Lali’s Cookies

עוגיות מעוצבות

מרכז העניינים

חינמון ארצי

דטה פרינט

דפוס דיגיטלי

חתונה של ציקי פרנק, הרמת כוסית בעיתון ‘בקהילה’, מפגש עובדים במערכת ‘יום ליום’ ועוד
TZIKI FRANK (5)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המהדורה הנוכחית מתפרסמת באיחור משמעותי חרף העובדה שהייתה מוכנה לשיגור כבר במוצ”ש. מסובב הסיבות החליט שהמהדורה תתפרסם רק עכשיו – ומוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

אז לפני שנעבור לכותרות – המשך שבוע טוב לכולנו.

ציקי פרנק התחתן; כולם הגיעו

אולמי כתר הרימון בבני ברק התמלא מפה לפה ביום רביעי שעבר, לרגל חתונתו של איש היח”צ ציקי פרנק. אלפים נהרו למקום כדי ליהנות מזיו קדושתם של האדמו”רים הנכבדים שפיארו את שולחן המזרח, וגם, כמובן, כדי לשמח חתן בנש”ק וכלה בתש”ק. בועז בן ארי תיעד ומגיש מקבץ תמונות ברנז’איות להנאתכם.

תמיר פרבר עזב את בולטון פוטנציאל

תמיר פרבר מנהל הקראייטיב ב’בולטון פוטנציאל’ בחמש השנים האחרונות, פרש מתפקידו. פרבר, מוותיקי אנשי הקריאייטיב, מתפאר בניסיון של למעלה מעשור במגזר החרדי.

עדכון נוסף מ’בולטון’: עודד לאופר מונה באופן רשמי לתפקיד מנהל תפעול במשרד.

תקציב היח”צ של ‘חסלט’ חזר לאפיקים

תקציב היח”צ של חסלט שהיה בעבר במשרדי ‘אפיקים’ ועבר ל’שחור ולבן’, חזר כמו בומרנג למחלקת היח”צ של ‘אפיקים’.

עובדי ‘יום ליום’ נפגשו עם ההנהלה החדשה

בשבוע שעבר נערך מפגש בין הנהלת ‘יום ליום’ המחודשת לעובדים. במהלך המפגש העובדים זכו להכיר יותר את ההנהלה החדשה ושמעו על התוכניות לעתיד.

‘לחיים’ במערכת בקהילה

בשבוע שעבר נערך טקס ‘הרמת כוסית’ במערכת ‘בקהילה’ עם מנכ”ל יקב יתיר יעקב בן דור וצוות העיתון.

פעילות קד”מ לסנו אוקסיג’ן

סנו אוקסיג’ן יצאו לשטח במסגרת פעילות קד”מ שנערכה בגינות ציבוריות בריכוזים החרדים. במסגרת הפעילות חולקו קרטיבים ללכלוך מיטבי של בגדי הילדים, ודוגמיות של סנו אוקסיג’ן לניקוי יסודי של כתמי הקרטיבים.

משרד פרסום: אפיקים. ביצוע בשטח: בולדוזר.

לסיים שני במקום הראשון

קמפיין לימודים מרענן ללימודי תואר שני באוניברסיטה העברית (בשיתוף ידידות טורנטו) עלה השבוע על ידי סוכנות הדיגיטל החרדית Webetter. על הקריאייטיב: צביקה סלומון האגדי.

דומה, כמעט, אותנטי ומימד

בשבוע שעבר פורסמו שני עמודים על ידי שני משרדי פרסום ללקוחות שונים. הדמיון ביניהם קטן ולרגע ניתן להתבלבל, בגלל העמודים העוקבים, ולחשוב כי מדובר בקמפיין של אותו לקוח. לא?

מקס דיגיטל בקמפיין למכינה בעלי

משרד הדיגיטל ‘מקס דיגיטל’ מרחיב פעילות למגזר הדתי לאומי וביצע בשבוע שעבר קמפיין דיגיטל לגיוס 3 מליון שקל למכינה בעלי, מהמוסדות הוותיקים והנחשבים בציבור הדתי לאומי. בתמונה: שמחה מרגליות, הרב אלי סדן, הנהלת בני דוד וצוות אתר קוזמאטץ.

הפלס מזהיר את משרדי הפרסום: נתבע אתכם

אתר אייס מדווח כי הפלס מאיים לתבוע משרדי פרסום חרדיים. לידיעה המלאה לחצו כאן. ויש גם את זה:

מזל טוב!

לאיציק דניאל, לרגל הולדת הבן

לשמוליק בקשי, לרגל יום הולדתו

למתי רוזנצווייג, לרגל הולדת הבן

לבנימין ליפקין, לרגל היכנס בנו תחת עול מצוות

ליקי אדמקר לרגל הולדת הבת

לחיים אילוז לרגל הולדת הבן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. הסיבה שבלדי ונתח נראים אותו הדבר. כי בשניהם ניחוח שזור של ארומה שאטרסטוקית מובהקת. היי. גם אם התמונות הם לא משאטרסטוק. הניחוח.. הניחוחחחחח…

    זה הדבר היחיד שמקשר ביניהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן