מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מה תמצאו במהדורה ה-31 של ליל שישי בשטיבל? מה גדי מרגלית חושב על ש”ס, איך היה בהשקת הפרויקט ‘תקרא תצליח’, איזה אתר חרדי יושק השבוע ומי עומד בראשו, איזה עיתון חרדי יושק בעוד כשבועיים ואיפה • ובקיצור: איפה היינו ומה עשינו • חשיפות, תמונות ועוד הרבה דברים מעניינים
יגאל רווח, מה תגיד על זה?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה 31 של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. לאחר ההתרגשות של המדורה הקודמת אנו חוזרים למתכונת השגרתית והרגועה, עם בשורה קשה: החל משבוע הבא התוכנית ‘הותר לפרסום’ ברדיו קול ברמה תשודר בימי ראשון בשעה 18.00. התוכנית הבאה בתאריך י”א שבט.

והשבוע בהותר לפרסום: הרב מנחם ברוד דובר חסידות חבד. וזאב רביד, סמנכל מיתוג בשלמור, מאנשי המיתוג המובלים בישראל על המיתוג של חסידות חבד. יצחק חסדיאל, מנהל סניף ירושלים של בנק ירושלים. להבין אם יש שוק רכבי יוקרה במגזר החרדי בעקבות הכניסה של BMW לפרסום לציבור החרדי. משה כהן ראש אגף אשראי בבנק לאומי למשכנתאות, למה לאומי למשתכנתאות התחיל רק עכשיו בפעילות לציבור החרדי משה מאירי, מנהל שיווק ופרסום במאוחדת לשמוע איך הם תוקפים את המגזר החרדי. וספי בר חי עם ביקורת פרסומות.

[audio:http://pod.icast.co.il/d7921fee-2f44-494d-bcac-1fab5a156cf1.icast.mp3]

עדכונים מהרשת

השנור של ויקיפדיה: בלוג 140 מדווח על ההכנסות של ויקיפדיה במסע התרומות המאסיבי שעשו בחודשים האחרונים. למעלה מ-3,500 ישראלים תרמו סכום של 285,000 שקל. לא חשבנו שהישראלי המצוי ישים כמה שקלים בשביל מיזם חשוב (אך דיקטטורי בעליל) זה. יפה, באמת.

סרטון יפה שמצאנו ברשת, מראה לנו מה נקרא חורף אמיתי:

ועוד קצת מ-140: המכללה האקדמאית גליל מערבי פרסמה היום את תוצאותיו של סקר מקיף שנערך בקרב מאות סטודנטים. לפי הסקר, סטודנטים גברים מעדיפים לבקר באתר ynet, בעוד שסטודנטיות מעדיפות את אתר וואלה. גוגל הוא האתר הפופולארי ביותר בקרב כל הסטודנטים מכל המינים ואחריו פייסבוק ויוטיוב. במקום הרביעי מוקם וואלה ואחריו ynet. חשבנו שפורטל וואלה שייך לדור של שנות ה-90. תוצאות מפתיעות.

ראיון עם רווח: אתר אייס ערך בשבוע האחרון ראיון עם יגאל רווח, יו”ר קבוצת אפיקים. מסתבר שיגאל שם את כל הזי’טונים על המגזר הערבי ומהמר עליו ביג-טיים לשנת 2011. רשמנו.

עדכונים מהכללי: משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מי שהיה חלק בלתי נפרד ממיתוג חברת אורנג’ בישראל, נפרד בימים אלו בטונים מעט צורמים מהלקוח הכתום. בתקופה האחרונה עובדים באורנג’ על בסיס מכרזים לקמפיינים, שלפי שמועות גם משרד הפרסום המגזרי מימד מתחרה עליהם.

לך תבנה מדינה: בעודנו מלקטים את החומרים הפזורים במייל לקראת עריכת המהדורה הנוכחית, נחשפנו לסטטוס מזעזע. לא נכביר במילים, רק נציג תמונת (מצב) מסך. לחצו על הסטטוס להגדלה.

ליל שישי בשטיבל #31 1
יגאל רווח, מה תגיד על זה?

עדכונים מהשטיבל

אפשר לקרוא: השתתפנו היום בהשקה של התוכנית המגניבה ‘תקרא תצליח’, שיתוף פעולה בין בנק הפועלים לפלדהיים. באירוע המיוחד (סניף סופרסטור במאה שערים) נצפו עובדי גל אורן לצד מנהלי פלדהיים, מנהלי בנק הפועלים, רבנים ואישי ציבור (שימו לב: זה לא קומוניקט) ונציגים מכל מדיה אפשרית. פגשנו שם חברים ותיקים לצד פרצופים חדשים, שתינו פפסי וצילמנו כמה תמונות. שמותיהם המדויקים של המשתתפים והנואמים טרם נשלחו (בקומוניקט) וכל שנותר לנו הוא להגיש פפראצ’י ראשוני. אולי תזהו כאן מישהו.

ליל שישי בשטיבל #31 2
חלק קטן מהקהל הרחב מקשיב לאחד הנואמים
ליל שישי בשטיבל #31 3
נאם לנו מאוד
יעקב נחומי, צלם בחדרי חרדים, בפעולה
יעקב נחומי, צלם בחדרי חרדים, בפעולה
דוד קורן, צלם בחדרי חרדים, בפעולה
דוד קורן, צלם בחדרי חרדים, בפעולה
ליל שישי בשטיבל #31 4
רב המקומות הקדושים והבכירים
אחד המחותנים: מאיר גל
אחד המחותנים: מאיר גל
ליל שישי בשטיבל #31 5
מוטי בוקצ'ין (דובר זק"א) ליד אורח
שלומי גיל (שעה טובה) וספי בר חי (קו עיתונות)
שלומי גיל (שעה טובה) וספי בר חי (קו עיתונות)

מי באמת מוביל: ברח’ המגיד ממעזריטש בביתר נכנסים להילוך אחרון לקראת כנס ‘מובילים 2′ מבית המבשר. אוטוטו תגיע ההזמנה המקורית לדוא”ליהם של המוזמנים המסוננים, ולנו נותר לספר כי ציפור קטנה לחשה שבכנס יתפרסם סקר די מפתיע של הגב’ מינה צמח. תנחשו על מה? בנימה אופטימית נוסיף כי אותנו הסקר כנראה לא יפתיע לגמרי, אחרי ששמענו התבטאות יוצאת דופן ממנכ”ל יפעת, נתי יעקובי, כי המהפכה של ‘המבשר’ במגזר החרדי מזכירה את זו של ‘ישראל היום’ במגזר הכללי.

יתד מעתיק, וואלה: לפני שבוע קיבלנו מייל מגולש אנונימי, שסיפר על כתבה ביתד נאמן שסיקרנה אותו. “ראו היום כתבה סתמית אודות ‘עלה מלאכותי יפיק אנרגיה’ – (יתד יום חמישי עמוד 14). חשמל ירוק לסביבה עניין אותי, רציתי לבדוק פרטים נוספים, מה גם הנקודה הישראלית שציינו שישראלים פיתחו אותה. אחרי חיפוש הולך ומתמשך [ומחשיד] הגעתי לכתבה בת למעלה משנתיים שהתפרסמה בחודש מאי 2008 באתר וואלה. לא הכי מעניין, אבל הנה צלחנו אייטם נוסף.

סיפור בהמשכים: המקומון המופץ ביותר (מרכז העניינים) יצא בקמפיין ממוקד ברחובות בני ברק. על לוחות המודעות הודבקו מודעות ענק אודות סיפור חדש בהמשכים שיתחיל להתפרסם מהשבוע הקרוב בעיתון. לצד תמונה של הסיפור, רואים בגדול את הפרק הראשון שלו. בקטן: “ההמשך במרכז העניינים”. נשמע מעניין. כך קיבלנו במייל וחבל שלא צירפו תמונות.

יש סלוגן לבית שמש: “60 וזו רק ההתחלה”, זהו הסלוגן שנבחר ללוות את חגיגות ה-60 לבית שמש. הסלוגן שילווה גם את כל פרסומי העירייה בשנת ה-60, נבחר מתוך כ-500 הצעות שהגיעו לשולחן דובר עיריית בית שמש. בוועדה לבחירת הסלוגן בראשותו של דובר העירייה מתי רוזנצויג, חברים: אלי בן לולו (כיהן כמ”מ ראש העיר במשך שנים רבות), יהודה גובני (מחנך וותיק ופובליציסט), איציק קניזו (מנהל אגף אירועים בעירייה), הרב חנוך ברסלר (עורך השבועון ‘מורשה’ וחוקר תולדות בית שמש), ואיתן דובקין (מנהל השלוחה החרדית של ‘הבצפר’). פרטים נוספים תוכלו לקבל במדור של ספי בר חי, שיעלה אי”ה במוצאי שבת הקרוב. בינתיים תסתפקו בתמונה.

ליל שישי בשטיבל #31 6
ראש העיר, הדובר וחברי הוועדה

בשבוע הבא יושק אתר חדש, ייחודי וייעודי, תחת השם “איצקוביץ’ – חדשות בתמונות”. מי שעומד בראשו הוא מני גירא-שוורץ, והוא מתעתד להביא את כל החדשות בצורה ויזואלית בלבד, עם מעט מאוד טקסט, אם בכלל. ו… כן! יהיה שם גם פפראצ’י. אבל אל תתלהבו מוקדם מדי. מדובר באתר סלולארי וניתן להגיע אליו אך ורק באמצעות גלישת וואפ. מיוחד לשטיבל: הלוגו שילווה את האתר החדש.

ליל שישי בשטיבל #31 7
הלוגו של איצקוביץ' נחשף

האם קם לו מתחרה למרכז העניינים: שמועות (לא) מאומתות גורסות כי מספר אברכים מאשדוד, חסידי גור (אם שאלתם), מתכננים הקמת מקומון חדש בבני ברק (יופץ במוצ”ש – ראשון). הם מבטיחים חדשות מקומיות ללא פוליטיקה ו… אפעס, בלי צהוב. אם הכל ילך כשורה, העיתון צפוי להופיע בתיבות הדואר בעוד כשבועיים. על הניהול: אברך בשם מורגנשטרן (מו”ל ‘במת מנהלים’, מגזין למנהלי בתי ספר וגננות). על השיווק: צביקה דרנגר (700 שקל לעמוד בגיליון הראשון, מחיר הגיוני). על השיבר (המשקיע): חסוי. על הכוונת: גם ירושלים. מעניין, מפתיע ומסקרן.

פאות YAFFOT: לפני שבוע סיפרנו לכם על השקה מתוכננת של בוטיק הפאות ‘יפה וויגס’. הגיע הזמן להציג תמונות של המתנות, הממתקים והרחוב המתעניין. ויש גם קרדיטים: צילום: רונן שטלצר • סטיילינג: אהובי לוי (בוטיק אהובי, כנפי נשרים 68 ירושלים) • עיצוב: בן • הפקה: טובי שפיגל • רוח, צלצולים ואסטרטגיה: יונת קפלן וקובי סלע.

ליל שישי בשטיבל #31 8
הפאות
ליל שישי בשטיבל #31 9
העוגות
ליל שישי בשטיבל #31 10
המתנות
ליל שישי בשטיבל #31 11
הרחוב המתעניין

אגס ישווקו פרויקט משוחרר: מאיר כהן רכש מארנסטר לפני כ-10 שנים קרקע בשכונת סנהדריה (מתחת הר חוצבים). הפרויקט נתקע, משום מה, וכעת הוא סופסוף מתחיל לשווק. ליווי: אגס (כבר הפיקו חוברת שיווק מאוד מושקעת, מספרים יודעי דבר).

פפראצ’י, בקטנה

אחרי ההשקה של תקרא-תצליח, נסענו לחמי געש ובילינו שם שעתיים בריאות. לפני שחזרנו הביתה, קפצנו לשמוליק כהן, ביקור שהפך לריטואל קבוע בשבועות האחרונים, ובילינו לא מעט זמן בחברתו של תומר התותח ושאנן, התרבותניק התורן והחידונאי האולטימטיבי. הפעם, לפעמים זה קורה, שילמנו על הארוחה.

ליל שישי בשטיבל #31 12
שאנן התרבותניק על רקע מכתבו של קובי אריאלי
ליל שישי בשטיבל #31 13
גם השבוע ביקרנו אצל ברמן הלפרט
ליל שישי בשטיבל #31 14
כרטיס ביקור מגניב - יחי הבלקברי!

מזל טוב

יומולדת לרחלי גרינוולד (טריו לשעבר) ולרפי האוסדורפף (UPDATE).

יומולדת שלא נחגג: מדי שנה, בחדרי חרדים חוגג יום הולדת בתאריך כ”ג טבת. והשנה? התאריך עבר והאירוע לא נחגג. לפי הנתונים של הגולש שהביא את הידיעה לתשומת ליבנו, אמורים היו לחגוג 8 שנים. אז בכל מקרה, מזל טוב!

לגברת אופניים: (שיפי יונה, נו), לרגל חתונת אחיה, היום.

אין מהדורה בלי בקהילה: מספרים שהזוכה המאושר בהגרלת המיליון של ‘יגדיל תורה’ הוא לא אחר מאשר מנהל תיקי לקוחות בעיתון: ישראל דריימן. חוצניק כבר ביקש חדר לידו בקומפלקס החדש. אגב בקהילה ואגב קומפלקס חדש, ביום הראשון שלנו שם, ידידנו יענקי מייזליש פינק אותנו בארוחת גורמה מפנקת במסעדה המעולה ארטמיט. בשולחן: יענקי מייזליש (הפקת אירועים, תיירות ויחצן), חוצניק (עובד בקהילה, בין השאר), בנימין ליפקין (עורך ראשי), עוזר דרוק (מנהל הפיתוח העסקי), פרגיות על האש, סטייקים ושאר בשרים. יצאנו שבעים ומרוצים, אין מה לומר.

בשורה טובה לעובדי הסביבה: קפה קפה במגדלי בסר, מקבל כאן מזל”ט לרגל קבלת הכשרות המהודרת (בית יוסף). חן חן.

שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. פוסט יפה.

    לגבי המבשר אני משוכנע שמנכ”ל יפעת הוא לא חלילה אחד שיכול להיות משוחד. כל מילה שלו שווה הרבה.

  2. הסיפור של גדי מרגלית ראוי לכל גינוי!
    טוב שיש כאן את פאשקעוויל שעומד בשער, כדי למנוע מאנשים ששונאים אותנו להתפרנס על חשבוננו. די כבר עם השנאה העצמית הזאת. תקחו אנשים משלנו שיעשו עבודה טובה יותר מכל גלוי ראש כזה או אחר, שמצד אחד מרויח את לחמו מהציבור החרדי ומצד שני מצייץ לחברים בפייסבוק את כל הגורה שלו עלינו. די.

  3. אני ממש לא מתפלא על גדי מרגלית.
    וככה זה האווירה גם במחלקות “החרדיות” במקאן מגזרים ושאר ירקות תפלים.

    גם אין להם מושג במגזר וגם הם משפריצים שנאה וזלזול על המגזר שהם מתפרנסים ממנו.

    גועל נפש.

  4. הסיפור של גדי מרגלית אינו ראוי לשום גינוי!
    דוקא הוא ושכמותו אולי יתרמו משו בטווח העתידי הקרוב למגזר.
    מחד הוא מכיר ומעורה במגזר ומאידך הוא משוחרר מכל מגבלות קהילתיות או חברתיות.
    כל החרדים השפויים חושבים כמוהו בדיוק על התנהלות שס ובעיקר אלי ישי בפרשיות האחרונות והתבטאויותיו המשפילות והמזיקות.
    טוב שיש מישו שגם יכול לומר את זה.
    אולי זה ישנה משהו…

    גדי מרגלית רחוק מאוד מלהיות אנטי חרדי, מי שמכיר אותו יודע שבדיוק להיפך!

  5. זה עם הפין של הבלקברי , מחזיק במספר כשר , אבל יש לו גם בלקברי .. לא יאומן

  6. “משרדי יח”צ קובי סלע שלום”
    “שלום, מדבר מוטי, קובי במשרד, הוא לא זמין בנייד…”
    “רק רגע בבקשה…”
    טין טון טאן טאן… טין טון נהה… נהה…
    “כן ”
    “קובי, מוטי, מה חדש?”
    “אוי מוטק’ה מוטק’ה… מה יהיה איתך הסוף?! האמת שאין הרבה חדשות השבוע… הכל כרגיל עובדים קשה, יו נו”
    “אין לך משהו פיקנטי בשבילי?”
    “מוטי, תיכף אני יהפוך לטור קבוע אצלכם, לא נעים, יימאס לחבר’ה”
    “האמת, זה כבר באמת טור קבוע, תעביר לי את יונת ות’שלח תמונות, למה יבש פה השבוע..
    עוד אין תוצאות לשת”פ שלמור בחרדי”
    “חח… יאללה, ביי”
    “ביי”

  7. מאיר, אהבתי (:

    יש לי רעיון בשבילכם (אולי כבר היה בעבר)
    תבחרו כל שבוע את המודעה הכי טובה ואת התשדיר הכי טוב שהיה השבוע.
    בסוף רבעון תבחרו את הקמפיין הכי חזק.
    תעשו כאן באנר שיוביל לכל הפרינטים והתשדירים הכי טובים, מה שיהפוך את פשקוויל למיצג של הדבעס’ט החרדי.

    קחו לתשומת ליבכם.

  8. מברוק לאליעזר כהנא על הכרטיס.
    הברקה שיביא ללא מעט חיקויים.

  9. מוטי, יקירי!
    כתבת וכתבת רק לחבריך. האם פוסט זה מיועד רק לחובבי הצהוב מתוך הברנז’ה? בחיאת, מי שלא מכיר את השמות שמאחורי הפרצופים שהבאת או צילמת לא מבין מילה. יש מבין? לא מבין מילה.

    שלב הטיעונים:
    1. מי זאת שיפי יונה? אופניים?
    2. מיהו E.K? אחד כתב אלי כהנא. אבל ראבאק, אם איני בחבורה אין צורך לכתוב את שמו? אם היית מזכיר את בכירי הכלכלה, ניחא. אבל אתה דוחף פרחי סלב וכך רוצה שנכיר אותם? מה אתה הוא E כהנא? איך השתנית מאז הפוסט של חוצניק. (שיחה על צלחת טשולנט בחתונת מוטי).
    3. ברמן הלפרט. לא זכור לי שסיפרתם עליהם מי יודע מה. מיהם?
    4. שאנן התרבותניק אוכל קישקע ואתם עסוקים בלחטט לנו במעיים. מי זה? ומה זה תומר, שם של מאכל לא ידוע? או שאזכורם כמו כל הפוסט הוא נפנוף “ביי” פנימי של בולסי הגאלער והבארשט.
    5. מאיר כהן מהחמוצים רכש פיצוחים אצל ארנסטר. קרא שוב ותרגיש אהבל. מי האנשים הללו? קבלנים? הולילנדים או סתם רוכבי קאדילק?
    6. באייטם על דוברי בית שמש והססמא שנבחרה שכחת להזכיר לכולנו את היותם של חלק מהמחליטים חסידי גור. באדיקות הידועה להזכיר כל פעם את זה, פספת משהו. אייטם אחד אחרי לא שכחת כמובן לחבר בין ידיעה חדשותית לוהטת (עיתון חדש, שאפו) לבין השיוך הקהילתי של מייסדיו. התאמצתי ולא מצאתי שום סיבה ענינית לאזכור (ואולי דווקא יש סיבה, אם נסתמך על ידיעה מהעבר שגררה תגובות).
    7. בוס של בנק הפועלים שמגיע לכנס יותר משפיע ומשדרג ענין מאשר ביקור של רב המקומות הקדושים. היה חסר לי כיתוב.
    8. גדי מרגליות זה ההוא מעוספייה? רק כשהגיעה תגובה הבנתי שהחרדים הפרסומאים איכשהו קשורים אליו ועלולים להיפגע. למה לא להוסיף למטה משהו קטן על האיש והקשר אלינו?
    9. חוץ מזה הכל נהדר. עבודה טובה. מצפים לווידאו וכתבות נוספות (לאן נעלמו הראיונות של נוחעם?)

  10. זאגט כתב:

    מברוק לאליעזר כהנא על הכרטיס.
    הברקה שיביא ללא מעט חיקויים.

    זה לא רעיון שלו (כבר ראיתי בעבר) אבל זה עדיין יפה

  11. לייק

    כנראה שהתבלבלת, פה זה שטיבל פרסום לא של אנ”ש….

    (ולגבי גור, מוטי, כרבים מאחיו בני ליטא לא מאד מחבבנו, יהי לו אשר לו, רק שהבוס שלו לא ישמע…)

  12. פוסט חביב.
    לעצם הענין, הפרסומת של מרכז הענינים, מלבד היותה בשחור לבן על לוח צבעוני, ומלבד זה שרחל שור עדיין לא כזאת מותג גדול בשביל ליחצ”ן עיתון בשבילו..
    אבל אין חולק שיש גימיק בלשווק עיתון דרך סיפור. הצורה גועלית ולא תופסת..
    מילא העיקר תירוץ יפה לפרסם.
    לא אהבנו…

  13. נטשקע,
    לו הייתי מוטי הייתי מוחק אותך. אין יותר מזיק לאתר מאחד כמותך המצהיר כי “כאן לא עושים פרסום אלא מחסלים חשבונות בדאחקות וכאלה”.
    הוא ואריאל מנסים תקופה ארוכה להצטייר כראובן אדלר-ארד-חומסקי-מזבלה-בצפר של החרדים ואתה, בהינף טוקבק לבנטיני הופך אותם ל ‘בחדרי2’. ועוד מספר לכולם, “חבר’ה, ההוא-ההוא מפשקאוויל?” אל תקחו אותו ברצינות.

    זה מה שקורה כשפרסום הופך לשטיבל.
    וכך גם צריך להתייחס לאתר בו כל מיני נטע-נינארים מוצאים מפלט לחשבונותיהם והופכים אותו לעוד אשכול פנים-חרדי מלוכלך.

  14. בונ’א בונ’א נסחפת ולגמרי.

    (אם הייתי מבין מה כתבת הייתי גם מנסה להגיב. צ’טער ;))

  15. נטע נינארי כתב:

    לייק
    (ולגבי גור, מוטי, כרבים מאחיו בני ליטא לא מאד מחבבנו,blockquote>

    חשבתי שהוא חוצניק…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן