גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הפתעה בענף הפרסום: מנכ”ל חברת ‘נתיב מדיה’ נכנס כשותף במשרד הפרסום הצומח וינהל את הצד הפיננסי והעסקי של החברה
KROIZER (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד האסטרטגיה והפרסום ‘שחור ולבן’ מעצים את תפיסתו בענף הפרסום החרדי עם כניסתו של שותף-מנהל חדש, נתי קרויזר, המשמש במקביל כבעלים ומנכ”ל של חברת ‘נתיב מדיה’, המעניקה מגוון פתרונות פרסום משלימים למשרדי פרסום מסורתיים. קרויזר צפוי לרכז ולנהל את הצד העסקי והפיננסי, כשהוא מביא עימו ניסיון מקצועי עמוק ומשמעותי, לצד השותפים שמעון רווח וקיוי הס שימשיכו להוביל את האסטרטגיה והקריאייטיב של המשרד.

חשיפה: נתי קרויזר נכנס כשותף-מנהל במשרד הפרסום "שחור ולבן" 1
מימין: קיוי הס, שמעון רווח ונתי קרויזר

קרויזר החל את דרכו בעולם הפרסום לפני כעשור, לאחר שהקים חברה קטנה להדבקת מודעות בבתי כנסת בירושלים. בתוך זמן קצר הזניק את עסקיו והביא לשגשוג החברה שבבעלותו, חרף האתגרים והמכשולים הקיימים בענף. במהלך השנים ביצע רכישות ומהלכים עסקיים אשר הניבו פירות וכך החל להציע ללקוחותיו שירותי פרסום היקפיים נוספים. חברת ‘נתיב מדיה’ מעניקה שירותי פרסום נלווים לכלל משרדי הפרסום החרדים, ולדברי קרויזר היא צפויה להמשיך להתנהל בנפרד ממשרד הפרסום ‘שחור ולבן’ ולהעניק שירותים מקצועיים לכלל משרדי הפרסום.

קרויזר נחשב לאחד המנהלים הצעירים והמבטיחים בתחומו, וכניסתו כשותף מלא במשרד האסטרטגיה והפרסום ‘שחור ולבן’ צפוי להעניק לשני הצדדים הכפלת כוח ואחיזת רוחב בענף, כאשר מעתה יוכלו לספק שירותי פרסום בהיקף של 360 מעלות, לאור השילוב בין שדרת האסטרטגיה והקריאייטיב למערכות הביצוע והפקות הדפוס. מהלך זה, ללא ספק, יתרום להמשך פריצתו של ‘שחור ולבן’ קדימה, כאחד המשרדים הדומיננטיים בתחומם.

לפני שש שנים, לערך, הבאנו בפאשקעוויל דברים שנאמרו בישיבת צוות של המשרד הצעיר דאז ‘שחור ולבן’, על ידי השותף שמעון רווח: “חודשים ספורים אחרי שפתחנו מחלקות ייעודיות לפלנינג, אסטרטגיה, קריאייטיב ויחסי ציבור – לקוחות מתדפקים על דלתנו. למען האמת, כשפתחתי את המשרד לא תכננתי להיות משרד פרסום רגיל, רציתי להתמקד בדברים מסוימים מאוד כמו עיצוב ומיתוג, אבל הלקוחות דרשו יותר והלקוחות שלנו מקבלים את מה שהם מבקשים. ההכרח לא יגונה, והנה מצאנו את עצמנו בתנופה אדירה של פעילות בזכות השירות שאנחנו מספקים, המקצועיות והסוכריות כאן על השולחן”.

נדמה כי מאז עברו הרבה תקציבים במסדרונות ‘שחור ולבן’, והמשרד לא הפסיק להתרחב ולהתפתח. נכון להיום, עובדי המשרד החדש והמרווח במגדלי בסר מטפלים בתיקים משמעותיים ועוסקים בעיקר בתכנון אסטרטגיה ופעילות פנים-ארגונית עם העמותות הגדולות בישראל וכן מטפלים בלקוחות פוליטיים ‘בנגלה ובנסתר’. בין לקוחות “שחור ולבן” ניתן למצוא את עיריית בני ברק, עיריית מודיעין עילית, איחוד הצלה, עיתון המודיע, ועד הישיבות בארץ ישראל, קרן השביעית, כוללי רינה של תורה, מלונות כינורות ואריסטוקרט, רוגע תיירות ונופש, סיטי קאר, שלכם, פרויקט הנדל”ן מרום ירושלים ולקוחות נוספים.

בשיחה שקיימנו עם קרויזר לרגל המהלך העסקי המעניין, הוא נשמע אופטימי מאוד. “לצד תפקידי כמנכ”ל חברת ‘נתיב מדיה’ שממשיכה לפעול בנפרד, אני שמח על כניסתי למשרדי ‘שחור ולבן’, המהווה עבורי מרחב מרתק של צמיחה כמשרד המוביל בתחומו באסטרטגיה ובהובלת מהלכי עומק. יחד עם ההנהלה המקצועית, נוביל בס”ד את המשרד ליעדים משמעותיים ושאפתניים כבר בקרוב”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. כאחד שמקיר ומוקיר את נתי
    עוד מימי צעירותו
    כאיש שאינו מתפשר על חצי..
    רק עבודה מושלמת ומושקעת
    ברצוני לאחל
    שיגסוג והצלה בכל
    נ ב. מבחינתי משאד שחור לבד מתחלק ל שנים
    לפני נתי ואחרי .
    בהצלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן