מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
רגע אחרי התענית וקדחת הקניות ורגע לפני הצחוק והאלכוהול, התיישב פרלמנט נרחב של כותבים מושחזים והכין את מהדורת ליל שישי הכי צינית שיש • משתתפים: איתן דובקין וספי בר חי, כתב משפחה, כתב קו עיתונות, מוישה צוקר, מוטי רובינשטיין ואריה שאג • המלצת קריאה: שוט גלנפידיך וכמה קוביות קרח • לקרוא ולצחוק
pyup logo
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רגע לפני הצחוק והאלכוהול, רגע אחרי התענית וקדחת הקניות, התיישב פרלמנט נרחב של כותבים מושחזים והכין את מהדורת ליל שישי הכי צינית שיש. כל הנכתב לקמן נרקח במוחם הקודח של אנשים הזויים ונהפך ללקט מוזר של גיבובים חסרי פשר. אין מערכת פאשקעוויל אחראית במישרין או בעקיפין לכל הנכתב במהדורה זו ובכלל.

המלצת קריאה: שוט גלנפידיך וכמה קוביות קרח

עולם משרדי הפרסום נהפך אחת לשנה למרקחה סוערת בעקבות דו”ח יפעת השנתי. גם השנה תגובת בעלי המשרדים ה”מקופחים” לא איחרה לבא.

ליל שישי בשטיבל #41 • מהדורה לא רשמית 1
אתה מוזמן למשרד שלי לפתוח ספרים

– שעיה איצקוביץ: “אם משרדים אחרים ירצו, אני מוכן להרים את הכפפה, לפתוח את הספרים ולהראות ליפעת מי באמת נמצא בשלוש המקומות הראשונים ומי נמצא מתחת”.
חיים ולדר: “נורא שמחתי כששמעתי ששעיה איצקוביץ מזמין את המתחרים למשרד שלו כדי לפתוח ספרים”.
יעקב ביבלה: “אנחנו במגעים עם תוצאות אפקטיביות לרכישת הספרים של שעיה איצקוביץ. אנו גאים להיות רשת הספרים הגדולה בעולם”.
פלדהיים: “תמונה אחת שווה אלף ספרים. ציבור הלקוחות מוזמן להיכנס לסניפים החדשים שלנו ולהתרשם מהפרסומות של גל אורן”.
שעיה איצקוביץ: “אני מעדיף לא להגיב על הידיעה. המצב גם ככה רגיש. יש לי כותרת אחרת בשבילך, הרבה יותר טובה, תאמין לי, אבל תצטרך לחכות שבוע-שבועיים”.

– מאיר גל נצפה בארץ יומיים רצופים. בפגישה עם מנכ”ל אל-על אמר: “בדקתי את כל המטוסים והם בסדר גמור”.
תגובת מאיר גל: “אנחנו מאוד יסודיים עם הלקוחות שלנו, וזה סוד ההצלחה”.

– סאגת קוטיינר: לפאשקעוויל נודע כי בימים האחרונים שוקל מנכ”ל בראשית, מוטי קוטיינר, להתפטר מתפקידו ולפתוח משרד קטן ודינאמי כדי לגייס לקוחות חדשים.
קוטיינר, זה נכון?
“אחרי שהצלחנו לגייס הרבה לקוחות באמצעות הטיעון כי אנחנו מביאים משהו חדש שאין במשרדים אחרים, הפכנו להיות משרד מן השורה ועל פי נתוני יפעת אנו ממוקמים בחמישייה הפותחת. הגיע הזמן לעשות שינוי אמיתי ולתת פתרון ללקוחות שרוצים משרד חדש, צעיר ומרענן”.

– דרוש: מנכ”ל משותף. ניתן לשלוח קו”ח למחלקה החרדית של מקאן אריקסון.

– לאחר פתיחת 6 משרדי יח”צ בשבוע שעבר, צפויים להיפתח עוד תשעה משרדים דומים בשבוע הבא, עד מאה ועשרים. גולש פאשקעוויל מעדכן כי משרדו החדש של ישראל פלר יעניק שירותי יח”צ למשרד יח”צ חדש שייפתח בקרוב.

אברהם בריסק ויעקב שטרן נפגשו לפני כחודש ימים אצל לקוח גדול, לצורך הצגת פרזנטציות. השבוע הם נפגשו שוב. שטרן לבריסק, בקריצה: “אברום, פעם שלישית גלידה”. בריסק לא אהב את הבדיחה, משום מה.

ליל שישי בשטיבל #41 • מהדורה לא רשמית 2
לתיאום ראיון נא לדבר עם יונת

– קובי סלע בהודעה לעיתונות: “השליח שלנו איחר כמה פעמים אז נקמנו בו ושרטנו לו את האופנוע”. השליח הנזעם הצטייד בעורך דין ושיגר כתב תביעה נגד חברת ‘קובי סלע יחסי ציבור כהלכה’.
קובי סלע בהודעה לעיתונות: “נודה לכם אם תחזירו את הפינוקים כדי שנוכל לממן את הנזק שנגרם. ניתן לפנות ליונת כדי לקבוע איתי ראיון או שיתוף פעולה מסוג אחר”.

– שאלנו את האחים ביכלר, האם הם מתכננים לרכוש את גל אורן?
“אנחנו נוציא הודעה מסודרת ונשלח לך מייד”.
מה יהיה כתוב בהודעה?
“שאין תכנון כזה. אבל תחכה להודעה הרשמית, אל תכתוב סתם השערות”.

גם בתחום המדיה השערוריות לא מפסיקות. כולם מלכלכים על כולם, כולם מנסים לטעון לכתר. יצאנו לעשות בדק בית.

– הפקולטה ללשון עברית מודיעה השבוע לאחר בדיקות חוזרות ונשנות: “אין ספק כי עיתון שעה טובה יוצא בשפה העברית”.

– עורך המודיע: “אפשר לחשוב מי מפרסם בעלון פנימי. רגע, הם הוציאו מוסף תחבורה? מחר מוישה גוטמן כותב טור על נסיעה באופנים”.

חיים קליגר, מנהל השיווק ביומון המבשר, הוקלט הבוקר בשיחה עם נציג שירות של חברת החשמל: “מאתמול אין לנו חשמל בבית, יש-לנו-15-אלף-מנויים, שילמתי את הוראת הקבע כרגיל, מה הסיבה לניתוק?”.

עיתון בקהילה יוציא החל מהשבוע מוסף מיוחד בשם ‘חדש בגניזה’ בו יופיעו דפים שיישלפו באקראי מגניזות בכל רחבי הארץ. עוד נמסר לנו כי במערכת ‘משפחה’ נכנסו ללחץ היסטרי בעקבות המהלך.

ליל שישי בשטיבל #41 • מהדורה לא רשמית 3
15-אלף-מנויים

חיים קליגר לשוטר תנועה ביציאה מביתר, הבוקר: “בוקר טוב. יש פקק גדול ביציאה מגבעה B, יש-לנו-15-אלף-מנויים, תאונה בין אופנוע למונית גורמת לפקק”.

– קו עיתונות דתית משיקים בשבוע הבא ארבעה מקומונים חדשים: השבוע בגבעת זאב החדשה, קול העיר דימונה תחתית, דתי קוממיותי והשבוע בנצרת. ‘מרכז העניינים’ בתגובה: “שיהיה להם לבריאות. עדיין, אנחנו מדפיסים יותר עותקים והתפוצה שלנו מוכיחה ללקוחותינו מי באמת נמצא בשטח”.

– עדכון אודות המוסף ‘חדש בגניזה’ של בקהילה: עורך העיתון יהיה אמציה קלפטר. רגע, שיחת טלפון שהתקבלה זה עתה מספרת כי קלפטר פרש מרצונו ואת מקומו ימלא נחליאל אמיתי.

חיים קליגר בשיחת טלפון עם אמו, אמש: “אמא, אני קופץ לביקור עם עוגת גבינה, יש-לנו-15-אלף-מנויים, וכמה בורקסים. להביא עוד משהו?”.

– תחקיר ‘הותר לפרסום’ מגלה מי הם חמשת קוראי שעה טובה. עורך התוכנית ספי בר חי חושף כי מדובר במפיץ הראשי של העיתון, הדפס בדפוס שעוטף בעיתון את הסנדוויצ’ים מהבית ושני סדרני מדפים ברשת ‘יש’ שהתנצלו על המשגה. מהנהלת הרשת נמסר בתגובה: “הם רק הציצו בתמונות. לא נגרר לפרובוקציות של מתחרים, רק נציין כי לא סתם 87% מהציבור החרדי בוחרים לערוך את קניותיהם ברשת יש”.

– פרסום ראשון: נחליאלי אמיתי, העורך החדש של ‘חדש בגניזה’, הושעה מתפקידו עד לבירור התנאים הכספיים. שמועות לא מאומתות: עורך המוסף יהיה אריה יאדלר-אבוביץ.

יתד נאמן: “היהדות החרדית מזועזעת ונדהמת מכך שבזמן האחרון לא היו הכחשות של מתראיינים מהשבועונים”.

– עיתון ‘יום ליום’ עומד להוציא מהדורה מיוחדת באמהרית. גורמים באגף השיווק של העיתון אומרים כי לאחר שמוצה כל הפוטנציאל מקוראי העברית וכל עשרת עובדי תנועת ש”ס ומעיין החינוך התורני מחויבים להימנות על מנויי העיתון, יחויבו מעתה גם עובדי הניקיון והתחזוקה לשלם מדי חודש דמי מנוי על העיתון החדש.

– עדכון: יאדלר-אבוביץ מאשר את הידיעה לפיה הוא יערוך את המוסף החדש מבית ‘בקהילה‘: “עם כניסתי לתפקיד הוחלט שהחל מהראשון לחודש אמשיך לעבוד במתכונת פרילאנס”.

– חיים קליגר נצפה נוסע ברכב שכור: “מזג האוויר הקר בשילוב המנוע החם, יש-לנו-15-אלף-מנויים, מביא את האוטו לתאוצה טובה”.

– ובקהילה אחרון להיום: חגיגות פורים מוקדמות החלו במערכת. במהלך המסיבה חשף המנכ”ל החדש כי בחודש האחרון נכנסו תכנים זהים במוסף הנשים הילדים והכלכלה ואיש לא שם לב. “באתי לעשות שינוי”, הוא אמר.

– אהרן גרנביץ-גרנות לא נסע ליפן. “אחרי שתושבי הקיבוצים השליכו לעברנו כלבים תוקפניים וקראו לעברנו קריאות גנאי, שאלתי את האדמו”ר האם לנסוע ליפן”, מתאר גרנביץ-גרנות את השתלשלות העניינים עד לרגע קבלת ההחלטה הגורלית. “העורך ביקש מהצלם המוכשר שליווה אותי במסעותיי להכין שלט לצורך תמונת שער אבל האדמו”ר הורה לנו ברוח קודשו כי לא ניסע ליפן”.

האם זה נכון שלא נסעת בגלל ששליח חב”ד המקומי לא הסכים לממן את עלויות הכרוכות בטיסה?

“זה מה שהאדמו”ר אמר”.

רשת קו עיתונות מזנקת: סקר TGI קובע כי עיתוני קו עיתונות דתית הם העיתונים הכי נקראים בעולם.

אריאל קוניק: הטבלה לא משקרת.

מהנהלת TGI נמסר בתגובה: אחרי בירור העניין הגענו להבנה כי הפרסום יתוקן והנתונים יימחקו לאלתר.

מרכז העניינים בתגובה: “אנחנו לא רואים את עצמנו מתחרים לשבועון קול העיר. יחד עם זאת, אנו לא נוהגים להגיב על שמועות שאנחנו מפיצים”.

– הבהרה בהמודיע: “המודעות בהן נכתב אנ”ש, או אד”ש, אינן צריכות פירוש. הלוא ידוע שאנחנו העיתון של כולם. גור היא כולם!”.

– בקהילה: יש למה לחכות!

החל משבוע הבא יצורפו לעיתוננו מגוון מוספים חדשים: ‘גור לך’ – דיסק שבועי ובו תכנית שמע שתביא את המארשים האחרונים של גור לכלל הקוראים; דיסק לצפייה; מוסף דגים לדייגים; מוסף רכבים לנהגים; ‘מעיין הנעורים’ – מוסף לנערים, לגיל הנעורים; ‘קשישא’ – מוסף למבוגרים; מוסף בכתב ברייל מיוחד – לעיוורים שבינינו; ובנוסף, מוסף מיוחד נוסף: ‘מוסף לשבת’ – שיביא מידי שבוע את הנוסח המלא של תפילת מוסף לשבת כפי שייאמר באותה שבת (כולל היוצרות).

הודעה למנויים: החל משבוע הבא יעלה מחיר העיתון למנויים בכ-500 ₪ לחודש. בנוסף, העיתון לא יישלח ביום חמישי אלא ביום שישי, ובנוסף שלושה חלקים – עוד לא ברור עדיין אלו – לא יצורפו בקביעות למנויים. וכן – העיתון שיתקבל מידי יום שישי יהיה זה של השבוע שקדם לו.

לרוכשים בחנויות – דבר לא ישתנה, מלבד צמר גפן שיצורף משבוע הבא לעיתוננו, בכדי להגדיל עוד יותר את הנפח של החבילה, מול הנפח של חבילת ‘משפחה’ (גם כן עיתון. אפילו מוסף תמונות רבנים אין לו).

– משפחה: השבוע לא מתפרסם טורו של הרב לאו, בשל תקלה במכשיר הטלפון שלו.

בתוך המשפחה: בקרוב טור של אלמנה, טור של נפטרת, טור של פרודה וטור של רזה.

משפחה במוסף חגיגי מיוחד: “חרדים 2011: 85% מהציבור החרדי חושב ש-25% יצאו לעבוד על ה-15% הנותרים”.

– לעיתון משפחה דרוש סגן סגן עורך חדשות, סגן כתב וסתם סגן.

– טעימה מהכותרות שיתפרסמו בעיתון מרכז העניינים הקרוב:

“ספינת ‘דיג'” – ספינה נתפסה השבוע בלב ים, ובלבה כלי נשק רבים •  “וי’נשק’ לו”

“מחכי”ם למשיח” – חברי הכנסת של ש”ס ביקרו השבוע בבית משפחת פוגל הי”ד, ואמרו כי לא נותר עוד מלבד להמתין לגאולה •  “ח”כ יצחק גא’גאולה'”

“התקשורת הממוכשפת” – רבני העיר מודיעין עילית קראו השבוע שוב לתושבים להתרחק מהאינטרנט וממי שמחזיק במכשיר הטמא הזה. כן קראו הרבנים לכלי התקשורת, שלא להעסיק כתבים שכותבים במקביל גם באתרי האינטרנט ‘החרדים’ •  עמוד 2  • ישראל כהן, מנחם קוליץ

– להלן חלק מן הטורים האישיים שאמורים היו להתפרסם ברשת המקומונים קן עיתונות דתית. בפניכם: קטעים מתוך הטורים שנגנזו:

הרב ישי וליס: כששמונצה, המנקה של רבי חייא ברקוביץ’, בעיירה “גוטא” בפולין הגיעה אני-עובד-ב’ערכים’-ואני-הבן-של-המנכ”ל כמידי שבוע לערוך את מסע הניקיונות, היא נדהמה: הרב ישב רכון כמנהגו על הגמרא, אך במפתיע אני-עובד-ב’ערכים’-ואני-הבן-של-המנכ”ל הייתה חסרה לידו כוס התה הנצחית שלו שיושבת תדיר ליד הגמרא בעת לימודו של הרב, רבה של העיירה.

העוזרת, שמונצה, קראה אני-עובד-ב’ערכים’-ואני-הבן-של-המנכ”ל מיד לרבנית והחוותה בידה על המחזה המוזר. הרבנית, שכמעט צנחה מיידית תחתיה, הייתה בהלם מוחלט. הייתכן שכוס התה הקבועה ליד ידו של הרב אני-עובד-ב’ערכים’-ואני-הבן-של-המנכ”ל תחסר משם? לא ולא! אמרה לעצמה הרבנית גברת זוטשקא, ומיהרה להכין לרב העיירה את כוס התה הקבועה שלו, רק לא תחסר.

כעבור שעה קלה אני-עובד-ב’ערכים’-ואני-הבן-של-המנכ”ל חזרה הרבנית עם כוס התה בידה, והניחה אותו ליד הרב. הרב בתחילה לא שם ליבו כלל אל כוס התה שמונחת לידו ורק כאשר קראה בשמו הרבנית זוטשקא, שם הרב לבו אל כוס התה, ומיד צחק ואמר לה: שטיא! היום תענית-אסתר, מה פתאום שאשבור את הצום כעת, ועוד על כוס תה??

את המסקנה צריך ללמוד כל אחד ואחד מאיתנו לעצמו: אני עובד ב’ערכים’ ואני הבן של המנכ”ל.

– והשבוע במגזין שעה טובה: השחקן שחזר בתשובה, מאת אשר צוקרמן; הזמר החסידי שזכה בתקליט הזהב, מאת אשר צוקרמן; האדמו”ר שהיה מעשן כל מוצ”ש ממקטרת הקודש, מאת אשר צוקרמן.

חדשות השבוע: דרעי שמאלני מאז אוסלו וימות העולם לא משנה מה יקרה – מאת אשר צוקרמן; יהדות התורה שמאלנית מאז ההישארות בממשלה בימי ההתנתקות – מאת אשר צוקרמן; מדור ‘השבוע בעולם’: מארה”ב, אירופה יפן וסין – מאת כתבנו בשטח, אשר צוקרמן. בעמוד האחורי: המדור הסאטירי – מאת הסאטיריקן אשר צוקרמן.

מגזין נשים: מאת רבקה צוקרמן.

מגזין ילדים: מאת מוישל’ה צוקרמן.

לאחר פרסום סקר TGI האחרון החלטנו לצאת ולעשות סדר בתוצאות המגוונות. להלן ליקוט תוצאות סקר TGI העדכני כפי שפורסמו בכל עיתון ועיתון:

המודיע

1. המודיע (בקטגוריית העיתון בעל המנויים הרבים ביותר). 2. יתד נאמן. 3. משפחה. 4. בקהילה. 5. קו עיתונות. 6 מרכז העניינים. 7. שעה טובה. 8. די וואך. 9. העולם החרדי. 10. העולם היהודי. 11. נשיונל ג’יאוגרפיק. 12. ירחון רופאי השיניים בישראל. 13. ירחו הסנדלרים בישראל. 14. ירחון מנקי הזבל בארץ. 15 המבשר.

יתד נאמן

1. יתד נאמן (בקטגוריית העיתון הנפוץ ביותר ביום שלישי). 2. המודיע. 3. המבשר. 4 ואילך – שאר השבועונים הטמאים (המבקר).

המבשר

1. המבשר (בקטגוריית העיתון בעל אלו שטוענים שיש בו מעל 15,000 מנויים, הגדול ביותר). 2. יתד נאמן. 3. משפחה. 4. בקהילה. 5. קו עיתונות. 6 מרכז העניינים. 7. שעה טובה. 8. די וואך. 9. העולם החרדי. 10. העולם היהודי. 11. נשיונל ג’יאוגרפיק. 12. ירחון רופאי העיניים בישראל. 13. ירחון הקופים בישראל. 14. ירחון מנקי האשפה בארץ. (מערכת: אין מקום לשאר המקומות עד ל-769, ולכן נקצר:). 769. העיתון ההוא שאין לנקוב בשמו, נו זה ששייך לזה שאוסר קבלת קהל של קופות החולים במשרדי אגודת ישראל. איך אמרת? כן, ליצטן, ליצמן, משהו כזה.

משפחה

1. משפחה (בקטגוריית העיתון שגרילק כותב בו הנקרא ביותר). 2. יתד נאמן. 3. המודיע. 4. שעה טובה. 5. בקהילה.

בקהילה

1. משפחה. 2. יתד נאמן. 3. המודיע. 4. המבשר. 5. בקהילה (מערכת: מה אתם רוצים? זה סקר שנעשה לפני השינוי).

שעה טובה

1. שעה טובה. 2. שעה טובה. 3. שעה טובה. 4 שעה טובה. 5. שעה טובה. 6. שעה טובה.

הסקר הגדול: מה צופן העתיד לתקשורת החרדית?

יעקב ריבלין, ‘בקהילה’: “אני מודאג ממה שקורה, אבל אני לא רוצה לדבר. רק בקצרה, מינוי דיינים, בחירת רבנים לירושלים והחינוך העצמאי, זה העתיד האמיתי של התקשורת”.

יוסי אליטוב, ‘משפחה’: “אילי הון, כמובן אלו שבחיים ולא האפוטרופוסים, צריכים להשקיע בעיתונות עצמה ולא רק בכתבים”.

אבישי בן חיים, ‘ערוץ 10’: “רק אריה דרעי יציל את המצב”.

אבי בלום, ‘קו עיתונות’: “אני לא מודאג. אני דואג. שלא לומר, מאוד-דואג שזה מודאג. חשוב להזכיר שאנחנו לא מתייחסים למחלוקת ה’גדולים’. בקשר לשאלתך, גפני אמר למקלב מה העתיד, אבל אני לא יכול להרחיב”.

מאיר  פרוש, ‘המבשר’: “לא עכשיו, אני בדיוק במסיבת פרישה. אגב ,קיום הסכמים זה העתיד שלנו”.

צבי יעקבזון, ‘בקהילה’: “מה-זאת-אומרת? חרדה— תחושה של א-ל-ו-ל במערכת— כמו שיחה של הרושישיבה… של מרן—“.

אריה ארליך, ‘משפחה’: “כסגן-עורך, הייתי, ראיתי ורשמתי – ולא בקצרה, זה הקונספט המנצח”.

אשר צוקרמן, ‘שעה טובה’: “דרעי שמאלני, אני ימני. רק חסידי גור ישפיעו, רק שעה טובה ישרוד, כן, גם את פוקישמו”.

חיים  גיל, ‘מרכז העניינים’: “דבר המדור: ל, לו, לומ, לומד, לומדה, לומדה, לומדה”.

מוטי  לביא, ‘קול חי’-‘כיכר השבת’: “מורון הרב עובדיה יוסף, ש”ס והספרדישע’ר יצילו את העולם. וחיים אמסלם יציל את כיכר”.

אבי מימרן, ‘קול ברמה’: “עם כל אי האהדה שלי לדרעי, הספרדים פשוט סובלים מהאשכנזים, כלומר מהמשתכנזים, די לגירוש”.

ישראל רוזנר, ‘קול חי’: “רוזנר בקול חי חושף: על מה שוחח האד”ש מפינסק קרלין והגרמ”י לפקוביץ”.

ליל שישי בשטיבל #41 • מהדורה לא רשמית 4
שלושה ציפורים במכה

דוד רוטנברג, ‘בחדרי חרדים’: “אין לנו מתחרים, ובכלל אני לא בתקשורת כבר, פרשתי”.

אליעזר  שולמן, ‘משפחה’: “יואב גלנט יהיה רמטכ”ל”.

מני גירא-שורץ, ‘הקול החרדי’: “כפי שאמרנו, וחשפנו, והארכנו וחזרנו ואמרנו, כאמור תמונות זה הדבר החם הבא”.

מנחם כהן, ‘כיכר השבת’: “ה’שלוחים’ הם העתיד האמיתי של התקשורת, מרואיינים בכל אירוע עולמי, חומר חדשותי ותקשורתי מהשורה הראשונה, יחי המלך”.

הרב יעקב ב. פרידמן, ‘בקהילה’: “הייתי בלומז’ה, בנובהרדוק, והבנתי בסוד שיח שלי עצמי עם מרן ראש הישיבה. נפש האדם, קשה לה להכיל את עוצמת להבות הרפש שיוצאת מחדרי העורכים”.

שלמה  קוק, ‘בחדרי חרדים’: “דעת מרן הגאון הגדול פוה”ד שליט”א ידועה, אני משיב רק בנושאי הגיור. מה זותומר’ת למי הכוונה? יש עוד רב בעולם?”.

שמוליק  קמינקר, ‘כיכר השבת’: “לימודא דפורטלא דדף היומי, חשיבותא טפי מקרדיטא”.

יצחק  נחשוני, ‘מרכז העניינים’: “תקשורת, זה שקר, ‘שקר החן’. מרכז העניינים ובחדרי חרדים זה בגימטריה ‘יראת השם’. למדתי להשקיע במקומות הנכונים, שיישארו לנצח”.

ישראל כהן, ‘מרכז העניינים’: “כיכר השבת, זה העתיד”.

יעקב  רייניץ, ‘המודיע’: “ליפקין הוא העורך מספר אחת, המודיע לא רואה אפח’ד ממטר. יש בכלל עוד עיתונים? אגב, מה היה הכותרת היום ב’המבשר’?”.

אריה זיסמן, ‘יתד נאמן’: “התחדשנו בכתב חדש, גדעון קוץ שמו. העתיד נמצא בפדיחות שלנו”.

יחיאל סבר, ‘יתד נאמן’: “רק מאבק על דברים שבקדושה יכול להחזיק את התקשורת החרדית, מה ההלם?”.

מנחם פינס, ‘משפחה’: “אשורר שירה, לכבוד שאלתך, גם בלי תשובה, אני מטריחך”.

בנימין ליפקין, ‘בקהילה’: “ממשכננו החדש בבניין הישן, בצל ההתרחבות ולאור ההצטופפות, קשה להבין את מי שחושב אחרת”.

אהרון גרנביץ-גרנות, ‘משפחה’: “השטח דורש את שלו, ואני אומר לך את זה כמי שנמצא בשטח ממש. השטח רוצה אותי בתמונות וב’כפולת-דאבל'”.

משה גרילק, ‘משפחה’: “בשבוע הבא, אפרסם מכתב שקבלתי מידיד אישי בעילום שם, ונעסוק בנושא, כפי שחונכנו על-ידי מאורי הדורות, ולפי מה שאני חושב וממש כמו שהבטחנו”.

אהרון רובין, ‘בקהילה’: “צריך לדעת לנצל הזדמנויות, אני פספסתי אחת כזאת ועוד אחת”.

שלומי גיל, ‘שעה טובה’: “כשאתקדם כמו כולם הלאה, אדע מה העתיד טומן בחובו (בתוכו, בבפנוכו שלו – העורך א.צ.)”.

בנימין גרנות, ‘בקהילה’: “הודעות יח”צ וקומוניקטים, הם העתיד. שם שווה להשקיע, מניסיון”.

משפחת רהב-מאיר, ערוץ 2 ו’ידיעות’: “אפעס, הציבור החרדי הוא לא כזה רע, הציבור הדתי מקסים, חילונים זה רק הפרנסה..”.

קרדיט’ס:

משתתפים: צוות ‘הותר לפרסום’ – איתן דובקין וספי בר חי, כתב משפחה (החפץ בעילום שמו), כתב קו עיתונות (החפץ בעילום שמו), מוישה צוקר, מוטי רובינשטיין, אריה שאג.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. וואי!! עשיתם לי ת’סוף שבוע!!
    אין עליכם!! אחלה פוסט.
    מושחז וציני ברמות.
    אהבתי!!

  2. אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחח………….

    איזה טור, כולו נופת צופים ממש.

    חזק ביותר!

    בפרט הסקר בסוף הטור.

    יפה לכם!

  3. אחד הטובים אם לא ה …
    הסקר ענק, הרגתם אותי מצחוק.
    פאשקויל, כבוד!!!

  4. מצטער! לא הצלחתי לקרוא את כל המדור כי אנחנו צריכים לתת שירות לכל אחד מ 15.000 המנויים ושיסלחו לי עורכי פאשקעוויל!!!

  5. @ חיים קליגר:
    חיים, נשמע כמו “אויויוי”…
    כולה, מהדורה פורימית.
    צא מהלחץ, ותחזיר בחיוך – לכל 15,000 המנויים

  6. אהבתי!!!
    טור מיוחד במינו השחזתם כמו שצריך את מקלדתכם. יפה.

    נ.ב. רק אני שמתי לב שאריה שאג הגונז האלמוני מהגניזה הגיע לכאן לאחר היעלמות ממושכת? מה זה אומר?

  7. נהדר!

    מזכיר את הימים הטובים של מוספי פורים.

  8. חזק חזק חזק!!!
    האמת, דמעתי מרוב צחוק 🙂

    הפוסט הטוב ביותר שקראתי פה.
    מקווה רק שלא סגרתם פה כמה חשבונות….

  9. וכבר התפללנו וקיווינו “שלא ייעלבו המוזכרים לעיל, ושלא ייעלבו אלה שלא הוזכרו”.
    בברכת פורים שמח ומבדח, חוצניק.

  10. טוב, ייאמר לבושתי שלא הבנתי את כללללללללל הטיזינג הפנימי, (למרות שצחקתי בפה מלא )

    אבל לפחות השתכנעתי שלמבשר יש 15,000 מנויים. שאפו.

    “פורים שמייח”

  11. שלוש ציפורים, ולא שלושה,
    ובגניזה: עוצמת את שתיהן ולא את שניהם. מה יהיה איתכם?!

  12. לוידע מה התכוונת בגניזה
    לגבי הציפורים למיטב ידיעתי – ציפור יכול להיות זכר ויכול להיות נקבה. ובוודאי שבמקרה הנ”ל מדובר בשלשה ציפורים!

  13. “מאיר גל נצפה בארץ יומיים רצופים. בפגישה עם מנכ”ל אל-על אמר: “בדקתי את כל המטוסים והם בסדר גמור”.
    תגובת מאיר גל: “אנחנו מאוד יסודיים עם הלקוחות שלנו, וזה סוד ההצלחה”.

    מעניין אם מאיר בדק גם את האוטובוסים…

  14. פוסט בלי נוחעם?
    לא קצת הגזמנו ?;)

    בלי קשר, שלומי גיל ורובין רק מוכיחים לנו כמה רלוונטית הביצה הזאת ולשבוע בלבד .

  15. מטופש להחריד.
    סלחו לי אבל מדובר בטור רדוד במיוחד.
    מקווים שתשתפרו,
    שבת שלום

  16. ככה זה כשמצרפים את שני הכותבים ולא מגיעים לגיל הבינה. בושה לכם.

  17. חשבנו שגדלתם בשנה, מאז פורים תשע”א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן