כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מהדורת מלוה מלכה בשטיבל – מאת יוצרי ליל שישי בשטיבל, עולה לאויר עם שלל אייטמים וחדשות מתחום הפרסום והמדיה במגזר החרדי • תקציבים זזים, תקציבים באים, משרדי פרסום רבים ויש גם כמה שהחליטו לשנות מקצוע • בנוסף תמצאו במהדורה: גלריה מהכנס השנתי של גוגל; פרסום של  015 בחוצות ניו יורק; קד”מ של אקסטרא לפורים; ומגנט חביב מבית גל אורן לחברת אויס • נכנסים עכשיו  
GOOGLE (33)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שבוע טוב לבית ישראל ולגולשי אתרנו הצנוע. אחרי שבת מיוחדת עם שלושה ספרי תורה, הלל, מוסף ועוד, אנו די סקפטיים בצורך להעלות מהדורה נוספת. במיוחד שמן הסתם עסוקים אתם כעת לנענע קלות (או קשות, תלוי אם הגברת בסביבה) את ספרי הקודש שלכם, שלא נפתחו על ידיכם אפילו פעם את מאז הבר מצווה.

המלצת קריאה: בירה שנשארה במקרר מפורים, שאריות ביסלי ושאר ירקות.

מאה מילה

עיתוני המגזר הגיעו בסוף השבוע האחרון לשיא שיחזור על עצמו גם בסוף השבוע הקרוב. העיתונים היו עמוסי מודעות, ‘המודיע’ ו’המבשר’ פיצלו את תוספת ומוסף (בהתאמה) השבת שלהם לשניים, וכך חברו ל’יתד נאמן’ שעושה זאת בקביעות מאז המהפך האחרון (אקט שלא הוסיף ולו מנוי אחד. לעומת זאת פיוס עם חצר הרב שטיינמן תוסיף לעיתון מאסה גדולה של מנויים גם אם ישובו להדפיס אותו בצבע אחד).

ללמדך, שעל אף איומי המשרדים, הפחדות הפרסומאים, ונדודי השינה של מנהלי המותג, עמישראל קונה ורוכש כבעבר. מחאה חברתית – כאילו לא ביקרה פה, והמותגים המוכרים שבים ומחייכים אלנו בכל עונה מחדש.

מעבר לכביש

במורד הכביש: עוד זעזועים בשלמור אבנון עמיחי: אדם פולצ’ק, מנכ”ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, התפטר. בנוסף  מדווח גלובס, כי תקציבי ניופאן, סימילאק וטמבור בדרך החוצה מהמשרד.

 

בתוככי השטיבל

פרי העץ: אנשים נחמדים אנו ונוהגים מפעם לפעם להיעתר לבקשות של משרדים לשמור על חסיון מידע, למרות שהם לא סיפרו עליו בכלל. מה שהכי עובד עלינו זה משפט כמו ”תעשה טובה, הרבה כסף מונח כאן על כף המאזניים”. ומי אנחנו שנסכן פרוטה ליהודי שעובד עליו קשה מאוד בשביל לספק את יצר המציצנות שלנו. אז נתאפק השבוע ולא נכתוב את הדרמה שמתחוללת ביער.

פטור בלא כלום אי אפשר: פנינה ווינרב (אסטרטגיה ופלנינג באיזשהו משרד) כבר לא. למה? תתאפקו.

משחק הכסאות: התקציבים במגזר ממשיכים להסתובב בין המשרדים והשבוע אנו מדווחים כי לראשונה מאז קריסת החברה, עלו השבוע ב’מנטה’ בקמפיין מודעות רחוב ל’ספרי פלדהיים’. יודעי דבר מציינים שלא לציטוט: כי בעקבות ניסיון ההבראה של החברה בידי הנאמן שמונה, אין יותר תקציב פרסום מסודר, רק מה שמוכרחים, ובתקציב מקומי. מה שמסביר לנו את הפרידה השקטה והלא רשמית מגל אורן BSD.

מלוה מלכה בשטיבל #81 1

חתכה באיילון: בינה פלדשטיין (עם הפידבק) תעלה בשבוע הזה עם קמפיין של חברת הביטוח איילון, שבשליטת לוי יצחק רחמני. התקציב עמד עד לא מכבר, חסר אונים, בגל-אורן BSD.

תקציב מחמם: קבוצת ח.י. שמחזיקה במספר מותגי חשמל כמו תנור בלרס, הגיעה בשעה טובה ולאחר מאמץ רב לחיקם החמים של אנשי ‘מילר פוינט’. בקרוב יעלה תקציב נוסף.

עם הספר: ועדיין במילר פוינט. לאט לאט, ובלי ששמנו לב, תופסים אנשי ‘דני ספרים’ – לקוח נוסף של המילרים, עוצמה וחוזק במגזר. במיוחד לאור השינויים בתקופה האחרונה.

לא סגורים: גל אורן BSD עלו השבוע עם מודעת עמוד לעיריית בני ברק. בנוסף עלה עוד עמוד בעיצוב של גרפיקאי פרטי. התיק, אגב, לא עזב רשמי את אפיקים. אז מה היה שם? תחפרו קצת.

מזוזות ביתך: המחלקה החרדית של מקאן זכו במכרז של נתיב פיתוח. קמפיין דאבלים בעיצומו.

מים קלים: תוצאות אפקטיביות התחילו עם אפיקי מים מבית פז גז. מסיבת עיתונאים קטנה התקיימה השבוע, על השולחן עמדו בגאון מגוון בקבוקי שתיה מתוצרת ‘יפאורה’.

אומנות הנעליים: משרד הפרסום קליעה למטרה הוסיפו למותגי הנעליים בהם הם מטפלים גם את המותג האמריקאי נעלי פלורשהיים. מזל”ט.

לכס המלכות: דודי מרדר עובר לכהן כסמנכ”ל רשת ‘מלכות וקסברגר’. עד עתה הוא ניהל ביד רמה את השבועון השבוע בירושלים מבית קו עיתונות.

עוד נייעס

שואלים ודורשים: רבים מתקשים בימים אלו מה יהיה בעיתוני פסח. התשובות בידנו. אבל למנוע העתקת רעיונות על ידי מתחרים, נמתין מספר ימים בטרם נספר לקוראינו את שעתידים הם לקרוא בחג הגאולה.

סמל למקוריות: חברת התקשורת 015 עלתה בקמפיין ראשון מסוגו בשדרה ה-13 המרכזית בשכונת בורו פארק בניו יורק. שלט הענק פונה לישראלים המבקרים בארה”ב וכמו כן לתושבים המקומיים שיספרו לחבריהם מישראל כי הדרך הזולה ביותר להתקשר מישראל לארה”ב הינה באמצעות חברת hallo 015. הפעילות התבצעה בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום המקומי Media on the go בניהולו של איש הפרסום אייזיק איידליס.

פרסום של 015 בבורו פארק ניו יורק 4פרסום של 015 בבורו פארק ניו יורק 9פרסום של 015 בבורו פארק ניו יורק 8

תגגלו עלינו: רשמים ותמונות מכנס גוגל שנערך השבוע במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה. בתמונות: אין סוף של מיתוג מוצרי גוגל. הפקה מושקעת ביותר כיאה למלכי הרשת. הרצאות של בכירי גוגל ושאר מבינים בתחום. תפילת מנחה מאולתרת, וכמובן אוכל משובחחחח…. קרדיט צילום וסיקור : נחמן שלצר (באמצעות גלעקסי…)

GOOGLE (12)GOOGLE (13)GOOGLE (14)GOOGLE (15)GOOGLE (16)GOOGLE (17)GOOGLE (18)GOOGLE (19)GOOGLE (30)GOOGLE (31)GOOGLE (32)GOOGLE (2)GOOGLE (5)GOOGLE (7)GOOGLE (9)

 

פאפרצי ושאר ירקות

מלך מלכי הטשולנט: בישוב אפרת אשר בגוש עציון מתקיימת מידי שנה תחרות שנקראת “מלך הצ’ולנט”. גולש יקר הפנה את תשומת ליבנו לסרטון יוטיוב (2חלקים) המתעד את סדות הצ’ולנט בעיר הקודש ירושלים. משעשע בהחלט. על ההפקה: יחיאל פישמן.

מתקד”מים: הקד”מ החמוד של אקסטרא לחג הפורים.

הגלויה שעל המשלוחהמשלוחים הארוזיםוזה מה שיש.וודקה רד בול1וזה מה שיש.וודקה רד בול

עוד כמה דברים שלא שמתם לב אליהם.

2012-03-22 19.44.42
מגנט קדמ מבית גל אורן BSD לחברת אויס

header

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. הסיפור עם פלדהיים הרבה יותר מורכב ממה אתם חושבים. חבל שאתם לא רואים את התמונה הגדולה.

    לא ברור מה רציתם עם אפיקי מים של פז גז. מה בכלל?

  2. מז”ט לקליעה למטרה על הלקוח החדש- המודעות החדשות על המותג האמריקאי פלורשהיים מזמינות ביותר, ומשדרות יוקרה – מכובד ויוקרתי

  3. אהבתי בלשון המעטה את הליל/מוצ”ש הזה!
    יש פה הרבה נייעס לעוס וגם כמה סקופים מעניינים…
    בינה עם 012 זה חתיכת כאב לגל אורן ואם מצרפים לזה את הגניבה הגדולה של מנטה עם פלדהיים.. זה כבר אאוצ’ כואב מתחת לחגורה של אורן 🙁

    בלרס אגב, היו שנה שעברה במצב פרזנטציה עם אחד המשרדים דלעיל ולא סגרו איתם בסוף והמשיכו לעוד קמפיין צולע מבית ריש גלי והשנה סוף כל סוף החכימו והסכימו לעבוד עם משרד חרדי צעיר אמנם, אבל לפחות מישהו “משלנו” ולא עוד משרד דתי שמנסה למכור לחרדים.

    לא הבנתי את ההתלהבות מהאירוע של גוגל ואשמח להחכים ממישהו מה ואיך זה קשור לעולם השיווק והפרסום החרדי נטול האינטרנט הטמא?

  4. אין ספק שליבת הגרעין שבדובדבן שבקצפת שבפוסט זה
    היא האמרה של הבחור שבמאורת [מנהרת] הצ’ונט
    שהסיבה שהעוילם אוהב ומעדיף את הקארטאפל קוגעל, על פני הלאקשין –
    היא בגלל המשיכה הטבעית לאדמה ממנה לוקחנו.

    ממש אויוים ומוירעדיק,

  5. מעניין היה לראות את אומן ופלורשהיים מתנוססים על אותו גליון שרק חולק לשניים
    חיסכון אמרנו… לא!?

  6. האם יואל וקסברגר הולך בדרכו של מנדי פלדהיים? 🙁

  7. @ אישבער:
    מי שחושב על הכיס של המפרסם הוא בראש ובראשונה ‘מענטשט’

  8. בשוק שלנו אין “מענטשקייט” יש אך ורק אינטרסים ומהלכים
    (ואין לי כוונה למשרד מסויים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן