גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אנחנו תרמנו כבר: אריה פרנקל מספר לכותב השורות אודות התרומה של החברות הגדולות במשק לקהילה ומצטט אנקדוטה מעניינת • עדכון בפרשת בחירת הסלוגן שילווה את חגיגות השישים של העיר בית שמש • מבזקים מעולם הפרסום והפינות הקבועות
sef
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אנחנו תרמנו כבר: אריה פרנקל מספר לכותב השורות אודות התרומה של החברות הגדולות במשק לקהילה ומצטט אנקדוטה מעניינת • עדכון בפרשת בחירת הסלוגן שילווה את חגיגות השישים של העיר בית שמש • מבזקים מעולם הפרסום והפינות הקבועות • לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. עוד דרך של יחצנים להוציא כסף מהלקוח שהרי כידוע 30 אחוז מהקמפיין נשארר במשרד ולא פעם גם מהתרומה…בכ”א זה נכון שסניף מקקומי שנותן לקהילה המקומית יתפס כחלק ממנה אבל בד”כ מבצעים כמו שעשו פלאפון שנה שעברה נתפסים יותר בכיוון הציני ולא ממש יוצרים חיבור בזכות זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן