מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
קובי רוטנברג מונה למשנה למנכ”ל וינהל את מערך הפרסום והשיווק של האתר; פישל רוזנפלד מונה לתפקיד עורך הראשי
FISHEL ROZENFELD KOBI ROTENBERG
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קובי רוטנברג ופישל רוזנפלד מצטרפים לאתר 'ביזנעס' 1

אתר הכלכלה של המגזר החרדי ‘ביזנעס’ עובר שדרוגים ומצרף לשורותיו את קובי רוטנברג בתפקיד משנה למנכ”ל עם אחריות על מערך הפרסום והשיווק של האתר, ופישל רוזנפלד בתפקיד עורך ראשי. יענקי מייזליש, ששימש עד כה כמנהל השיווק של האתר, עבר לתפקיד מנהל פיתוח עסקי של ‘ביזנעס’.

רוטנברג הינו יועץ שיווק ואסטרטג העוסק בתחומי הפרסום והשיווק השונים כ-13 שנים ובעברו היה שותף במשרד הפרסום ‘מנטה’.

רוזנפלד, הנמנה בין העיתונאים הצעירים במגזר, שימש בעבר ככתב המוסף הכלכלי של ‘קו עיתונות’, שם ביצע תחקירים מיוחדים בנושאים כלכליים. כמו כן, הקים את מערכת ‘בחזית’ להפצת תוכן באינטרנט.

“מערכת ‘ביזנעס’ היא מדיה נחוצה ביותר בימים אלו בהם הנושאים הפיננסיים עולים שוב ושוב לכותרות, ולא תמיד מהסיבות הנכונות”, אמר רוטנברג, “השאיפה שלי היא להיות חלק ממערך המדיה האיכותי, החזק והמשודרג של ‘ביזנעס’ – שיתן דגש על עולם התוכן הרצוי לציבור הקוראים המתעניין בעולם העסקים, הכלכלה, הצרכנות הנבונה – וישפיע על סדר היום של הציבור החרדי כולו”.

לדברי רוזנפלד, “אתר ‘ביזנעס’ הוא כלי התקשורת היחיד במגזר החרדי הנוגע בכיסו של הצרכן החרדי. אתר ‘ביזנעס’, בו התחלתי לפני כשנתיים את תחום הסיקור הכלכלי, מהווה אבן דרך משמעותית בהתאמת הידיעות החיוניות לקורא החרדי בצורה נקיה ומקצועית. אני גאה לחזור הביתה בכוחות מחודשים ורעננים ולעמוד בראש צוות הכותבים המובילים את סיקור הכלכלה החרדית”.

גם מנכ”ל ‘ביזנעס’, רועי רבי, הגיב למינויים: “אנו גאים לצרף את רוזנפלד ואת רוטנברג למשפחת ‘ביזנעס’. ככלי תקשורת מוביל במגזר החרדי בכל ענייני הכלכלה, אנו נמצאים בהתפתחות תמידית, ומחוייבים לשאיפתנו להציב בראש המערכת אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה. אנו גאים לצרף אלינו כוחות רעננים עם רזומה עשיר של עשייה ויכולת אישית. המינויים החדשים הינם חלק מתכנית נרחבת לשדרוג והרחבת מערך התוכן והשיווק, שתצא לפועל כבר בתקופה הקרובה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן