מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
הולך עם הלב: לאחר שקיבל פניות רבות מלקוחות בתחום הדיגיטל, לוינגר החליט להפוך לעצמאי. כל הפרטים כאן
LEVINGER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ידידנו משה לוינגר פרסם פוסט פרידה בפייסבוק וכך הודיע לעולם על עזיבתו את ‘תוצאות אפקטיביות’ ותחילת דרכו כעצמאי בתחום הדיגיטל.

“במשך שלוש שנים וחצי עשיתי את דרכי למשרדי ‘תוצאות אפקטיביות’ כל בוקר מאשדוד בואכה בני ברק”, כתב לוינגר. “במהלך עבודתי למדתי המון על שיווק, פרסום ויחסי ציבור, למדתי הרבה על ניהול צד לקוח, למדתי מהטובים ביותר. הרבה דברים טובים קרו לי ב”ה בשנים הללו, אבל הדבר הכי טוב שקרה לי הוא שזכיתי להיות חלק מצוות המשרד המדהים בניהולם של שעיה וריקי איצקוביץ היקרים.

“בהזדמנות זו אודה להם ולכל צוות המשרד – כל אחד בשמו ובכישוריו, על היחס המיוחד השורר במשרד, על השעות היפות, הלחוצות והשקטות, על הבריפים הברורים וגם על אלו שפחות. נהניתי, למדתי, החכמתי, ועל כך תודתי לכם. הגיע הזמן שלי לפרוש לעצמאות. אומנם אני עושה רילוקיישן, אבל נשאר אתכם גם מרחוק בלב”.

בשיחה עם ‘פאשקעוויל’ סיפר לוינגר כי לקח לו הרבה זמן לקבל את ההחלטה הזו. “ראיתי שיש פניות רבות מלקוחות והבנתי שיש ביקוש בתחום הזה, הבנתי שאם אני אוהב את מה שאני עושה ולקוחות אוהבים את מה שאני עושה, כנראה שזה זה”, סיפר איש הדיגיטל.

לדבריו, “מדובר בתחום תובעני ולא פשוט, בדיגיטל אתה מדיד כל הזמן והעבודה שלך שקופה. צריך לעבוד ביצירתיות רבה. מה שעבד אתמול, לא יעבוד בהכרח מחר. אבל הסיפוק בהשגת היעדים נותן את הדלק להמשיך בכל הכוח”.

אנחנו מאחלים לו המון הצלחה וכמובן טרגוטים מדויקים וים המרות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן