דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
התקבל במייל: “במסגרת תיק העבודות, הכנתי פרסומת לחברת הרכב ביואיק. רוצה לשמוע הערות והארות”. שאלתי אותו איפה הוא לומד גרפיקה או פרסום. הוא ענה.
buick
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במסגרת תיק העבודות, הכנתי פרסומת לחברת הרכב ביואיק. רוצה לשמוע הערות והארות.

איפה אתה לומד גרפיקה \ פרסום, אם בכלל? מודעה יפה מאוד! נשמח לפרסמה בבלוג.

אוטודידקט.

תחת השם פסח. תודה רבה!

אוטודידקט?

פסח מה?

אוטודידקט = אדם שרכש השכלה בכוחות עצמו.

פסח פרקוף.

בן כמה אתה? מאיפה? מחפש עבודה בתחום?

פסח פרקוף, בן 23 מאזור ירושלים. נשוי. משוגע לדבר בתחום הפרסום והקריאייטיב. למדתי גרפיקה ברמה גבוהה בצורה עצמאית. מאוד רוצה עבודה בתחום ושיעמוד במגבלת הזמן שיש לי (חצי משרה) עד שאסיים את השירות.

צור איתי קשר.

שלום, מדבר פסח.

טוב. מסתבר שהבחור עובד בבוקר ביד שרה כגרפיקאי, שם משלים את שירותו האזרחי. הוא לומד בערב לימודי קודש ולא מוכן לוותר עליהם. חשב ללמוד פרסום אבל שעות הלימודים במכללות החרדיות מתנגשות עם שעות הלימוד שלו בישיבה, אז וויתר על זה.

תעשו עם זה מה שאתם רוצים. חוצניק כתב את שלו, חוצניק יכול ללכת.

גולש פאשקעוויל: "אני אוטודידקט" 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. אם המסר האסטרטגי של החברה זה בטיחות. אז קבל שאפו ענק פשוט מדהים.

  2. משחקים בונקר?

    מי שקונה ביואיק קונה בגלל הבטיחות? לא נראה לי, זה מתאים לרכב משפחתי.

    אבל אם כבר, הביצוע מדהים. עוצר נשימה.
    (למי שראה את הסרט המלא)

  3. הביצוע מדהים!
    אבל לגבי המסר הפרסומי, אני קצת פחות מתלהב.

    החלק הטוב במסר שאנו מקבלים ממודעה כזו הוא שהמכונית מגנה עליך כנהג/נוסע. אבל:

    א. הסצינה משדרת רקע עויין בניגוד למוצר המשדר את מקסימום הנינוחות האפשרית.
    ב. היום דוגלים בהאנשה, וכאן מיקדת את תשומת הלב שלנו לבטיחות שהיא חשובה אבל לא עומדת כמסר בודד בפני עצמה.
    ג. רכב מנהלים יוקרתי כביואיק מייצר תחושה של פאן, לא של מלחמה. אלא אם זה במובן של מלחמת כביש בה אתה תמיד מנצח..

  4. @ פיטר פן:

    תודה רבה על הביקורת המפורטת.
    אשמח לשמוע עוד תגובות בסגנון הזה.
    (אבל נראה שכיסית את הענין די טוב.

    @ MCD:

    נכון אבל לא שראיתי את הסצינה וחיברתי לפרסום אלא חיפשתי תמונות שיתאימו לרעיון שעלה לי בראש בצורה טובה והסצינה הזאת ענתה על כל הציפיות.

  5. זה קל להכין מודעה סופר קראייטיבית כשאתה הוא זה שחושב על האבטרטגיה. חושב על התוצאה הפירסומית ולפי הרצון והיכולת השיכלית מגבש את הרעיון. ההתמודדות עם בריף ואם דרישות לקוח הם המשחק האמיתי.
    אין ספק שפסח הצליח להראות יכולת עיצובית. אבל אני ממש לא חושב שיש כאן יכולת חשיבה קראייטיבית. מנסיון של תיק עבודות 🙂 שהיו בו הרבה עבודות “קראייטיביות”

  6. אי אפשר לצפות גם אחרי אוכל..
    הלינק שהבאת מספק את התגובה הבאה:

    Referral Denied

  7. @ שמעון:

    אני מודע לענין ואני באמת עכשיו עובד על בריף אמיתי כדי שאוכל להכין גם מודעות מרובעות בתוך תחום הבריף.

    אבל יש עוד סוג של פרסום שבמגזר שלנו ממש לא רווח ורואים הרבה יותר בחו”ל שהוא לקיחת קונספט מסויים של המוצר בהקצנה בצורה ויזואלית מרתקת לחידוד הקונספט שהם מנסים להעביר.
    יכולתי לשים לוגו של חברה אחרת שבטיחות היא המוטו המוביל שלה.
    אבל ביואיק הלוגו שלהם עצמו מורכב משלשה מגינים!

  8. איזה קטע!!!

    אני פותח את עתון השבוע במדור “זירת הפרסום”

    ותחת הכותרת תוצרת הארץ
    כתוב כך
    ביואיק מפרסמת בפרינט יוצא דופן את חוזק שלדת הרכב
    ואת הפרסומת שלי דלעייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן