מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
זירת הפרסום השבועית של קו עיתונות עם המשך הסיקור על המחאה החברתית והשפעתה שכבר נראית לעין >> המיתוג החדש של תוצאות אפקטיביות לחברת ‘מיה’ >> מה יהיה עם חוק האלכוהול >> המבזקים, התקציבים והחידושים >> תהנו
NEW LOGO
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האם תמה עונת המלפפונים? לפי מדורו השבועי של יוסי צלניקר נראה שכן. עמוד עמוס מלא חומר טוב ומשובח >> משרדי הפרסום במגזר הכללי כבר מפטרים עובדים, מי מה וכמה >> מה הקשר לשינוי הסיקור של המחאה החברתית >> ועוד דעה מאשת פרסום מה יהיה אתנו >> פרסום ראשון: ‘מיה’ החברה שמחזיקה מעל 50% נתח שוק במגזר (ע”פ נתוניה) יוצאת במהלך מיתוג חדש מקיר לקיר >> הקרדיט כמובן ל’תוצאות אפקטיביות’ >> הלוגו החדש ומודעה חדשה שתראה אור בקרוב >> חוק האלכוהול פסח על היינים>> המודועת ליקבים ימשיכו כרגיל, למה >> על הקליפ המשודרג של נוחעם >> התקציבים החדשים שנכנסו למגזר >> פינה מקצועית על בידול, וגם הפינות הקבועות>> אל תפספסו

לחצו, קראו, ולא תתאכזבו

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. אני הייתי מגדיר את מיה יותר כמונופול במגזר החרדי, זאת חברה שדורסת את אוסם, טעמן, יוניליוור ועוד…

    הייתי אומר שהם חייבים קמפיין טלוויזיוני חרדי שני מסוגו, לרגל השקת המשך דריסת השוק…

    הייתי אומר שהם וקהלני קרמיקה, מובילים ביחד את שוק המזון.

    הייתי אומר שיפעת בקרת פרסום תספור גם את המודעה שבתוך המדור…

    הייתי אומר שאולי כדאי שמישהו יפסיק לעשות קופי פאסט, ויבדוק מה אפשר לעשות “בשביל העיתונאי שבך”…

  2. כמי שעבד בקמעונאות כמה שנים הבה ואתקן אותך

    מיה לא מתחרה באוסם כמעט, לא מתחרה ביונילוור בכלל, כן מתחרה בטעמן הרבה ובעוד רבים אחרים.

    לך למכולת ותבדוק איזה מוצרים יש למיה ואיזה למתחרים ואז תבין מיפה הגיע 50% נתח שוק, מקטניות, תבלינים, מוצרי אפיה, פרורי לחם והעולם מסביב, ועוד

    אתה מכיר מוצר של יונילוור שמתחרה? ואוסם, כמה תחומים ממה שכתוב למעלה הם עובדים?

    אז לפני שאתה קוטל באנונימיות מישהו שכותב בשמו המפורש לך תעשה שיעורי בית

    איכס

  3. דווקא מדור מאוד מוצלח הפעם
    הייתי אומר הרשי שתלך לעבוד ותפסיק להשתעמם

  4. המודעה של מיה נראית מצוין הלוגו קצת נדוש.
    מיה לדעתי גדולה מטעמן בהפרש ניכר אני מכיר את האורז שלהם ואת הפירות יבשים אבל הם חזקים גם בתבלינים ממתקים וכו’ ונראה לי שהם גם יותר ותיקים בשוק.

  5. אם תוצאות אפקטיביות יעשו למיה מה שהם עשו לטעמן צפוי למיה עתיד ורוד.הרבה יותר קשה לפרסם חברות כאלה מאשר לפרסם את אסם לדוגמא.

  6. חבל שמערכת ה’בחירות’ אינה פועלת. היא מעמידה את הצודקים למעלה והעקומים וממורמרים למטה.

  7. @ איש תקשורת:
    בכתבה נכתב “מיה הינה חברת המזון הגדולה במגזר החרדי, וחולשת על למעלה מ50% מהשוק החרדי”

    לומר שהיא חברת המזון הגדולה במגזר החרדי, יותר מאשר שזה שקר, זאת פשוט אמירה מגוחכת, אוסם, יוניליוור, שטראוס-עלית, טעמן ועוד, הרבה יותר גדולות במגזר ממיה.

    לפי הסברך היא לא חולשת על למעלה מ-50% משוק המזון החרדי,
    אלא יכול להיות שהיא חולשת על נישה קטנה בשוק המזון כגון קטניות או תבלינים,
    אז,
    א. זה לא מה שנאמר בכתבה.
    ב. אם זה נכון שיכתבו שהיא חולשת על שוק התבלינים, וואוו.
    ג. כמעט בכל קטגוריה שהזכרת למעלה (שכאמור הם נישות קטנות משוק המזון), יש למיה מתחרה שהוא לא פחות חזק מהם ואפילו יותר חזק.
    ד. הקטגוריה היחידה שבה מיה בטוח מובילה היא “העולם מסביב”.
    ה.לאור הדברים האמורים, זה רק לכבודו שהוא עשה קופי פאסט ולא כתב את דברי הבורות בעצמו.
    ו. הייתי מציע שצלניקר יחזור לשם העט “ספי בר חי”, (לפחות עד שהוא סוגר שנה בתפקיד עיתונאי) ,
    וכך גם אם הוא ימשיך לעשות טעויות של טירונים, אני אוכל לכוון ברזי העיתונות, את שם העט האנונימי, ולא את צלניקר עצמו.

  8. זו טעות של צלניקר.
    במניפסט של תוצאות היה כתוב “מיה הינה חברת המזון הגדולה במגזר החרדי, וחולשת על למעלה מ5% מהשוק החרדי” .

    לצלינקר התפלק לו 0 אחד קטן, וכבר פרצה לה מאומה. על לא מאומה.

  9. מיה גדולה משמעותית מטעמן זה ברור אבל היא בטח לא חולשת על 50% משוק המזון החרדי.

    יש תחומים שהם הכי גדולים כמו בתבלינים פיצוחים ואורז ויש תחומים שהם במקום טוב באמצע כמו ממתקים שמן מוצרי אפיה וכדו’.

    במציאות אין בית חרדי שלא תמצאו אצלו במטבח המון מוצרים של מיה.

    טעמן עושה הרבה רוח וצלצולים בוא נראה מה יעשו מיה, מה שמצחיק הוא שאותו משרד שבנה את טעמן עכשיו בונה את המתחרה הגדול שלו.

  10. איזה לוגו משעמם. כבר לפני שנים רבות כשראיתי תמוצרים של טעמן על המדפים לא יכלתי ליקנות אותם . אין לי מושג למה . אבל כניראה שהשקיות המשעמממות שלהם גם אומרות משהו גם לאחת כמוני שממש לא מאמינה בעיצוב גרפי ופירסום למיניהם. אבל היה להם מראה שלא משך אותי במיוחד. כשטעמן החליף את הלוגו שלהם חשבתי נו הגיע הזמן של מיה. ועכשו הם ניזכרו להחליף אבל הלוגו החדש יותר גרוע מהישן. עד שכבר החליפו לא יכלו לעשות משהו יותר מעניין. עוד יותר מדהים אותי הקופירייטר שעיצב את זה ועוד יותר שמיה הסכימה לקבל את הלוגו הזה…………. קיצור חבל מאוד…………… עד שיחליפו לוגו חדש יקח עוד הרבה שנים

  11. מה שלא מוזכר כאן, וחבל, המיתוג של מיה לא קשור לתוצאות.

    הוא נעשה על ידי חברת מיתוג חיצונית לחלוטין. תוצאות קבלו תוצר מוגמר, כזה ראה ופרסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן