוגיות שעל הפרק. מפתחים כל הזמן תכנים חדשים. אפשר לומר שכל בחור ישיבה, כל בת סמינר, כל אברך כולל וכל אשת חבר שמעוניינים לצאת אל שוק העבודה בצורה נקיה ובטוחה ולהתפרנס בכבוד, יוכלו למצוא אצלנו פתרון”.

נבחרו הזוכים בהפעלת מרכזי הכוון לתעסוקה עבור המגזר החרדי 2

“רק לסבר לך את האוזן, אם התחלנו עם 3 קורסי ליב”ה הכוללים אנגלית, מתמטיקה ומחשבים ברמה אחידה ושלוש סוגי סדנאות: הכרות עם שוק העבודה, הכנה לראיון עבודה וכתיבת קו”ח, אז היום קיימים מגוון רחב של לא פחות מ50 קורסים וסדנאות(!) כאשר בתוכם בין השאר קיימות סדנאות שיווק לעצמאים, כלכלת הבית, מיצוי זכויות העובדים ומגוון שלם של קורסי ליב”ה מרמת מתחילים ועד לרמה המקסימלית. נמשיך ללא הרף להביא ולפתח תכנים חדשים שיועילו לבני ובנות המגזר החרדי להשתלב בצורה איכותית ויוכלו לפרנס בכבוד את משפחותיהם” מצהיר בוקובזה ומוסיף: “אנקדוטה קטנה – רק לאחרונה הכנסנו קורס רחפנים כדי שמשתתפי התוכנית יוכלו להפוך למפעילי רחפן מקצועיים במשרדי ממשלה ובתעשיות שונות, התחום חם ומבוקש מאוד”.

לכל אורך שנות ההפעלה הנוכחית, חברת “מיזם למעשה” בניהולו של בוקובזה ובעזרת צוות ההנהלה והעובדים המסור, משמרת שביעות רצון גדולה מול משרד העבודה. בין אם בדוחות בקרה פנימיים, בפרוטוקולים חיצוניים או בשביעות רצון של לקוחות המגזר והמעסיקים. “אין ספק שזה מיתג אותנו כמועמדים מובילים לקראת המכרז” מניח שלום ומסביר “מהרגע שהוא פורסם ישבנו יחד עם חברי הדירקטוריון וצוות המכרזים של חברות האם, כדי להביא תוכניות המשך ברמה הגבוהה ביותר. היעדים סופר מאתגרים אבל אנו נחושים להגיע הכי רחוק שאפשר ולהתעלות עוד יותר ממה שבצענו בהפעלה הנוכחית. זו לגמרי הזדמנות להודות מקרב לב למשרד העבודה שהביע את אמונו בארגון ובחר בנו להמשיך ולפעול למען מחפשי העבודה במגזר החרדי. רוצה לברך גם את הזוכים באזור הצפון – עמותת קמ”ח וחברת BDO שתהיה כניסה חלקה ואיכותית לאזור החדש, בטוח שתצליחו”. כך בוקובזה.

נבחרו הזוכים בהפעלת מרכזי הכוון לתעסוקה עבור המגזר החרדי 3

אז איך נערכים לזה? אפשר לומר “המפתחות בפנים” יוצאים לדרך?

“מתחילים מעכשיו ועד אחרי החגים בהיערכות נרחבת במספר ערוצים במקביל. אנו מרחיבים את השורות ובעלי התפקידים, מתרחבים פיזית בהקמת מרכז נוסף ברחובות ויוצאים לשיפוץ נרחב לכל המרכזים שלנו בערים אלעד, פתח תקווה, אשדוד, נתיבות וב”ש. אפילו נחזיק בשלוחה בערד. אנו מתכננים כי עד תחילת החורף, תקופת ההיערכות תושלם ונהיה ערוכים ומוכנים להמשיך ולקדם את השנה הבאה, זאת בדגש על פיתוח שיתופי פעולה מול מעסיקים חדשים ומיקוד צרכים עבור קהלי הקצה. הפתעות רבות בדרך” שלום מחייך כמסתיר סוד, “כדאי מאד להישאר מעודכנים”.

אז עד שנקבל הזמנה רישמית לחנוכות הבית במרכזי מפת”ח החדשים, אנו במערכת נאחל ברכה והצלחה בהמשך הפעלת מערך תעסוקת החרדים בכל אתר ואתר והלוואי שתראו הצלחה מרובה בעמלכם ושכר גדול ימלא את ליבכם בעולם הזה ובבא.

נבחרו הזוכים בהפעלת מרכזי הכוון לתעסוקה עבור המגזר החרדי 4

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן