מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורה מ”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עייפה מתמיד • אחרי כמה שבועות אינטנסיבים, מלאי דרמות חשיפות והשקות, הגענו לישורת האחרונה לפני חג הפסח • קצת עדכונים מהרשת, עוד קצת מהשטיבל, על השקות ופפראצ’י • המלצת קריאה: בקבוק פנטה קריר בשביל הקלילות וכוסית גלנפידיך (שנשארה מפורים) בשביל מצב הרוח • לרוויה!
סתם כי בא לי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה מ”ב של ליל שישי יוצאת לדרך, עייפה מתמיד. לאחר כמה שבועות אינטנסיביים מלאי דרמות, חשיפות והשקות, הגענו לישורת האחרונה לפני חג הפסח. הפרזנטציות נסגרו מזמן, התרוצצויות, סקיצות אחרונות, אישורים של הלקוח והקמפיין יוצא לדרך. כל תקציבאית מכירה את זה, מקרוב, ככל שמתקרב לו חג הניקיון, כך עולה מפלס האנדרנלין בקרב אנשי המדיה והפרסום. שונאים את זה, אוהבים את זה, זהו סודו של עולם הפרסום – מגעיל אך ממכר. אנחנו כאן במהדורה יוצאת דופן.

המלצת קריאה: בקבוק פנטה קריר בשביל הקלילות וכוסית גלנפידיך (שנשארה מפורים) בשביל המצב”ר.

עדכונים מהרשת

זיכוי הרבים: הודעה שהגיעה לתיבת הצור קשר שלנו בישרה על אתר חדש המשמש כרשת חברתית ללימוד וכתיבת דברי תורה שבו כל אחד יכול לכתוב ולשתף את דברי התורה שלו, חידושיו, סיכומיו וכו’. באתר ניתן גם לשאול את הגולשים שאלות ב”לימוד” על פרשת השבוע, על הדף היומי ועוד. קליק כאן לאתר.

זיכוי בפרסום: כתב אתר העין השביעית אורן פרסיקו חושף כי המקומון ‘חדשות אלעד’ תובע את עיריית אלעד. לטענת המקומון, עיריית אלעד חדלה לפרסם מודעות במקומון משום שזה סיקר אותה באופן בלתי מחמיא. העירייה מכחישה כמובן. מסתבר כי התביעה הוגשה כבר לפני שנה ורק בשבוע שעבר התקיים דיון על כך בבית המשפט. קליק כאן לידיעה המלאה.

עדכונים מהשטיבל

פורשת כנפיים: חני וייזר הודיעה השבוע על עזיבתה את מחלקת היח”צ של משרד הפרסום ‘גל אורן BSD’. וייזר תמשיך לעבוד עד פסח. כזכור, לפני כשנה הפסיק יעקב איזק לטפל באופן שוטף בלקוחות המשרד וזאת כחלק מפעילותו השוטפת בייעוץ תקשורתי-פוליטי. מיד אחרי פסח יישארו בגל אורן עם ראש המחלקה בלבד – אריה פרנקל. האם הביכלרים ייכנסו לתמונה? ימים יגידו.

ישראל מחר: העיתון הדיגיטלי הראשון של הציבור החרדי הולך כלל הנראה לצאת ביום חמישי הקרוב, מי שפספס את הבאנר כאן למעלה, יוכל להקליק כאן כדי לקבל לפני כולם את המגזין הראשון. בקרוב!

ישראל אתמול: בתוך כך, כבר קיבלנו מספר מיילים מאנשים הנוגעים לעיתון דיגיטלי נוסף הטוען כי בידיו 5000 מנויים שמקבלים כבר בימים אלו את העיתון. אנחנו עדיין לא שמענו על זה. שמעתם? קראתם? דברו איתנו.

בורסלינו, ברנדולינו ומנטהינו: עד לא מזמן כמעט כל בני ברקי רכש את מגבעתו ב’ברון כובעים’. כמעט כל ישיבע בוחער נכנס לעצב את הקנייטש של בורסלינו לפני החג ב’ברון כובעים’. רק לפני כמה שנים החליטה חברת בורסלינו לפתוח רשת חנויות מקומית שתשווק את מגבעות בורסלינו בבלעדיות. כובעי פרסטר אשר השכיל לקדם מבעוד מועד מותג בלתי ידוע הנקרא ברנדולינו, נשאר על הסוס. לעומת זאת, ברון כובעים שכרך את גורלו במשך השנים עם חברת בורסלינו, נשאר עם כובעים בלתי מזוהים וקהל רוכשים נאמן ששם את פעמיו לעבר המתחרים אותם הוא גידל ורומם בכבודו ובעצמו. בימים אלו השמועות מספרות כי ברוך אייזנשטיין, בעל הרשת ברון כובעים, מכר את הרשת למשקיעים בלתי מזוהים. לנו נודע כי בימים אלו קיבל משרד הפרסום מנטה את תקציב הפרסום של הרשת, ולא נותר אלא לראות מה יעלה בגורלה. הצלחות.

אוהבים לחלק מתנות: צבי בליץ, מנהל השיווק של ‘שפע שוק’ ב-4 השנים האחרונות, החל לעבוד במועדון גיפטי כסמנכ”ל שיווק ומכירות. בעקבות כניסתו לחברת גיפטי, נבחנת הצעה לפיה ‘תוצאות אפקטיביות’ יטפלו בתקציב ה-BTL של ‘גיפטי’.

השקות ופפראצ’י

lascarpaלפני שבועיים הבאנו פה תמונה של חנות נעליים חדשה בבני ברק. בימים האחרונים נפתחה החנות תחת השם – La Scarpa עם קולקציית קיץ חדשה המשלבת סגנונות מגוונים ייחודיים ואופנתיים בהשראות שונות. מותג ההנעלה La Scarpa מייבא נעלי גברים תחת מותג הבית, ונעלי ילדים וילדות תחת מותג הבית ומותגים נוספים מהעולם, כמו: לקוסט, פולו ראלף לורן, GUSS ועוד.

רק לפני מספר שבועות נכנס ח”כ שלום שמחון לתפקידו כשר התמ”ת, וכבר בשבוע שעבר ביקר השר ב´מרכז החרדי להכשרה מקצועית´ בירושלים. אנחנו תפסנו כמה תמונות בין הסיור בכיתות לישיבת עבודה שהתקיימה במקום עם בכירי משרד התמ”ת והנהלת המרכז החרדי.

1
השר שלום שמחון בכיתת אדריכלות
2
שלום שמחון יחד עם הרב הראשי למרסיי הרב ראובן אוחנה
3
בישיבת עבודה במשרדי ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית'

ציפור לחשה לנו כי לייבל פפר והירשמן מבקהילה נצפו השבוע סועדים יחד בטועמיה. מעניין על חשבון מי?

יגאל רווח ובכירי משרד הפרסום אפיקים נפגשו השבוע עם מוטי מורל וצוות משרדו. שיתוף פעולה בפתח או שמא דווקא הבחירות נראות באופק?

ישראל כהן (קרימלובסקי, מרכז העניינים, כיכר) החליק היום בכביש החוף והשבית את רכבו. גולש נאמן שיגר כמה תמונות מהזירה ועדכן אותנו בהודעה: “מצבו טוב”.

ליל שישי בשטיבל #42 1

ליל שישי בשטיבל #42 2

ליל שישי בשטיבל #42 3

ליל שישי בשטיבל #42 4

שהחיינו: באירוע השקה חגיגי נחנך אתמול מתחם נרחב וחדשני של נדונייה לחתנים וכלות בירושלים הנקרא ‘שהחיינו’. על שטח של 1000 מ”ר, ברחוב הריקמה 7 ירושלים מפעילים מספר מותגים שטחי מכירות פרטיים של אופנה, הנעלה, כלי בית, מתנות ומצעים, חשמל וריהוט. בין השאר תוכלו למצוא שם: כובעי פרסטר, sleepcosy, דובשנית – בגדי ילדים וכן סניף חדש נוסף לאופנת ‘דסקל’. כיבדו בנוכחותם: הגאון רבי שאול אלתר שליט”א, שקבע את המזוזה הראשית וברך את המקום שנועד לעשות חסד ולסייע למשפחות לרכוש ביגוד ומוצרים מן המיטב. את המתחם מלווה משרד הפרסום ‘קליעה למטרה’.

DSCF0008
מברכים שהחיינו על מגשי פירות טרופיים
DSCF0069
שולחן הכבוד - שהחיינו
DSCF0071
שולחן הכבוד 2 - שהחיינו
mail.goog123le.com
מתחם שהחיינו
mail.google.com
יצחק מאיר פרסטר, נטע יודקביץ מנכל שהחיינו ויעקב ליצמן

בתוך ארוע ההשקה של המתחם ‘שהחיינו’ התקיימה גם קביעת המזוזה של אופנת דסקל, שם נכחו אנשי ציבור רבים, עיתונאים, כתבים, ומובילי דעת קהל. את הפתיחה הנחה הרב שלמה רוזנשטיין חבר עיריית ירושלים ואת טקס קביעת המזוזה ערכו הרב רבינוביץ וסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. בין המשתתפים בלטו הרב שאול אלתר ראש ישיבת “שפת אמת” שכיבד את האירוע בנוכחתו, וכן הרב שמעון שר – מנכ”ל מוסדות צאנז. את אופנת דסקל מלווה משרד הפרסום ‘דמיון’.

DSC_0217
קביעת מזוזה בדסקל
DSC_0314
שולחן הכבוד - דסקל
DSC_0419
חבר הכנסת יעקב ליצמן
DSC_0223
מתחם דסקל
DSC_0237
הרב שלמה רוזנשטיין

השבוע עלה קמפיין מסיבי של קופת העיר. בלוחות המודעות ראינו גליונות כפולים המבשרים על חוברות המחולקות בכל תיבות הדואר. בתיבת הדואר גילינו חוברת מבית קופת העיר. האמת? ציפינו לראות הגהה מינימלית בחוברת שמפרסמת את רשת ‘יש’, שהחברים מבולטון פוטנציאל יבקשו, אם לא להרים את הקמפיין, לפחות להגיה אותו. להסביר אותו בצורה קצת יותר טובה. אם מישהו מבין מה התנאים, שיסביר. בפניכם הטקסט כפי שמופיע בשער:

ליל שישי בשטיבל #42 5
תוכנית 'ערבים' חינם למחזיקי כרטיס אשראי יש ובכפוף לתנאים מסוימים מאוד

סתם כי בא לי לומר תודה: חברת 012 שלחה משלוח מנות מהודר לעיתונאים ובו עט עם דיסק און קי, חוברת מהודרת לכתיבת מטלות (באמצעות הדיסק און קי), כרטיס חיוג לחו”ל, כדור ספוג אטרקטיבי שמהווה תחליף מצוין לכסיסת ציפורניים, שוקולדים ושאר מגדים. הקופסה ממש יוקרתית ולא זרקנו אותה לפח.

ליל שישי בשטיבל #42 6
המתנה היוקרתית - 012
ליל שישי בשטיבל #42 7
תודה למי ששלח את המשלוח-מנות הזה
ליל שישי בשטיבל #42 8
סתם כי בא לי עוד תמונה

ועכשיו מודעה של סוכן פרטי של אורנג’ עם קרדיט ל’בראשית’. תנסו לקרוא:

ליל שישי בשטיבל #42 9
היימישער יונגערמן יבוא אליך עד הבית

מזל טוב ל:

בנימין קריספין, בועז לב ארי (מהיר חימה), צביה שוהם ואהובי שוירץ ליום הולדתם. עד 120.

בנימה אופטימית זו, נאחל לכם שבת שלום ומבורך!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. באתר הרשת החברתית “חידוש” יש גם עזרת נשים?
    שבת שלום! 🙂

  2. חחחחחח
    איך הגעת לטעות בין פרסטר לר’ שאול אלתר?
    ועוד ביחד עם ליצמן??????

  3. הגר”ש אלתר עם ליצמן? לא מקנא בליצמן מה הולך לחטוף.
    ישראל כהן כנראה לא התהפך רציני אם היה לו כח לקום לצלם ולשלוח את התמונות..
    ובקטנה, אולי די כבר עם הדיגדטלי המפוקפק הזה.

  4. מרוב התלהבות לכתוב שאול אלתר
    כמעט כמו יש-לנו-15-אלף-מנויים
    התמונה האחרונה נראים יצחק מאיר פרסטר יעקב ליצמן ומנכ”ל הרשת יודקביץ
    רבי שאול נמצא רק בתמונה אחת, שולחן הכבוד.

  5. נו נו נו, זה מה שקורה כשאין געררס 15-אלף-מנויים במערכת.
    היחצני”ם יכולים לדחוף טייטלים בלי שום קשר למציאות.

  6. בטח וייזר הולכת לכתוב קומוניקטים אצל בראשית, שמעתי שהם מחפשים בנרות מישהי שיודעת לחבר שני מילים ביחד.

  7. שאולי כתב:

    שמעתי שהם מחפשים בנרות מישהי שיודעת לחבר שני מילים ביחד.

    התכוונת שתי מילים.
    זה חשוב בקומוניקטים…

  8. אחת כתב:

    התכוונת שתי מילים.
    זה חשוב בקומוניקטים…

    המשפט היפה בעמוד הזה.

    צחקתי.

  9. דובי מלאך כתב:

    אחת כתב:
    התכוונת שתי מילים.
    זה חשוב בקומוניקטים…
    המשפט היפה בעמוד הזה.
    צחקתי.

    טוב לצחוק קצת בתחילת שבוע…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן