מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורת ליל שישי בשטיבל בסימן “הדרת נשים” עושה סדר בכל החדש בתחום הפרסום והמדיה במגזר החרדי • תקציר עדכונים מהרשת עם לינקים שווים • לאומית יוצאת למכרז, מי יקח? • רדיו קול חי עם זיכיון שידור חדש • המודיע VS המבשר, והפעם על מגזין כלכלי שעדיין לא יצא • בקיצור פול חדשות • מהדורה מוארת במיוחד
החנוכיה של הצלם ישראל ברדוגו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה ע”א של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך עם מהדורה מוארת במיוחד. אתם מוזמנים להתרווח על הכורסא, לא לפני המלצת קריאה נדושה במיוחד.

המלצת קריאה: לאטקעס’ שומניים עם כוסית וודקה גריגוס ולקינוח – סופגנית דונאטס עם ריבת חלב.

עדכונים מהרשת

הנושא שהכי העסיק בשבוע האחרון את התקשורת בישראל היה נושא “הדרת נשים“. רבות כבר נכתב בנושא ברשת, אנחנו רק ניתן לכם תקציר קטן למקרה שפספסתם.

חרדיות נעים להכיר: נשות “חרדים נעים להכיר” לא עוצרות בפייסבוק ותחת שרביטה של יעל נבון-קליגר פותחות את הפה בתקשורת בראיון לכתב ‘ישראל היום’ יהודה שלזינגר. לינק לכתבה.

קול באשה: מגזין פירמה של גלובס – או בקיצור, המגזין הכי טוב בארץ לחובבי תחום הפו”ש והמדיה – הביא ראיון נפלא עם שדרניות רדיו קול חי, שהציגו את זוית ראייתן לנושא העצמת נשים במגזר החרדי. קליק לכתבה.

צאו לנו מהוריד: מוישה גוטמן, שבימים כתיקונם כותב בעיתון המודיע שיחק אותה בטור חרדי קלאסי בגלובס. הטור זכה ללמעלה מ 700 תגובות ויותר מ 350 שיתופים בפייסבוק. קליק לבלגן בגלובס.

חורים בכיפה: גם הבלוג הפופולארי חורים ברשת של העיתונאי גל מור הביא פוסט המבוסס רובו על הפינה החביבה עלינו כאן בפשקוויל – המבקר בפעולה. הכתבה זכתה בלמעלה מ 1400 שיתופים בפייסבוק. נייס 🙂

גוגל מוגל: שבוע שעבר הבאנו לכם אתר המדמה סופת גשמים עזה, השבוע גוגל החליטה להפתיע בסופת שלגים ערפילית. חפשו בגוגל את המונח: let it snow

לכבוד חנוכה, גוגל החליטה לפנק גם את העם היהודי בתזכורת חגיגית, חפשו בגוגל: Hanukkah

עדכונים מהשטיבל

לראותם בלבד: אי אפשר להחיל את העדכונים מהשטיבל, בלי להביא את הוידאו שהולך לשגע את הרשת החרדית. יהודי חסידי מביתר עילית מדליק נרות חנוכה בהתלהבות סוחפת ותמימה. אל תפספסו!

http://www.youtube.com/watch?v=xpdhs9Ws0m4

המכרז הלאומי: אתר אייס מדווח כי קופת חולים לאומית יוצאת במכרז על תקציב הפרסום של הקופה במגזר החרדי. לאחר ששלושת משרדי הפרסום הגדולים מחזיקים כולם בקופות המתחרות, מסתבר כי המשרדים האפשריים שיתחרו על התקציב הם: ‘מימד’; ‘תוצאות אפקטיביות’, שכבר התחרה במכרז הקודם והפסיד; ומשרד הפרסום ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר שטיפל בתקציב עוד בהיותו בטריו. אנחנו מהמרים על בראשית, אבל בל נקדים את המאוחר. אנחנו מאחלים לכולם בהצלחה.

אתר ללא אינטרנט: משרד הקד”N ‘ברמן הלפרט’ עם דיסק שלישי בסדרה ‘כולנו עם חמודי’ והפעם בחנוכה. לתקליטור הנוכחי מצורף ספר השירות הדיגיטלי החדשני, כשמכניסים את הדיסק למחשב נפתח אתר לא מקוון של כל שירותי כללית.

ליל שישי בשטיבל #71 1

קול חי ובועט: מועצת הרשות השנייה האריכה את זיכיון השידור לתחנת הרדיו האזורית ‘קול חי’ לארבע שנים נוספות, עד לתאריך 1 בינואר 2016. הארכת תקופת הזיכיון של רדיו ‘קול חי’ נעשתה בהתאם לכתב זיכיון מחודש אשר אושר על ידי המועצה. טקס הענקת הזיכיון נערך ביום חמישי האחרון. קבלו תמונות מטקס הארכת הזיכיון ברשות השניה.

צילום: גל יצחקי.

ליל שישי בשטיבל #71 2

ליל שישי בשטיבל #71 3

ליל שישי בשטיבל #71 4

ליל שישי בשטיבל #71 5

לא באופנה: מדוע רשתות האופנה מוותרות על השוק החרדי. כתבה מעניינת (לשם שינוי) של טלי פרקש ב YNET על יחס עולם השיווק הישראלי כלפי המגזר החרדי. שווה קריאה.

המבשר VS המודיע: כתבנו פה בעבר על מגזין כלכלי חדש שהולך לצאת בעיתון המבשר תחת השם ‘פיננסים’. ואנו תמהים: האם יושבי ביתר עילית לא מכירים את המגזין הכלכלי השנתי של עיתון המודיע שנקרא אף הוא ‘פיננסים’?! לידיעתכם: מישהו לחש לנו כי עיתון המודיע רכש את הזכויות על השם ‘פיננסים’ ובמידה והמוסף יצא עם השם המדובר, מתכוונים במערכת המודיע לתבוע את עיתון המבשר על הפרת זכויות יוצרים (!).

ליל שישי בשטיבל #71 6
מגזין פיננסים של המודיע

ואם אנחנו כבר בענייני פיננסים. עיתון המודיע קיים פאנל מיוחד של איגוד המים ‘מי שמש’ של העיר בית שמש, לקראת הוצאת המגזין הכלכלי בסוף השנה האזרחית.

צילום: יעקב לדרמן.

ליל שישי בשטיבל #71 7

ליל שישי בשטיבל #71 8

ליל שישי בשטיבל #71 9

הלוח המוכר: מנטה יצאו בקמפיין עבור המותג AEG עם רשת ‘צורף’ ו’תדיראן גרופ’. הבוקר התקשר מישהו לרשת צורף וביקש לקבל את המכונה למסירה עליה היה כתוב במודעה 🙂

ליל שישי בשטיבל #71 10
מכונת כביסה למסירה

המדריך החרדיל: מקומון חדש החל לצאת בימים אלו בירושלים מבית “המדריך החרדי” הגרסה החרדית של דפי זהב בירושלים:

ליל שישי בשטיבל #71 11

 

בא במייל

ליל שישי בשטיבל #71 12
הטיזר של הידברות?
ליל שישי בשטיבל #71 13
פרסומאים שימו לב - תגידו שלום לאותיות הקטנות
ליל שישי בשטיבל #71 14
צולם באבו גוש
ליל שישי בשטיבל #71 15
החנוכיה של הצלם ישראל ברדוגו

קרית קודש: במסגרת פסטיבל קולנוע יהודי בסינמטק ירושלים, הוקרנה הסדרת ק”ק קטמנדו אשר צפויה לעלות לשידור בערוץ 2 באמצעות זכינית ‘רשת’. יחיאל פליישמן שימש ‘כיועץ אמינות’ לסידרה העוקבת אחר התמודדות ופעילות בית חב”ד בקרב קהילת היהודים בנאפל.

ליל שישי בשטיבל #71 16
פליישמן על הבמה
ליל שישי בשטיבל #71 17
חול המועד נגמר - המודעה תוקנה לנר שביעי

מזל טוב לליזי פרינץ מ’בראשית’ להולדת הבת, ומזל טוב למנדי פרומר – הקופי הכי הכי מגל אורן BSD – להולדת בנו במזל”ט.

שבת שלום ואפרייליכן חנוכה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. ואף מילה על תחרות הקריאייטיב הירוקה של המודיע?

  2. הבנים שלי שיגעו אותי כבר עם החמודי הזה, אני כבר יודעת אותו בעל פה.

  3. נשמה טובה כתב:

    הבנים שלי שיגעו אותי כבר עם החמודי הזה, אני כבר יודעת אותו בעל פה.

    טובבב.. גם את רשימת הרופאים ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן