דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
בימים הקרובים ייצא לפועל אחד המהלכים הדרמטיים שנראו בשנים האחרונות בענף הפרסום החרדי. כל הפרטים
OREN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד הפרסום השני בגודלו במגזר החרדי – “גל אורן” – בבעלות שרה גל ואורן אלימלך, מצרף לשורותיו את משרד הפרסום “אגס בראשית” בבעלותם של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן. ככל הנראה, רוב העובדים של “אגס בראשית” ימשיכו בתפקידם אך תחת המטריה החדשה של “גל אורן”.

בשנים האחרונות “גל אורן” איבד מעט את זהותו החרדית ורוב פעילותו התמקדה במגזר הדתי לאומי. זו הסיבה בגינה, לכאורה, מתבצע המהלך הנוכחי. “גל אורן” יחזיק ‘שלוחה חרדית אותנטית’ ובתוספת לכוח האדם הקיים במשרד (לאחרונה פוטרו מספר עובדים במסגרת ייעול המערכת ואף הופסק הוצאתו לאור של העלון הוותיק שבת בשבתו) יהפכו למשרד הפרסום הגדול והמוביל במגזר החרדי.

במסגרת המאמצים לצמוח ולקעקע הובלת שוק גם בקרב המגזר הסרוג, “גל אורן” צפוי ‘לבלוע’ גם את משרד יחסי הציבור הדתי “לרנר.קום”. לא זאת אף זאת, בפברואר אשתקד, בעלי “גל אורן” החליטו לאמץ את הנישה המתפתחת “פרסום בדיגיטל” ונכנסו כמשקיעים בחברת הדיגיטל “אקליפטוס”. תקופה קצרה לאחר מכן, החליטו בהנהלת “גל אורן” להקים מחלקת דיגיטל ולמסד אגף טכנולוגי “אין האוז” שיוביל גם את תחום הפרסום הדיגיטלי במגזר הדתי והחרדי.

הרבה מים זרמו בפאשקעוויל מאז שכתבנו את הפוסט הראשון על גל אורן לפני כ-9 שנים (5.11.08) או על פרסום אגס (29.12.08). נראה שהפוסט הזה מסמן נקודת דרך היסטורית במפת הפרסום החרדי. אם המהלך יצליח, גל אורן בסייעתא דשמיא צפוי להפוך למשרד החזק ביותר במגזר החרדי ובמגזר הדתי לאומי.

עדכון (9:21): ממשרד לרנרקום נמסר: בניגוד לפרסום, משרד האסטרטגיה, יח”צ והדיגיטל “לרנרקום” ממשיך במתכונת הנוכחית בהענקת שירותי המשרד ללקוחותיו כפי שעשה בהצלחה יתרה במהלך 10 השנים האחרונות. בשלב זה מתקיימים מגעים עם מספר גורמים המעוניינים בשיתוף פעולה ואם וכאשר יבשיל הדבר, נודיע על כך.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן