מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מהדורה מ”ג של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עמוסה מתמיד • אנחנו ממשיכים להתקרב לחג הפסח והשבוע אנו ממליצים לקרוא בלי חמץ בסביבת המחשב • בפנים: תזוזות בענף, השקת הקמפיין של ‘מאיר פנים’, הקד”מ של ‘משפחה’, טקס הסיום של קורס עיתונאות ב’לומדה’ וסופסוף פפראצ’י אמיתי • בתיאבון
lomda12
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה מ”ג של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עמוסה באירועים מיוחדים וחוויות מסעירות. השבוע, הניקיונות לפסח מתחילים להיות על ראש שמחתנו. המלצת קריאה: סופר דרינק בטעם תות עם גרעיני דלעת יבשים.

עדכונים מהרשת

וואלה, חפש אותי: השבוע הוטמע באתר וואלה מנוע החיפוש של גוגל. ככל הנראה מדובר בתהליך שהחל מאז סגירת תוכנית המפרסמים של וואלה – AdVantage, לפני מספר שבועות. מסתבר כי גוגל הציעה לוואלה להיות שותפים ברשת החיפוש של תוכנית AdWords. במסגרת שיתוף הפעולה, תוצאות החיפוש האורגניות מוצגות ללא כל שינוי, אך הרבה יותר פרסומות.

דוסים בהנחה: כבר שבועות ארוכים שאנו עוקבים אחר תעשיית הקופונים בארץ ובעולם. השבוע עלו עוד שני אתרים הפונים לקהל הדתי חרדי שפע דיל וגלאטגרופ, זאת במקביל לעלייתו לאויר של אתר הדילים המוזר 1PLUS1.

עדכונים מהשטיבל

מתנה לנוחעם: מעצב העל צביקה סלומון הפתיע את ידידו נוחעם במתנת ייחודית משלו: לוגו לרגל פתיחת משרדו החדש. נוחעם תפס את המתנה בשתי ידיים, התלהב, והפטיר: “צביקה שוב קלע בול”. הלוגו כבר מתנוסס על הפרינטים שיצאו מבית ‘נוחעם’ בשבוע האחרון, והנה הוא לפניכם.

logo nuchem
לוגו משרד הפרסום (עיצוב: צביקה סלומון)

חדשות טובות מקול חי: לפני מספר חודשים, מנהל החדשות של ‘קול חי’ עזב לטובת דוברות מועצת יש”ע. מי שאייש את התפקיד עד הלום היה יענקי פלאי, בנוסף לתפקידו כמנהל תוכניות. החל מיום ראשון הקרוב נכנס רכש חדש לרדיו לתפקיד מנהל החדשות: מיכאל טוכפלד, בעבר רשת ב’ ועד לאחרונה בערוץ הכנסת.

נעמי לא עוזבת: הדיווח המתוקשר אודות עזיבתה של נעמי מלכה את מערכת ‘בקהילה’, הפתיע לא מעט אנשים בענף. מעקב ‘פאשקעוויל’ מגלה כי מלכה עדיין עובדת בעיתון. מעניין.

בת שבע פורשת: מנהלת מחלקת היח”צ ב’אפיקים’, בת שבע לפקיבקר, הודיעה לאחרונה על התפטרותה. מיד אחרי פסח היא תיכנס לתפקידה החדש כמנהלת יח”צ ב’מוזאיקה’, המשרד המגזרי הטרי מבית ‘שטרן אריאלי’. שימי המיאס, מנכ”ל ‘מוזאיקה’, הגיב היום לפאשקעוויל בספקנות ואמר כי העניין לא פורסם משום שזה עדיין לא חתום. איכשהו, בשטרן אריאלי ובאפיקים כבר יודעים שזה סופי ולנו לא נותר אלא לאחל בהצלחה.

חדש בענף: ידיד המערכת אלי הלמן, מונה לאחראי לקוחות ויחסי ציבור במשרד ‘מילר פוינט’. הוא רק החל את דרכו וכבר מעדכן אותנו על קטלוג מרשים ומעניין שהופק עבור ‘לורנזו’. מה מעניין בזה? הפרזנטור שנבחר לדגמן את החליפות מבית ‘לורנזו’ אינו חרדי והכובע שעל ראשו לא הודבק בפוטושופ. הדוגמן מבית ‘קסטרו’ נשכר ליום צילומים והוא לבש את החליפות הטובות ביותר מבית ‘לורנזו’ עם חולצה לבנה, עניבות מהת”ת וכובע קנייטש מהודר. ממש א’חוסען בוחער…

לקטלוג המלא לחצו כאן: לורנזו קטלוג פסח 2011

ליל שישי בשטיבל #43 1
הדוגמן של קסטרו חזר בתשובה? מתוך הקטלוג של לורנזו

משנים כיוון: משרד הפרסום ‘כיוון’ של ידידנו שמואל אויש עבר למשכן חדש. אנו נאחל המון הצלחה בהמשך הדרך. אם אנחנו כבר כאן, מדוע שלא נציג את מודעת האיחולים שראו קוראי ‘המודיע’? הרבה הצלחה!

ליל שישי בשטיבל #43 2
מברכים את בעלי המשרד לרגל המעבר למשכנו החדש

השקות פפראצ’י ואירועים

מאירים פנים לרגל השקת הקמפיין החדש: באירוע רב רושם הושק אמש (ד’) הקמפיין החדש של עמותת ‘מאיר פנים’, לקראת חג הפסח תשע”א. האירוע נערך ב’מנדרין לופט’, קייטרינג ‘שולץ’ ו’פרי הארץ’ תרמו את האירוע כולו. השנה, משרד הפרסום שהתנדב להפיק את הקמפיין עבור העמותה, הוא ‘שיטרית גרופ מדיה’ בראשות רותי שיטרית.

יצוין כי זו השנה השנייה ברציפות בה הפרזנטור אייל קיציס מתנדב למשימה ללא נטילת אגורה. כמו כן, העמותה שותפה גם השנה לקבוצת ‘ידיעות אחרונות’ – שתפרסם את הקמפיין בעיתון, YNET, ווסטי, פנאי פלוס ועוד. “מידי שנה, מרגש אותי לגלות שהקהילה העסקית וגופי המדיה הבולטים בארץ מגלים רגישות חברתית גבוהה ומעורבות יוצאת דופן”, אומרת רחלי איבנבוים, מנכ”ל ‘מאיר פנים’ לפאשקעוויל. “יוזמות ברוכות כגון אלו הופכות את החברה הישראלית לבריאה ותקינה יותר”. השנה, לא פוסחים על שום משפחה.

ליל שישי בשטיבל #43 3

ליל שישי בשטיבל #43 4

ליל שישי בשטיבל #43 5

ליל שישי בשטיבל #43 6

ליל שישי בשטיבל #43 7

ליל שישי בשטיבל #43 8

ליל שישי בשטיבל #43 9

הקד”מ של ‘משפחה’: עיתון ‘משפחה’ חילק היום (ה’) בתיבות הדואר שקיות ממותגות ובתוכן מגזין ‘פיקס’ לצרכנות נבונה, טיטול חד פעמי של ‘פמפרס’, דוגמית של מרכך הכביסה ‘לנור’ ודוגמיות שמפו ומרכך שיער מבית ‘הד אנד שולדרס’ (רק פרוקטר אנד גמבל הסכימו לנדב דוגמיות?). הקד”מ בוצע על ידי עיתון משפחה וחברת פרוקטר אנד גמבל. מהיר חימה תיעד עבורנו את הערכה וגם עדכן אותנו כי לאחר שלפני שבועיים עיתון ‘בקהילה’ חולק למנויים באיחור עקב תקלה בדפוס, השבוע עיתון ‘משפחה’ בתקליט למנויים: “עקב תקלה, העיתון יופץ עד מחר למנויים. התאזרו בסבלנות”. נו, זה קורה במשפחות הכי טובות…

ליל שישי בשטיבל #43 10
השקית של 'משפחה' והתכולה מבית 'פרוקטר'

השקה בבני ברק: ‘הום קלאסיק’, המציגה פתרונות עיצוב בקרמיקה, פתחה את שעריה ברחוב ז’בוטינסקי בבני ברק, סמוך למגדלי שקל. “מדובר בהשקעה של מיליוני שקלים”, אמר לירון וינברגר, מבעלי החנות בטקס הפתיחה. “הבאנו לציבור החרדי את מה שבאמת מגיע לו ובמחירים הוגנים. השקענו באיכות, בכמות, במגוון והכי חשוב: בשירות”.

ליל שישי בשטיבל #43 11
שער הכניסה
ליל שישי בשטיבל #43 12
הום קלאסיק. מבט מבפנים
ליל שישי בשטיבל #43 13
הבעלים עם חנוך זייברט
ליל שישי בשטיבל #43 14
האדמו"ר מנדבורנא מגיע לקביעת המזוזה

העיתונאים החדשים: בטקס הסיום של קורס עיתונאות בלומדה הציגו התלמידים את פרויקט הגמר שלהם, עיתון דיגיטלי חד פעמי שעשה הרבה מאוד רעש וצבר אלפי מנויים טרם השקתו (פוסט מיוחד של יוני לוקסנברג על הקמפיין יתפרסם כאן במוצאי שבת אי”ה). הבוגר שזכה בהצבעות האורחים וקיבל את התואר העיתונאי המצטיין מקרב הבוגרים הוא: שרגא יונגרייז. מזל טוב! בועז לב ארי הגיע לטקס הסיום עם חוצניק, מצויד במצלמה. צלם בח”ח יוסי פורמנסקי, קיבל את מצלמתו של מהיר חימה ותקתק עבורנו כמה תמונות.

ליל שישי בשטיבל #43 15
מהיר חימה הגיע מוקדם וניצל את הזמן כדי לעדכן את ה-BBM
ליל שישי בשטיבל #43 16
לאט אבל בטוח, מתחילים להגיע
ליל שישי בשטיבל #43 17
מיכה שולם עם הבוגר המצטיין ש. יונגרייז
ליל שישי בשטיבל #43 18
הבוגרים הטריים התכנסו לפני האורחים כדי להכין את השטח
ליל שישי בשטיבל #43 19
מרכז הקורס וה'אבא', חיים גיל, עם דוד רוטנברג
ליל שישי בשטיבל #43 20
מהיר חימה ודב פוברסקי
ליל שישי בשטיבל #43 21
שוב חיים גיל ודוד רוטנברג
ליל שישי בשטיבל #43 22
דוד רוטנברג עם בועז לב ארי
ליל שישי בשטיבל #43 23
חיים גיל ומיכה שולם
ליל שישי בשטיבל #43 24
מיכאל אוישי עם בוגר טרי
ליל שישי בשטיבל #43 25
ירח טוקר ודוד רוטנברג
ליל שישי בשטיבל #43 26
מהיר חימה, מיכה שולם, חיים גיל, דב פוברסקי, מיכאל אוישי
ליל שישי בשטיבל #43 27
מהיר חימה, צלם בח"ח יוסי פורמנסקי, חיים גיל ודוד רוטנברג
ליל שישי בשטיבל #43 28
אריה ארליך בוחן את העיתון שעל הקיר
ליל שישי בשטיבל #43 29
בשביל עיתון כזה שווה לכרות כל יער, אמר ארליך
ליל שישי בשטיבל #43 30
בניהו שטרנהל בוגר הקורס, ארליך, טוקר ואלי ג'אן בוגר הקורס
ליל שישי בשטיבל #43 31
ארליך וטוקר שלא לציטוט

ליל שישי בשטיבל #43 32

ליל שישי בשטיבל #43 33

ליל שישי בשטיבל #43 34

ליל שישי בשטיבל #43 35

ליל שישי בשטיבל #43 36
אהרן רכניצר מודה לכולם ומודיע קבל עם ועיתונאים...
ליל שישי בשטיבל #43 37
"אם ירצה השם, אחרי פסח, אני פותח משרד"

ליל שישי בשטיבל #43 38

ליל שישי בשטיבל #43 39

ליל שישי בשטיבל #43 40

ליל שישי בשטיבל #43 41

ליל שישי בשטיבל #43 42

ליל שישי בשטיבל #43 43

ליל שישי בשטיבל #43 44

ליל שישי בשטיבל #43 45

ליל שישי בשטיבל #43 46

ליל שישי בשטיבל #43 47

ליל שישי בשטיבל #43 48

ליל שישי בשטיבל #43 49

ליל שישי בשטיבל #43 50

ליל שישי בשטיבל #43 51
קורס עיתונאות 2011 בלומדה - מחזור א'

הבוגר שהפתיע: אפשר לומר כי אהרן רכניצר, הבוגר הטרי, נאם לנו מאוד. אחרי שהודה לחיים גיל ולמכון לומדה בכלל, לחבריו ולאורחים שהקדישו מזמנם, ולאחר שסיפר כי הוא סיים את קורס העיתונאות אחרי שסיים בעבר קורס לעיצוב ועוד קורס של ניהול ושיווק, הוא מתעתד לפתוח משרד אחרי החגים. בימים אלו עובד רכניצר בדפוס הדיגיטלי ‘גרפומדיה’ והוציא תחת ידו קמפיין שהתפרסם על לוחות המודעות ובדיוור ישיר בירושלים והסביבה. שם המשרד, אם שאלתם: ‘קופירייטינג’. הגדרת העסק: “שירותי פרסום – ודעת קהל”. כרטיס הביקור שלו לפניכם:

ליל שישי בשטיבל #43 52
מה דעתכם, קהל נכבד?
ליל שישי בשטיבל #43 53
גלגלים עם שיניים

מה עושים עם ממתקים מיותרים: קובי סלע מספר כי אנשי ‘חסדי נעמי’ הופתעו מכמויות הממתקים שנאגרו בבתי ישראל, בתום שני ימי פורים שמחים. לדבריו, בפעילות לא שגרתית, בעת שהמוני בית ישראל מנסים להתאושש מכמויות הממתקים והיין, נעו ברחבי הערים החרדיות והדתיות, מכוניות עם רמקולים שקראו לציבור להעביר את עודפי משלוחי המנות אל מי שבאמת צריך – משפחות נזקקות, שצריכות משהו שגם ימתיק להם את שגרת החיים.

הג’ינגל שבקע מעל גגות מכוניות האיסוף, הוקלט בזריזות ופגע מתברר – בול. המוני בית ישראל שלחוצים קמעה מפסח שמתקרב הביאו אל מכוניות האיסוף כמות עצומה של ממתקים – כחמישה טון, נכון לסוף השבוע, המועברים כעת אל משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות. מצ”ב ג’ינגל לשימוש עצמי. המלצת הקוביסיה: “להשמיע במשרד למשל, ולאסוף מהחברים בבנין”.

מוצאי פורים כריזה לרכבים

גיטריסטים ואנשי תקשורת בחמי יואב: ביום ראשון השבוע התכנסנו, חברי ‘פאשקעוויל’ וידידים, במרחצאות ‘חמי יואב’. אנו, ככלל המבקרים, נהנינו מקבוצה של גיטריסטים שהנעימו את השעות שבילינו במקום. אחרי הטבילה המרעננת נסענו לכיוון אשקלון, שם פתחנו שולחן והזמנו בשרים משובחים. המלצריות פינקו בהרבה מאוד סלטים ויצאנו מפוצצים (לא נפלו גראדים). החשבון הוגש בצורה מקורית ואפילו היו עשרה אנשים שהתחלקו בחשבון, ובטיפ כמובן.

SAMSUNG
מי מתחבא מאחורי החשבון?
SAMSUNG
יוסי פילמר ודוד 10 רוטנברג מחכים לגראדים

ליל שישי בשטיבל #43 54
בדרך לאשקלון
ליל שישי בשטיבל #43 55
מצלם את רוטנברג ואת שפירא
ליל שישי בשטיבל #43 56
והנה רוטנברג ושפירא

ליל שישי בשטיבל #43 57
כולם במסעדה ומישהו באוטו מקליט מהדורת חצות

השבוע בליז’ענסק

כמה תמונות מליז’ענסק וסביבותיה (בלקברי, איך לא): אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה בכל תמונה, דברו עם עויזר דרוק שהיה המדריך של הקבוצה, שכללה את עויזר המדריך, איתן דובקין התייר והנהג הפולני ג’וסף, שלא דיבר שום שפה חוץ מפולנית ובמפתיע עויזר הצליח לתקשר איתו.
ליל שישי בשטיבל #43 58
בית הקברות בשינאווא בו טמון ר' יחזקאל משינאווא
ליל שישי בשטיבל #43 59
ליל שישי בשטיבל #43 60
ליל שישי בשטיבל #43 61

מי מזהה את המקום?

השבוע ביקרנו במספר משרדי פרסום וצילמנו כמה תמונות. אתם מתבקשים לנחש באיזה משרד צולמו התמונות ובאיזה מקום.
ליל שישי בשטיבל #43 62
תמונה ראשונה
ליל שישי בשטיבל #43 63
תמונה שניה
ליל שישי בשטיבל #43 64
תמונה שלישית
במרכז העניינים: עוד ביקרנו השבוע במערכת ‘מרכז העניינים’. עדשת הבלקברי קלטה את העורך הראשי בפעולה ואת המנכ”ל בעמדת המזכירה.
ליל שישי בשטיבל #43 65
יצחק נחשוני שעות לפני סגירת העיתון
ליל שישי בשטיבל #43 66
גדליה שפירא והמחשב של המזכירה
ברוך דיין האמת: קפצנו לפני כמה ימים לדפוס העיר העתיקה ונתקלנו בשלט הזה. נזכרנו שרצינו לכתוב עליו הספד קצר אבל הסתפקנו בתמונה. יהי זכרו ברוך.
ליל שישי בשטיבל #43 67
המעצב חיים מושקין עליו השלום

התקבל במייל

ליל שישי בשטיבל #43 68
בדיחה או לא, אותי זה הצחיק
ליל שישי בשטיבל #43 69
כנ"ל

פפראצ’י במיטבו! – צילומים: בועז לב ארי (מהיר חימה)

ליל שישי בשטיבל #43 70
של מי הקטנוע הזה?
ליל שישי בשטיבל #43 71
מישהו מזהה?
ליל שישי בשטיבל #43 72
קסדות וחליפות
ליל שישי בשטיבל #43 73
נראה לך מישהו יזהה אותנו עם קסדות?
ליל שישי בשטיבל #43 74
המבקר של המודיע היה מוריד לו את הידיים בפוטושופ

תהיה מענטש: ביום חמישי השבוע נפתחה החנות החדשה של מענטש בסנטר 1 בירושלים. הגימיק: בלוני הליום ממותגים עם קופונים המקנים הנחה של 25 ש”ח על עניבה ו-50 ש”ח הנחה על חליפה. הבלונים חולקו במקום וגם במרכז ירושלים. היה בלאגן.

IMG_2713
המון חליפות

IMG_2928
מעיפים בלוני קופונים בגאולה
IMG_2635
בלון קופון
IMG_2718
המון בלונים
IMG_2771
המון חפתים
IMG_2891
מענטש - החנות החדשה בסנטר 1

מזל טוב ל:

אלישע ורוני כהן לרגל חתונתם אמש. ענבי הגפן בענבי הגפן!

לאורן אלימלך (גל אורן BSD) לרגל הולדת בנו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

28 תגובות

  1. מהדורה מעולה!!! אהבתי מאד!!
    שבת שלום..

  2. אתם כותבים שמר רכניצר עשה קמפיין שהגיע בדיוור ישיר בירושלים, האם הכוונה לקמפיין על “זהב וכף” ברחוב מאה שערים?

  3. שירותי פרסום ודעת קהל?! מ/ז/תומרת?

    שירותי פרסום. אוקיי. ודעת קהל? מה? שירותי דעת קהל? דהיינו?

    גם העבודות שלהם יהיו ככה?

  4. מהדורה נפלאה. הקריאה זורמת ומרתקת. אהבתי מאד!

    דב פוברסקי ודוד רוטנברג, נראים כ”כ מתוק יחד על האופנוע 🙂

    שבת שלום.

  5. “הלוגו כבר מתנוסס על הפרינטים שיצאו מבית ‘נוחעם’ בשבוע האחרון”…

    יש מצב לראות אותם?

  6. מישהי כתב:

    “הלוגו כבר מתנוסס על הפרינטים שיצאו מבית ‘נוחעם’ בשבוע האחרון”…

    יש מצב לראות אותם?

    מדובר על הקמפיין שמאחורי הטיזר “אויס קאפילוטש מאכער”.
    וסורי, ממש לא אהבתי את הלוגו.

  7. @ מישהי:

    תראי בבקהילה, על ועידת הנדל”ן בשיתוף משקלתא

  8. פוסט מצויין.

    אבל שכחתם “משום מה” למזל”ט לדינקיס לרגל 5 שנות נישואין בשעטו”מ.

    אז… הרבה אושר ועושר מתוך בראות נחת והמונמון הצלחות.

  9. הפפראצ’י של מנהלי בחדרי על קטנוע חזק מאוד! נראה שמישהו שהכיר את הקטנוע הנ”ל ארב להם במקום עד שהגיעו…
    בתמונה השלישית של זהו את המקום מדובר בודאי בגל אורן (פונט של אגד) וזה תלוי בפינת הקפה או בשירותים.

  10. רק הערה
    הברכות של נוחעם בעיתון אין מצב שהיה בהמודיע למה המבשר מככב שם…

  11. יפה ללומדה! לייק על על הבוקר, איזה רעיון וביצוע מבריק! עם כאלו עיתונאים… מי צריך יח”צנים?!

  12. לאחרונה רואים את שטרנהל בכל תמונת פאפארצי מישהו יכול להסביר

  13. העיקר שבלומדה יידעו לעזור לבוגרים למצוא משרה ופרנסה מכובדת,
    כל השאר לא מעניין אף אחד.

  14. תרשמו את השם הזה “שרגא יונגרייז” בחור מוכשר, הוא עוד יהיה גדול, שיצליח.

  15. היכן הפוסט של יוני לוקסנברג על העיתון של לומדה?

    ברכות לכל הבוגרים שיהיה להם בהצלחה בכל אשר יפנו ובפרט למצטיין הקורס שרגא יונגרייז

  16. גלאטגרופ נראה אחלה אתר קופונים..
    אני חושב שכדאי שכולם ירשמו לשם כי אז יש יותר סיכוי להנחות ענק במיוחד לנו לציבור החרדי.

  17. לפי מה שנראה באתרי הקופונים הכלליים בארץ [קרי: החילונים] נראה שזה באמת משהו חבל”ז!
    נקווה שיעלו לאוויר גלאטגרופ ושפע דיל כמה שיותר מהר, עם הצעות טובות למגזר החרדי.
    אני נרשמתי. בחינם, אז למה לא?

  18. מי סובר כמוני? כירושלמי אני לא זוכר קמפיינים מוצלחים בעיר כמו שני הקמפיינים האחרונים שהיה: 1. של מילר שטריימלאך (כמדומני מבית נוחעם). 2. של “זהב וכסף” מרחוב מא”ש (מבית גרפומדיה – רכניצר).
    הקמפיין של מילר שטריימלאך התאפיין במתח שהיה בציבור על ה”סוד שנחשף”. והקמפיין של “זהב וכסף” התאפיין ברעיון וההברקה החדשנית שבפרסום. כלומר, שלוש הדמויות עם הכיתובים שלהם שממש התאים לתמונה הגדולה של החנות… בקיצור זה היה חבל על הזמן, ולמי שלא ראה את הפרסום אי אפשר להסביר את זה.

  19. אני חייב לתת קרדיט לאהרן רכניצר, כאחד שלמד איתו בקורס, האדם מבריק מאוד ויצירתי מאין כמוהו בתחום הפרסום והקופירייטינג.
    עם רזומה שיש לו – ההצלחה על מפתן משרדו החדש.

  20. קודם כל פוסט זורם וטוב תודה!
    באשר ללומדה נראה לי שהיה עדיף להשאיר את העבודות שלהם במסגרת טקס הסיום,
    בכלופן אחלה יח”צ.
    ראיתי את הלוגו של נוחעם מתנוסס על לוחות המודעות.. ו..הא גם אני לא אהבתי.
    ומזל טוב לאלישע כהן אושר ועושר !!

  21. כחבר בקורס אני יכול לומר לכם מהיכרות אישית על האנשים שם, רובם ככולם יצליחו ויפתיעו, חלק כבר מוברג בתחום. בנייהו כבר שם. אלי’ גאן מככב ככתב ידיעות דרום ועוד באתרי האינטרנט. אייל ראובן שדרן בקו נייעס וכמו”כ שמעי סגל שמשדר וגם בעליו של ה”מוקד החרדי”
    שרגא יונגרייז ומוטי משי זהב (אחיו של…) שניהם עוד יככבו בעיתונות החרדית.
    אהרן רכניצר הוא אטרקציה בפני עצמו, בשיעור הוא לא הפסיק להבזיק עם רעיונות תמיד היינו מרימים גבה על התעוזה שלו, הוא גם ערך בריף יח”צ משהו יחודי וחדשני שאין אותו בשום משרד פרסום /יח”צ ואף למדנו כמה שיעורים עם הברי”ף שלו, שהוכיח בתוצאות קולעות למטרה.
    כמו”כ ברוך צוקר ומאיר הרוש גם הם כוכבים עם רעיונות שאגב משלימים את עצמם גם בקורס פרסום .

  22. האם התמונה הפנורמית של החנות “זהב וכסף” (גאלד און זילבער) ממאה שערים, שהיה על הפרוספקטים והמודעות בקמפיין של רכניצר היא תמונה אמיתית?
    אם כן, זה פשוט לא להאמין שיכול להיות חנות תכשיטים וכלי כסף בקנה מידה כזאת בלב ליבה של מאה שערים! לפי התמונה זה מתאים יותר למנהטן!

  23. היי טרנד כזה עוד לא ראיתי מימי כל אחד פותח לו משרד נו נו שיהיה
    שאלתי אתמול את אהרן רכניצר איך הוא נכנס לשוק הצפוף הזה וזה עוד לא המילה האחרונה יש עוד בדרך…
    זה מה שהוא ענה לי “אני פותח משהו אחר ויחודי אם שמת לב לשם “קופירייטינג” שירותי פרסום ודעת קהל שמשמעותו שאני נותן שירותי ייעוץ פרסום אסטרטגיה קופירייטינג ובהמשך גם יח”צ וסקרי שוק” רכניצר גם אומר שהוא לא מתחרה באף אחד להיפך הוא בא לעזור לכולם. כל גרפיקאי מפרסם או משרד פרסום שירצה קופירייטינג למודעה שלו לקמפיין שלו, אעשה זאת בשמחה בתשלום שיהיה שווה לכל הצדדים” הוא אומר גם שלפי המחקר שהוא עשה קיימת דרישה לנישה הזו אני בא עם מעטפת שלימה שלמדתי גרפיקה פרסום ושיווק וכעת סיימתי תקשורת עיתונאות דוברות ויח”צ./strong/emנשאר לי רק לאחל הצלחה לו ולנוחעם ביכלר ומי עוד?

  24. כבר מזמן לא ראינו כל כך הרבה פרגון
    בהצלחה לכולם,
    יש מקום לכולם, לחלק בראש השולחן, לחלק באמצע במרכז,חלק בקצה, וחלק ישארו במטבח אבל לכולם בעז”ה יהיה מה לאכול

  25. עכשיו הייתי בחנות “זהב וכסף” שנודע לי עליה דרך הפרוספקט שחולק ברחבי ירושלים, ומה אני אגיד לכם, זוהי חנות מדהימה ומרשימה, באמת עוד לא ראיתי חנות ברמה כזאת, ולמי ששאל: התמונה אכן אמיתית, ובמציאות החנות עוד הרבה יותר גדולה ויפה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן