מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
זה מה שהיה בהשקת המשרד החדש של ביטאון ש”ס. פרטים ותמונות
HADERECH (7)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון ‘הדרך’, ביטאונה של תנועת ש”ס, חוגג חצי שנה להיווסדו ואמש נערך טקס קביעת המזוזות למשרדי המערכת החדשים של העיתון בבית שמש.

במעמד השתתפו חבר מועצת חכמי התורה ויו”ר הוועדה הרוחנית של העיתון הגר”מ מאיה, יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, נציגי ש”ס ברשויות המקומיות וחברי מערכת העיתון. גם מצד המפרסמים נרשמה נציגות, איסר בריסק (בולטון), אורן אלימלך (גל אורן), יגאל רווח (אפיקים), האחים ביכלר (האחים ביכלר) ועוד.

הגר”מ מאיה עמד באירוע על כוחה של התקשורת ואמר: “כל כלי תקשורת צריך שמירה מיוחדת, כי יש לו הרבה כוח ביד. הוא יכול לנצל זאת להפצת תורה וזיכוי הרבים או ללשון הרע חלילה. אין דרך אמצעית. ברוך ה׳ עיתון הדרך זכה לסייעתא דשמיא מיוחדת. אני מתפלל בכל יום שאצליח במשימתי שלא תצא תקלה תחת ידי”. עוד הוסיף: “בעזרת ה׳ העיתון יביא 22 מנדטים לש”ס”. והקהל הקדוש חייך ואמר אמן.

דרעי סיפר על הקמת העיתון ואמר כי מדובר ב”פלא גדול”. הוא הגדיר את יעדי הביטאון ובין היתר אמר כי הוא “הציב בגאון את הנהגת מועצת חכמי התורה בראשות הנשיא מרן ראש הישיבה שליט״א, המובילה את כל המאבקים של היהדות הנאמנה”.

דרעי חזר גם על הבטחות עבר, כי העיתון יהפוך ליומון, כשהוא אומר כי בשלב הראשון הוא יחל לצאת גם במהדורת אמצע שבוע ואח”כ כאמור במתכונת יומית.

בהמשך הטקס נשאו דברים גם העורך הראשי אברהם דוב גרינבוים שהודה לבעלים ולצוות העיתון, ראש העיר אבוטבול שהודה על הבחירה בעירו כמשכן המערכת, ומנהלי משרדי הפרסום שהעלו זיכרונות עבר: איסר בריסק סיפר על ילדותו בנתניה והקשר שלו עם תנועת ש”ס והגר”ע יוסף ויגאל רווח נזכר בימי הבראשית של ביטאונה לשעבר של ש”ס ‘יום ליום’.

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 1

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 2

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 3

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 4נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 5

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 6

נחנך המשרד החדש של ביטאון 'הדרך' 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. פרופגנדה של שס כך גם המבשר של בועטי המודיע

  2. משרדי פרסום מה תעשו עכשיו אוי אוי אוי עיתון חדש ותקציב הפרסום לא השתנה מה לא תפרסמו אצל מכלוף

  3. לאלה ששואלים מה עושים אלה שעומדים בעוד אלה שיושבים אחראים לשמור על הצלחות ריקות אז התשובה הם אחראים לכבות את הנרות

  4. מה יהיה עם מפלגת ש”ס בראשות ובנשיאות הגאון הרב ארי’ מכלוף דרעי שליט”א, קודם חשבו שאם יתקפו את רדיו קול ברמה כך יגעו ל-17 מנדטים כמו שהיה להם, ואח”כ שזה רק חיזק להם את הרדיו בפרסום וכו’ הם החליטו שהקמת עיתון זה יוסיף להם לפחות 11 מנדטים (כמו שהיה לש”ס בתקופת אלי ישי), ועכשיו כפי שהשמועות אומרות וגם שמעתי מאחד בפנים שהעיתון בדרך לקריסה כלכלית הם מסתפקים ב-5 מנדטים (כפי הראיון של השדרן השס”י אבי מימרן לגלובס בשבוע אחרון), מה יהיה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן