WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
חגי הוברמן ושמואל בן צבי מצטרפים לצוות הכותבים של עיתון ‘יום ליום’. כל הפרטים
BAKEHILA SIGALIOT (17)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מינויים חדשים במערכת ‘יום ליום’: השינויים והתמורות שהחלו בעיתון מאז שינוי הבעלות לפני כחצי שנה ממשיכים, והפעם שני עיתונאים מצטרפים לקאדר הכותבים: חגי הוברמן ושמואל בן צבי.

הפרשן הצבאי חגי הוברמן יכתוב טור שבועי בנושאי צבא וביטחון תחת הכותרת ‘על הכוונת’. הוברמן נחשב לאחד הכתבים הוותיקים בסיקור הצבאי ושימש בתפקיד זה גם בעיתונים ‘מקור ראשון’, ‘המבשר’ ו’בקהילה’. נכון להיום הוא עורך את העלון הדתי-לאומי ‘מצב הרוח’.

בעבר עורר הוברמן סערה, כשפרסם סטטוס בפייסבוק בו כתב “האם גם אתם חיים מאז אמש בתחושה, שהתואר המתאים למרן הרב עובדיה יוסף שליט”א הוא ‘בוגד’?”. בעקבות הדברים הוברמן הושעה מ’בקהילה’. בהזדמנות אחרת קרא שלא לדאוג לעולם הישיבות החרדי, “אני מודה שדמעה אחת לא תיגר מעיני, אם אראה את ישיבות פוניבז’ מיר, סלבודקא וחברון גם יחד, עומדות במצבה של ישיבת חכמי לובלין בפולין”.

הוברמן: “אני שמח להצטרף אל צוות הכתבים של העיתון ‘יום ליום’, עיתון שאמנם שונה בתפיסתו מהשקפת עולמי הדתית, אבל מביא תקשורת נקייה, ערכית, חפה מהשמצות ומקיצוניות פוליטית, אל העם על כל מגזריו, ובעיקר מכבד את כל גדולי ישראל מכל המגזרים. אני שמח שניתן לי לתרום לקוראיו מידיעותיי וניסיוני בנושאים הצבאיים והביטחוניים של מדינת ישראל. אעשה הכל על מנת להעשיר את הקוראים בידיעות ופרשנויות בנושאים אלו. כה לחי”.

בנוסף, הצטרף הכתב שמואל בן צבי, שיסקר את הנעשה בקהילות היהודיות ברחבי העולם. בן צבי הצעיר, עבד בעבר באתר ‘כל הזמן’ ובאתר JDN. “שמח להצטרף למשפחת ‘יום ליום’. אני מודה למנכ”לית ולעורך על האמון שנתנו בי, ובטוח שיחד עם כל צוות העובדים וההנהלה, ה’עיתון לאנשים טובים’ ימשיך להוביל ולהצליח”, אמר בן צבי.

נעמה עידן, מנכ”לית ובעלים של ‘עיתון ‘יום ליום’: “אני שמחה להרחיב את השורות ולהתברך בכתבים ופרשנים מעולים שיעשו את תפקידם נאמנה. נמשיך להביא תקשורת מקצועית אמיתית ואיכותית לכל שכבות הציבור”.

יוחאי דנינו, עורך החדשות: “חגי איש כביר מעש, וכמובן שאני יכול להיות לתלמידו בתחום התקשורת. שמואל כתב צעיר ונמרץ שהוכיח את יכולותיו, אני מברך אותם לרגל ההצטרפות למשפחת ‘יום ליום’ ומקווה שנמשיך לעשות חדשות טובות אמיתיות ואיכותיות”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן