גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מהדורה מ”ז של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך • אנחנו בעוד מהדורה אביבית רוויה ‘אייטמונים’ קצרים וקלילים לסופשבוע • במהדורה: רכש חדש אצל ‘נוחעם בע”מ’, ‘כיכר השבת’ מככב בערוץ 10, תחרות הסיפורים של ‘משכן התכלת’, המודעה המטורפת של ‘סימילאק’ והקמפיין של ‘בוני עולם’ בארה”ב (בין השאר) • המלצת קריאה: תפוצ’יפס עלית וכוס חד פעמית עם פנטה חמה • בתיאבון
וזהו. תמונה אחרונה מאמריקה (השבוע)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה מ”ז של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. מבלי ששמנו לב, מהדורת היובל קרובה מתמיד. אנחנו בעוד מהדורה אביבית רוויה ‘אייטמונים’ קצרים וקלילים לסופשבוע. המלצת קריאה: תפוצ’יפס עלית וכוס חד פעמית עם פנטה חמה.

וואלה! מזל טוב 2: בשבוע שעבר סיפרנו על עמוד הבית החדש של פורטל ‘וואלה!’. בימים אלו מתברר כי לאחר עבודה עם מספר משרדי פרסום, בין היתר עם זרמון-גולדמן, תקציב הפרסום יעבור לראובני-פרידן שהולך לקדם את הפעילות הפרסומית של וואלה! על שלל מותגיה האינטרנטיים.

הקקטוס הצ’כי: פסטיבל הפרסום PIAF המתקיים בפראג חתם הערב את התחרות השנתית עם פרסים נחשקים למשרדי הפרסום הישראלים, בין השאר: אידיאולוג’יק על קמפיין אורנג’ ושלמור אבנון עמיחי Y&R על קמפיינים למחלמה באיידס ועל הקמפיין הריאליטי של דפי זהב.

יאללה בלאגן: זה כבר תקופה הארוכה שענקית החיפוש ‘גוגל’ נחשבת כחברת ענק המתנהלת בכבדות – ‘מיקרוסופט’ של שנות האלפיים ועשר. בכל הקשור למאגניבות ולפאן, ‘פייסבוק’ כבר מזמן נטלה את הבכורה. אך פרשיה שהתפוצצה אתמול בארה”ב חושפת את פייסבוק במערומיה, כאשר בלוגר טכנולוגי פרסם תכתובת מיילים שנערכה בינו לבין משרד היח”צ של פייסבוק ובה שלחו לו היח”צנים חומר מכתים העוסק במדיניות הפרטיות באחד משירותי גוגל, זאת במטרה להדוף את הטענות המוצדקות ולהסיט את הדיון אודות מחדלי הפרטיות המטורפים של פייסבוק עצמה. הפרסום אודות ניסיון ההכפשה מצידה של פייסבוק, מציג צד דורסני ושלילי של החברה. נחכה ונראה לאן זה יתפתח, משעמם לא יהיה.

עוד התפתחויות בנוחעם בע”מ: לפני מספר שבועות סיפרנו על משרד הפרסום בהתהוות של נוחעם ועל חיפושו אחר איש קריאייטיב שימלא את משבצת הקופירייטר במשרד. השבוע המשרה נתפסה על ידי ידיד המערכת משכבר הימים ותלמיד ‘הבצפר’ בהווה: ברוך שובקס. הטוויסט האירוני בסיפור הוא שלפני שבוע, בערך, בערב הפרזנטציות (ע”ע רוזנבוים והארנבת) שובקס הציג עבודה בנושא “סודה של כתיבה מוצלחת”. במצגת היה עליו לשכנע מנהלי מוסדות, ארגונים ואנשי עסקים לבחור כותב מקצוען לחומרים השיווקיים שלהם. האם זה מקרי שנוחעם לוקח אותו שבוע אחרי המצגת הנ”ל?

ליל שישי בשטיבל #47 1
ברוך, הרכש החדש של נוחעם

ללכת על עיוור: סרטון שרץ עכשיו ברשת מראה לנו כמה עצמה יש למילים הנכונות. מדהים.

עיתונאים מאמינים: ביום ראשון הקרוב יפגשו נציגי המדיות השונות במגזר הדתי והחרדי במשרדי עיתון ‘בשבע’ ביוזמתו של מנכ”ל העיתון דוד סעדה, במטרה לקדם את הצטרפותם לאגודת העיתונאים בראשותו של דני זקן. אנו נדווח על התפתחויות במידת הצורך.

תקשורת קולינרית: עיתונאים רבים קיבלו השבוע הזמנות למפגש גורמה והשקת תפריט הקיץ של מסעדת ‘גבריאלה’ בירושלים. נאחל לעיתונאים בתיאבון, ונזמין מראש תמונות פפראצ’י עסיסיות.

ליל שישי בשטיבל #47 2
גבריאלה. מתוך ההזמנה

צופרים עליכם: סאגת צפירת יום הזיכרון והנצחת חרדים צועדים בגאון חוזרת בריטואל קבוע ודי מעצבן בתקשורת הכללית. גולש ‘כיכר השבת’ תיעד בשעת הצפירה את צלמי העיתונות אבירי הדמוקרטיה משתעשעים במצלמתם תוך כדי צפצוף מופגן כלפי החוק הקובע כי על אזרחי המדינה לעמוד בעת צפירת יום הזיכרון. לחצו כאן לאייטם בתוכנית ‘צינור לילה’ בערוץ 10 בו עורך האתר, מנחם כהן, מסביר את פשר האייטם המשעשע.
(אם לרגע יורשה לי (דינקיס) לפתוח סוגריים: כל ההתעסקות של התקשורת החרדית – בעיקר זו המקוונת – ב”הסברה”, נתפסת בעיני כנחיתיות שלעיתים גובלת בהתרפסות. די, לא חייבים להתייחס לכל דבר).

ליל שישי בשטיבל #47 3
גיא לרר ממליץ לבקר באתרים החרדים

עוד בנושא חרדים-תקשורת-הסתה: השבוע שודרה בתוכנית חיסכון כלכלי, לא פחות ולא יותר, כתבה אודות הסרה של שלטי חוצות פוגעניים בסביבה חרדית מצד משרדי הפרסום. מצחיק לחשוב מה היה קורה אילו אותה כתבה הייתה מתייחסת לפרסום פוגעני, נניח באבו גוש. מעניין מה היה נשרף קודם, המכונית של הכתבת או דווקא האולפן של חדשות 2. קליק כאן לאייטם.

Save the Day 7.7.2011: בעוד כחודשיים, יתקיים בבנייני האומה הכנס הארצי של נשות חב”ד. אלפי נשים כבר הבטיחו מקומם באירוע וכל הכרטיסים נמכרו. בתרגום חופשי: SOLD OUT. מי שנבחרו לשווק וללוות את הפרויקט הן מירי שניאורסון (אקס משפחה) וריקי לוי (אקס אפיקים). נאחל להן הצלחה. מה, לא ככה? בלינק הזה תוכלו לראות מצגת קטנה על האירוע. זהירות, נשים.

בלאגן בכפר חב”ד: עיתון ‘כפר חב”ד’ המיתולוגי לא יצא לאור השבוע, היות והוא נקלע למצוקה כלכלית שלא מאפשרת לו להמשיך את פעילותו השוטפת. “אני לא מבקש תרומות”, צוטט הרב מנחם ברוד ב-COL, “רק חמצן”. הרב מנחם ברוד הוא מנכ”ל העיתון והראיון נערך על ידי מנחם כהן, הפעם תחת הכובע הקנייטשי של COL.

ליל שישי בשטיבל #47 4

ארבע כנפות: חברת ‘משכן התכלת’ באמצעות משרד הפרסום ‘אגס’ יוצאת במבצע מעניין: כתבו סיפור יהודי אותנטי על הטלית, התפילה ומתעטפיה, שלחו אל משכן התכלת או הביאו אל אחד מסניפי הרשת, וחבר שופטים בהרכב סופרים מהשורה הראשונה יבחרו את הסיפורים הטובים ביותר. הסיפורים יפורסמו לקראת חג השבועות מעל גבי העיתונים ויזכו את הכותבים בפרס כספי גבוה. אז אם גם בכם מפעמת תחושה חזקה של חיבור למצוות הטלית, אם גם אתם ניחנתם בכישרון כתיבה יוצא דופן, מדוע שלא תעלו סיפור שכזה על הכתב ותוכלו לזכות בפרס של אלפי שקלים?

ליל שישי בשטיבל #47 5

א-מחייה: תלמידות השלוחה החרדית של ‘הבצפר’ הציגו הערב את עבודות הסיכום בסדנת הקריאייטיב במסגרת קורס פרסום, שיווק ויחסי ציבור. הבריף שניתן לתלמידות הוא למשקה אנרגיה חדש לציבור החרדי בשם א-מחייה. בקרוב העבודות הנבחרות יפורסמו כאן, בפאשקעוויל.

הפרסום שלאחר הפסח עובד: אינסרט מטורף, ראשוני בגודלו, התווסף לעיתוני סוף השבוע. כרגיל, ידם הלארג’ית של ‘מימד’ בחגיגה הפרסומית. קבלו את המודעה הכפולה והמכופלת. וואו.

ליל שישי בשטיבל #47 6
האינסרט הסגור

ליל שישי בשטיבל #47 7
האינסרט בתפארתו

בוני עולם חוגגים עצמאות בחו”ל? יהודי התפוצות (ארה”ב) קישטו את מכוניתם השבוע בדגלים של בוני עולם, המבשרים על הדינר הגדול שייערך ביום שלישי הקרוב בבורו פארק. גולש פאשקעוויל אמריקאנער תיעד.

ליל שישי בשטיבל #47 8
שלטי חוצות מקוריים בשכונה
ליל שישי בשטיבל #47 9
שלטי חוצות של בוני עולם במדרכות אמריקניות
ליל שישי בשטיבל #47 10
הדגלים
ליל שישי בשטיבל #47 11
יחידת דגלנים אמריקנית
ליל שישי בשטיבל #47 12
וזהו. תמונה אחרונה מאמריקה (השבוע)

תחרות קריאייטיב חרדית? במדור הפרסום של ספי בר חי ברשת קו עיתונות דתית תוכלו לקרוא מדוע מנהלי משרדי הפרסום החרדים לא שלחו עבודות לקקטוס הזהב. מעניין ומרתק. אם לא קראתם, זה בגלל שהמדור טרם עלה לבלוג. נציג אותו בפניכם, אי”ה, בקרוב ממש. סבלנות.

מז”לט ל:

ישראל ברדוגו, יהודית רוט וחיים חרל”פ, ליום הולדתם. יחיאל פליישמן לרגל המעבר לדירה החדשה והמרווחת. יישוב טוב. לממי (פיופ) ויונת (קובי סלע) לרגל הולדת בנם יוסף דב קפלן נ”י. תזכו לגדלו ברוב נחת וסורי על האיחור באיחול.

א’גוט שאבעס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. חמוד.. אבל- מקרה למדור פאפרצי??
    חבל.. שבת שלום!

  2. הסרטון כוחן של מילים פשוט גדווווול! אותי זה ריגש מאוד. לדעתי הוא סרטון חובה לכל מי שבתחום הפרסום.

    שובקס בחור מוכשר ועבדתי מולו בעבר פעמיים, רק תמסרו לו שיהיה קצת פחות פרפקציוניסט. אנשים מהרחוב לא מבינים דקויות ואין צורך לדייק על חוט השערה…

  3. הגדולה של מימד ,מילא להוציא אינסרט עם מלן של כסף אבל יפה ומרשים
    להוציא מהלקוח אינסרט ענק ומטורף שכזה ועוד מכוער הפתרונים אך ורק לאנשי מימד ועל זה במילה אחת
    שאפו!

  4. כן אפשר לומר שהגזימו עם ההסברה ה”חרדית”
    אני לא חושב שאם נחקה אותם יבינו אותנו יותר,אם היינו באמת מאמינים באלוקים היינו מבינים כמה שזה צריך להיות הפוך.

    וכמו תמיד תודה על הפוסט. שבת. שלום לכל עמישראל !

  5. זוכרים את הסאגה על סיכויי החדשים בשוק הרווי? (כן, גם נוחעם היה סקפטי)

    שימו לב, בקושי התחלנו ללמוד וזה השני שנחטף.

    ברוך, אוהב את המילים והן מחזירות לו אהבה. אמן יחסי אנוש וניסוח נוגע.

    בהצלחה דוד וברוך, אוהבים אתכם.

    הפושערים. עוד תשמעו עלינו.

  6. שמתי לב שאורן מאד לא אוהב את מה שמימד עושים וזה לא כ”כ משנה מה הם עושים. מעניין למה…

  7. בורעך משלב ידיים עם נוחעם, לא רע…

    בורעך, אל תשכח אותנו כשתהיה גדול ( : בהצלחה חבר!

    מה זה תחרות הסיפורים? מה נסגר כאן לאחרונה עם כל התחרויות? יש עוד מישהו שמשתתף בהם בכלל?

  8. מנחם ברוד הוא לא מנכ”ל כפר חב”ד, והוא לא קשור בכלל לעיתון הזה.
    מנדי ברוד הוא דובר חב”ד.

    מנכ”ל העיתון הוא ישראל ברוד.

  9. האינסרט של מימד יפה, רק חבל שהם לא פנו לאידישע מאמע בשפה שלה (אידיש אם תהיתם) בסופו של יום היא זו שתוציא את הכסף על הפורמולה, ותסמכו עליה שאם זה הכי טוב בשבילו, היא תקנה אותו בכל מחיר. השתתפתי בבייבי קולג’ שלהם באוניברסיטת תל-אביב והיה פשוט מהמם, לא יזיק איזה קולג’ לג’וניורים שלנו (או יותר נכון למי שמאכילות אותם), כשר כשר למי שתהה, מחכה לראות איך מימד ימנפו את זה.

  10. הספקתי להכיר את ברוך שובקס בחודשים האחרונים, אין ספק שמי שעובד איתו זוכה בבחור מיוחד!

  11. מעניין שהבצפר נתנו בריף למשקה אנרגיה חרדי,
    למיטב ידיעתי בריף כזה ניתן כבר לאחד הקורסים האחרונים של תירצה גרנות (קורס חרדי).

    איתן, נגמרו כבר הרעיונות היצירתיים… לפחות היית לוקח רעיון שנעשה אצל תירצה מזמן, למשל משהו שעשו בתקופה שאתה למדת אצלה…

  12. 7.7.11
    או בעברית ה’ תמוז
    מירי, אני כבר רשמתי
    כמו כל חברותי, כמידי שנה
    לא מפספסת את יריד החוויות המדהים!!!
    ואת כל האירוע –
    עוצמה שלא מכירים
    בהצלחה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן