מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
השבוע בשטיבל: תזוזות בענף • שיתופי פעולה בין פלדהיים לאר.סי קולה • 500 סלוגנים בתחרות הסלוגן המנצח לעיריית בית שמש • קצת קולינריה: ביקורת מסעדות אצל שמוליק כהן • בקו עיתונות מכים על חטא • וכמובן, תוכנית הרדיו ‘הותר לפרסום’ ושאר ירקות. ייללא בלאגן…
הברנז'ה הרבנית דפקה נוכחות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת כ”ג של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, בדיליי מטורף. מתחילים כרגיל עם מגזין הרדיו ‘הותר לפרסום’ בהגשת איתן דובקין, המשודרת מידי יום חמישי בשעה 20:00 ברדיו קול ברמה. והשבוע בתוכנית: מועדון הלקוחות של בגיר, שת”פ מיוחד בין פלדהיים ל RC קולה, הסלולרי הכשר והחדש מבית סלקום והפינות הקבועות. האזנה עריבה!

[audio:http://pod.icast.co.il/0e119a16-5c97-45e0-8bb1-17827671aada.icast.mp3]
הי רגע, הפעם יש לנו גם תמונה. קבלו את ישורון תורג’מן ואיתן דובקין בפוזת הגשה:

ליל שישי בשטיבל #23 1

עדכונים מהשטיבל

  • תחת הכותרת “פורסים את העוגה מחדש” יקיים בעוד שבועיים המי”ל – המרכז הישראלי לניהול בשיתוף משרד הפרסום מקאן אריקסון כנס שיווק למגזרים, שיתארח במלון ליאונרדו סיטי טאוור. את הכנס ינחה ידידינו קובי אריאלי, ויעבירו הרצאות: הרב ישראל אייכלר, פרופ’ עוז אלמוג, איריס בק מנכ”ל מקאן אריקסון, ועוד. אין ספק שאנחנו מחכים לנתח עסיסי יותר בעוגה.
  • במעמד חגיגי בהשתתפות הראשל”צ הרב הראשי לישראל, רבנים, נבחרי ציבור, ראשי ומנהלי בנק הפועלים, הוכנסו שני ספרי תורה, תרומת בנק הפועלים, לשימושם של המתפללים ברחבת הכותל המערבי. כתיבת האותיות האחרונות בשני ספרי התורה, האחד בנוסח אשכנז והשני בנוסח ספרד, התקיימה בבית הכנסת העתיק “היכל יצחק”, הסמוך לכותל המערבי. באירוע נכחו ראשי ומנהלי בנק הפועלים גב’ שרי אריסון בעלת השליטה בבנק, ציון קינן מנכ”ל הבנק, שרלי אמזלג יו”ר ארגון העובדים ושדירת הניהול הבכירה של הבנק. ואנחנו אומרים – חזק וברוך, ישר כח!
ליל שישי בשטיבל #23 2
הברנז'ה הרבנית דפקה נוכחות
  • RC קולה, המותג הפופולארי במגזר החרדי, יוצא בימים אלו במבצע ייחודי בשיתוף רשת חנויות הספרים פלדהיים תחת הכותרת “כל שישייה והסיפור שלה”. לקראת חג החנוכה הקרב ובא, נוהגות משפחות רבות להעניק ספרים כדמי חנוכה ובתקופה זו, מאפשרת RC קולה לצרכן החרדי ליהנות משני עולמות – גם מחווית השתייה של המשקה וגם מאפשרות לרכוש ספרים בהנחות גדולות! במסגרת המבצע, אוספים פקקי RC קולה מבקבוקי קולה משפחתיים בכל הטעמים, מגיעים לאחת מחנויות רשת פלדהיים, ומקבלים תמורת כל 6 פקקיRC קולה, 2 ספרים במחיר מדהים של 25 ₪ לספר! הפוסט המלא נמצא בקנה.
  • העיר בית שמש, שבחג החנוכה הקרוב תחגוג 60 שנה לעלייה ראשוניה על הקרקע, תחל במערך נרחב של חגיגות, חלקן חגיגות מרכזיות, חלקן חגיגות שכונתיות, שאף ישולבו בשורה של מיזמים ציבוריים וחינוכיים. את חגיגות ה-60 ילווה סלוגן מיוחד, שלבחירתו נערכה תחרות פתוחה לציבור, מתוך מטרה לשתף את הציבור בשמחתה של בית שמש – העיר שהחלה את דרכה כמעברת עולים קטנה והפכה להיות מטרופולין של ממש. בהנחייתו של ראש העיר הרב משה אבוטבול, הוקמה ועדה לבחירת הסלוגן בראשותו של דובר העירייה האנרגטי מתי רוזנצויג, ובהשתתפותם של נציגי ציבור ואנשי מקצוע רבים. למעלה מ-500 הצעות לבחירת סלוגן חגיגות ה-60 לבית שמש הגיעו לשולחן הדובר, בכדי להשתתף בתחרות הפתוחה לבחירת הסלוגן המנצח. עדכונים בנושא בקרוב…
  • חברת התרופות נובורטיס, באמצעות משרד הפרסום מגזרים ערכו בשבוע האחרון כנס לכ 170 מוהלים מכל רחבי הארץ להצגת המותג ויטה מראפן [אין לנו מושג מה זה…]. בכל מקרה הכנס הייחודי נערך באולמי ‘כתר הרימון בבני ברק ויש לנו תמונות.
ליל שישי בשטיבל #23 3
מישהו כאן צריך שיפוץ?
ליל שישי בשטיבל #23 4
מישהו חשוב מדבר בכנס
  • ביום רביעי הציגו בנות קורס פרסום, שיווק ויחסי ציבור של הבצפר את פרויקט הגמר בנושא יחסי הציבור. במסגרת הקורס התבצעו שלוש עבודות. אחת למסעדת ארטמיט ברמת גן. שהבעלים של המסעדה לומדת במקום. עבודה שניה התבצעה לחברת יורו קוסמטיקס – חברת תכשירי איפור. והקבוצה השלישית הכינה פרוייקט ייחודי מסוגו אותו בחרו חברות הקבוצה: שיפור התדמית של המגזר החרדי. בנות הקבוצה יצאו לראיין אישים מובילים בישראל ולאחר השיחות גיבשה הקבוצה אסטרטגיה ייחודית. במסגרת העבודה הציגה הקבוצה רעיונות חדשניים ופורצי דרך כיצד להעביר את המסרים דרך התקשורת בישראל. בהצגת העבודה צפה גם איש יחסי הציבור משה פרידמן ששיבח את הבנות על העבודה המרשימה. שמועה שהגיעה אלינו מספרת כי, כחלק מהתובנות בקורס פתחו קבוצה בפייסבוק תחת הכותרת  “חרדים – נעים להכיר“. ואם אנחנו בענייני פייס, זה הזמן להציץ בוידג’ט חדש ומלויקק, המוצג כאן ממש מצד שמאל. לייק.
  • “דה אינגליש אפדייט” לקח חסות על ערב נשים לדוברות אנגלית של ארגון ‘בוני עולם’ שיערך בירושלים במוצ”ש הקרוב. בכנס צפויות להשתתף כ-2000 נשים. COOL.
  • ר”ח כסלו היה השבוע וזה הזמן של עיתון משפחה לדוור את הניוזלטר החודשי לקהיליית השיווק בישראל. בניוזלטר הנוכחי תוכלו לקרוא שתי כתבות מאלפות מאת כתב השטח הכי צבעוני שיש – אהרן גרנות: כך תפרסמו לציבור החרדי | כל מה שרציתם לדעת על הסלנג החרדי.
  • ועוד בענייני ניוזלטרים. גם משרד הפרסום גל אורן BSD הוציא את גיליון היידישקייט הדיגיטלי לחודש כסלו. אבל הפעם לא נביא קישור לניוזלטר, למה? כי משום מה הניוזלטר הפסיק מלהגיע לתיבת המערכת. לטיפולכם.
  • לפני שבועיים החליט מגיש פינת ביקורת מסעדות בערוץ 10 – ניב גלבוע לנסות לבקר לשם שינוי במסעדה כשרה למהדרין. והמסעדה הנבחרת היא, איך לא – מסעדת שמוליק כהן האגדית. זה המקום להגיד תודה לנכדו התותח של שמוליק כהן ז”ל – תומר – שדואג לפטם מידי פעם את מערכת ליל שישי בחריין חריף, קראפלך מפולפל וצ’ולנט כבד ועסיסי. קבלו תצוגת תכלית של תומר, והנה הוא בתמונות:
ליל שישי בשטיבל #23 5
תומר סוגר ת'מסעדה באחד מלילות ליל שישי האחרונים
ליל שישי בשטיבל #23 6
ואי אפשר ללא הפאשקעוויל הקולינרי פרי עטו של קובי אריאלי

  • חברת ‘עילית’, זכיינית התחבורה הציבורית בביתר עילית, משדרגת את כל צי האוטובוסים הפעילים בקווים העירוניים על ידי הוצאתם משירות של האוטובוסים ישנים, שנכנסו לשירות לפני ארבע שנים, – עם קבלת הזיכיון להפעלת התח”צ בביתר עילית-, והחלפתם באוטובוסים חדשים, נוחים איכותיים וממותגים. ואנחנו מקווים שזה ישפיע קצת על המתחרים שיעשו עבודה חביבה יותר עם התחבורה הציבורית המקרטעת.
  • החל  מיום שישי הקרוב ובמהלך החודשים הקרובים יעלו לאוויר תשדירים דרמטיים של ארגון ‘יד עזרא ושולמית’, אשר מטרתם לעורר את הציבור ולשאת בעול הגדול אשר רובץ לפתחם של כל ארגוני החסד. התשדירים משלבים קטעי רמקול אותנטיים על מועדי הלוויות. התשדירים קיבלו את אישור קול ישראל ויעלו בשלב הראשון לשידור ברשת ב’ וברשת מורשת. על ההפקה: עמותת ” שידור  ישיר” הפעילה בתחום  הרדיו והטלויזיה למגזר הקהילה. קבלו טעימה מהתשדירים:
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/YadEzraVeshulamit.mp3]
  • זוכרים את פרינט הביואיק הנחמד? מסתבר כי בשבוע שעבר אחד מעורכי / כותבי מדור הפרסום בקו עיתונות דתית לא חשב פעמיים והציג את הפרינט כפרסום רשמי לחברת ביואיק. בהחלט משעשע. השבוע, החבר’ה מקו עיתונות לא התביישו והיכו על חטא. ואנחנו אומרים, יפה.
ליל שישי בשטיבל #23 7
פרינט יוצא דופן
  • השבוע פורסם בהרחבה כי, חברת אגד מרחיבה את שירות ה-WiFi שהיא מעניקה חינם לנוסעיה, ותציע את השירות בשליש מצי הרכב שלה. כדי לנסות בכח להיות “עיתונאי” עם חוש צדק מפותח, הקשה כתב חדרי חרדים שמואל הלוי, למה הקווים החרדיים אינם נכללים בחיבור לתשתית האינטרנט האלחוטי [קליק לכתבה]. ואנחנו השתדלנו לא להתפקע מצחוק. אין ספק, “עיתונות חוקרת”.

תזוזות בענף

  • מיוחד לפאשקעוויל: רשות המים ערכה מכרז על תקציב היח”צ של ה”חסכמים” במגזר החרדי. מזל טוב ל’מגזרים’ לרגל קבלת התיק. העבודה מתחילה ממש כאן: מערכת פאשקעוויל מבקשת מגולשיה לחסוך במים ככל הניתן. החורף בעיצומו ועדיין לא קנינו סריג, שלא לדבר על סוודר, מעיל או מטריה.
  • מיוחד לפאשקעוויל 2: משרד הפרסום מותגים בראשותו של ר’ יחיאל פורוש קיבלו את תקציב הפרסום של עיריית ירושלים עבור בחירות למנהלים הקהילתיים במגזר החרדי. מישהו פה צריך לדאוג? אולי.
  • פרסום ראשון: רחלי גרינוולד, מנהלת מחלקת יח”צ עד לא מכבר במשרד הפרסום טריו, קודמה לתפקיד מנהלת אסטרטגיה תקשורתית במשרד הפרסום אפיקים-טריו.
  • יודעי דבר טוענים כי בשבועות הקרובים יעבור משרד הפרסום טריו לבניין אפיקים, בן גוריון 19 בבני ברק. בקומה ראשונה – טריו, ובקומה ג’ – אפיקים. קרוב לעין.
  • אגב, מבלי שנשים לב, מתחם הרחובות ז’בוטינסקי – בן גוריון – ששת הימים, הופך בימים אלו למתחם הברנז’ה האולטמטיבי: ברחוב בן גוריון שוכנים: מערכת קו עיתונות דתית, משרד הפרסום אגס, משרד הפרסום אפיקים, וכאמור אוטוטו גם משרד הפרסום טריו; ממש ברחוב מקביל, בר כוכבא התמקמו לא מזמן: הבצפר – השלוחה החרדית, משרד ה BTL של ברמן & הלפרט; לא רחוק משם נמצא כמובן אולפן הרדיו של מיודעינו – רדיו קול ברמה; ברחוב הירקון נמצאים המתחרים הוותיקים – רדיו קול חי; ובימים אלו אנו מתבשרים על מעבר מערכת עיתון בקהילה מהר חוצבים – ירושלים, אל 800 מ”ר בפאתי העיר בני ברק ע”י אולמי נאות ירושלים ברחוב החשמונאים. בהחלט מעניין.
  • תקציבי יח”צ חדשים בקוביסיה – משרד היח”צ של קובי סלע:
  1. רשת פאות Yaffa משיקה בקרוב מותג פרמיום חדש וסניף נוסף בישראל. יפה, הראשונה שלימדה והעסיקה בין השאר את מיטב הכישרונות הצעירים הפופולאריים בישראל מביאה עמה ארצה ניחוח של חו”ל ואת פאות הקאסטם החדשות הטובות בעולם. לרשת שלושה סניפים מצליחים בניו יורק, מיאמי ובני ברק ובקרוב כאמור סניף נוסף בישראל. המשרד ינהל את קמפיין היח”צ וייעץ גם בתחום הפרסום המגזרי.
  2. ארגון החסד “חסדי נעמי” מתרחב ומגדיל פעילות בקרב קהלים חדשים. חסדי נעמי שעבדו עד כה עם משרד הפרסום והיח”צ תוצאות אפקטיביות, עובר גם הוא למשרד היח”צ האופנתי של קובי סלע, אשר יסייע לו להגיע אל ציבור חדש שלא מכיר מספיק את הפעילות – ציבור הכיפות הסרוגות.
  3. בוטיק “אהובי” – בוטיק מעצבים ירושלמי של הסטייליסטית אהובי לוי. הבוטיק ממוקם סמוך לשכונת הר נוף בירושלים ומספק מענה אופנתי לאישה חרדית. גם הוא מצטרף למאגר הלקוחות של המשרד ו…
  4. הוצאת “מכון המקדש” – לקוח ישן-חדש שיוצא במיזם מרשים: מסכת זבחים מבוארת הכוללת מאות תמונות, ציורים ופרשנות של כולל בית הבחירה שעמל על שני הכרכים במשך כשלוש שנים. ע”כ בענייני הקוביסיה.
  • לפאשקעוויל נודע כי בימים האחרונים נערכו שינויים פרסונאליים בחוגלה. תפקידים נחשקים עברו מיד ליד. לנו לא נותר אלא להמתין ולראות האם מהלך זה ישפיע על התקציבים החרדיים בגל אורן BSD ובמגזרים. וד”ל… בכל מקרה אנחנו נעדכן בהמשך במידת הצורך.

שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. הכנסת ספר התורה של פועלים נערכה ב”אהל יצחק” ולא היכל יצחק כפי שנכתב, לתיקונכם.

  2. ולא רק שזה היה באוהל יצחק, ולא בהיכל יצחק, אלא אפילו שכחו לכתוב שגם אני הייתי שם..

  3. פוסט חמוד (:

    תגידו כמה ברטר סגרתם עם המסעדה של ‘שמוליק כהן’ ? (סתם בשביל הסקרנות)

    נ.ב. מה עם איחול מזל”ט לבוגרי הבצפר 2 ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן