מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מהדורה כ”ח עולה לאוויר באיחור אופייני. אז מה היה לנו השבוע? כמה עדכונים מהרשת, עוד כמה מהשטיבל, אולם שמחליף שמות מדי שבוע וכמה תמונות פפראצ’י. תודה לגולשים ששלחו חומר. מרוב עיסוקים, או מקוצר זמן, לא הספקנו לטפל בו, אך אל דאגה, הוא יעלה בקרוב. צום קל, ושבת שלום.
מימין לשמאל: בראשית, מימד, אפיקים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה כ”ח של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, רגועה מתמיד. נתחיל עם עדכונים מהרשת (שקצת נזנחו לטובת הסערות בעולם הפרסום הקטנטן שלנו), ונמשיך עם מצלמות הפפרצ’י (שעובדות שעות נוספות כדי להביא לכם את הרגעים הקטנים והגדולים של השבוע החולף).

השבוע בתוכנית ‘הותר לפרסום’ של איתן דובקין ב’קול ברמה’: שלומי כץ, מנכ”ל ארגון ‘חפצנו לחיים’, מספר על הסיפור האישי שהביא אותו להקמת הארגון העוסק בזהירות בדרכים בציבור החרדי. על הפעילות עם רשת המזון ‘יש’. כלל פיננסים השיקו מוצרים בפיקוח בד”צ העדה החרדית, ודובקין בדק האם זה גם איכותי או רק כשר. קמפיין ייחודי של פז גז, ומה עוד אפשר לעשות עם גז בבית. הפינות הקבועות: ספי בר חי עם ביקורת קמפיינים ועורכי העיתונים עם כותרות השבוע.

[audio:http://pod.icast.co.il/91f52f7a-84a0-4579-a5af-ab37e015cde7.icast.mp3]

עדכונים מהרשת

עד 120 אלף: אין לנו מושג אם זה נחשב עדכון מהרשת, אבל השבוע זכינו לראות על צג מערכת ניהול הבלוג את התגובה ה – 11,000 בפאשקעוויל. אותנו זה מרגש. מאוד.

ליל שישי בשטיבל #28 1
בזכותכם!

בסימן ירוק: השבוע דיווחה גוגל כי במסגרת המאמצים לשקום את הרי הכרמל, יוקם אתר ייעודי שיאפשר לכל גורם שברשותו תצלומים מאזור הכרמל בימיו הירוקים, להעלותם לאתר המיוחד. גוגל מסרה עוד כי תתרום מיליון שקל לקרן קיימת לישראל למאמצי השיקום. אותנו מעניין מה מיסטר צוקי חושב לעשות למען 3.5 מיליון גולשי פייסבוק בישראל.

רץ במייל: גולש פאשקעוויל דאג לעדכן אותנו במייל האבסורדי על ‘מייל שרשרת’ שרץ לאחרונה נגד האינטרנט. פרסום התמונה היא תרומתנו הצנועה למאבק באינטרנט הטמא.

ליל שישי בשטיבל #28 2

קבוצות רכישה: משהו טוב עובר על עולם השיווק והצריכה באינטרנט הישראלי. אם לא שמעתם, עדיין, על האתר האמריקני שעשה מהפכה – Groupon.com, מדובר באתר המעניק לגולשיו הנחה משמעותית ברכישות במידה ורף מסויים של גולשים החליטו לקנות מוצר כלשהו. האתר, שעל פי פרסומים דחה הצעת רכישה שא”א לסרב לה (6 מליארד דולר!!), מהווה מודל מצויין למאות אתרים ברחבי העולם. עכשיו, גם בישראל, החליטו לשים את הז’יטונים במקומות הנכונים. קבלו כמה מאתרי קבוצות הרכישה המקומיות שקמו בחודשים האחרונים, ואולי גם אתם תוכלו למצוא דיל טוב: Buy2 – מבית מאקו; גרופר – הישראלי הראשון; בא לי גם – גם רוצה; וקליקה שמקבץ את כל הדילים למקום אחד.

עדכונים מהשטיבל

מימד חדש בנאות ירושלים: מפתיע כל פעם מחדש מה מימד יכולים לעשות עם לקוחותיהם. הפעם הגיע התור של אולמי ‘נאות ירושלים’ בבני ברק. וואלה, לא זוכרים מתי לאחרונה אולם אירועים פרסם את מרכולתו בעמוד שלם, עם שלושה טיזרים מקדימים. פשוט ויפה, בשמחה. וכבר נאמר, ובשמחתכם ישמח ליבנו גם אנו. אנחנו מאוד שמחים.

מאולם לאולם, באולם אחר: לפני כחודש, ‘פרסומי ישראל’ סיפרו לנו על גן האירועים ‘ירוק בעיר’. לא ברור מה גרם להם להפסיק לפרסם אותם. בכל מקרה, ‘השבוע בירושלים’ נתן להם במה נרחבת במיוחד, ולפני שבועיים נתקלנו במודעה אחרת לגמרי, לאותו אולם, תחת שם אחר. השבוע, שוב מודעה בשער המקומון הירושלמי, הפעם בשינוי שם (שוב!) ובשינוי פרטי המבצע (שוב!). לא היינו שמים לב, לולי גולש פאשקעוויל חד עין שסרק את המודעות כולן ושלח לנו, לעיונכם ולשיפוטכם. לחצו על התמונה להגדלה.

ליל שישי בשטיבל #28 3
מה קורה כאן?

Save the Date: לאחר ההצלחה של ‘כנס המובילים’ דאשתקד, עיתון ‘המבשר’ החליט לייסד שושלת כנסים חדשה. בקיצור, בתאריך כ”ה שבט (30 לינואר) יתקיים כנס ‘המובילים 2’, באולמי שרתון סיטי טאואר ברמת גן. אנחנו מוזמנים.

ליל שישי בשטיבל #28 4
כנס המובילים, ולא מתכוונים לנהגי משאיות

עוד בשורות: על שבת הגיבוש לעובדי מערכת “המבשר” כבר כתבנו בעבר. כעת העדכון: במהלך 3 השבועות האחרונים, התנהל קמפיין פנימי בתוך מערכת העיתון לבחירת העובדים המצטיינים לשנת תש”ע. שלושה עובדים מצטיינים יקבלו תעודת הוקרה מאת מנכ”ל המבשר, משה פרוש, במהלך אירוע מיוחד שייערך במוצאי שבת. בינתיים – אחרי שראינו תראו גם אתם – קבלו את המזכרת שתחולק להם במלון, מבית ‘הומינר מזכרות’ (שבימים אלו התחדשו עם קולקציית מזכרות מדהימה, והאתר החדש כבר בדרך).

ליל שישי בשטיבל #28 5
זמירות שבת לעובדי המבשר
ליל שישי בשטיבל #28 6
כולם מברכים עליו


עדכוני פפרצ’י

חותמת כשרות? מדריך הטלפונים העונה לשם “כשר-פון” מחולק בחודשים האחרונים באזור בני ברק והסביבה. נחמד לגלות שהחבר’ה שהפיקו את המדריך לא טרחו לעשות הגהה מינימאלית לתוכן ה”כשר” שיש במדריך. מה נורא היה לראות את התמונות הבאות:

ליל שישי בשטיבל #28 7
המדריך ה"כשר"
ליל שישי בשטיבל #28 8
המו"ל החרדי
ליל שישי בשטיבל #28 9
המועדון הצנוע

NO LOGO: הנחנחים, שבימים כתיקונם דופקים את הראש בטראנס הזוי, גילו פרץ קריאייטיבי במיוחד והחליטו לקשר את המותגים הגדולים בעולם לרבי נחמן מברסלב. משעשע.

ליל שישי בשטיבל #28 10
ק קו קוק קוקה קולה מבני ברק
ליל שישי בשטיבל #28 11
קרלסברג - מסתבר שזאת הבירה החרדית בעולם

מזל טוב

ליו”ר החינמון הפופולארי ביותר (מרכז העניינים), דבראל שטראובר, לרגל הולדת בנו בימי החנוכה, ולרגל הכניסו בבריתו של אברהם אבינו ביום ראשון שעבר. ויקרא שמו בישראל, נו, איך לא, אוראל. שתזכה לרוות ממנו נחת אמיתית, לגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים. נצפו באירוע: המון אנשים. צולמו באירוע: יגאל רווח, יעקב שטרן, מוטי קוטיינר.

ליל שישי בשטיבל #28 12
מימין לשמאל: בראשית, מימד, אפיקים

ליגאל רווח לרגל אירוסי ביתו במזל”ט.

צום קל, שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. התמונות של המדרך טלפון מזעזעות.

    אבל טוב שטשטשתם את המספר של המועדון בבורסה, לפחות לא הכשלתם את הרבים.
    אשריכם!

  2. לאחל ‘צום קל’ כשברקע נצפה תיאבונו המוגבר של מנחם הורביץ, זהו לא פחות ולא יותר מאשר לעג לרש…

  3. סיפור האולמות מוזר,
    ובימים הקרובים רבני בני ברק עומדים לצאת נגד הספר טלפון ההזוי הזה, שנכשל בעבר בירושלים.
    שם ניהל את המלחמה נגדם המדריך החרדי.

  4. # 1800 תגים ועדיין מחזיקים ראש?!

    # יש מצב שגוגל ידאגו גם לעשרות אלפי הבתים שנהרסו ע”י האינטרנט?

    # “כוכב הקופונים”, תרגעו, לא מדובר על מוצרים, פרט להנחות על שרותים, מסעדות, ספא וכדו’.

  5. אנטרנט ללא י’ שווה סרטן. ועם י’???
    איזו עליבות .
    תודו שזה סלוגן על.. האנטרנט שווה סרטן, הזה.
    אחרי הכל ההפחדה שלו די מחלחלת..

  6. ‫אנטרנט ללא י’ שווה סרטן. ועם י’??? איזו עליבות . תודו שזה סלוגן על.. האנטרנט שווה סרטן, הזה. אחרי הכל ההפחדה שלו די מחלחלת..‬

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן