מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
הודעה רשמית מטעם המשרד מבשרת על המנכ”לית החדשה של ‘אפיקים’. כל הפרטים
AFIKIM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חילופי גברי בהנהלת 'אפיקים': ליזה יופה תחליף את אביטל מזרחי 1

סופסוף מצאו מחליפה: חודשים רבים לאחר שנודע בענף הפרסום החרדי כי אביטל יזדי מתכננת לפרוש מהנהלת משרד הפרסום ‘אפיקים’, היום התבשרנו כי ליזה יופה תחליף את מקומה.

בהודעה הרשמית מטעם המשרד נכתב כי אביטל מזרחי, שהחלה את דרכה לפני כחצי יובל בימי הקמת קבוצת ‘אפיקים’, פורשת מתפקידה. מזרחי פעלה בכל שדרות הניהול במשרד והובילה יחד עם הבעלים יגאל רווח את ‘אפיקים’ להישגים גדולים ומשמעותיים בתחום הפרסום החרדי.

את תפקידה ב’אפיקים’ תמלא ליזה יופה, בעלת רזומה עשיר של עשרות שנים בעולם הפרסום. יופה כיהנה בין השאר כסמנכ”לית הלקוחות במשרד ‘ראובני פרידן’ וכמשנה למנכ”ל במשרד ‘דרורי שלומי’.

יגאל רווח: “אני מודה לאביטל על שהשקיעה את מיטב שנותיה בקבוצת אפיקים ותרמה את תרומתה הגדולה לעיצובו כמשרד מוביל שוק. תרומתה התבטאה במגוון תחומים, ניהול עובדים, אסטרטגיה שיווקית במגזר החרדי ועוד. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. אקדם בברכה את גב’ ליזה יופה שמחליפה את אביטל בתפקידה, אין ספק שכניסתה למשרד תצעיד קדימה את קבוצת ‘אפיקים’, הצלחתה – הצלחתנו”.

על לקוחות משרד ‘אפיקים’ נמנים חברות כמו: אסם, סנו, חברת החשמל, מפעל הפיס, עיריית ירושלים, יקב תבור, פאגי מקבוצת הבינלאומי, קבוצת בגיר, כללית, אופטיקנה, מי עדן, קבוצת בזק, פרי מבורך, חסלט ועוד.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן