כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורה ל”ז של ליל בשטיבל בשטיבל יוצאת לדרך • חרדים נעים להכיר בתקשורת, הקמפיין של ישיבת מאורות התורה בפאשקעוויל ואתר חדש עלה לרשת: ‘שכוייח’ • עוד קצת על TGI והפעם על הזינוק הלא-מפתיע של מרכז העניינים • השקה לאגף החדש של לומדה, דבראל שטראובר חוגג עם חבריו פורים קטן ועוד כמה תמונות מעניינות • בתיאבון
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה ל”ז של ליל בשטיבל בשטיבל יוצאת לדרך, והפעם בזמן. אתם מוזמנים להתחיל בעדכוני הרשת ולעבור לעדכוני השטיבל.

עדכונים מהרשת

נעים להכיר: יעל נבון ממשיכה לעשות באזז סביב עמוד הפייסבוק שפתחה כדי שאחינו החילונים יוכלו להכיר אותנו בדרכי נועם. השבוע היה זה תורו של YNET לפרסם כתבה בנידון, ומיד אחר כך הערוץ הראשון פרגן ראיון עם האישה שעומדת מאחורי הפרויקט הגדול הזה – חרדים – נעים להכיר.

אהבתם? שכוייח: אם כבר בענייני פייסבוק עסקינן, נספר לכם על אתר חדש שעלה השבוע לאוויר. האתר יציג לכם את כל הכתבות עליהם החברים שלכם עשו לייק בפייסבוק באתרים החרדיים‬. שכוייח, כך אומרים לייק בחרדית. אל תשכחו ללחוץ לייק (או שכוייח)‬.

ודיברת בם: לפני יומיים בדיוק עלה קמפיין הפרו-בונו שלנו למען ישיבת מאורות התורה וכבר אלפי אנשים הקליקו על הבאנר ועשו לייק בלב (או בפייסבוק). מובילי הקמפיין בת”ת עדיין מחכים למותג שירצה לתת את החסות הכי מיוחצנת לפורים תשע”א. אל תהססו להרים טלפון למשה, נציג הת”ת. תזכו למצוות, שכוייח ולייק.

יש קופון באוויר: בימים האחרונים שלח אתר גרופי את הקופון הראשון המעניק 50% הנחה לקנייה ברשת “יש” (!). למעלה מ-500 אנשים רכשו את הקופון, מה שמעיד על פוטנציאל גדול בתחום. אנחנו עדיין מחכים לאתר הקופונים הראשון לציבור החרדי שיעלה לאוויר.

עדכונים מהשטיבל

עוד קצת TGI: כנראה שתופעת ‘ישראל היום’ חודרת גם למחוזותנו. מו”לים רבים משקיעים בעיתונים שלהם מחשבה עצומה ודמים רבים – תרתי משמע –  ובסוף מגיע החינמון ולוקח את הבכורה. שלושה חינמונים חרדים בארץ ישראל: יתד יום ג’, קו עיתונות ומרכז העניינים. בסקר הנוכחי, מי שהצליח להפתיע, ובגדול, הוא דווקא מרכז העניינים, שבסקר הקודם שפרסמנו (2008) כלל לא נספר (!) ובשנת 2010 מצליח להגיע ל-36.2 אחוזי חשיפה. מדובר בעליה דרמטית של 4.3 אחוזים בטבלה. יצוין כי המהדורה הצפונית לא נכללת בסקר מאחר ושם העיתון הוא ‘עניינים בצפון’.

ובכן, מרכז העניינים רושם את הגידול המשמעותי והגדול ביותר מבין העיתונים כולם. איך זה קורה, שאלנו את העורך הראשי, יצחק נחשוני. “זה אומר שהצוות מעולה והעיתון מתייחס לנושאים שנוגעים בכולם”, אומר נחשוני ולא מצליח להסתיר את סיפוקו הרב. “הגישה בה נקטנו בפרסום ידיעות בנושאים מעניינים וקלילים לצד כתבות מעמיקות במוסף, מוכיחה את עצמה. אין ספק כי הקונספציה נכונה.

“אני נמצא בעיתון, פחות או יותר, מהתקופה בה מדדו את הגל הנוכחי”, מעיד נחשוני על עיסתו, “ואני מקווה שזו רק תחילת הדרך. אנחנו מרגישים חלק מהציבור, ומה שמעניין את הציבור מעניין גם אותנו. זה הסוד. אנחנו לא מנסים להיות יותר מדי חדשניים ולהשקיע מחשבה מעל ומעבר, וכנראה שהגישה הזו נכונה”.

ביקשנו גם את תגובתו של האיש שידו בכל ומי שהצליח למנף את העיתון לגבהים שאף אחד לא חלם שיגיע, המנכ”ל המסור גדליה שפירא. “עזוב”, הוא אומר בחיוך. “הכל שטויות”. ובכל זאת, התעקשנו, מגיע לכם מזל טוב. “תודה להקב”ה שהביאנו עד הלום, ותודה ענקית לעובדים המסורים שמובילים את העיתון קדימה”.

אם אנחנו כבר כאן, נפרגן להם גם (בכל זאת, סוג של שנת מיתון, לא?) ונשגר ברכות לידידנו חברי המערכת וביניהם חיים גיל, ישראל כהן ומנחם קולודצקי. עלו והצליחו.

שאילתא לסיום: איך זה שעיתון שמופץ ב-135 אלף עותקים גובר בפער ניכר על עיתון שמופץ ב-200 אלף עותקים?

מינויים, אירועים והשקות

בא לשכונה בחור חדש: אחרי 11 שנים בתחום המחשבים ושנתיים וחצי בפורטל בניברקי, התמנה אבי כהן לסופרוויזר ויח”צ במשרד הפרסום מגזרים. ים הצלחות.

אוכלים משהו: קנור תשיק בשבוע הבא בצורה רשמית וחגיגית את סדרת הרטבים החדשה בהכשר בד”ץ העדה החרדית. לאירוע שייערך ביום שני הקרוב באולמי שרתון סיטי טאואר ברמת גן, הוזמנו מאות נשים מובילות דעת קהל במגזר החרדי, שיטעמו ארוע קולינרי מלא בניחוחות נפלאים. ולמימד ייאמר: כולם, ללא יוצא מן הכלל, אהבו את המודעה הטעימה.

לומדים משהו: באירוע רב רושם חנך מכון ‘לומדה’ את אגף הלימודים החדש בירושלים. בין היתר השתתפו באירוע נציגי משרד התמ”ת, בכירים ומובילים בתחום הלימודים וההשמה במגזר החרדי, ובכלל. גם שר הפנים, אלי ישי, הביע בדבריו את תקוותו שהמוסד ימשיך ויתרחב לטובת הציבור החרדי. בלומדה מציינים כי האירוע העניק להם את ההזדמנות לומר תודה לשותפים הרבים להצלחה זו.

ליל שישי בשטיבל #37 1
גוזרים את הסרט
ליל שישי בשטיבל #37 2
אלי ישי נואם
IMG00495-20110215-1455
כוס של לומדה מתנה לכל משתתף
IMG00497-20110215-1457
ובפנים: שוקולדים ממגוון עמותות ומשרדים ממשלתיים

מגזין לייף סטייל חדש – סטייליש: במהלך השנה האחרונה מומחים מטעם המגזין סטייליש ירדו אל השטח, בעזרת קבוצות מיקוד וסקרים, ובדקו מה הקורא החרדי רוצה לקרוא במגזין הלייף סטייל שלו. לפי תוצאות המבדקים, נוצרה הנוסחה המנצחת לרענון המגזין. יותר עיצוב, יותר סטייל, יותר גורמה ויותר מעניין.

מגזין stylish מחבר את קוראיו לנושאים ולאנשים החמים בעולם הלייף סטייל מזווית ייחודית, אינטליגנטית ואמיצה. חני דובקין, מנהלת המותג, אומרת כי “בעקבות מסקנות מחקר מקיף של אנשי מקצוע מתחום השיווק והמדיה הכתובה, החל מחודש ינואר המגזין חידש את פניו בשם מחודש, תכנים משודרגים, במערך הפצה משוכלל – מכירה של המגזין בנקודות ייעודיות לקורא החרדי ופיתוח מערך המנויים, כדי להגיע לפריסה ארצית ומקסימאלית”. פיין. או בעברית, יופי, אחלה, מגניב, בהצלחה.

ליל שישי בשטיבל #37 3
לסטייליטים יש סטייליש

פפראצ’י

אמש (ליל שישי) בשעת לילה מאוחרת התכנסו חברי מערכת עיתון מרכז העניינים ועובדי חברת הפרסום של דבראל שטראובר לחגיגת פורים-קטן באולמי כינור דוד בבני ברק. ורק אנחנו סברנו תחילה כי מדובר בחגיגה של חשיפת נתוני TGI, בהם עלה עיתון מרכז העניינים באחוזי החשיפה בצורה דרמטית. בכל מקרה, החבר’ה נהנו מסיר צ’ולנט מהביל ומשירתם של אלי הרצליך ויוסי ברגר ומנגינתו של אבי דרור התותח.

17022011125
נתי סננס, חיים גיל וישראל מונטג מחוץ לאולם
IMG00054-20110217-2334
אחלה מוזיקה, אחלה קומזיץ
IMG00056-20110217-2334
נחשוני, גיל וסננס מסתתר

את מי מעניינת בכלל הפרסומת: במקביל לקמפיין הטיזרים של מילערררררר שטריימלך (עליו כתבנו פוסט נפרד), בימים אלו תוכלו לעקוב אחר קמפיין טיזרים נוסף עבור הידברות בניצוחו של קלמן בורשטיין. גולש פשקוויל הנציח יצירתיות בני ברקית מושלמת על אחד הטיזרים. אנחנו לוחצים על זה לייק. ותזכרו עוד משהו: הידברות – יהדות בכל פנטאוז.

ליל שישי בשטיבל #37 4
פרסום טוב? הכל עניין של מיקום
ליל שישי בשטיבל #37 5
אנחנו לא משלמים אבל עדיין יש לנו מה להציע. מה באמת?

ביקור מצולם ברדיו קול ברמה

בועז לב ארי ואליהו קובין נפגשו השבוע באולפני קול ברמה כדי להתראיין בנושא צילום. הם ישבו על פחיות XL והאנרגיות היו חיוביות מתמיד. ישב איתם: יקי אדמקר (כזכור, אדמקר יגיש את פינת החדשות מבית פאשקעוויל בתוכניתו השבועית של איתן דובקין). בהפסקת הפרסומות, מהיר חימה נכנס לחדר בו הקליט מונה רוזנבלום את תוכניתו, חמוש בבלקברי, והופתע לגלות על השולחן עשרות דיסקים מקוריים שהביא איתו מונה מהבית.

הוא היחיד בעולם, כנראה, שמגיע עם דיסקים לאולפן להשמעת השירים בתוכנית. בתמונות תוכלו לראות שולחן מלא בדיסקים מקוריים. אין אחד צרוב. בועז שאל אותו האם לא שמע על דיסק און קי, אבל מונה פשוט שתק. “האם אתה מגיע עם הדיסקים בגלל שאתה היחיד בתעשיה שלא צורב”, התעקש בועז. או אז, פרץ מונה בצחוק גדול ואמר: “אני מגיע עם הדיסקים שלי בגלל שאני פולני”. מהיר חימה ניסה להרחיב את הדיבור אבל הפסקת הפרסומות הסתיימה והיה צריך לרוץ בחזרה להמשיך בתוכנית.

IMG00042-20110216-2201
בועז לב ארי באולפן קול ברמה וגם פחית XL פתוחה
IMG00045-20110216-2215
הצלמים מדברים ויקי מצלם
IMG00199-20110216-2143
מונה לכבוד שבת
IMG00200-20110216-2143
הדיסקים המקוריים
IMG00202-20110216-2204
יקי אדמקר בפעולה
IMG00041-20110216-2201
בתיק המצלמה של מהיר חימה תמיד תמצאו שתיה. תמיד

מזל טוב ליומולדת של אייל גור וירוחם אסטרייכר!

בשורות טובות ושבת שלום.

ואי אפשר לליל שישי בלי סיר צ’ולנט:

ליל שישי בשטיבל #37 6
ראש עיריית ביתר עילית על סיר צ'ולנט בבית ישראל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. ככה זה כששורפים את כל היח”צ הרבה לפני האירוע –
    אין שום דבר חדש לספר ברגע הקריטי.

    אני הייתי מתכנן את הבאז אחרת…

  2. התשובה על קו עיתונות-מרכז העניינים פשוטה ביותר.
    צריך להסיר מקו-עיתונות את השבוע בפתח תקוה שקוראיו אינם נמנים על טיג’יאיי בכלל. (רובם טלוויזיוניים.)
    להסיר גם את דתי דרומי, דתי בשרון, השבוע בחולון ובת ים, שמופיעים רק לעיתים לסירוגין, ומחולקים בצורה מאד לא ברורה.
    מרכז העניינים הפסקתי להעלות הביתה, אגב, בכלל הצורה הגועלית של כותרות נחשוני, סדחיות הקרש הרבות מדי, הפרשנויות העוקצניות ורבות השלילי שבתוכם.
    מקווה שיירגעו מזה. מאיר ברגר בזמנו היה פחות חכם בפרשנות, אבל היו לו חשיפות יותר טובות, ולא מכל עכבר הוליד הר, כדרכו של נחשוני.

  3. ”בא לשכונה בחור חדש: אחרי 11 שנים בתחום המחשבים ושנתיים וחצי בפורטל בניברקי, התמנה אבי כהן לסופרוויזר ויח”צ במשרד הפרסום מגזרים. ים הצלחות.”

    מה הבדיחה הזו?

    במגזרים החרדי עובדים חוץ מיפעת טוקר עוד תקן אחד בלבד.

    אבי כהן הוא הרביעי שם בשנה האחרונה, וכנראה שיהיה גם חמישי.

    אז החלוקה בינהם זה סמנכ”ל לטוקר וסופרוויזר לכהן? למה לא?!
    יכלו גם לקרוא לעצמם ראש שב”כ וראש מוסד.

    ובכלל מתחת לסופרוויזר לא אמורים לעבוד תקציבאים:)

  4. עבודה ללא תנאים, מסתבר שיש כזה דבר, אפילו עבודה מהביתשיכולה להביא הכנסה נוספת לשכירים ועצמאיים המחפשים שינוי כלכלי
    האמת, ניתן ישר להתקשר: 0542****9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן