מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מהדורת ליל שישי בשטיבל 58 יוצאת לדרך, בלי סיום מסכת ואחרי ארוחת דגים • בפתח המהדורה – פרסום ראשון: בשעות האחרונות נוסדה קרן חדשה “קופת עניי עירך” בראשות רבני הציונות הדתית (כל הפרטים בפנים) • עוד קצת חדשות: תקציב חדש למשרד אג’נדה, מפגש אדריכליות חרדיות, ציפי לבני מבקרת במשרדי זק”א ועוד כמה אירועים, כתבות ותמונות מעניינות • המהדורה פרווה – בתיאבון
ולשומעים יונעם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ליל שישי בשטיבל 58 יוצאת לדרך, בלי סיום מסכת ובלי טשולנט בשרי. תפריט הדגים אצל שמוליק כהן גרם לנו לתהות מדוע להתעקש דווקא על ארוחה בשרית מדי ליל שישי. מישהו התלונן שם: “עשרת הימים הנוראים”. אנחנו לא כל כך סבלנו. אז הנה, מתחילים.

פרסום ראשון • עניי עירך, הגרסה הדתית: רבני הציונות הדתית התכנסו לפני שעות אחדות (ליל שישי) בירושלים, על מנת להקים את קרן רבני הציונות הדתית, “קופת עניי עירך”. הרבנים לקחו על עצמם לפעול בעניין כדי להקים ארגון גג שיסייע לכל המשפחות הנתונות במצוקה כלכלית. במהלך הכינוס דנו הרבנים בשאלות שונות, הלכתיות וערכיות, שיגדירו את מהות הקרן החדשה, יעדיה ופעולותיה בטווח הקצר והרחוק יותר. >>>

קצת מושגים: נתונים שהוצגו לרבנים גילו כי המגזר הדתי לאומי מונה למעלה מ-205,000 בתי אב ובסה”כ למעלה ממיליון נפש, לעומת הציבור החרדי שמונה ע”פ סקר TGI האחרון 105,000 בתי אב ובסה”כ כ-850,000 נפש. הרבנים שמעו על הקושי והצרכים הרבים שהוא מנת חלקם של רבים בני הקהילה הציונית דתית, שאינם מקבלים את סיוע קרנות הצדקה המוכרות. >>>

השתתפו בכינוס היסוד: הרב אהרון בינה – ישיבת נתיב אריה, הרב זלמן ברוך מלמד – ראש ישיבת בית אל ורב היישוב, הרב אהרון ליכטנשטיין – ראש ישיבת הר עציון, הרב נחום נריה – ראש ישיבת תורה בציון, הרב יעקב שפירא – ראש ישיבת מרכז הרב, הרב שמואל אליהו – רב העיר צפת, זאב שוורץ – מזכ”ל בני עקיבא העולמית, דודו סעדה – מנכ”ל העיתון לציבור הדתי ‘בשבע’ וכן שלמה פישמן – מנכ”ל ישיבת תורה בציון. >>>

לצד הרבנים השתתפו בכינוס גם ראשי ארגוני החסד מהציונות הדתית ‘פעמונים’, ‘כתף אל כתף’, ‘תעסוקטיף’ ועוד. סכום ההקמה הראשוני שהוקצה למהלך עומד על שני מיליון שקלים, שכבר הגיעו לקרן ע”י אנשי עסקים מהציונות הדתית. בימים הקרובים יחליטו הרבנים מי יאייש את תפקיד מנכ”ל הקרן ואת התפקידים המקצועיים הנוספים וכן את הקריטריונים לסיוע. בעוד כשבועיים, אי”ה, יתקיים אירוע מקביל בו ישתתפו ראשי הגופים הגדולים, שיתבקשו להושיט את העזרה הראשונה לביסוס הקרן. “המגמה שלנו להגיע ל-400 רכזים ברחבי הארץ שיפעלו בהתנדבות למען עניי עירם, כפשוטו”, נאמר באירוע היסוד. מעניין לאן זה יתפתח. סגולות? ישועות? משהו?

ליל שישי בשטיבל #58 1ליל שישי בשטיבל #58 2ליל שישי בשטיבל #58 3ליל שישי בשטיבל #58 4ליל שישי בשטיבל #58 5ליל שישי בשטיבל #58 6ליל שישי בשטיבל #58 7ליל שישי בשטיבל #58 8

ליל שישי בשטיבל #58 9
הלוגו

אייס מדווח: אתר הדילים היומיים BUY2 השלים השבוע את רכישת אתר הקופונים ‘דיל היום’, עסקה המוערכת בהיקף של 2 מיליון שקלים. בעקבות המיזוג, נמסר כי בכוונת BUY2, מבית mako ו-Netex ניו מדיה, להמשיך ולהפעיל את דיל היום במתכונתו הנוכחית, כאשר מדי יום יועלו דילים שונים בשני האתרים.

עוף מבית טוב: ברכות למשרד הפרסום אג’נדה של בועז ושרהלה פוגל לרגל קבלת התקציב החדש: עוף טוב.

סימנים לראש השנה: קובי הקר, מנכ”ל אינטרנט רימון, התפטר מתפקידו בשבוע שעבר. המקורות טוענים שאין שום קשר למתחרים האחרים והחדשים, אלא נעשה בהבנה והתחשבות הדדית. בתוך כך, גולש חביב שיגר לנו תמונה משעשעת תחת הכותרת “תאונת מדיה”.

ליל שישי בשטיבל #58 10
זמינים בשבילך?

מפרגנים לצלניקר: אין על ביזנס, בעריכתו של העיתונאי – הדגול מרבבה וזוכה פרס סוקולוב לעיתונות ותקשורת (בפוטנציאל) – יוסי צלניקר. בעוד עיתוני המגזר לא יודעים איך לבנות או לפרק אוהלים, כינס הנ”ל בשבוע האחרון פרלמנט מעניין עם נגיד בנק ישראל לשעבר ועוד שלל בכירים בשוק הנדל”ן המקומי. סופסוף יש כאן עיתונות כלכלית שיודעת לגעת בנקודות החשובות בלי לעשות העתק-הדבק. אנחנו מפרגנים.

תראו מה שצבע יכול לעשות: חברת טמבור קיימה (שוב) ערב עבור קהל המעצבים החרדי. קהיליית העיצוב החרדית, הכוללת את מיטב המעצבות והאדריכליות, השתתפה בערב עיון מקצועי ייחודי בבית טמבור בבני ברק, ונחשפה לקולקציית הצבעים והמוצרים החדשים, טיפים וסודות מקצועיים בתחום העיצוב בצבע ובגבס.

ליל שישי בשטיבל #58 11ליל שישי בשטיבל #58 12ליל שישי בשטיבל #58 13ליל שישי בשטיבל #58 14ליל שישי בשטיבל #58 15

יו”ר ויו”ר נפגשים: יו”ר האופוזיציה ציפי לבני (לקוראי המודיע: הגב’ צ. לבני) ביקרה השבוע במשרדי זק”א. היא כמובן שיבחה את פעילות המתנדבים והפריחה הבטחות מול המצלמות כאילו עוד רגע המתנדבים כולם מתפקדים לקדימה, ולא כדי לתמוך בשאול מופז, ואולי היא בכלל בונה על קולות הנפטרים (אלו המצביעים, כידוע ליודעי חן ואכמ”ל). חיוכה הזחוח לא פסק גם אחרי שנכנסה לטרקטרון הכיבוי החדש של הארגון לצד יודה-משי-זק”א. הרמז היה ברור: תתמכו בי – אני אנהיג אתכם קדימה, תרתי משמע. בתום הביקור, יהודה העניק לגב’ צ. ‘תפילה לשלום המדינה’, כשהוא מפטיר: “יש מצבים שרק תפילה תעזור”. האופטימיים שביניכם אולי חושבים שגם זה לא יעזור לה, אבל אנחנו מאמינים בני מאמינים ואפילו חרב חדה מונחת וכו’. החשש: ציפי לבני לא באמת תתפלל והיא לא ממש תצליח לכבוש את התפקיד הרם המתקרא בפי העם היושב ברוטשילד ‘ראש ממשלה’. צילומים: יוסי פורמנסקי.

ליל שישי בשטיבל #58 16
יודה, ציפי, עובדים ומתנדבים
ליל שישי בשטיבל #58 17
צוטטה אומרת: "אני כבר לא צריכה חונך"

סקר הרשות השנייה: רדיו קול חי מוביל על קול ברמה ב-30% האזנה. לכתבה המלאה לחצו כאן.

פשוט התאהבנו בחרדים: מנכ”ל ‘הבצפר’ ורד בטש בשיחה עם אייס לרגל הזכייה באפי. בטש מסכמת ואומרת “הדבר הבולט ביותר בקרב הבנות החרדיות הוא הכרת התודה. אחרי כל הרצאה הן יודעות להודות לך וזאת בזמן שבמגזר הכללי יש דור של ‘מובן מאליו’, עם תחושה של ‘לנו מגיע כי שילמנו כסף ואתה חייב לי’. המרצה צריך תמיד לרצות אותם והם שופטים מייד, אתה היית טוב ואתה לא, ממש בשיטת ‘ישחקו הנערים לפנינו’. לעומת זאת, אצל החבר’ה בבני ברק, בכל הרצאה יש פידבקים, לחיצות ידיים, מחיאות כפיים וכבוד הדדי. זה שונה ויפה, פשוט התאהבנו בהם”. לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן.

ליל שישי בשטיבל #58 18
קמפיין תחנות האוטובוס בבני ברק

בגיליון Stylish החדש: סקירה מיוחדת של המדריך השלם לאירוע המושלם – מהפרטים הלוגיסטיים כמו בחירת לוקיישן, יצירת תקציב ועד בחירת הבגד המיוחד לערב של פעם בחיים. יש גם כתבה מרתקת על תופעת הרווקים והרווקות המבוגרים שנשארים לדור בבית של ההורים, אבל אל דאגה, ציידו אותנו בסגולות של הרב פוקס שבעז”ה בקרוב נשמע את ברכת המזל טוב. ביום רביעי הקרוב מגזין Stylish נותן את החסות על אירוע הפאניות גלית איטליה בכתר הרימון, בהשתתפות 500 פאניות מובילות מהמגזר.

ליל שישי בשטיבל #58 19
מגזין קונספט

פרסומת בגוגל: פרסמו בפייסבוק! אולי לראשונה, הרשת החברתית הגדולה בעולם (פייסבוק, בלע”ז) מפרסמת ברשת הפרסום של המתחרה הענקית (גוגל, בעברית). מעניין. תודה ליוני על התמונה.

fb on g

נא לא להפריע: לחצו על הלינק הזה ונסו לראות איך מגיב האיש שבתמונה כאשר סמן העכבר שלכם יתקרב לפרצופו.

ליל שישי בשטיבל #58 20
אל תפריעו!

קופונים בתיבת הדואר שלכם: ‘קופון בוק’, חוברת הקופונים לציבור החרדי, יוצאת במהדורת בין הזמנים (קיץ תשע”א). בחוברת ניתן למצוא קופונים רבים להנחות באטרקציות ומקומות בילוי, צימרים, מסעדות, ביגוד, תכשיטים, בעלי מקצוע ועוד. החוברת מופצת ב-100,000 בתי אב בירושלים, בני ברק, אלעד, מודיעין-עלית, ביתר-עלית ובית שמש, וכן בבתי כנסת ומרכזי קניות בריכוזים נוספים. ניתן גם לדפדף בה און ליין, ולהדפיס קופונים.

תערוכה חרדית במשרדי בחדרי חרדים: הצלם המוכשר יעקב נחומי הציג לאחרונה תערוכה משובחת במשרדים הירושלמים של בחדרי חרדים. וכך הוא כותב בפורום, בין השאר: “התערוכה פתוחה כל יום מהשעה ש’גרליץ’ וחבר שלו קמים. הרבה גם תלוי ב’עכברא_גנב’)))))))))))))(((((((((((((((. בקיצור תבואו, אם סגור, תצעקו ‘יש לנו גלידות ופולקע’ ומיד יפתחו לכם”. אתם יותר ממוזמנים ללחוץ כאן כדי לראות את התמונות בפורום.

ליל שישי בשטיבל #58 21
אחת התמונות של נחומי

פפראצ’י וסתם תמונות

ליל שישי בשטיבל #58 22
הכי זול אצל התימני
ליל שישי בשטיבל #58 23
הכי יקר במפעל הפיס
ליל שישי בשטיבל #58 24
שם אמיתי אבל בדוי
ליל שישי בשטיבל #58 25
ועוד שם אמיתי אבל בדוי
ליל שישי בשטיבל #58 26
ולשומעים יונעם
ליל שישי בשטיבל #58 27
מודעה משעשעת. מאתרים לאיתור מאתרים כבר יש
ליל שישי בשטיבל #58 28
יש סנדוויץ שקונה אנשים. אצל חיימקה בביתר עילית

מזל טוב

ליוסף ארנפלד (חסידיניוז) לרגל הולדת בנו • לירוחם-יחצן-אשכנזי-זול-אסטרייכר לרגל הולדת בנו • לידידנו רפאל א. לרגל הולדת בנו • לאתר מודיעין עילית נט לרגל פתיחת הפורום החדש • למשתתפי השיעור השבועי בירושלים שסיימו מסכת בדיוק כשאסור לאכול בשר (כל הכבוד) • לכל מאן דבעי

שבת שלום וצום קל.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. ומה לגבי הסיום שלנו? :}
    חשבתי שתחזור כשטוב לבך בדגים ונקבל שרטוט יותר צבעוני על הנעשה בצלחתך אצל שמוליק כהן.
    בתאבון!

  2. הארוע של גלית איטליה בחסות סטייליש נערך בשבוע שעבר, לידיעתכם ..

    ארוע מיוחד, שונה ומאד יוקרתי . חני, לייק ! 

  3. כל כך קשה לתת קרדיט ליחצ של תוצאות על האירוע של טמבור?

  4. מה עשה לכם רצח הבבא אלעזר שלא עשה לכם חורבן הבית?
    הטריות?
    אז לפני כמה אלפים נחרב ביהמ”ק ומאז מתאבלים אנו 9 ימים.
    במקום להתפלפל על תפריט הדגים של שמוליק. תשתקו, אם אין לכם את היכולת לכאוב. אותי זה דחה.

  5. תגידו לציונים-הדתיים שכדאי להם שוב לשקול את שם הקרן לפני שהם יוצאים עמו החוצה.

    “עניי עירך” הוא כיום יותר מדי שם גנרי ומושג כללי בתחום הצדקה. לא יהיה קל לבדל אותו כמותג ייחודי ופרטי. זה כמעט כמו להעניק שם “קופת צדקה”, או “גמילות חסדים”.

    אם הם שואלים לגבי כתובת לתשלום על הטיפ תגידו להם שזה בחינם. סתם רגע נדיר של טוב לב.

    אוי, האדים של תשעת הימים מתחילים לעלות לי למוח.

  6. צלניקר. פרגנתי.
    הבצפר. דער חידוש איז, שההנהלה שלו היא שמאלנית צפונבונית לבנה אליטיסטית. עובדים צמוד צמוד עם NIF ובכל זאת – התאהבות. שיהא שם שמים מתקדש על ידכם!
    בשבע. הכל אצלם מתחיל בכינוס ומצגת (וסעדה במרומים). הסוף, כמו הבית היהודי@האיחוד הלאומי.

  7. כל כר קשה לתת קרדיט ליחצ של בולטון על האירוע של גלית איטליה?

  8. קרן רבני הציונות- עוד דרך לעקוץ את אבישי נ.
    משי ולבני- קח אותה לאח הגדול

  9. מזל טוב גם לבינה פלדשטיין, מנכלית פידבק, ליום הולדתה ה-40 . הייתי השליח שהביא לה פרחים….. והמון איחולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן