דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מהדורת ליל שישי בשטיבל המקורית והמרכזית יוצאת לדרך • כותרות חמות מעולם הפרסום • עדכונים מעולם השיווק והיח”צ • מדור אוכל קטלני כפי שמעולם לא טעמתם • אל תפספסו: וידאו קורע של אפי טורצקי • המלצת קריאה: צנימי לחם יבשושיים וקערת יוגורט צוננת • צפיה מהנה והמשך יום נפלא
hamevaser
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשעטומ”צ מהדורת ליל שישי בשטיבל המקורית והמרכזית יוצאת לדרך. כותרות, עדכונים וקשקושים מיותרים. לאחר שני פוסטים עמוסי תמונות פפראצ’י ועדכונים מפורום המנהלים, אנו נשתדל להימנע בחלק הזה מכל הקשור לפורום ולדומה לו. המלצת קריאה: צנימי לחם יבשושיים וקערת יוגורט צוננת.

עדכונים מהרשת

עושים פלוס: אין ספק שהדיבור הכי חם בגזרת אתרי הטכנולוגיה היה סביב השקת גוגל + פלוס – הרשת החברתית החדשה של גוגל. מה לא נאמר, מה לא נכתב. נדמה כי השקה מסוג זה גורמת להרבה בלוגרים לצאת מחוריהם ולהגג בידענות ופסקנות על התחרות בין פייסבוק לגוגל והמנצחת מביניהן. אנו לא נתיימר לקבוע עמדות נחרצות בעולם כה דינמי, אך אין ספק כי גוגל + הביאו משהו חדש ושונה לתחום. מה גם שלאחר שמארק צוקרברג בכבודו ובעצמו פתח פרופיל בפלוס וצבר יותר חברים ממייסדי גוגל. אין ספק שעוד ידובר רבות אודות התחרות המעניינת.

עושים אינטרנט: אם נעזוב לרגע את הזירה החברתית ונתמקד באינטרנט החרדי, חברת אריו דיגיטל של דינקיס ושותפו לביזנס יוני לוקסנברג, הקימה סופסוף את אתר הפורטפוליו המהמם שלה. באתר תוכלו להתרשם מתיק עבודות עמוס במיוחד. ב’אריו’ מבטיחים כי זו רק ההתחלה. אנחנו נאחל להם בהצלחה מעומק הלב. העיקר שעכשיו אתם מכירים את הכתובת האמיתית למשרד אינטראקטיב שיטפל בכם כמו שצריך.

ובחזרה לפלוס: הנה חבר’ה ישראלים שטוענים לכתר – קמפיין הפרסום הראשון שנעשה בגוגל +.

http://www.youtube.com/watch?v=Xk3ex8hmoqI

עדכונים מהשטיבל

קיקה כאן: מקור אמין בענף סיפר השבוע לפאשקעוויל כי רשת הרהיטים ‘קיקה’, שתתחרה ב’איקאה’, כבר בחרה משרד פרסום חרדי. בינתיים אין לנו פרטים נוספים, נמשיך לעקוב ונעדכן.

קלמן מסמן V: שלמה היימן, מזכיר ‘הידברות’ בשנים האחרונות, פורש מתפקידו לטובת ניהול משרד הפרסום המתחדש של קלמן בורשטיין, שייקרא מעתה קלמן V. יוסי רוזנבוים מונה למנהל יח”צ וקשרי לקוחות. המשרד החדש ייפתח בקרוב בשכונת גבעת שאול בירושלים. גורמים במשרד החדש: “תכתוב שאנחנו מחפשים תקציבאית תותחית”. לקוח חדש לרגל המאורע המשמח: עמותת ‘יד אליעזר’. מזל טוב.

מתחדשים: עיתון ‘המחנה החרדי’ עובר שיפור ושדרוג חזותי. על העיצוב החדש הופקד שמחי רובינשטיין מ’פוקוס’.

נוסעים מהר: תקציב הפרסום של חברת ‘אלבר’ הופקד בידיהם של נחום בנדיקט ובינה פלדשטיין – מה שנקרא: ‘פידבק’.

תקציב חדש: לאחר שכבר דיווחנו כאן בבלוג על תקציב חדש במשרד הפרסום קליעה למטרה של נעלי אומן, מתחמשים בקליעה בלקוח נוסף. לאחר שנים ארוכות שתקציב הפרסום של עמותת ‘אור חיה’ הפועלת בעיקר בקרב המגזר החבד”י היה בפרסום חן, העבירו לאחרונה את תקציב הפרסום לקליעה למטרה. ברכה והצלחה.

אינטרנט מסונן לאמריקאים: חברת אינטרנט מסונן חדשה הושקה השבוע תחת השם ‘נטצח’. על פי המידע שהתקבל במערכת החברה פעילה בארץ כבר שבועיים בצורה מלאה, והיא תריץ קמפיינים באתרים החרדים בהיקף לא מבוטל. משרדי החברה החדשה שוכנים בבנין של ‘אינטרנט רימון’, והם מתמקדים בעיקר בקהל האמריקאי בישראל. היום נחשפנו לפלאיירים בתיבות הדואר בשפה האנגלית בלבד. על החתום: גל אורן.

שביל השמחה: בימים האחרונים, אלפי ילדים נהנו מקד”מ איכותי מבית גלידות ‘נסטלה’. אלפי שלגונים, טילונים, רולרים וגלידות קראנצ’ חולקו לילדי ירושלים, בית שמש, ביתר ומודיעין עילית. במשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ מסבירים כי היוזמה הינה חלק מהמעורבות העמוקה של גלידות ‘נסטלה’ בציבור החרדי, החל מהעברת כל פס הייצור לכשרות בד”ץ העדה החרדית וכלה בחלוקת אלפי גלידות לילדים ברחוב.

nestlenestle (1)nestle (2)

נתינה חובקת עולם: בשבוע החולף התקיימה הוועידה השנתית השישית של חסידות צאנז. הועידה התקיימה במשכן האירועים ‘לאונרדו סיטי טאואר’ ברמת גן, ובדיוק כמו בשנים הקודמות, חברת ‘הרץ’ פרסה את חסותה על האירוע החשוב.

הערב עמד בסימן “צאנז, נתינה חובקת עולם”, והקונספט כולו היה בסגנון זה: עיתון מיוחד בשם “גלובוס” יצא לאור ועל השולחנות עוצבו גלובוסים עם סימון מוקדי צאנז בעולם. הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים, מונה כיו”ר הוועידה.

הרבה חברות מובילות במשק פרסו חסות על הועידה, ביניהם: הרץ, כללית, מרכנתיל, שירביט, טעמן, טלקוד, פאלאס ועוד. בערב הופיע דוד מורג, ששיכל את בנו אביב בפיגוע הדריסה בתל אביב לפני חודשיים. האב (ובנו המנוח) נמנה עם תומכי מוסדות צאנז. על החלק האומנותי הופקד רובי בנט שהנציח על תזמורת מורחבת שכללה עשרים וחמישה נגנים. יזום והפקת הערב: ‘יותר’ – חיים הלברשטאם (תלמיד הבצפר), ומוטי וורובל.

tzanz (1)tzanz (2)tzanz (3)tzanz (4)tzanz (5)tzanz (6)tzanz (7)tzanz (8)tzanz (9)tzanz (10)tzanz (11)

בגלל המדע: לרגל השקת סימילאק למהדרין, בשבועות האחרונים קיימה ‘אבוט’, יצרנית ‘סימילאק’, ערבי נשים ייחודיים בירושלים ובבני ברק. בערבים השתתפו מאות אמהות, שנחשפו לבשורה אותה מביא ‘סימילאק למהדרין’ לשוק תרכובות המזון לתינוקות.

similaksimilak (1)similak (2)similak (3)similak (4)similak (5)similak (6)similak (7)

פמפרס והדר: בשבוע החולף הושק גאדג’ט יהודי במסיבת עיתונאים בהפקת קובי סלע יחסי ציבור כהלכה. העיתונאים נחשפו לפטנט חדש, והוא כלי מהודר לאחסנת ארבעת המינים בצורה נוחה ויעילה. וסיפור שהיה מאחורי הקלעים, כך היה: הזמנה ששיגר קובי סלע לעיתונאים, המליצה להתכנס במקום מסוים, בשעה מסוימת. חדי העין מבין המוזמנים, הבחינו כי בת שבע לפקיבקר (מוזאיקה) הפיקה מסיבת עיתונאיות לפמפרס, באותו מקום ובאותה שעה.

אלו דאגו ליידע מיד את בת שבע, שסידרה את הפינה מול קובי. האירוע שלו נדחה בשעתיים. עיתונאיות שהופיעו במסיבת העיתונאים של פמפרס סיפרו לפאשקעוויל כי הן זוכרות את מסיבת העיתונאיות שארגנה רחלי גרינוולד לפני שנתיים לאותו לקוח. “שמענו שוב את אותה הרצאה על מערכות הספיגה המשובחות ויצאנו עם בטן מלאה ושלל טיטולים. היה מאד נחמד ויפה”.

מיד אחרי האירוע של מוזאיקה, הגיע קוביס מיודענו להציג את הסחורה שלו. קובי ראה שהעיניים של כולנו יוצאות מהיאכטות, ואמר: “רציתי לקחת אתכם לסיבוב ביאכטה, אבל לא מצאתי קשר לנושא שלשמו התכנסנו. בפעם הבאה נחפש מוצר שמתאים ליאכטות”.

התרגשות רבה נרשמה בקהל כאשר הוסר הלוט מהמגדל המחודד וערכת אחסון לארבעת המינים מכסף התגלתה בתפארתה. העיתונאים התרגשו לשמוע שניתן לרכוש את הערכה גם בניקל, פלסטיק, ניילון ואפילו זהב.

הדר או לא, קוביס הקפיד להשיק באירוע גם עניבה חדשה, “עניבת המקלדת”. אולי בטעות, אולי בכוונה אבל בין כל המקשים לא מצאנו את מקש ה-delete.

צילומים: טל זיגדון

kobiskobis (1)kobis (2)kobis (3)

וקראת לשבת: בעיתון המבשר לשבת מצאנו ראיון נרחב עם דובר קבוצת קוקה קולה, ידידנו תומר סגיס. בשיחה שקיים עם חיים קליגר ועם אחד הכתבים בעיתון, הוא סיפר על הפעילות השיווקית של קוקה קולה במגזר החרדי. לצורך קיום הראיון, קליגר הציע לקיים אותו סביב שולחן שבת ערוך. הצעתו התקבלה וביום שלישי בשבוע שעבר, באחד מבתיה של עיר התורה והחסידות בני ברק, ערכו שולחן שבת וישבו שלושתם לשיחה מרעננת.

hamevaserhamevaser (1)hamevaser (2)

בהפגנת הימין השבוע תפסנו את מוטי לוי או בשמו האמיתי אשר גולד (וואלה!) ויקי אדמקר (בחדרי חרדים, קול ברמה).

yaki

אחד כותב, אחד מתופף: בשבוע שעבר הוזמן המתופף נחמן גלהר (אח של ארי) להופעה בדינר יוקרתי שנערך בבירה הבריטית עבור ‘בית יעקב’ יחד עם הזמר אברהם פריד. לאחר ההופעה, הוא מיהר לעזוב את לונדון לטובת הופעה נוספת, שלא הזכירה את קודמתה בכלום, והתקיימה ב… אולמי גוטניק.

nachman_galar

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת משוחח עם היזם ר’ מאיר כהן על פרוייקט הענק שבונה כהן בימים אלו בסהנדריה המורחבת.

barkat

בשעת בוקר זו מתקיים מפגש עיתונאים מרתק הפותח את תערוכת בתים ועיצובים בניצוחן של אלישבע גליקסברג ועפרה שמעוני. האירוע מתקיים באולמי היכל שלמה, על ציר זבוטינסקי פתח תקווה. אתם מוזמנים.

batim
זו ההזמנה של העיתונאים

מדור האוכל של השטיבל

בסגנון ברזילאי: השולחן הברזילאי הוא סיפורה של ברזיל ופולקלור עתיק היומין של חוות הקפה. בכל סיום קטיף היו יושבים עובדי החווה בשולחן ארוך לארוחת הבשר העונתית. הארוחה הייתה מורכבת מכל סוגי הבשר והעופות שגודלו באסיינדה (בחווה) בשפע וללא הגבלה. אורך הרוח והסבלנות הברזילאית אפשרה לצלות את הבשר לאט-לאט בשיטת ה-“אספטו קוהידו”, שכן בזמן ההמתנה היה אפשר לשתות את משקה הקאשסה ללא הגבלה ולהפליג במחשבות ובגעגעועים הביתה.

ריחות צליית הבשר, השמחה והצבעוניות השתלטו על האווירה והארוחה הפכה להיות ‘פסטיבל השולחן הברזילאי’. גם ב’פאפאגאיו’, מארחים אתכם בשמחה ברזילאית. תתחילו בקאפירינייה ולאחר מכן תיהנו מהארוחה הבשרית המרוממת. ב’פאפאגאיו’ יגישו לכם קלמר רטבים שנבחרו ע”י השף ללוות את הבשרים. ארוחה שהיא חוויה בשרית מרוממת לכל השולחן ולתפארת המטבח הבריזלאי.

מנהל המקום, אורי, חוקר אוכל זה שנים רבות אבל חדש בתפקידו, הבהיר לנו שהרעיון של המקום זה לפתוח שולחן ממש כמו בברזיל ולשבת שעות ארוכות בלי למהר לשום מקום. דבר די נדיר במחוזותינו. שימו לב בתמונות לרמזור האנלוגי שיושב על השולחנות: רק תעבירו לירוק ואתם מופגזים במיטב הבשרים. חוצניק היה ונהנה מהשירות ומהפינוק הקטלני. הוא ממליץ לכם ללכת להרביץ ארוחה טובה במחיר “שווה כל שקל”. רק אל תשכחו להזמין מקום.

papagaio (17)
המשגיח. הסניף הירושלמי הוא היחיד למהדרין בישראל
papagaio (6)
עכשיו נחים. הרמזור במצב אדום
papagaio (7)
הרמזור במצב ירוק: עכשיו אוכלים
papagaio (9)
הפסקת עישון

papagaiopapagaio (1)papagaio (2)papagaio (3)papagaio (4)papagaio (5)papagaio (8)papagaio (10)papagaio (11)papagaio (12)papagaio (13)papagaio (14)papagaio (15)papagaio (16)papagaio (18)papagaio (19)

בסגנון מקומי: דורון, שהיה מכין עד לא מזמן באגט וחביתה לישיבעבוחרים ולנהגי המוניות בשכונת בית וגן, החליט להסב את הקיוסק למזללה משובחת. סטייקים, פרגיות וביום חמישי יש גם אחלה צ’ולנט. אתם מוזמנים. בתחילת רחוב הפסגה, ליד בנק לאומי, תמצאו אחלה אוכל במחיר השווה לכיסו של בחור ישיבה. אז מתאים גם לכם…

doron
דורון ויענקי, המפיק של הצ'ולנט הנהדר
doron1
מחכים לטעום

ואי אפשי לליל שישי בלא שמוליק כהן. בשעות הקטנות של ליל שישי האחרון הגיע האיש והלוליק – אפי טורצקי – לסעוד את ליבו בטוב ובצ’ולנט במסעדת שמוליק כהן. אם חשבתם שהוא יצא בזול, טעיתם. היינו שם ותיעדנו אותו בחיקוי קורע של הרב הראשי לשעבר – הרב ישראל מאיר לאו -קורא ליושבי השטיבל לפתוח שולחן אצל שמוליק כהן. היושבים במסעדה זכו ליהנות משלל חיקויים ודאחקות פרי יצירתו. אתם, בגלל שלא פתחתם שם שולחן, תסתפקו בוידאו קצרצר. בפעם הבאה, תבואו.

עוד קצת פפארצ’י

din_toramaalitzaka

מזל טוב

ידידיה וסיוון מאיר שמעו על בואו בקשרי השידוכין של ידידם (וידידנו), העיתונאי מנחם כהן. איך השתתפו בשמחתו? הם החליטו להפתיע את מנחם במתנה מקורית. עורך שטורעם, יאיר בורוכוב, נרתם למשימת הכתיבה וכך יצאה לאור מהדורה סאטירית ומיוחדת של ‘אפעס’ שהגישו למנחם במהלך שמחת אירוסיו.

לקריאה ותמונות נוספות לחצו כאן.

מזל טוב לחונא דייטש מנכ”ל העולם החרדי לרגל הולדת הבן. שמחת השולם זוכער נערך בליל שבת בבית הכנסת מתמידים בגבעה בי ביתר.

מזל טוב לשאנן מ’שמוליק כהן’ לרגל יום הולדתו השלושים. תומר, פנק את הבחור במוס חלבה משובח. מגיע לו.

ומזל טוב ליוסי אליטוב לרגל הולדת הבת.

המשך שבוע נפלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. מזל”ט למשרד החדש.

    עם המוח של קלמן, הלשון של רוזנבוים, והמרפקים של שלוימה, השמים הם רק הגבול הרשמי…

  2. שפו ליוסי דץ מבולטון
    הפציץ את כולם עם ארטיקים

  3. קלמן היקר
    הרי אתה יודע שכדי לפתוח משרד פירסום צריך להיות מוטי קוטינר
    למה לך להפסיד כל כך הרבה כסף בשביל מה?????

  4. למה לא מוזכר שהמנחה באירוע של צאנז היה הרב בנימין ליפקין שעשה עבודה יוצא דופן?

  5. המון הצלחה במעשה ידיך קלמן
    אוהבים את היצירות שלך.
    אז נוחעם (ברזעסקי), קלמן (בורשטיין) וחיים (וינרייך) מקימים לנו משרדים חדשים. יופי.

  6. הייתי בערב של סימילאק בבני ברק היה מושקע ביותר!

  7. אתם לא יכולים להעלות כאן תמונות כאלו של בשרים משובחים באמצע יום עבודה, זה פשוט התעללות בחסרי ישע..

  8. זכיתי להיות בערב של צאנז
    היה מדהים, הפקה מדהימה… שאפו לחיים הלברשטאם

  9. נחמד לראות שצאנז למדו לערוך אירועים כמו שצריך ולנהל יח”צ, אני מקווה עבורם שעם הזמן הם ילמדו להעריך את מי שלימד אותם.
    בתיאבון בדיעבד על הבשר, נראה טעים.

  10. אני חושב לפתוח משרד פרסום
    זה נראה משתלם.

    חבריה, בשביל להחזיק משרד פרסום ולהרוויח אתה חייב לגלגל מינימום 2,000,000 ש”ח בשנה.
    אל תעשו באזז מכל לקוחון שמצטרף לאיזה משרדון.
    ואני לא מתכווין אישית לקלמן, קלמן הוא טוב בנישה שלו
    קוטיינר טוב גם בניהול וקשרים ומשם הצלחתו.

  11. אני מאחל לידיד נפשי קלמן ולצוות הנפלא והמיוחד שלו שפע של הצלחות במשרד החדש. ושיזכו לסמן רק V על הישגים ייחודיים.

  12. בת אחרי 5 בנים!!! זו שמחה אמיתית!! מזל טוב ליוסי אליטוב

  13. מעולההההההההההההההההה!! ביג לייק!!

  14. בעולם הפרסום

    אחרי החגים עונת המלפפונים
    לפני החופש עונת המלונים (מלונות)

    השנה אנחנו ממש בשוק, בכל שבוע נפתחת בסטה חדשה, לממכר פרסום קראייטיב ושאר ירקות.

    הצלחה לכולם,
    רק לא מחירי שוק.

  15. @ מינדי ב.:
    אני רואה שצריך להיות מינדי כדי לבקר באירועים מיוחצ”נים…:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן