WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מהדורה נ”ד של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך > כדי שתוכלו לקבל את השבת עם הטעם המיוחד של השטיבל, העלנו כעת את המהדורה השבועית > עדכונים מהרשת ומהשטיבל, תזוזות בענף, קצת אוכל טוב, פאפארצ’י וגלריות מעניינות מאירועי השבוע > שבת שלום
chabad7
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה נ”ד של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, באוירת מעגלים סוערים. גוגל+ הושק אמש בישראל ומערכת פאשקעוויל כבר חוגגת באקסטרים של הסטטוסים. המהדורה נכתבה במשך הלילה, אך תקלה טכנית מנעה מאיתנו להעלות אותה במועדה ובזמנה. כדי שתוכלו לקבל את השבת עם הטעם המיוחד של השטיבל, לא חיכינו, והעלנו כעת את המהדורה השבועית. בעקבות מצב הרוח המיוחד החלטנו לפתח את קונספט ההמלצות לקריאת הפוסט להמלצת שמיעה מוזיקאלית, שתעשה לכם את המהדורה מיוחדת יותר.

המלצת שמיעה: בריו חקשור – זמר צעיר ומבטיח, שר “והיה אור הלבנה כאור החמה, אב הרחמן שמע קולנו” על בסיס הפסוק ישעיהו ל’ כ”ו. האזנה עריבה. (עוד על בריו בהמשך המהדורה).

[audio:http://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/11/or.mp3|titles=or]

עדכונים מהרשת

הפעם פינת הדיגיטל תוקדש לרשת החברתית החדשה של גוגל שהולכת ומסתמנת כדבר הבא – גוגל פלוס. לשם שינוי, הפעם זה הצליח להם. למען האמת, רק לפני שעתיים התחלנו לשחק עם זה וכבר העסק שוקק חיים. אז זה מראה משהו. מה יש לנו כאן?

לאחר ארבעה ניסיונות כושלים של ענקית החיפוש גוגל לפתח שירות מתחרה לרשת החברתית שכבשה את העולם, הפעם, כך נראה, היו מי שהפיקו את הלקחים. נכון, גוגל פלוס היא לא רשת חברתית קלאסית. אבל היא מייתרת לגמרי את הצורך בשירות כמו פייסבוק בשביל לשתף עם חברים ובני משפחה בחיים האישיים שלנו.

גוגל+ מקשרת את כל אנשי הקשר מחשבון הג’ימייל שלכם עם אפשרות להכניס אותם למעגל החברתי שלכם. את חלקם תוכלו להכניס לרשימת החברים הקרובים, חלקם רק בתור מכרים ואת השאר תוכלו לתייג כבני משפחה או עמיתים לעבודה וכדו’.

מה עוד? הסטרים המרכזי עובד יופי; אפשר לערוך סטטוסים ותגובות בתוך הדיונים; במקום הלייק המשומש התווסף הפלוס החקיין; ניתן לצ’וטט בגוגלטוק כאילו אתם בתוך המייל; תוכלו להכניס ניצוצות לחיים שלכם ע”י הכנסת קטגוריות ותחומים בהם אתם מתעניינים וגוגל כבר יציג לכם את זה כחלק מהמערכת; זה עוד לפני שהתחלנו עם מערכת שיחות הוידאו שנקראת – זולה (מה זה השם הזה?!).

הלייק מת, יחי הפלוס החדש!

תזוזות בענף

פחות אבל עוד כותב: העיתונאית שרה פכטר הודיעה השבוע על התפטרותה מעיתון בקהילה, אחרי הרבה מאוד שנים של עבודה משותפת.

הבצפר ממשיך לשבץ תלמידים – והשבוע: חדווה אהרן החלה לעבוד במחלקת היח”צ של ‘אפיקים’. שרה שטרן החלה לעבוד במחלקת הפלנינג של ‘מילר פוינט’. רפאל ברמן נכנס כתקציבאי במשרד ‘מגזרים’. בנצי פדר (מנהל מחלקת טמיעה ביד לאחים) החל את עבודתו במשרד היח”צ של רחלי גרינוולד – ‘קישורים’. איתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית, מזכיר לגולשים את מה שהבאנרים כאן מנסים לשדר לכם: ההרשמה למחזור השלישי בעיצומה.

לו יהי: קמפיין “לו היה לי” לארגון ‘מגדיל ישועות’ התחיל באמצעות ‘קופירייטינג’ של אהרן רכניצר ואחרי שבוע נמשך עם קרדיט לגרפצ’יק. מעניין.

עדכונים מהשטיבל

השבועון שמכבד את מרן הגרי”ש: תואר חדש הוענק השבוע למרן פוסק הדור הגרי”ש אלישיב. שימו לב: באחת התמונות של הגרמ”י לפקוביץ במגזין ‘משפחה’ (בו הוא נראה לצד הגרי”ש) מצאנו את הכיתוב: “עם כ”ק מרן הגרי”ש אלישיב”. נחמד.

עדכון מאפיקים: עקב פטירתו של הגרמ”י ליפקוביץ זצ”ל, אנו נאלצים לדחות את אירוע סיום פרויקט חיבורים תורניים של מפעל הפיס. על מועד חדש תבוא הודעה בהקדם. שנדע בשורות טובות, צוות יחסי ציבור אפיקים.

יהדות בכל בית אנגלי: צוות ‘הידברות’ חזר השבוע מלונדון, שם נערך דינר לטובת הארגון. בהידברות מספרים לנו כי שבוע לפני האירוע, שנחל הצלחה רבה, הם דאגו להרים קמפיין פרסום מסיבי מאוד במדינה הזרה.

סגול עולה: מסעדה חדשה נפתחה באזור הבורסה הרמת גנית ועונה לשם – סיגליות. חוצניק ביקר שם ואמר שהיה בשפע, טעים ושירות נהדר. לאח”מ התברר שתקציב הפרסום שלהם יושב אצל win&win משרדו החדש של חיים ויינריך. שפע ברכה והצלחה.

IMG01261-20110628-1511IMG01263-20110628-1512IMG01264-20110628-1512IMG01265-20110628-1519IMG01267-20110628-1543IMG01268-20110628-1602IMG01269-20110628-1603

פיין דיגיטלי: החל מחודש יוני 2011 יועלו כל המגזינים של FINE בפורמט דיגיטלי לצפייה ישירה באינטרנט. ניתן לקרוא את כל המאמרים, להגדיל את התמונות, להדפיס, לראות את כל המפרסמים (כולל צפייה באתר הבית שלהם על ידי לחיצה על המודעות) וכן לשלב קבצי אודיו ווידאו. בנוסף, ניתן לשתף ברשתות החברתיות, לשלוח במייל עותק של כל גיליון ואף כתבות או מאמרים נבחרים. תוכלו למצוא את המגזין הדיגיטלי בכתובת הזאת והוא מותאם לכל מחשב, טלפון נייד, אייפון, אייפד, קורא דיגיטלי כדוגמת סוני רידר, אמזון קינדל ועוד. בהצלחה.

מאחלים בהצלחה: שבועות אחרי שסיפרנו לכם על פתיחתו של המשרד של שמחי רובינשטיין מבעלזא, השבוע מתפרסם בעיתונים עמוד ברכות לרגל פתיחת המשרד. בין המאחלים מצאנו גם את ‘בולטון פוטנציאל’. שוב: בהצלחה רבה.

בקרוב – פרזנטור חדש במגזר: עיריית בני ברק והמשרד להגנת הסביבה רכשו מפרסום ‘אגס’ את הדמותג (להלן: דמות-מותג) החרדי הראשון. עיריית בני ברק בשת”פ עם המשרד להגנת הסביבה שלחה לפני כחצי שנה הזמנה להגשת עבודות בנושאי תברואה ואיכות סביבה. בסופו של דבר, ראש העיר, יעקב אשר ואנשי הצוות שלו בחרו בעבודות של ‘אגס’. צוות המשרד הגיש קונספט שלם הבנוי על דמותג חרדי, פרזנטור בלע”ז, שילווה את כל מהלך המיתוג והפרסום של העירייה בתחומי איכות סביבה, תברואה וקיימות. ‘אגס’ ילוו את הפרויקט בשנתיים הקרובות כיועצים. על פי המידע שהגיע לפאשקעוויל, העירייה תשקיע בתקופה זו כ-2,000,000 שקלים בהחדרת והטמעת הפעילות הירוקה.

סוס אחד ואלפי סקרנים: היום הושקה החנות החדשה של הוצאת הספרים ‘מילר’. הצוות במשרד הפרסום ‘מילר פוינט’ ביקש שכל ירושלמי יידע על המאורע החגיגי ועשה מעל ומעבר כדי שאין מי שיוכל לומר “לא ראיתי, לא שמעתי”. אם לשפוט על פי הקהל שהגיע לאירוע הפתיחה, המטרה הושגה בהצלחה. זה התחיל במודעות רחוב, פלאיירים בתיבות הדואר, רמקולים ברחוב ודיילים (ותודה ל’נתיב הפצה והדבקה’), עבר דרך כרכרה מפוארת שהסתובבה במשך יומיים בכל השכונות תוך כדי חלוקת ברושורים, עד שהגיעו ליום המיוחל: הפתיחה החגיגית. היינו שם, יחד עם כל ילדי ירושלים והסביבה.

millermiller1miller2miller3miller4miller5miller6miller7miller8miller9miller10miller11miller12miller13miller14miller15miller16

עוד השקה: צוות משרד הפרסום ‘בראשית’ נצפה היום ברחוב מלכי ישראל הירושלמי בהשקה חגיגית לסניף החדש של אורנג’ במרכז גאולה. כנר הנעים את חגיגת הבלונים הכתומים. מסתבר, שגם כמה בלונים מסוגלים לקבץ עשרות אנשים בצפיפות על המדרכה, כדי לזכות בבלון שיתפוצץ אחרי שעות אחדות בקול תרועה רמה. היה גם כיבוד.

ליל שישי בשטיבל #54 1

משרד נדל”ן: משרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’ הזמין כתבים ועורכים למסיבת עיתונאים מיוחדת במינה. יקי רייסנר, מלקוחות המשרד, אמר לנוכחים שאם מפלס הבהלה יירד, נוכל ליהנות גם מירידה במחיר הדירות. מה שמקפיץ את המחיר, מסתבר, זו הבהלה שלנו. או כמו שקראנו לזה עד היום: זו פונקציה של ביקוש מול היצע.

IMG_4587222hehfd4IMG_4589222hehfd4IMG_4600222hehfd4IMG_4607222hehfd4IMG_4664222hehfd4

יש לו טאצ’: השקה נוצצת, נוספת, מבית מדרשו של קובי סלע התקיימה השבוע, בירושלים. המעצבות מבית טאצ’ פתחו סניף חדש בירושלים והעיתונאיות הגיעו להתפנק. אומרים שהיה טעים ויפה (בלשון המעטה).

DSC_0013DSC_0014DSC_0016DSC_0029DSC_0087

אף אחד לא מדבר על צדק: בפאנל מיוחד שהתקיים אמש (חמישי) ברדיו ‘גלי ישראל’, על שתיקת הציבור החרדי בפרשת הרב ליאור, בהנחייתו של שמואל בן עטר, נטלו חלק: ברוך מרזל, אריאל שנבל (סגן עורך ‘מקור ראשון’), אבישי בן חיים (ערוץ 10), מנחם כהן (כיכר השבת) משה גלסנר (קו עיתונות דתית), דודי זילברשלג, עקיבה נוביק (ידיעות אחרונות), קובי נחשוני (ynet), אריה דרעי (מפלגת תיקון) ועוד רבים וטובים. גם דוב פוברסקי (בחדרי חרדים) היה בדרך לפאנל, אך ברגע האחרון הודיע שמשפחתו ארגנה לו מסיבת יום-הולדת בהפתעה. מזל טוב. את המשדר ערך: אייל ראובן. צילומים: יוסי בן עטר.

IMG_0298IMG_0302IMG_0304

השבוע נערכה ועידת מנהלי חב”ד. קבלו הצצה בתמונות. יח”צ: ביכלר תקשורת ואסטרטגיה

chabad1chabad2chabad3chabad4chabad7chabad8chabad10chabad11chabad13chabad14chabad15chabad16

קצת פאפארצ’י

02
אלישיב רבין, מזכיר סיעת ש”ס בכנסת, מצא זמן להסתפר אצל שמעון הספר.

03עמירם בן לולו, מגיש ‘המבוקשים’ ברדיו ‘קול ברמה’, בהפסקת פרסומות.

04
מוטי עובדיה, דובר רדיו ‘קול ברמה’, לוחש משהו לעמירם באוזן. צילומים: שלמה חנסב

ליבו במזרח? המוזיקאי בריו חקשור, ששחרר השבוע סינגל מזרחי, קפץ היום לפגישה עם היחצן יעקב נוראני, והפגין יכולות מוזיקליות גם בתורת המקאמים. בקרוב דיסק פיוטים?

bario

מזל טוב:

דבורי זקס מפרסום אגס מתחתנת ביום רביעי הקרוב בכליל מלכות בבני ברק. מזל טוב.

יומולדת 40 לרמי שרעבי. חברי בקהילה חגגו במערכת הבניברקית.

לידידיה מאיר וישראל קליין ליום הולדתם

א’גיטען שאבעס’

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. עוד לקוח [מרוצה] של נוראני?

    יעקב, בסוף מצאת זמן ללקוח נוסף?…

    בהצלחה חבר!

  2. אור הלבנה של בריו לדעתי האישית הלהיט של השנה
    אגב-מי זה יעקב נוראני?

  3. היחצן יעקב נוראני התחיל גם ליחצן זמרים? הוא לא רק בעסקים ועמותות?

  4. מה ניסגר איתכם?
    מידיעה ברורה ובדיקה ברשת בריו עם אבי קלמרסקי עורך עיתון “שירו לו”
    מרוב שבריו פופלארי יחצ”נים מתחילים לרכוב על גבי ההצלחה שלו? 🙂
    תיק”ו

  5. איזה הלם ששרה פכטר התפטרה!!!!!!!!!! אסון לבקהילה!!!!!!!!! היא הכתבת הכי הכי טובה שם!!!

  6. מויש כתב:

    בטוח שמשפחה יחטפו את שרה פכטר! ללא ספק

    רס”ר שמועתי מספר כי קו עיתונות ינצלו את הסיטואציה

  7. פושער
    בשבוע שעבר היה סיור עיתונאים מהמגזר הכללי- במאה שערים , עם הרצאות של פפנהיים ויואליש המלך 😉
    היה הורס !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן