מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מהדורת בין הזמנים יוצאת לדרך בגרסה קטלנית ולא מצונזרת • כובעי קנייטש, מרכז המוחות, השקות, אירועים, תזוזות בענף, תקציבים חדשים וגלריות הזויות • אתם מוזמנים להישאר איתנו, ללגום כוס קוקטייל קריר, להדליק סיגריה, לנשנש פטיפור שוקולד ולהתרווח • שוברים שתיקה
5
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מערכת האתר עדיין בנופש, אך על אף הקשיים והמהמורות – מהדורת בין הזמנים יוצאת לדרך בגרסה קיצית וכיפית במיוחד. כמיטב המסורת השטיבלאית אנו נתחיל עם קצת עדכוני רשת ליודעי ח”ן ואח”כ נמשיך עם עדכונים, מבזקים, סקופים, תמונות וקצת פפראצ’י. אתם מוזמנים להישאר איתנו, ללגום כוס קוקטייל קריר, להדליק סיגריה, לנשנש פטיפור שוקולד ולהתרווח. מתחילים.

עדכונים מהרשת

לפני הכל: כנסו ותחתמו, תעשו משהו למען המחאה. חשוב מאוד.

איזי איזי: איתמר גלילי, זה שהמציא את זאפ, התראיין לגלובס ופתח את הפה על דפי זהב שרכשו ממנו את זאפ לפני כמה שנים לפי ערך של 50 מליון ש”ח. מעניין. אבל עזבו אתכם מהעבר, כיום הקים גלילי מיזם חדש הנקרא easy.co.il, בו מופיעים בתי עסק על פי מיקום הגולש. קליק כאן לכתבה.

קחו ת’זמן: מיזם חדשני שעלה בשבוע האחרון לרשת נקרא Ad by Time או בעברית – פרסום פר זמן. הרעיון לפי דברי היזמים הוא: “להביא את עולם הפרסום ב- Print לאתרי האינטרנט ובכך לאפשר לבעלי עסקים קטנים לפרסם את עצמם גם באתרים גדולים לפי שעות בודדות בעלויות נמוכות מאוד”. לעת עתה תוכלו לרכוש שטחי פרסום בוואלה, זה וזה, הייד פארק, ובקרוב בעוד אתרים גדולים. אנו נאחל בהצלחה. קליק לאתר.

גוגל שינו את תצוגת תוצאות החיפוש של מותגים ושמות גנריים, במנוע החיפוש הפופולרי שלהם. המשמעות היא שאתרים שבעבר קיבלו מספר לינקים בעמוד הראשון על מחרוזות חיפוש רלוונטיות, כתוצאה מהשינוי יקבלו את כל החשיפה אך ורק בתוצאה הראשונה, מה נקרא במקצועית SiteLink. וככה נראה פאשקעוויל בגוגל.

google-results

IPashkevil: רדיו ‘קול ברמה’ השיק אפליקציה לאייפון. קליק כאן להורדה. רק חבל שבתוך האפליקציה מופיעות פרסומות ממומנות.

9

אינטראקטיב חרדי? מגמה חדשה בעולם הפרסום החרדי – אתרי אינטרנט תדמיתיים ועסקיים. זה לא סוד שעולם הפרסום החרדי מתלונן שנים על קיפוח מתמשך בתקציבי הפרסום והשיווק, לעומת כח הקניה העצום של המגזר החרדי. כנראה שהגיעו למסקנה שעל ידי אתר אינטרנט אפקטיבי, יוכלו המשרדים להציג את מרכולתם גם לשכנים מחוץ לגטו. השמועות מספרות לנו כי שני משרדי פרסום שוקדים בימים אלו על קונספטים אינטראקטיביים, אחד מהם הוא האתר של נוחעם שאמור להעלות לאויר כבר בשבועות הקרובים. קליק לטיזר. גם לפי השימוש שעשו תוצאות אפקטיביות בדומיין החדש שלהם, עבור הקמפיין הנוכחי של ‘זול בשפע’, נראה שיש תזוזות בכיוון. קליק לעמוד הבית הריק.

אולי סרטון ההסברה הטוב ביותר שנעשה על ישראל: סרטון הסברה שמסתובב ברשת כבר די הרבה זמן בגרסה המקורית, מסובב את הרשת הישראלית, לפחות את הצד הימני שלה. והכותרת ממש לא יומרנית.

חדשות מהשטיבל

תזוזות בענף + תקציבים חדשים: אם יש מישהו שזז השבוע, זה קובי סלע. משרד היח”צ של מיודענו התחדש השבוע בחמישה תקציבים חדשים ועוד אחד לקינוח, פלוס עובד חדש העונה לשם עידו רוטשטיין שהוא גם בוגר ‘שלמור תקשורת’, ואם כל זה לא הספיק, יש גם “יונת קפלן חוזרת” ששבה בתום חופשת לידה קצרה אל תוך קדחת ההשקות במשרד.

ומי יפרוט לפרוטות ויפרוס בפניכם את רשימת הלקוחות החדשים, אם לא אנחנו: מסעדת ‘לארא’ הבשרית בירושלים, המשיקה בקרוב את תפריט המהדרין שלה, הוא הלקוח הראשון. ‘מעין שטוב‘ המיתולוגית שתתמקד בהלבשה אישית לנשים, היא הלקוחה השניה. אגב, ההשקה נערכת אחרי שהשלימה עבודת מיתוג מחדש פרי יצירתו של ידידנו אייל גור.

הלקוחה השלישית היא אתי עמר, בעלת ‘בוטיק אתי עמר’. עמר מתמקמת בחנות חדשה בשכונת הר נוף בירושלים והשקה מתוכננת לתחילת חודש אלול. אתי עמר, שלא תגידו שלא הזכרנו את שמה. ויש גם לקוח רביעי: חברת הרקמה היהודית ‘כפתור ופרח’ ממאה שערים, אחרי מיתוג מחדש, גם היא, תשיק חנות בתחילת חודש אלול. הלקוח החמישי הוא ‘אתניקה’ – מסעדה כשרה בהרצליה. קוביס מציין בסוגריים כי המסעדה בכשרות רגילה.

לקינוח, כפי שהבטחנו, לקוחה (שישית) מתחום הקולינריה: מדובר בספר בישול חדש. עיתונאיות המזון החרדיות תיפגשנה באירוע חווייתי ומפתיע. למרות שיונת (שחזרה) מסרבת לספר מה הולך להיות שם, אנו חוששים שאתן תצטרכו לבשל את הארוחה שתאכלו. ועל זה נאמר: תאכלו את מה שבישלתן.

תקציבים חדשים: סיימנו עם ‘קובי סלע יחסי ציבור כהלכה’ ואנחנו עוברים למשרד ‘פידבק’ של נחום בנדיקט ובינה פלדשטיין. הם מתחדשים לאחרונה בתקציבים נאותים, כדלהלן: ‘ח.י.ש נופי ישראל’, המשווק את גבעת זאב החדשה, ו’מטריקס גלובל’, חברת הייטק המעסיקה בנות חרדיות בוגרות סמינר, בעיקר במודיעין עילית. שמועות עקשניות מספרות גם על התקציב של ‘מחסני תאורה’ שהתקבל ב’פידבק’.

עוד V לקלמןV: לאחרונה התחדשו במשרד בתקציבים חדשים. הראשון הוא תקציב הפרסום של עמותת ‘מגדיל ישועות’. התקציב השני והמכובד הוא ‘רויאל חליפות’ עם היקף פעילות שנתית של 1,200,000 שקל.

ואם כבר הזכרנו את קלמן, נספר כי גם בני ישיבת בעלזא-חיפה סימנו  V אחד גדול: במסגרת הקעמפ של בני ישיבת בלעזא חיפה, שנערך ביסודות, הוזמן הפרסומאי קלמן בורשטיין להרצות. במהלך ההרצאה, בורשטיין בנה קבוצות-קבוצות של בחורים לפעילות כתיבה למען קרן החסד של הישיבה. בסוף ההרצאה, הוא התחייב להשיק קמפיין חינם לקרן החסד, בשיתוף הבחורים.

זה הולך: ויש גם מי שעוזב את מקום עבודתו. מוטי ביכלר משגר מייל פרידה וכך כותב: “חברים יקרים: בתום 3 וחצי שנים, 1,068 ידיעות לעיתונות ו-8,756 חשיפות בכלי המדיה השונים, החל משבוע הבא – ב-1 לספטמבר – אני פורש ממחלקת היח”צ של ‘בולטון פוטנציאל’ ומאחל לחברים המשך הצלחה. תודה לכולם על שיתוף הפעולה הפורה במהלך כל התקופה. אשמח להמשיך לשתף פעולה גם הלאה. בברכה, מוטי ביכלר”.

וזה בא: יהודה הרטשטיין שעבד בפרסום גל, אפיקים, עיתון בקהילה ואף משמש כזמר חתונות, ייכנס לכיסא שמתפנה במחלקת היח”צ של בולטון פוטנציאל. הרטשטיין נכנס למשרד לפני כשבועיים ועד ל-1 בספטמבר הוא יעבוד בחפיפה עם ביכלר. לפי מה שידוע לנו, הוא עדיין מופיע בחתונות מדי ערב, אך בהמשך ככל הנראה יצמצם את פעילותו כמקפיץ אנשים שמחים במעגלים. אז שיהיה בהצלחה לכולם, ומזל טוב לכלל החתנים והכלות.

עם מקדשי שביעי: על פי הדיווחים וכפי שנמסר לנו, רשת ‘קו עיתונות דתית’ עתידה להשיק בשבועות הקרובים מגזין כרומו מחודש, שיחולק חינם בכל רחבי הארץ. מדובר במוסף ‘שביעי’ המצורף מזה שנים למהדורה הירושלמית והבני ברקית, שיעבור מיתוג מחדש ויודפס, על פי הדיווחים, ב-150,000 עותקים, על נייר כרומו משובח. המגזין יצורף לכל עיתוני הרשת ברחבי הארץ ויהיה המגזין הראשון בנייר כרומו שיחולק חינם במגזר החרדי.

אז איפה היינו, מה ראינו ומה עשינו?

נתחיל במתחם המוחות, פרויקט ייחודי וחדשני של אורנג’ במגזר החרדי.

כמעט לפני שבוע (רביעי) ביקרנו במתחם המוחות של אורנג’. עשרות רבות של בחורי חמד ואברכים רציניים (וגם פחות), שיחקו זה לצד זה, לצד כוסות מירינדה, ג’אמפ (העיקר שתייה בצבע כתום), או מים.

עשרות מחשבים מצוידים במסכי מגע הוצבו באולם כינור דוד שליד המסעדה היהודית (טשולנט ביום חמישי בחמישה שקלים בלבד לאורחי המתחם). המחשבים סיפקו לטובי המוחות שעות על גבי שעות של כיף מוחלט, ויעידו מאות ואלפי השחקנים שהתרגשו מהמחווה ונהנו מאוד.

מי שצפה בגלריה של יעקב נחומי באתר בחדרי חרדים ובוידאו של עוזי ברק את שי קאהן הלא הוא ישראל חבר, לא יכול היה לפספס את דוד רוזנטל בוגר הבצפר גולש פאשקעוויל ועובד במורל תקשורת, משחק שחמט בריכוז רב מול יריב קשה, אבל במלחמה כמו במלחמה, רוזנטל השקיע את כל מאמציו כדי לנצח, גם אם בדרך למטרה הוא נדרש להמציא ספין תקשורתי.

בתמונה אחרת שמחנו לראות את עזריאל שטיינר מבראשית. לא למותר לציין כי פרסום בראשית אחראי על ארגון האירוע המוצלח. על ההפקה, כבר הזכרנו במגזין ליל שישי הקודם, אפרים זילברברג מחברת ההפקות ‘אפקט’.

הגענו מעט לפני שעת הסגירה, קרי שש וחצי בערב כמעט שבע. נטלנו חלק פעיל ונכנסנו אל תוך אולם הטריויה. ההנחיה הייתה בטוב טעם וחוץ משאלה אחת שכשלנו בתשובה (ידעתם שאסתר המלכה הייתה גם נביאה? אנחנו לא) ענינו כמעט-נכון על רוב השאלות. מה אפשר עוד לספר? היה נחמד, מעניין, מרענן ושמח. בין הזמנים, נו. סופסוף פעילות מעניינת לגברים מעל גיל 7. המועדון האקסקלוסיבי לחרדים בלבד היה בפיקוחם של משמרת הקודש והחינוך ובאישורם.

בתמונות המצורפות תמצאו: שלט שחור גדול וכתום. צוות בחדרי חרדים מציג: “מנוחת הלוחמים”. מוטי קוטיינר – מנכ”ל פרסום בראשית – מתראיין לחיים גריידינגר, הקול החרדי. משה גבריאלוב מתראיין לאתר בחדרי חרדים. חוצניק בסוד שיח עם גבריאלוב, פעמיים, במקומות שונים (ותודה לחיים וינרייך על צילום הפפראצ’י). שלטים-רחוקים במשחק הטריוויה. רותי וולף – מנהלת השיווק של אורנג’ במגזר – מסכמת יום פעילות מוצלח עם קוטיינר. ברקע: זילברברג מחברת ההפקה.

123456789
מחלקים כובעים בבני ברק: יצאנו ממתחם המוחות ושמנו את פעמינו לבית בגיר הממוקם ברחוב ירושלים כמעט פינת רבי עקיבא בבני ברק. העילה: קביעת מזוזה והשקת חנות הכובעים החדשה – ‘קאפלו’. מודעות רחוב גדולות הביאו את הבשורה לעיר: “גם לבני ברקים מגיע קאפלו”. בנוסף, מתי בן דוד מ’פרופר’ הזמין אותנו ליטול חלק בחגיגה.

באירוע פגשנו את אבי בן טוב, יוסי צלניקר, יקי אדמקר, שרגא ניימן, שניאור רוזן (שבא איתנו לסיבוב ונאלץ להשתתף במסיבת עיתונאים מהצד של האורח ולא המארח), מנחם קולודצקי, יחיאל סבר ודינקיס.

מנהל הרשת, אלי מלכי, עובד כ-15 שנה בתחום הכובעים. בעברו ניהל את רשת ‘עתיד כובעים’ ובהמשך את הסניף הירושלמי של ‘ברון כובעים’. את הידע והניסיון הרב שרכש הוא העביר לחברה המייצרת באירופה, על מנת להתאים את הכובע גם לתנאי מזג האוויר בישראל ולשימושו המרבי לאורך זמן. במהלך קביעת המזוזה (בעת שטעמנו מהכיבוד) סיפר לנו אלי מלכי כי “ברשת ‘קאפלו’ אנחנו נאמנים לאיכות, לשירות ומעל הכול – וזה באמת הדבר הכי חשוב – למחירים סבירים בהרבה מהקיימים כיום בשוק”.

לדבריו, “אין ספק שעלויות יצור כובע שנשמר לאורך זמן גבוהות, אבל חשוב לנו שכל אחד יוכל ליהנות ממוצר באיכות גבוהה, ולכן אנחנו פועלים על מנת לשמר את המחיר הזול לצד האיכות הגבוהה”.

אחרי הנאום הקצר והתמונות, מדדנו כובעים. מנהל הרשת עיצב אותם עבורנו, כל אחד לפי בקשתו וסגנונו. יום למחרת, ביקרנו גם בסניף הירושלמי ברחוב מלכי ישראל (מול גל פז) ותיעדנו סניף ענק ומשופץ.

2345678910111213

על הסטנדר: הרב החשוב יונתי הוניגסברג הפתיע אותנו לטובה לאחר שהחל במסירת שיעורים במרכז העצבים הבני ברקי – ‘איצקוביץ’. כך מדווח בחדרי חרדים. אנחנו מחזיקים אצבעות.

קעמפ אותנטי: בישיבות רבות נהוג לערוך קעמפים בבין הזמנים. בצאנז, הקעמפ עונה על סטנדרט שונה וגבוה במיוחד. מיטב המוחות מפתחים במשך חצי שנה את התוכניות המעניינות שיעלו בפני התלמידים במהלך ימי המחנה. בין המרצים שהופיעו בפני התלמידים בלטו השנה: נוחעם ברזסקי, שהעביר קורס מזורז ברזי הפרסום החרדי, והכתב הצבאי ישראל קצובר (א. פאר) שהופיע ביום הפיגוע המשולב בדרום הארץ, כשהוא מפסיד את מסיבת העיתונאים עם שר הביטחון. את המחנה הפיק איש הביצוע הצנזאי חיים הלברשטאם מ’יותר’ פרסום והפקות.

123

בעל הבית השתגע: רשת זול בשפע רק פרצה לאוויר העולם והקמפיין האינטנסיבי מוכיח כי מישהו שם מתכוון ללכת על כל הקופה.  הקמפיין כולל, בין השאר: שילוט חוצות, פרסום על גבי אוטובוסים בכל הריכוזים החרדים וקד”מ של נגררים משולטים מבית ‘כלל גלגלי פרסום’. בנוסף, הפיצה עיתון מקורי בכל רחבי הארץ – ‘חדשות בשפע’. לינק למגזין האלקטרוני.

0350222011-08-15 08.17.47-12011-08-15 13.12.29

Yes We Can: השבוע יצא מגזין פיין החדש, תחת הקונספט “כן, אנחנו יכולים לעשות שינוי” (באנגלית זה נשמע יותר טוב). לינק לאתר המגזין. אל תפספסו את מדור הרכב הקטלני.

10

מבט על תחנה בני ברקית טיפוסית בימי בין הזמנים

8

השלט הזה צולם במשרד חרדי. יחיו הקנאים וייחנקו.

2

לא מחאה ולא נעליים: חנות הנעליים ‘נעלי גלית’ בגאולה הקים “אוהל מחאה” תחת הכותרת ”גם אנחנו מצטרפים למחאה, מחאת הנעליים”. צילומים: אופיר אילוז.

345

מודעה משעשעת שהתפרסמה במקומון בעיר החרדית רכסים.

6

מדיה חדשה לפרסום: ביצים!

14

תמונות ממוקד המידע של זק”א ורשות הטבע והגנים בחסות עיתון בקהילה וחברת הרץ

121314

חיים-אודסה-(אומן)-שפירא משגר גם השבוע מקבץ תמונות מעניינות מאומן. נ נח נחמ נחמד מאוד

7a17d663951606624e611fe3c8d8370e651a2ca612fce69647a4b232b0fcd693ad05c52f563db5eaf38f5e5adcc88170d62a0553ff07bd357b87bb258b00597au1u2u3u6u7u8u9

שרגא ניימן התחדש ברכב חדש בדיוק ביום ההולדת שלו. אנחנו מפרגנים מאוד, במיוחד לאור העובדה שבתמונה הבאה פגשנו אותו מדגמן משקפיים סטייל סמי עופר במחלקת היח”צ של ‘אפיקים’. אם אתם רואים אותו בקרוב, תמסרו לו ד”ש.

11

1

מזל טוב ליום הולדתם:

גל מור מ’חורים ברשת’, היחצן המוזיקלי תומר כהן, יניב יצחק הבאבא, נועם חייט, יואב ללום, הודה מילר מ’הביצועיסטים’ ועוד כמה חברים שקיבלו עוגה או גלידה עם זיקוקים בכמה מסעדות ברחבי הארץ.

דאצ’ה נעים!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. טוב, אין מה לומר, חזרתם לעניינים ביג טיים.
    תמשיכו ככה

  2. רק לי זה נראה מוזר?
    כבר פעם שניה שהחבר’ה הצעירים בקלמן מתלהבים יותר מידי מכל פיפס של תקציבון.
    רויאל חליפות – תקציב של מליון מאתיים בשנה. כאילו מה?!

  3. ראיתי את התקציב של רויאל עשיתם לי תאלול
    בחייאת חוצניק, מתחם המוחות הצליח או נכשל רק את האמת. אתם היחידים שלא קיבלתם פרסום אז אנא דייק על אף המינגלינג

  4. שימי, הצלחה או כישלון זה עניין יחסי.
    אם אני משווה את הפעילות הזאת למהלכי מיתוג וחיבור לקהילה של המתחרים -קרי סלקום ופלאפון – בשנה האחרונה, הרי שהוא הצליח מעל המצופה.
    אני רק מקווה שהמתחם הבא יהיה בירושלים בלי שיפרסמו אותו בגאולה בואכה מאה שערים.

  5. הפרסום עם/על הביצים הדליק אותי…
    ברגע שפתחתי ת’תבנית נזכרתי בתרצה ע”ה ובגיא יבדלח”א.
    איך לא חשבנו על המדיום הזה בפרוייקט הגמר?
    אבריימליות שכמונו…
    האמת, גיא אמר לנסות להתרחק מהמטבח…
    אבל אשמות אנחנו 🙂

  6. מי אמר מליון מאתיים… זו כנראה בסה”כ טעות קולמוס שנוספו 2-3 אפסים בסוף המספר.
    לפני כמה שבועות הם דיווחו על איזה תקציב של 800 אלף אם אני זוכר נכון,
    והנה, לא מיניי ולא מקצתיי!!

    ואם אתם שואלים אותי (ושימו לב מה השם שלי…), אז כלל הלקוחות של קלמן וה-V
    לא מגיעים (ביחד!) לכדי מליון ומאתיים אלף שקלים.

    וחוץ מזה, האם המשרד הזה פנתח נישה מגזרית בתוך המגזר?
    כי כל הלקוחות שלו (או לפחות כמעט) הם עמותות ומגייסי תרומות למיניהם.
    אולי הוא עלה פה על סטארט-אפ?
    טוב, לפי הנוכחות שלו במדיה לפחות (חצי עמוד אחת לכמה שבועות…),
    אז כנראה שממש לא.

    נו שויין, עוד אחד (מבין לא מעט) שמשחקים ב”משרד פרסום”.

  7. אהבתי את הפרסומות שתופסות אותך בביצים

  8. א. קוטיינר היית משו.
    ב. אם מדברים על קלמן וי, אז אולי עדיף כבר לגעת בנערוו של קוביס, שכל ששת התקציבים אינם מגיעים לא ל1200000, לא ל120000, אולי ל12000.
    ג. נועחם וקלמן, המון הצלחה.
    ד. זול בשפע, הבנתי שאתם מחפשים מדיות, אז הנה לכו על הביצים של דורות….

  9. לא יודע מי האחראי בקלמן v על שפע השטויות שיוצאות שם מידי שבוע
    אז הנה האמת לאמיתה
    הפירסומים שהם מוציאים זה בשיתוף עם דיזיין גרפומדיה
    את המדיה אדון רוט קונה לבד במחירים של אור החיים
    הפירסומים שיצאו עכשיו הם חלק מעסקה שלמה שעשו עם המודיע
    את היח”צ עושה להם בחור מוכשר בטירוף שעובד באחד המשרדים הידועים לנו [וד”ל]
    כל הרווח של קלמן v זה ההודעות שהמנהל קשרי לקוחות מפציץ +כמה שעות סטודיו
    קבלו תקציב של מעיינות 800.000 שח רויאל 120000 שח וקבלו משרד הזוי לחלוטין

  10. ולאף אחד אין שידוך לצדיק מאומן?
    קניתי 3 דיסקים ולא נושעתי.
    המסכן כבר יושב שם שבועיים..

  11. חברה הגזמתם, למה חוסר הפרגון הזה לקלמן? כואב לכם שמישהו מצליח?

  12. מפרגנים מאוד לקלמן
    אך משרד שמוציא על בסיס יומי דברים הזויים
    אז הצחוק בהתאם

  13. שרוף עליך קוטיינר ועל הישיבה הפולנית הזחוחה שלך!!!!!

  14. דודי היקר. מסתבר שכולך דיבורים ואין לך מושג בעניין של רויאל.אז כך:
    א. רוט אין לו שום קשר לחנות,אך ורק לייצור, כך שאפ’ את השמות אתה לא יודע.
    ב. אתה מוזמן לבדוק בהמודיע מי רכש את עיסקת המדיה של רויאל במאות אלפי ש”ח.
    ג. היח”צ והפרסום של רויאל מתבצע באותו משרד, לידיעתך.
    לסיכום, יחיו הקנאים ויתפוצצו !!!!!!!!!!!!!!!!

  15. מי מפרסם את נעלי גלית?
    אהבתי את האוהל

  16. קלמן,
    עד עכשיו “ידעתי” שאתה גדול
    עכשיו אני גם רואה את זה!!!!!

    (כן, לפי חוסר הפרגון….)

  17. לייזי היקר

    אם אתה רוצה להתעקש שאתם קניתם בהמודיע את המדיה שיערב לכם ויבושם לכם
    רק תתאמו עמדות במשרד. שכבר בשבועיים קיום מגלגל 2000000 שח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן