דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
ישראל כהן, משה ויסברג ואיתי גדסי צייצו “חורף זה בגיר” ושיתפו תמונות זהות של החנות. איך הגיבו הגולשים?
BAGIR
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חורף מתחמם: אחרי מספר חודשי חורף קיציים במיוחד, ותפילות שתיקנו הרבנים לפתיחת ארובות שמיים, גשמי ברכה שטפו סופסוף את ארצנו השחונה והפיד החרדי בטוויטר נשטף ביח”צ.

כמה עיתונאים חרדים צייצו הערב, בזה אחר זה, תמונות יח”צ של מדפי הסריגים והסוודרים בחנויות ‘בגיר’, בצירוף ההאשטג #חורף_זה_בגיר.

כתב כיכר השבת, ישראל כהן, צייץ: “בשעה טובה, החורף הגיע. עכשיו זה הזמן להשתמש בסוודרים והסריגים”. משה ויסברג, עמיתו מהאתר המתחרה, בחדרי חרדים, כתב: “הסערה החורפית הגיעה גם לבגיר. התנפלות גדולה על הסריגים כעת”. פרשן קול חי, איתי גדסי, צייץ: “הגשם הגיע לבני ברק וזה הזמן לחדש קולקציית חורף בבגיר”.

שלושה עיתונאים צייצו בגיר: כך נראה היום הפיד החרדי בטוויטר 1

מי שעומד מאחורי הציוצים השיווקיים הוא מנהל היח”צ של אפיקים, ציקי פרנקל.

חברים בברנז’ה, שכנראה לא זכו בסריג מחמם, מיהרו לעקוץ בציניות. יצחק פלדמן, המשרבט את הגיגיו ב’בקהילה’ צייץ: “יאללה, שיגידו בגיר, העיקר שיפסיקו להגיד גיליוטינה”. סגן עורך ‘משפחה’ שמעון ברייטקופף כתב: “לידיעת הצעירים: לפני שחורף היה בגיר הוא היה סתם קור וגשם”.

הצייצן חיים הלוי היטיב לסכם את המהלך השיווקי: “מה שמדהים פה שאפילו לא ביקשו ממכם לבוא לבחור, ועל הדרך גם לצלם, פשוט שלחו לכם את הסוודר עד הבית?! אותם תמונות בכל הציוצים”.

אנחנו מצפים לקבל לפחות צעיף, או מעיל אקסטרה לארג’.

שלושה עיתונאים צייצו בגיר: כך נראה היום הפיד החרדי בטוויטר 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן