גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לקראת יום ההילולה של רבי מאיר שפירא מלובלין, מחולל הדף היומי, עלה קמפיין ענק לעידוד עלייה לקברו. כל הפרטים
LUBLIN1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עשרות אנשי פרסום ומדיה נרתמו לטובת מיזם מדהים, קמפיין ענק לעידוד עלייה לקברו של מחולל הדף היומי, הרב מאיר שפירא מלובלין, שיום פטירתו יחול בתאריך ז’ במר חשוון. מי שעומד מאחורי היוזמה וההפקה הוא איש האסטרטגיה חיים קליגר.

לקראת יום היארצייט של ר’ מאיר, עלה במדיה החרדית (אתרים, עיתונים ורדיו) קמפיין ענק שמטרתו להחדיר את יום הזיכרון למייסד ‘הדף היומי’ בקרב הציבור תחת הכותרת “כולנו בניו”. במסגרת השקת הקמפיין, עלה לאוויר אתר ייחודי בו ניתן לבחור דפי גמרא וללמוד אותם לקראת סיום הש”ס שייערך לעילוי נשמתו, ביום היארצייט, סמוך לקברו בהר המנוחות בירושלים.

שוחחנו עם קליגר ושאלנו אותו מה גרם לו לפעול במרץ כה רב למען המטרה הזאת, ועוד בתקופת בחירות כה עמוסה במסגרתה הוא יועץ למועמדים בארבע ערים שונות. “הכל התחיל מכך שבשנה שעברה, ביום היארצייט, עליתי לציונו של רבי מאיר שפירא זצ”ל, אך למרבה הצער הייתי המתפלל היחיד שם. מאוד הצטערתי וחשבתי לעצמי שזה לא הגיוני שאנשים טסים לקברי צדיקים מסביב לעולם, ולקברו של מייסד ומחולל הדף היומי העולמי, אף אחד לא מגיע.

“רשמתי לעצמי לקראת יום ההילולא הנוכחי לגבש תוכנית מסודרת על מנת לקדם את המודעות ליום היארצייט של רבי מאיר שפירא זצ”ל. הקמפיין תוכנן להיות מקיף וגדול על מנת שהמסר יגיע לכמה שיותר אנשים, שגם יעלו לקברו של ר’ מאיר זצ”ל, וגם ילמדו לעילוי נשמתו. לצורך כך פניתי לאנשי המדיה במגזר החרדי, איתם יש לי היכרות רבת שנים, וכולם נרתמו בחפץ לב.

“בהתחלה פניתי לאבי רוזן, מנכ”ל רדיו קול חי, הצעתי לו לעשות שת”פ בנושא והוא אמר שצריך לבדוק את הנושא. מאוחר יותר חזר אלי, לאחר שדיבר עם הרב שלו, ואמר שהוא שמח להעמיד לטובת הפרויקט את כל מה שצריך מהרדיו. לאחר מכן פניתי לעיריית ירושלים, ליוסי דייטש ושלמה רוזנשטיין, עשינו סיור במתחם הקבר, כדי לראות מה צריך לעשות בכדי להנגיש את המקום למתפללים, מבחינת תאורה, נגישות, אוהל וכו’. חשבנו על כל הפרטים, וכל מי שפניתי אליו לא דרש כסף.

“לאחר מכן פניתי לקיוי הס, שותף במשרד הפרסום ‘שחור ולבן’, ואמרתי לו שאשמח אם הוא ייקח את הפרויקט על עצמו. הוא הסכים בחפץ לב. זה פרויקט שלהם מבחינת עיצוב. ואז התחילה המשימה הגדולה: לפנות למדיה. אני חושב שאנו בקמפיין שעלותו נאמד בכחצי מיליון שקלים, שכולו נעשה בהתנדבות מלאה. זה מדהים ביותר, מי כעמך ישראל!”.

קליגר מדגיש כי חשוב לתת קרדיט לכולם ומתחיל לפרט: “חשוב לתת קרדיט לעיתונים המודיע, המבשר, בקהילה, המחנה החרדי, יום ליום, קו עיתונות, מרכז העניינים, בשבע, מגזין זמן, שיחת השבוע, שחרית, אתרי האינטרנט החרדים, ynet, נתי קרויזר מ’נתיב מדיה’ שתרם פרסום חוצות רחב היקף, פרסום גיל על מודעות רחוב בערים החרדיות, שמחה מרגליות שהקים אתר אינטרנט ייחודי שייאפשר לנו לעשות סיום הש”ס ליד הציון ביום ההילולא, תודה גם לכל החברים בקבוצת פאשקעוויל שנענו לקריאה ושיתפו פעולה בצורה יוצאת דופן ואלטרואיסטית, על מנת שנוכל לקדם את המיזם המדהים הזה”.

בשולי הדברים מזכיר קליגר את העובדה העצובה כי רבי מאיר שפירא לא השאיר אחריו ילדים. “זה כואב מאוד, ולכן נרתמתי לטובת העניין. בשנה הזו, מה שאנחנו רוצים זה שבמהלך יום ההילולא, הציון יהיה מלא באנשים שיבואו להתפלל על ציונו ולזכור את היהודי הענק הזה שהיוזמה שלו מאחדת את כל חלקי העם היהודי”.

רוצים להצטרף למיזם? לתרום את חלקכם המקצועי? הגיבו כאן ונחזור אליכם.

ללימוד דף או שניים לקראת סיום הש”ס ביום ההילולא לחצו כאן

מרגש: עשרות אנשי פרסום ומדיה נרתמו לטובת מיזם מדהים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן