מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מדור הפרסום של קו עיתונות באיחור חנוכתי קליל: איך משרד הפרסום בראשית מפרסם במדיה הכללית • המיתוג החדש של ירושלים עיר הבירה • מה עומד מאחורי הקמפיין ההזוי של נוחעם • מבזקים חמדמדים והפינות הקבועות • חג אורים שמח
image001
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באיחור קל אנו מגישים את מדור הפרסום של רשת קו עיתונות מיום רביעי האחרון >> השבוע מדור זירת פרסום באווירה קלילה ונעימה: הקמפיין למגזר חילוני ספציפי של ‘אושר עד’, מוטי קוטיינר מספר מה עומד מאחוריו >> בירושלים ברקת מבסס שליטה, הלוגו והסלוגן החדים של עיריית ירושלים >> נוחעם העלה קמפיין גול עצמי, בשיחה עם יוסי צלניקר הוא מסביר מה עומד מאחורי זה >> ברמן הלפרט עם הדיסק החדש של חמודי והאתר נטול אינטרנט שצורף לשם >> עוד מבזקים והפינות הקבועות >> תהנו

לחצו כאן וקראו

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. יש לי רעיון!
    בכל מדור בעיתון שתדברו עליו, תדפיסו QR Barcode של העמוד בפשקוויל.

  2. נוחעם ידידי,
    עצה קטנה לי אליך,התחלת טוב חבל שאתה מדרדר את עצמך עם כל מיני גימיקים ילדותיים שאולי משעשעים אותך ואת שני עובדיך המסורים.
    פרסום זה מקצוע רציני לאנשים רציניים ואת “ההומור העצמי” שלך תשאיר לחברים ולבית.

    יש לך לקוח רציני אל תזלזל בו.

  3. בחייאת קוטיינר.
    לא ידעתי שהוא יודע להיות סחבק
    חשבתי שהוא פאפוק וד’בע.
    וואלאק אתה, הבאת אותה בהפוכה
    שיחקת אותה והכנסת לאשדוד סוס טברייני.
    פצצות לגבות, לזאת יקרא איש אשכוליות.

  4. – אהבתי את הגול העצמי של נוחעם. אחרי הכל הוא מצליח להשאיר את מקסי הלט בכותרות כמעט שנה שלמה של פרסום – ועל כך מגיע לו שאפו – טרומפלדור –

  5. @ ברביקיו:

    שמע חבר, בי 12 של מקסי הלט עוזר רק למצב רוח מדוכדך, לא לקנאה.

    מודעה מוצלחת מאד, נועזת ואמיצה!

  6. ברביקיו הנך הילד מהסיפור המלך עירום סוף סוף אחד שאומר בדיוק מה שרואה ולא מיילק רק בשביל להראות מבין בפרסום אני תמיד חשבתי שנוחם כל המודעות שלו איך לומר צריכות מפרשים איום ונויירא בסולם לא מפתיע ומקורי

  7. היי, חברים, קחו מקסי-הלט ותתחילו להירגע.

    נכון, לענ”ד ולדעת עוד רבים הפרינטים האחרונים אינם העפרונות הכי מחודדים בקלמר ויש כאן הרבה קצוות לא פתורים (בשלוף: אם ה’מה-שמו’ ממקסי לא מרוצה אז למה הוא שולח מתנה? ואם הוא שלח מתנה, אז למה נוחעם ושני עובדיו מצוברחים? וכן הלאה.. 🙂 הקופי, הקריאייטיב והארט התנגחו כאן ראש בראש ולא השלימו אחד את השני כמצופה מהם.)

    אבל אין צורך להתחיל בהשחזת סכינים ובצחצוח חרבות, גם אם מדובר בנוחעם, כולה סדרה לא מוצלחת (שנכון שהגיעה אחרי עוד סדרה לא מוצלחת במיוחד) אבל עד לא מזמן הבנאדם נתן בראש והקמפיינים קבלו ציון עשר!

  8. העיקר שיוסי צלניקר קלט את הפואנטה.
    רוצה רייטינג? דבר על נוחעם…

  9. המודעות של נוחעם הן בעיקר “לשימוש פנימי” חכמולוגיות ללא אסטרטגיה אמיתית.

    פשוט שטיבעל במלוא מובן המילה.

  10. חלאס! הנוחעם והמקסי הלט שלו יצא מכל חור אפשרי יאללה תקדם ותפסיק עם הייחצון תתחיל לעבוד!

  11. אם קוטיינר רוצה לפרסם את הסניף של אושר עד באשדוד, בקרב הציבור החילוני, הוא פשוט צריך שהגרערס שם יחילו את חוקי צרכניית גור בבני ברק,
    הווי אומר שעות נפרדות לנשים וגברים…

  12. רגע לפני שאתם מפרסמים את חוו”דכם וקוטלים את המודעה האחרונה של נוחעם, או זו שלפניה, או כל אחת אחרת, תחשבו רגע, רק רגע, וקחו בחשבון שהמשרד הזה מוציא כל שבוע מודעת פרסום חדשה לאותה חברה.
    יש כאן מישהו שיכול לעמוד במשימה כזו ולהוציא לאותה חברה כל שבוע, כל שבוע, מודעה קריאייטיבית ומעוררת ענין, ויחד עם זאת מובנת וברורה אפילו לשרה-ביילא מגאון הירדן 8/17 בית שמש?
    אני לא מכיר הרבה כאלו. מה שאני כן מכיר, זה הרבה ניקים שיודעים לקטול, שבוע אחד שזה משעמם, שבוע שני שהוא מתחכם.
    ולא שאני לא קטלן. רק הפעם כיוונתי לתגובות. לשם גיוונא בעלמא.

  13. די לקנאה בנוחעם, אולי לא תמיד הוא עושה נכון – בעצם כמו כולם.
    אבל ב’נכונים’ שלו, הוא אוכל דיי הרבה מתחרים.

    בהצלחה נוחעם ועשה טובה לעצמך, אל תתייחס לקנאים, כי הם אף פעם לא יגמרו..

  14. הלוגו החדש של העירייה זה חלק מהמדיניות המרושעת של ברקת לעקור מירושלים את תדמיתו כעיר של מסורת שמרנות ועתיקות וכו’, לת”א מס’ 2 עם בליינים סטודנטים והופעות רחוב, כמה מתאים שדווקא בימי החנוכה הוא מציג את הלוגו החדש “הצעיר והעדכני”. בימים ההם ובזמן הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן