WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
“מענדי וביתאן” ישדרו תוכנית אקטואליה ויחליפו את “חכם על הבוקר”. כל הפרטים
BITAN GRUZMAN1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘מענדי וביתאן’ – כך תיקרא תוכנית האקטואליה החדשה שתשודר מדי בוקר בתחנת הרדיו ‘כאן מורשת’, בהגשת הצמד הנון-קונפורמיסטי מענדי גרוזמן ואלי ביתאן.

במסגרת השינויים בתחנת הרדיו ‘כאן מורשת’, השניים יחליפו את התוכנית ‘חכם על הבוקר’ בהגשתו של דוד חכם, ששודרה באותן השעות. כפי שדווח בפאשקעוויל, הנהלת ‘כאן מורשת’ החליטה לסיים את החוזה של חכם. על פי הדיווחים, בכאן מורשת סיכמו עם חכם לכתחילה לתקופה של חצי שנה, שהוארכה במספר חודשים, אך לבסוף החליטו להוריד את התוכנית.

המהלך לחילופי גברי נתקל בביקורת צולבת מצד חברי ומעריצי ‘חכם על הבוקר’, אך הצמד החדש הבהיר כי דחה פעם אחר פעם את חתימת החוזה בכדי שלא לפגוע בחכם, אך לאחר שהתוכנית ירדה סופית בעקבות חילוקי דעות שהתגלעו בין חכם למנהלי ‘כאן מורשת’, הסכימו השניים להגיש את התוכנית החדשה.

גרוזמן הודיע על התכנית החדשה בפוסט ארוך כהרגלו, בו כתב: “שעות ספורות לפני תום השנה של הגויים, שמח לספר שחתמתי ב’כאן’, תאגיד השידור הישראלי. נגיש אקטואליה חרדית-דתית, נביא את כל מה שעל סדר היום. נחפור ונעמיק בנושאים החדשותיים עם מרואיינים מהשורה הראשונה ומגישי פינות ייחודיים … המוטו שלנו: להתייחס לנושאים המדוברים בשיא הרצינות. להתייחס לעצמנו בשיא הלא רצינות”. גרוזמן חשף כי הוא צפוי לערוך ולהגיש במחלקת ‘כאן דיגיטל’ סדרה שלדבריו “תעסוק בנושא מרתק”.

עוד כתב: “מודה מאוד לאנשי ‘כאן’ על האמון וההזדמנות. מצאתי בית תקשורתי שבאמת ובתמים רוצה לעשות תקשורת איכותית, מגוונת, מקורית, ולהביא משהו חדש לגלי האתר, למסך ולרשת החברתית”.

ביתאן, כדרכו היה קצר יותר וכתב: “ביחד נפרק את האקטואליה לגורמים ונבנה אותה מחדש, נראיין, נצחק, נתווכח ונשתה לשכרה (קפה בלבד) כל בוקר מהשעה שמונה עד שהשעה עשר תפריד בינינו”.

פאשקעוויל מאחל בהצלחה ומזכיר: החכמה היא לא לקום מוקדם, אלא לישון מאוחר.

בוקר טוב: מענדי גרוזמן ואלי ביתאן יגישו תוכנית אקטואליה ברדיו 'כאן מורשת' 1

מימין לשמאל: לימור גריזים-מגן, מנהלת התוכן ברדיו “כאן מורשת”; לי-אור אברבך, סמנכ”ל חטיבת הרדיו; מענדי גרוזמן, הטאלנט החדש; אלעד טנא, סמנכ”ל חטיבת הדיגיטל.

בוקר טוב: מענדי גרוזמן ואלי ביתאן יגישו תוכנית אקטואליה ברדיו 'כאן מורשת' 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן