מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
ברוכים הבאים למהדורת היובל של ליל שישי בשטיבל • לצערנו, לא הצלחנו להתארגן כראוי – כמו שציפיתם ביקשתם והתחננתם – אבל למרות הכול הגענו והשקענו וכתבנו וערכנו והוספנו תמונות ואכלנו טשולנט, כדי שתוכלו ללכת לישון או להתעורר ליום חדש עם המהדורה השבועית שלנו, שעושה טוב לכולנו • אז מה הפעם? בלי טיזרים, כנסו ותיהנו • השבוע אין המלצות קריאה, תסתדרו לבד!
IMG01027-20110602-2101
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברוכים הבאים למהדורת היובל של ליל שישי בשטיבל. לצערנו, לא הצלחנו להתארגן כראוי – כמו שציפיתם ביקשתם והתחננתם – אבל למרות הכול הגענו והשקענו וכתבנו וערכנו והוספנו תמונות ואכלנו טשולנט, כדי שתוכלו ללכת לישון או להתעורר ליום חדש עם המהדורה השבועית שלנו, שעושה טוב לכולנו.

בלעדיה, הרי, אין סופשבוע מושלם. ככה זה, באש ובמים, בחורף ובקיץ, המהדורה חוגגת כמעט שנה. בודדות היו הפעמים שדחינו את הפרסום של המהדורה או לא פרסמנו כלל, בשל אילוצים שהזמן גרמא כגון חופש או מיני פורעניות המתרגשות ובאות לעולם (עבודה).

אז מה התחלנו לעשות השבוע? ירדנו לשטח – רחוב מלכי ישראל בירושלים – חמושים במראיין ובמצלמת וידאו, כדי לשאול אנשים מה הם חושבים על פרסום, איזה פרסומת אהבו ואיזה ממש לא.

רוב העוברים ושבים לא הסכימו להתראיין, ואלו שכן, לא הבינו מה אנחנו רוצים מהם. המראיין המוצלח שלנו, מאיר רוטנמר, תפס אנשים אקראיים ודיבר איתם על פרסום. מיותר לציין שהמראיין הטרי מבית ‘פאשקעוויל’, לא מתמצה בתחום והוא אינו מבדיל בין שלמור לגל אורן או בין אפיקים לאגס. וזה, בעצם, מה שאמור לעשות את זה יותר מעניין.

התוכנית המבריקה נראתה בעינינו כחלום שהתגשם (ערוץ וידאו בבלוג) אבל המציאות, כידוע, עולה על כל דמיון. הסרטון שכל כך רצינו פה במהדורה החגיגית לא הוכן, בסופו של דבר, והוא יתפרסם כאן אי”ה במהדורה הבאה. בינתיים, קבלו תמונה מתוך הצילומים:

ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 1
מימין: אלי שפירא מ'גרינטק' מדבר על פרסום, מאיר רוטנמר מ'פאשקעוויל' – מראיין

אחרי שגילינו לכם אודות התוכנית שלנו לפני שהתממשה, אנו יכולים לפתוח את המהדורה הנוכחית עם סטטוס מעולה שכתב ידידנו משכבר הימים, אביהו עצר: “עורב ישב על עץ, ולא עשה כלום כל היום. ארנב קטן ראה את העורב ושאל אותו: ‘גם אני יכול לשבת כמוך ולא לעשות כלום כל היום?’ העורב ענה: ‘בודאי. למה לא?’ אז הארנב התיישב על האדמה מתחת לעורב ונח. לפתע הופיע שועל, קפץ על הארנב וטרף אותו. מוסר השכל: כדי לשבת כל היום ולא לעשות כלום, צריך לשבת מאוד-מאוד גבוה”.

וברוח זו, נמשיך עם הסטטוס המעולה הבא: “לילה טוב ומבורך לכולם”.

עדכונים מהרשת

קנקן חדש מלא ישן: זהו אייטם על בלוג מרתק שפגשנו והרגשנו צורך עז לשתף. “המורדים – הם שורדים כבר עשרות שנים והם לא מתכוונים לוותר”. פרוייקט מעניין של צלם-בלוגר שמעלה מידי שבוע פוסט חדש ובו תמונה וכמה מילים על עסקים שבורחים מהטרנד הלוהט ומעדיפים להישאר עם החלודה והקמטים. מורדים ומקליקים. מה שמיד הזכיר לנו את הפוסט המיתולוגי המספר את סיפורה של ‘טקסטיל’, חנות ישנה במרכז שכונת גאולה.

עבדים לבריף: בשבוע שעבר פרסם יאיר גת, פרסומאי ועיתונאי, מאמר נוקב על העסקת עובדים במשרדי פרסום כעבדים עם כרטיסי ביקור. גם אנחנו שמענו על תופעות מבישות כאלה ואחרות, אז אולי מוטב לכל הנוגעים בדבר לקרוא את הדברים הנוקבים ולנסות להפנים. קליק למאמר.

אם שותים לא נוהגים, בשביל זה יש פרלינים: קמפיין עולמי מעניין שהביא מנהל הקריאייטיב יגאל שמיר בכלכליסט תפס את עיני. תודה למלנקק וקליק לקמפיין.

שמועות (לא) מאומתות

משרד פרסום חדש נולד: לאחרונה הוקם משרד פרסום צעיר ומבטיח שבראשו עומד אחד ממנהלי משרדי הפרסום המובילים בענף (בשביעייה הראשונה לפי דירוג ‘יפעת’ 2010). בצוות ישנו גם אדם בעל ניסיון ארוך שנים בפרסום. ויש כבר כמה לקוחות. אנו חולקים אתכם את המידע, מתוך תקווה שיהיה מי שידליף עוד פרטים ובעיקר יאשר את מה שאנחנו יודעים.

עדכונים מהשטיבל

בוגרים משתלבים 1: שרגא יונגרייז, חסיד צאנז מאלעד‬ ובוגר ‘לומדה’, החל בימים אלו את תפקידו כמנהל מכירות בעיתון ‘המבשר’. בהצלחה.

בוגרים משתלבים 2: בימים אלו אנו מתבשרים על תחילת ‘עונת הרישום’ למחזור השלישי של ‘הבצפר’ (פרסום ושיווק), שייפתח (כך אומרים) בחודש אלול השתא. בשלוחה החרדית של ‘הבצפר’ רושמים בסיפוק את שילובם של בוגרי הקורסים במשרדי פרסום ובגופי תקשורת. על פי הפרסומים, ניתן  למצוא אותם ב: ‘בולטון פוטנציאל’, ‘אפיקים’, ‘מקאן אריקסון’ (היחידה החרדית), ‘קו עיתונות דתית’, רדיו ‘קול ברמה’, ‘ביכלר יחסי ציבור ותקשורת’ ועוד.

עדכונים מהשטיבל האמיתי: אם אתם בעניין של סמארטפונים (אייפון וגלאקסי), אתם בטח גם בעניין של אפליקציות. לא מזמן התפרסמה אפליקצייה יהודית מגניבה במיוחד הנקראת: Mobile Minyan המאפשרת למשתמשים בה לקבל עדכונים ב-LIVE על מנייני תפילה באזור הקרוב. גם בחדשות YES אהבו את הסיפור ושיחקו אותה עם כתבה מפרגנת לשרון דניאל שעומד מאחורי האפליקציה השימושית. הצלחות.

מחוץ לשטיבל: במשרד הפרסום ‘שלמור אבנון עמיחי’ מרעננים את הכורסאות. שלשה מנכ”לים צעירים נכנסים לנעלים הגדולות של שלמור אבנון עמיחי שהחל מהימים הבאים יכהנו בתפקיד יו”ר פעיל במשרד. וזו לשון ההודעה שהתפרסמה בבלוג של המשרד:

רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, מייסדי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, מציגים את דור העתיד של המשרד ומודיעים על כניסת דור ההמשך להנהלה הבכירה של המשרד.במסגרת התהליך, אותו עברו בשנים האחרונות כמעט כל משרדי הפרסום בישראל לרבות הגדולים שבהם, ימונו שלושה מנכ”לים משותפים:

אדם פולצ’ק – מנכ”ל משותף ומנהל לקוחות ראשי

צור גולן – מנכ”ל משותף ומנהל קריאייטיב ראשי

גיא גלברט – מנכ”ל משותף ומנהל כספים ראשי

שלושת המנכ”לים החדשים גדלו במשרד ועשו בו את מירב שנותיהם המקצועיות, גיא גלברט וצור גולן החלו את דרכם במשרד בשנת 1998 ואדם פולצ’ק בשנת 2002. רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, אשר חתומים על חוזה העסקה מול חברת האם Y&R, יעברו לעמדת יו”רים פעילים במשרד וימשיכו לעסוק בפיתוח העסק, הרחבת תחומי פעילות ועניין, טיפוח לקוחות, גיוס לקוחות חדשים וליווי צמוד של המנכ”לים הנכנסים בעבודה השוטפת.

אירועים ויחסי ציבור

יום ירושלים (והסביבה): כמדי שנה, דודו סעדה (מנכ”ל ‘בשבע’) מארגן בביתו שבקדומים אירוע חגיגי לכבוד יום ירושלים. השנה, קובי סלע ידידנו נעתר להזמנה (כמדי שנה), לבש עניבה מתאימה לאירוע ושם את פעמיו למקום. אומרים שהיה נחמד, ואף אחד לא מכחיש. הנה כמה תמונות.

1
סעדה עם שמואל משה (מנכ"ל 'נותנים תקווה'). בתווך: בריסק
22
רונן רחמים ('בריש גלי') עם מאיר ואקנין (פרסום 'ואקנין')
Egged_Angel_1_1_2011
בעל הבית עם יואל וקסברגר
IMG-20110601-00120
עניבה של קוביס ביום ירושלים
IMG-20110531-00118
עניבה של קוביס ביום העצמאות

והנה עוד קצת ציונות לאומית לכבוד יום ירושלים:

עו”ד בר מצווה שכזה: המקום: אולמי ‘הדר דימול’. הזמן: מתישהו, השבוע. האירוע: בר מצווה למוישי פאלוך. מכירים? נו, הבן של עורך הדין רוני פאלוך. שמעתם עליו? לא נורא. על ההנעמה: מקהלה ווקאלית מיוחדת בניהולו של שרוליק הרשטיק. בין האורחים: רבנים, שרים (לא מהמקהלה), אישי ציבור (לא מהמקהלה) ועיתונאים. צילם ושיתף: ידידנו ישראל ברדוגו.

DSCF4907
שרוליק הרשטיק ומקהלתו

DSCF4912

DSCF4916

DSCF4829

DSCF4838

DSCF4858

DSCF4882

DSCF4897

DSCF4917

DSCF4932

DSCF4999

DSCF5071

DSCF5077
מימין: ידידיה מאיר, דוד רוטנברג, בנימין ליפקין, שמעון ברייטקופף
DSCF5081
משמאל: ינון פלח, מ"מ עורך ראשי ב'קו עיתונות'
DSCF5083
צבי יעקבזון עומד ומדבר

האריה שלא שאג: יחצנים ויחצניות שאנחנו מכירים שאלו אותנו אם נגיע לטקס השנתי של תחרות ‘האריה השואג’. לצערנו, ולמפרע מסתבר לשמחתנו, נבצר מאיתנו להשתתף באירוע. אנשים ששוחחו עימנו מבעוד מועד הזהירו אותנו לבל נבזבז את זמננו, אך לא ייחסנו לכך חשיבות גדולה משום שהרבה אוהבים להתנגד לטקסים מסוג זה במחוזותינו. הפוסט של עזריאל שטיינר – המסקר את האירוע על מחדליו הרבים – מאשש את ההתראות שקיבלנו מבעוד מועד.

ניופאן, אנשי מכירות וקישורים: זה הזמן לבשר רשמית על משרד היח”צ של רחלי גרינוולד – ‘קישורים’. השבוע, היא כינסה עשרות אנשי מכירות מתחום מוצרי החשמל במתחם ‘ניופאן גורמה’, לכנס הדרכה מקצועי על מגוון מותגי ‘ניופאן’. האירוע נערך סביב שולחנות ערוכים במטבח הסדנאות והמשתתפים נהנו מערב העשרה מקצועי וחגיגה קולינארית כשרה למהדרין. בהמשך, כך אומרים, נערך מופע סטנד-אפ ייחודי אשר הציג בפני המשתתפים קטעים בהומור וסאטירה מחיי אנשי המכירות ומהמטבח היהודי. נחתום (אין הנחתום וכו’) את האייטם בתמונות:

IMG_1578
השף החרדי מדגים
IMG_1580
סוכנים חרדים מסתכלים
IMG_1582
נראה אחלה מטבח

הפצות בע”מ ואזהרה: אנשי ‘תוצאות אפקטיביות’ ממשיכים לטפל בתקציב של ‘מיה’. טובי העיתונאים קיבלו השבוע משלוח מכובד עם מוצרים מגוונים להכנת עוגות גבינה לכבוד שבועות. אגב גבינות ואגב שבועות ואגב הפצות, עיתונאי כשר מבקש להזהיר את גולשי פאשקעוויל: “ההפצה שקיבלתם מרני רהב (גבינות שטראוס) מכילה חלב עכו”ם ולנזהרים יונעם”. אנו מצטרפים לדבריו ומוסיפים: ראו הוזהרתם!

והנה עוד קצת פפראצ’י

ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 2
סבר פלוצקר מראיין ילד חרדי ביציאתו ממסעדת שמוליק כהן

חתונה בקול חי • צילום: חיים (אודסה) שפירא

ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 3
מנחם קולודצקי ויקי אדמקר
ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 4
חברים מהתחנה ועוד
ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 5
באמצע: המוזיקאי בריו חקשור
ליל שישי בשטיבל • מהדורת היובל 6
עוד חברים. טוקסקיסטים, פנקו אותנו בשמות

איחולים וכו’

מזל טוב לישראל הומינר (מנכ”ל ‘הומינר מזכרות’) לרגל הולדת הנכדים בשעה טובה ומוצלחת. מזל טוב לדני כהן (‘אפיקים’) לרגל הכניסו את בנו לעול המצוות (בר מצווה, נו). ברוך שפטר אותך מעונשו וכו’. מזל טוב לשרי (‘פרסום אגס’) לרגל יום הולדתה. מזל טוב לאורה מאיר (‘בולטון פוטנציאל’) לרגל יום הולדתה (לועזי נחשב גם?).

ברכות לחברנו יחיאל פליישמן, שעשה השבוע את יומו הראשון כמנהל מחלקת קשרי לקוחות בחברת הטיולים ‘דיסקברי’.

כוס תנחומים למירי שניאורסון עם פטירת אביה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.

השבוע, נסיים עם סטטוס מקורי משלנו: “שבת שלום ומבורך”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. יפה יפה
    איכזבתם עם היובל חיכיתי כל הלילה

  2. צילמתם את קובי שוכב, או שפשוט אין לכם תוכנה מינימלית לעריכת תמונות?

  3. תמונה ראשונה באירועים
    משמאל, יעקב ביבלה מספרי אור החיים.

  4. אפרופו העבדים,
    לאחרונה בכל שבוע מתעורר עבד אחר ופותח משרד שמתחיל להעביד עבדים, שיום אחד יבוא ויפתחו משרד שיעבידו עבדים וחוזר חלילה.

  5. אין ספק מושקע מאד
    תמיד כיף לפתוח יום שישי עם המהדורה

  6. תגובה נזעמת במאקו:

    עבדתי כקופי במשרד מוכר כחצי שנה. הייתי בהלם כשראיתי את כמות השעות שנותנים העובדים לעומת השכר הזעום שהם מקבלים. כששאלתי ותיקים במשרד לפשר העניין ענו לי בפשטות: ״תגיד תודה, יש מאות קופי בחוץ שהיו מוכנים להתחיל בחינם״ איך לעזאזל אני אמור למכור רכב כשאני נאלץ לרכב על אופניים? איך אני מייצר שמחת חיים כרעיון כשאין לי חיים? ואיך אני אכתוב סרט מרגש על משפחה שכשאני כבר מגיע הביתה, הילדים כבר ישנים? עכשיו אני עובד מחוץ לתחום, מרוויח טוב, רואה את המשפחה, אבל בעיקר – חי ! יש חיים אחרי הקופי, אל תפחדו לעזוב.”

    (:))

  7. אין בגבינות שטראוס חלב עכו”ם. אא”כ מדובר במוצר שאינו גבינה

  8. בריו ואדמקר הכי צעירים והכי מוכשרים
    בהצלחה בהמשך הדרך..תמשיכו לנצל את הכישרון שלכם

  9. @ נוחעם:
    פקשר, הבנת את זה??!!!!………

    נוחעם, אתה קריאייטיב ענק!!!!!!
    מעניין איזו תגובה ימציא המוח היצירתי הקודח שלך כשתרצה לפטר את המזכירה…..

    אוח, אוח….
    (;

  10. נוחעם,
    לפי הסגנון וההתנסחות, התגובה במאקו נראית מבית ספרך (אלא שלא זכור לי שהיית קופי באנשהוא).
    המכבי,
    מה הקטע?

  11. יכול להיות אולי שאתם מתכוונים לישראל פלר?
    (עיתון “משפחה” לשעבר פרסום “אגס”)

  12. עוד הוכחה לתוצאות בשטח של לומדה החברה יצאו שם לעבודה גם אחד מהחברה פתח משרד פרסום, בקיצור סיפור הצלחה. ובכלל שרגא הוא כשרוני מאוד על הדרך יצטרף לטור העיתונאים כי יש לו את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן