כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מהדורה מ”ה של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך • אקונומיקה, בתים הפוכים וקדחת קניות מטורפת… הכל מתערבב, מתבלגן וריח הניקיון מרחף באויר… החג מתקרב • רק השבוע אנו יכולים להרשות לעצמנו לערבב את כל סוגי האייטמים במהדורה מגוונת ומעניינת • שימו לב: המהדורה כשרה לפסח • נא לא להכניס חמץ
העניבה החגיגית של קובי סלע בבר מצווה של ליפקין, השבוע (צילום: בלקברי)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה מ”ה של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. אקונומיקה, בתים הפוכים וקדחת קניות מטורפת… הכל מתערבב, מתבלגן וריח הניקיון מרחף באויר… החג מתקרב. רק השבוע אנו יכולים להרשות לעצמנו לערבב את כל סוגי האייטמים במהדורה מגוונת ומעניינת. שימו לב: המהדורה כשרה לפסח!

המלצת קריאה: מים שלנו עם עוגיות קוקוס של גטניו.

עדכונים בערבוביה

אתר חדש נולד: בימים האחרונים שמענו שמועות כמעט מאומתות אודות אתר חדש שאמור לעלות לאוויר בקרוב ממש. על פי המידע שקיבלנו, האתר יישא את השם ‘אנ”ש’ ומי שעומד מאחורי ההקמה הוא עורך דין חרדי מירושלים, שרתם לשורותיו צוות כתבים מצומצם לעת עתה. האתר יעלה לאוויר במטרה לחשוף פרשיות במגזר החרדי, ללא משוא פנים. בין המשתתפים תוכלו למצוא את י.ק. מ’וידיאו-נייעס’, בצלאל חטב ישמש כעורך האתר. בעברו כתב חטב בעיתון ‘יום ליום’ ובשבועון ‘בקהילה’. גם כתב ‘מרכז העניינים’ מנחם קוליץ הספיק אף הוא להצטרף לאתר, זאת במקביל להמשך עבודתו בעיתון, ובימים אלו היזמים מחפשים עיתונאי רשת נוספים. עוד נמסר לנו כי משרדי האתר ימוקמו בבניין משרדים במרכז ירושלים. הכל כמובן ‘לכאורה’ ו’אולי’.

קשה לכם להיפרד מהפייסבוק? באתר הזה תוכלו לקנות כריות הסבה לליל הסדר (או לשינה, אם אתם ממש מכורים) ממותגות באייקונים דיגיטלים נבחרים, כגון: פייסבוק, גוגל ועוד מבחר סמלים אינטרנטיים. מגניב.

אידישע נייעס: בעקבות הפרסום בפאשקעוויל אודות העיתון הדיגיטלי, התגובות ממשיכות להגיע. לאחרונה קיבלנו מייל בו מספר אחד הגולשים על שבועון דיגיטלי מסחרי בשם ‘בעל בית’ (ובהגייה אידישאית: ‘באלעבוס’) שנוסד לפני יותר משנה בארה”ב, בשפת האידיש, והוא עדיין פעיל. אם תרצו לקבל את העיתון, אתם יכולים להירשם באמצעות הטופס הזה. המגזין מתפעל אתר ייעודי בו ניתן להגיב על הכתבות המתפרסמות בו. אם אתם סקרנים, לחצו כאן.

חדש באינטרנט: חודש וקצת לאחר השקת גרסה 9 לדפדפן הגרוע ביותר – אקספלורר, חשפה חברת מיקרוסופט את גרסה 10 של הדפדפן, עליה עובדים בימים אלו. בגרסה זו החליטה מיקרוסופט (סופסוף) לתמוך בתקני CSS3 (שכוייח באמת!) ו-HTML5. אם אתם עדיין גולשים באמצעות דפדפנים מיושנים וגרועים ולא מבינים מדוע כל מיני דברים נראים לכם פה מוזר (תגובות קופצות וכדו’) שדרגו כבר!

נבל ברשות התורה? גולש מזועזע שיגר לנו מייל תחת הכותרת ‘נבל ברשות התורה’. וכך הוא כותב: “הרב גל איפרגן מקבל קהל דרך הפייסבוק. הוא מבקש מהנשים לשים תמונת פרופיל צנועה. הזוי לגמרי, חייבים לכתוב על זה”. אז בדקנו. להלן ציטוט מתוך הדף: “נא לכתוב את השאלה על ה”קיר” שלנו בפייסבוק בשעות הייעוץ הישיר בלבד, ותינתן תשובה באופן ישיר תוך כמה דקות ב”ה וב”נ.יענו בין 6-8 שאלות בשעה. הרב הקדוש ברצון ה’ מחליט למי לענות ובאיזה סדר לענות, מי שלא נענה ניתן להעלות השאלה שוב בשעת הייעוץ הבאה. הודעה חשובה: הייעוץ לא כרוך בתרומה, אך זכות גדולה עבור מי שמרים תרומה ונותן סיוע להמשך מפעל הייעוץ למען הכלל יזכה לתשובה נרחבת מהרב הקדוש גל טופז איפרגן שליט”א ובנוסף עדיפות למענה מהרב שליט”א גם לא בשעות הייעוץ. עדיין על התורמים לכתוב על ה”קיר”. אין ייעוץ בהודעה פרטית. צוות העוזרים”. הסתקרנתם, אה? אם יש לכם פייסבוק, תלחצו כאן כדי להגיע לדף של “הרב”.

תקציב חדש ל’פידבק’: בינה פלדשטיין מעדכנת כי ‘פידבק’ זכה בימים אלו בתקציב הפרסום של ‘אלביט קמעונאות’ ויטפל בשני מותגים מובילים – ‘גאפ’ ו’מנגו’. “מאחר ומדובר במותגים בינלאומיים”, מסבירה פלדשטיין, “כל קמפיין דורש אישור מהנהלה הראשית בחו”ל. בשל מגבלות המגזר בפרסומים – הן בטקסטים והן בויז’ואלים – התקשו הנציגים בחו”ל לעמוד בלו”ז הקצר ולאשר את הקמפיין כבר לעיתוני החג הקרב ובא. ובכל זאת, הקמפיינים יגיעו. הושקעו בהם מחשבה ועמל רב, אך לצערי, כבר לא לקראת הפסח”. בהצלחה רבה.

האגדה נחשפת: המיליונר האגדי אלי הורן מברזיל, נחשף לראשונה במהדורת החג של מגזין ‘FINE’. לינק לידיעה בכיכר. גיליון החג של ‘FINE’, הרואה אור בימים אלה, מוקדש הפעם רובו ככולו לנושא ‘מעבדות לחרות’ – גיליון קונספט המסקר לעומק את תחום השעבוד המודרני. וידויים אישיים על ‘כבלים עצמיים’ אנושיים ואפילו מטלטלים. עבודת פרך בעידן הנוכחי – נשים העוסקות בעבודה גברית מתוך בחירה.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 1
פיין - שער המגזין החגיגי

חרדים משקיעים: קבוצת עובדים חרדים הושמו באמצעות ‘מנפאואר בראשית’ כנציגי שירות לקוחות בבית ההשקעות ‘אקסלנס נשואה’. לקראת תחילת העבודה עברו הנציגים הכשרה מקצועית מקיפה בתחום שוק ההון והשקעות פיננסיות, והם יעבדו יחד במרכז שירות הלקוחות של בית ההשקעות שברמת גן.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 2
החרדים שהוכשרו

נעים לאחל חג שמח: הקומיקאי אלי יצפאן התיישב לצילום ברכת ‘פסח כשר ושמח’ ל-3000 חברי דף הפייסבוק ‘חרדים נעים להכיר’, שהקימה יעל נבון לפני כחצי שנה. תכל’ס, נכון לעכשיו, הדף נושק את 3000 החברים. במשך כל זמן הפעילות של הדף, נבון מייצרת פעילויות מעניינות כדי לגרום ‘עניין לציבור’ ועל מנת לשמור על ‘מתח גבוה’ בדף, כפי שהיא מגדירה זאת. “הייתי צריכה להיות השבוע ברמת גן כדי לקדם פרויקט מסוים עליו אני עובדת”, מספרת יעל נבון ל’פאשקעוויל’, “ולהפתעתי ראיתי את אלי יצפאן במשרד אליו הגעתי. ניגשתי אליו, סיפרתי לו בכמה מילים על הדף ועל הפעילות החשובה הנעשית בו וביקשתי ממנו שייתן לחברי הדף את ברכתו לקראת חג הפסח. בלי לחשוב הרבה, הוא נרתם מיד לעניין ובירך את גולשי הדף בצורה המיוחדת והאופיינית לו”. הסרטון טרם עלה ליוטיוב, כך שלא נוכל לשתף אתכם, רק לתת קישור לסרטון בדף הפייסבוק. בסרטון המצורף: הפרומו שפורסם בתחילת השבוע.

מעשה ביותר מחמישה בלונים: משרד הפרסום ‘גל אורן’ הפתיע את עובדי ‘מירס’ בפעילות מיוחדת לרגל קבלת המכרז לרשת הרביעית. בתמונות: חניון ‘מירס’ הענק, צבוע בבלונים ירוקים. לייק.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 3

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 4

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 5

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 6

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 7

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 8

מיקוד מקצועי: שבוע אחרי שכתבנו על הפגישה האקראית שלנו עם יוסי אליוביץ בירושלים, יצא לנו לפגוש את אחיו, אריק. מה אתה זומם, שאלנו אותו בקריצה. בדיוק כמו אחיו, גם אריק לא ממש שיתף פעולה עם כתב ‘ליל שישי בשטיבל’ וענה בנימוס אבל לא סיפק אייטם מעניין. טוב נו, לא לעניין שאתם שואלים מי זה אריק. בעבר הוא שימש כיועץ התקשורת של הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר מלבד עבודתו במחלקת היח”צ של ‘בולטון פוטנציאל’. היום, בנוסף לתפקידו כמנהל קשרי לקוחות ביומון הליטאי, אריק מראיין מנכ”לים ומנהלי שיווק בטורו ‘מיקוד מקצועי’, המופיע במדור הכלכלה של מה שמכונה בפי העם: ‘יתד יום גימל’. מנהלי שיווק או מנכ”לים שטרם התראיינו, מוזמנים לפנות אליו.

בזמן הנכון ובמקום הנכון: קובי סלע שלח לנו עיתון של ‘המקום הנכון’ שהופק על ידו והופץ בישיבות לפני שיצאו לחופשת בין הזמנים. אתם יכולים לקרוא אותו, אם אתם רוצים להיחשף לכתבות מרתקות ולמבצעי חסרי תקדים (או שלא) – לחצו כאן >>> Ben_Hazmanim_Paper_D

העיתונאים והדגים: הרבה כבר כתבו על מסיבת העיתונאים הגדולה השבוע בבית שמש, אבל יש לנו תמונות מיוחדות ובלעדיות, אז רק נזכיר בקצרה מה היה שם. בקצרה, כדי שלא תדלגו לשום מקום. בחלקו הראשון של האירוע חתם אלי ישי על צו הרחבת גבולות בית שמש, בלשכתו של ראש העירייה משה אבוטבול. בהמשך התקיימה מסיבת עיתונאים במסעדת ‘אהבת הים’, שם שמעו הסועדים סקירה מקיפה מראש העיר על סיכום חצי קדנציה למהפך השלטוני בית שמש, ועל התרחבותה של בית שמש לרגל שנת השישים להיווסדה. השתתפו: יעקב ריבלין וחנוך ברסלר (בקהילה), אבי בלום ומשה גלסנר (קו עיתונות), דוד רוטנברג ורעייתו (בחדרי חרדים), קובי נחשוני (Ynet), ארי גלהר (ידיעות י-ם), ישראל רוזנר (קול חי), מתי גרינפלד (יתד נאמן), אליעזר לוסטיגמן (המבשר), שי רוזן (המודיע), שלומי גיל (שעה טובה), מתי פרומוביץ (חדש בבית שמש), מאיר אלפסי (כיכר השבת), יעקב נוראני (צעירי ש”ס) ועיתונאים נוספים. הפיק וריכז את האירוע הטעים: דובר העירייה מתי רוזנצויג.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 9
הרחיבי מקום מושבך
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 10
ראש העיר נואם
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 11
סקירה מקיפה
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 12
ריבלין נואם
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 13
העירייה מחייכת
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 14
מסתירים את התמונות שעל הקיר ו... מחייכים

ג’ינגל-אורן: וכך נכתב במייל: “הפרפאזה שלנו ל’טוסטר משולשים’ לכבוד הפסח. כתיבה – מנדי פרומר התותח.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/04/Gal-Oren-Pesah.mp3|titles=Gal Oren Pesah]

אשת חיל מי ימצא: מגזין העיצוב והלייף סטייל Stylish משיק גיליון חגיגי לרגל חג הפסח. מגזין החג חושף את סיפורן של שבע נשים מצליחות אשר מנהלות את חייהן הכשר והמשפחתי לצד קריירה משגשגת בתחומים שונים, מראה כי הכוח הנשי פורץ גבולות ואיך ניתן לפתח קריירה ולקבל את התואר אמא של השנה. בין המרואיינות ניתן למצוא את הפרסומאית רחל בולטון – אשר דורגה ברשימת הנשים המשפיעות של דה מרקר – המספרת על הקמת משרד הפרסום ‘בולטון’ וסדנאות העצמה נשית ברחבי הארץ. חני דובקין, מנהלת המגזין, מסרה: “לאחר עבודה מאומצת הצלחנו לגבש מוצר מנצח המשלב בתוכו עולם תוכן מגוון ועשיר. אנו מאמינים כי הקוראת החרדית זכאית גם היא להתעדכן בכל הקשור לעולם הלייף סטייל, האופנה והעיצוב בצורה מהודרת, כשרה ומכובדת”. מגזין סגנון חיים ועיצוב Stylish מופק על ידי ‘SMASH מגזינים’, המתמחה בהפקת מגזינים, ומוציאה בין היתר את מגזין הבריאות ‘הטובים ביותר-בבריאות’, מגזין תיירות ונופש ‘הדרך לנופש’ ועוד.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 15
סטייליש - שער המגזין החגיגי

השקה חד פעמית: ראש העיר, חברי עירייה ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי שעבר בפתיחה החגיגית של סניף ‘חד פעמית’ בבני ברק. עוד השתתפו: תושבי האזור ועוברי אורח שכיבדו בנוכחותם ולגמו כוסיות ‘לחיים’ להנאתם (חד פעמי, כמובן). “אפנה כל זמן מהיומן על מנת לעודד עוד ועוד עסקים להתפתח בעיר ולספק פרנסה לתושבי העיר”, אמר ראש העיר. החנות החדשה ממוקמת ברחוב רבי עקיבא 11 בבני ברק, וחשוב לציין -איך לא – שהכלים בסניף כשרים לפסח.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 16
אחד מי יודע
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 17
חלל הסניף השלישי של הרשת בבני ברק
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 18
אריאל קוניק ואבי בנטוב
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 19
ושוב בלונים ירוקים

ברוך רופא ביקור חולים: פחות משבוע חלף מאז הודיעה הנהלת בית החולים לאנשי ‘בולטון פוטנציאל’ על זכייתם בתקציב הפרסום, והפעילות כבר נראית בשטח, שלא לדבר על מודעות בעיתוני החג. השבוע, נקבעו המזוזות לחדרי הלידה החדישים על ידי האדמו”ר מסאדיגורה והגאב”ד, בהשתתפות ארקדי גאידמק ואורחים נוספים.

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 20
אברהם בריסק בסוד שיח
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 21
ארקדי והאדמו"ר. גם שמחה מרגליות בתמונה
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 22
האדמו"ר מקשיב לדברי הגאב"ד
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 23
לא מדבר, גוזר.

לאחרונה נערך גם טקס קביעת מזוזה לחנות החדשה של ‘הצורפים’ בקניון הגדול בפתח תקווה. את המזוזה קבע הגרח”ג קובלסקי מ’מאורות הדף היומי’. מהיר חימה היה שם ותיעד:

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 24
נו מה קורה? למה עוד לא הגיע אף אחד?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 25
מה קורה? יש כבר אנשים?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 26
פלחים מימין, מיקוד מקצועי משמאל ויום ליום באמצע
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 27
יש פה משהו לנשנש? איזה שי מקבלים?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 28
יש קלף בפנים, כן?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 29
למה שלא ניגש לאכול משהו?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 30
אברם, לא מעניין אותי תירוצים. הבטחת מתנה!
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 31
חחחח... היה שווה לבוא!

איחולי חג שמח שהתקבלו במייל

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 32
מקסימדיה
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 33
מיכלול - מיכל ארנטרוי
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 34
אנונימי
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 35
אפשר להגדיל על ידי לחיצה
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 36
מחלקת יח"צ - תוצאות אפקטיביות
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 37
מורל ושות'

וקצת תמונות מהבלקברי (מצלמת אורח: נוקיה E72)

ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 38
מאיר גל וישראל פלר מחליפים טלפונים (צילום: E72)
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 39
חונא דייטש עם חברי מערכת בקהילה בבר מצווה של ליפקין, השבוע (צילום: מאיר דהן)
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 40
העניבה החגיגית של קובי סלע בבר מצווה של ליפקין, השבוע (צילום: בלקברי)
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 41
בפיצוחי גן עדן מוכרים את העיתון לפי משקל? 'משפחה' - כמעט קילו וחצי
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 42
מפגין מול בית המשפט לתעבורה בירושלים
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 43
המכשיר של האש שלי תוקד בע"מ ממתין בדלפק
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 44
בשירותים במרכז המסחרי מרכז ספיר. ככה מבקשים מחוצניקים שלא יודעים עברית
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 45
צולם במסעדת שמוליק כהן בתל אביב (צילום: E72)
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 46
ולקינוח: מה גורם ליתד לפרסם שירות מסרונים? וכי המבקר נרדם בשמירה?
ליל שישי בשטיבל #45 • כשר לפסח 47
ועל זה נאמר: עברה גוררת עברה (פורסם ביתד יום ג', השבוע)

שבת שלום, פסח כשר ושמח!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. ליפקין ערק להמודיע או שצוות המודיע בא לאחל לו מזל טוב?…

  2. וואו!! אין עליכם בעולם!!
    אני מחכה כל השבוע לשבת ו.. ליום חמישי.. 🙂
    אחלה פוסט..

  3. הגינג’ל של גלורן חמוד

    לא הבנתי ת’רעיון של מקסימדיה לשלוח במייל צילום (אגב, לא משו) של טורינו עם ברכה.

  4. אחת המהדורות, אם לא אה…
    הג’ינגל של גל אורן נשמע יותר כמו דחקה פנימית, אבל עדיין אפשר לומר שזה מבדר בטירוף (אולי ארוך מידי). אהבתי מאוד.

    לעומת זאת הפדיחה של יתד היא אחת בדור!
    בהמודיע בחיים זה לא היה קורה. ומעניין מה יעשו למבקר התורן.
    ניחוש קטן: מכתב פיטורים עם עוד שתי סטירות מצלצלות.

  5. @ אנונימי: מקסימדיה שלחו את החבילות שוקולד על אמת, לא רק תמונה.
    צילום: נוקיה E72

  6. ההפקה בבית שמש היתה מוצלחת ביותר!

    שאפו לדובר הנמרץ!

  7. באמת מהדורה מיוחדת השבוע…. שאפו!!!! ואגב, הסרטון המלא של אלי יצפאן כבר עלה בדף הפייסוק חרדים נעים להכיר. אין מה לומר זה אחד הדפים הפעילים והמושקעים ביותר שאני מכירה ברשת. המשיכו להצליח!

  8. זה מערכת של עיתון בקהילה? זה שטיבל של גור!!

  9. b@ שוש/b:
    זה כל הגורים החדשים שנכנסו לבקהילה ונשארו עד סוף האירוע. כל הכבוד להם.
    בתמונה חסרים: ריבלין, גרנות, יעקבזון, קליגר, פרידמן, גבירצמן, ושאר הלא-גורים ממערכת בקהילה.

  10. התשדיר של גלורן מעולה.
    זה אכן נשמע כמו דאחקה פנימית, אבל כולם (גם מי שלא עובדים שם)
    מכירים את זה.
    אחת היציאות החזקות!!!

  11. @קיש
    כל כך הרבה גורים נכנסו לבקהילה, אז אולי אלו שהם לא גורים מרגישים שהם בדרך החוצה ולכן הם יצאו לבד…

  12. @ שווימר:

    וואלה צודק. איך לא חשבתי על זה.
    בקרוב רק גורים במערכת בקהילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן