גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
העורך הראשי של אתר ‘בחדרי חרדים’, מני גירא-שוורץ, הודיע על פרישתו. יעקב גרודקה הפוליטי ימלא את חסרונו. כל הפרטים
MENI - GRODKA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יעקב גרודקה יחליף את מני גירא-שוורץ 1

העורך הראשי של אתר ‘בחדרי חרדים’, מני גירא-שוורץ, הודיע היום על עזיבתו את התפקיד, את מקומו ימלא יעקב גרודקה, מי שכיהן עד כה ככתב הפוליטי של האתר.

גירא-שוורץ, נחשב לאחד מוותיקי “הדור הצעיר” בתקשורת החרדית, וכבר מעל לעשור מכהן בשורה של תפקידים במדיה המשודרת והכתובה. לפני כשנתיים וחצי מונה לתפקיד העורך הראשי של בחדרי חרדים.

היום צייץ גירא: “תם פרק נוסף, אינטנסיבי ועמוס. האתגר: להביא את בחדרי חרדים למקום ראשון. כשלש שנים אחרי, עם צוות כתבים ועורכים תותחים, הוכתר האתגר בהצלחה ואפשר להמשיך לפרויקט הבא. וגם לחזור לעשות את מה שאני אוהב, נפגש בקרוב על המסך והמיקרופון. בינתיים בחלון שנוצר, פנוי להרצאות, הנחיות ושאר ירקות”.

מו”ל האתר, הפרסומאי מאיר גל צייץ בתגובה: “מני היקר תודה רבה לך על חלקך החשוב בעוצמתו והובלתו של האתר החרדי הגדול בעולם. אני בטוח שכישרונך ויושרתך יבואו לידי ביטוי בכל מקום שאליו תמשיך. בהצלחה בהמשך הדרך!”.

בהמשך צייץ גל את זהות מחליפו של גירא-שוורץ, יעקב גרודקה, שמצידו כתב: “אני מודה למו”ל מאיר גל על האמון הגדול מהרגע הראשון ולמני שוורץ שבלעדיו לא הייתי ב’בחדרי חרדים’. למדתי ממנו המון והוא שימש לי כדוגמה וכמנטור. ‘בחדרי חרדים’ ימשיך להוביל סדר יום חרדי, בהגינות ובמקצועיות”.

גרודקה, החל את דרכו באתר חרדים10, בהמשך עבר לערוך את אתר קול חי, ובשנה האחרונה הוא משמש ככתב הפוליטי של בחדרי, בתפקידו זה הוביל שורה של פרשות וחשיפות. בנוסף הוא משמש כפרשן ברדיו קול ברמה.

מי שקורא את הודעותיהם של אנשי ‘בחדרי’, לא יכול לפספס את ההדגשה על “האתר החרדי הגדול”, גירא-שוורץ אף הגדיל לעשות וכתב במפורש כי הצליח באתגר להביא את האתר ל”מקום הראשון”. המתחרים בכיכר השבת לא יכלו לעבור על כך בשתיקה, ובכתבה שפרסמו על החילופין, הוסיפו בסוף הבהרה: “יצוין כי לפי כל המדדים, אתר ‘כיכר השבת’, מוביל במקום הראשון על פני כל האתרים החרדים האחרים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן