WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
עיתון ‘יום ליום’ יוצא במהדורה מיוחדת ויופץ ללא תשלום בעשרות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ, כדי להגדיל את שמו של הקדוש ברוך הוא
YOM LEYOM (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון ‘יום ליום’ בבעלות נעמה עידן יודפס במהדורה חודשית מיוחדת ויופץ בעשרות אלפי עותקים ברחבי הארץ. זאת, על פי ההודעה של העיתון, כדי “לקיים את רצון מרן באופן מלא ולהוציא לאור מהדורה מיוחדת שתעביר את מסר השלום לכל בית ספרדי בישראל, בין אם הוא חרדי, דתי או מסורתי”.

לעת עתה, העיתון יופץ במהדורה חודשית ברחבי הארץ, בדגש על איזורי הפריפריה. מטרתו של המהלך הנוכחי הוא “לחבר את העם למסרי היהדות שמרן חפץ להעשיר בהם את הציבור, כיון שעל פי השקפת הנהלת העיתון החדשה, זהו תפקיד הביטאון כפי שחזה והקים אותו מרן זצ”ל”.

נעמה עידן, מו”ל ‘יום ליום’ אומרת שזהו יום חג עבורם כביטאונו של מרן זצ”ל. “החזרה למקורות בדיוק ביום פקידת שנתו של אבינו הגדול היא סייעתא דשמיא, ואנו רואים זאת כשליחות וזכות גדולה לקיים את צוואתו ולפרוץ עם עיתון נקי, איכותי, ותוכן שמעורר גאוות יחידה בכל ספרדי לכלל בני יהדות ספרד.

“כבר לפני עשרות שנים מרן הורה ל’יום ליום’ את המסלול ורצה לאפשר לציבור החרדי ולעם שבשדות ליהנות מתקשורת נקייה מלשון הרע ורכילות, תקשורת מקצועית המסוגלת להציג את ההיסטוריה שלנו ואת הערכים של בני יהדות ספרד בגאון ובלי להתנצל. זהו התפקיד והחזון שלנו”.

"לקיים רצון מרן": עיתון 'יום ליום' יפיץ מהדורה חודשית חינמית בפריפריה 1

"לקיים רצון מרן": עיתון 'יום ליום' יפיץ מהדורה חודשית חינמית בפריפריה 2

"לקיים רצון מרן": עיתון 'יום ליום' יפיץ מהדורה חודשית חינמית בפריפריה 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן