כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הח”כ לשעבר הגיש היום תוכנית ספיישל לצד שמעון ברייטקופף. כל הפרטים
GUETA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהכנסת לתקשורת? יגאל גואטה, מי שכיהן כחבר כנסת מטעם ש”ס ופרש לפני מספר חודשים בעקבות ראיון שעורר סערה במגזר החרדי, הגיש היום תוכנית ספיישל ברשת מורשת לצד העיתונאי שמעון ברייטקופף.

במקום לסובב ולהסתובב: יגאל גואטה הגיש תכנית ספיישל ב'כאן מורשת' 1

לאחר פרישתו של הח”כ הצבעוני ובעל הלשון החדה, פנו אליו מספר כלי תקשורת כלליים, ולאחרונה דווח באתר ‘כיכר השבת’ כי גואטה סיכם עקרונית על הגשת תוכנית בתאגיד השידור הישראלי ‘כאן’, ובקשת 12, אך גואטה מיהר להכחיש את הפרסום וצייץ בטוויטר: “באמצע הטירוף של מכירות ערב החג התבשרתי שחתמתי עם התאגיד וקשת. ובכן, לא דובים ולא יער. מציע לכולם לבוא ולקנות סביבונים לילדים במקום לסובב ולהסתובב”.

אלא שהיום גואטה שידר פיילוט בתחנת ‘כאן מורשת’ כשלצידו סגן עורך ‘משפחה’, שמעון ברייטקופף. בדף הפייסבוק של ‘כאן מורשת’ נכתב: “אחרי שחולל סערה, פרש מהכנסת והפך לסלב בפריים טיים, הוא מגיע לראשונה לרדיו: ח”כ לשעבר יגאל גואטה מגיש תוכנית רדיו משלו בספיישל חגיגי. ממש עכשיו, 12:00, בכאן מורשת, יחד עם שמעון ברייטקופף. האם הוא מתכנן לחזור לפוליטיקה?”.

כזכור, בשבוע שעבר דיווח השדרן דוד חכם, המגיש ב’כאן מורשת’ תכנית אקטואליה בשעות הבוקר, כי בתאגיד החליטו על סיום עבודתו. ההודעה גררה תגובות תמיכה בחכם וקריאה להשאירו בתפקיד. במקביל, דווח כי מי שנמצאים במגעים עם התאגיד לשדר תכנית אקטואליה הם העיתונאים מענדי גרוזמן ואלי ביתאן. גרוזמן, כבר מגיש בתחנת ‘כאן מורשת’ את התוכנית ‘התוועדות’ מידי ליל שישי.

האם התוכנית תהפוך לקבועה?

גורם ב’כאן מורשת’ לפאשקעוויל: “היום הגיש תוכנית ספיישל. לגבי העתיד, ימים יגידו”.

אנחנו אופטימיים.

צילום: כאן תאגיד השידור הישראלי

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן