מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
השבוע במדור זירת פרסום של ספי בר חי: מי רקח וכמה לקח בקמפיין עזרה למרפא >> שחקן חדש הגיע לעיר: מיתוג קולי >> כל מה שחדש השבוע בעולם הפרסום החרדי, קמפיינים שבדרך, תקציבים חדשים ותחרויות מדליקות >> וגם, איזה מוצר של אסם אפשר להשיג במכירה פומבית באינטרנט >> תיהנו!
sef
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע במדור זירת פרסום של ספי בר חי: מי רקח וכמה לקח בקמפיין עזרה למרפא >> שחקן חדש הגיע לעיר: מיתוג קולי >> כל מה שחדש השבוע בעולם הפרסום החרדי, קמפיינים שבדרך, תקציבים חדשים ותחרויות מדליקות >> וגם, איזה מוצר של אסם אפשר להשיג במכירה פומבית באינטרנט >> הפינות הקבועות והמרתקות. תיהנו!

קליק כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. חבל לכם לשלם הרבה כסף בEBEY על השטוחים.

    במכולת שלנו בפריפריה נשארו כמה חבילות.

    הבוקר רוקנתי את כל החבילות למרבה התדהמה של המוכר…

  2. הקמפיין של הרב פירר מעולה וחבל שהסיקור כל כך קצר. אבקש ממערכת פשקוויל להביא את הקמפיין ולכתוב עליו בהרחבה.
    תודה רבה.

  3. הקמפיין של שטראוס מעולה, מעניין שאלימלך הוא גם שם משפחה ולא כמו שזה נראה – אלימלך שוורץ שם פרטי ומשפחה. לדעתי הרבה מאוד אנשים יצטלמו ליד השלטים עם שמות המשפחה שלהם. מן הסתם יהיה לזה קד”מ אכזרי.
    בנוגע למיתוג באמצעות צליל – הסיפור ישן ולא ברור מה נזכרו בזה עכשיו. אם תרצו, משהו שעוד לא נכנס לארץ ובחו”ל כבר עושים בזה שימוש זה מיתוג בניחוחות. אתם נכנסים לחנויות של מותגים מסוימים ובכולם יש ניחוח דומה. בעתיד המודעות שלהם בפרינט יתובלו בניחוח הנ”ל כדי להכניס את האנשים לאווירה כבר באמצעות העיתון אותו הם קוראים.
    ואם שאלתם, לא, אני לא עפרה שטראוס. סתם עפרה אחרת שהחליטה להגיב כאן במדור של ספי בר חי. 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן