WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
כל הפרטים על הקאמבק המפתיע של חסידישקייט בהנחיית מנחם טוקר
HACDSHKAIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברוך מחיה הדיסקים: מנחם טוקר מפתיע עם הקאמבק של 'חסידישקייט' 1

לאחר יותר מעשור של הפסקה, ‘חסידישקייט’ חוזר אלינו למסכים והתוכנית צפויה להיות משודרת און ליין בתדירות חודשית.

אין חרדי בוגר שלא מכיר את סדרת התקליטורים ‘חסידישקייט’ אשר קבעה סדר יום בתרבות החרדית לפני שני עשורים. בפתחה של התוכנית הראשונה, הגדיר מנחם טוקר את תוכן התקליטור כ”תוכנית אירוח”, אך למעשה זו הייתה תוכנית שהיא הרבה יותר מכך. במהלך התוכניות השונות טס טוקר לאנגליה, ארצות הברית, צרפת, מצרים ועוד מדינות, שם ראיין את אנשי המוזיקה והתרבות החרדית. בנוסף הביא טוקר ב’חסידישקייט’ סקירה של החיים היהודים מעבר לים, על המסעדות, בתי הכנסת, ארגוני החסד והתרבות החרדיים של חו”ל.

בכל דיסק שיצא היה ראיון עם זמר, שעל פי רוב ביצע את אחד מלהיטיו. בימים ההם יוטיוב לא היה קיים (קשה לדמיין את זה, אה?), כך שלא היו קליפים של שירים חסידיים בהישג יד, ובכך הביא טוקר לראשונה את הבשורה לציבור החרדי. מלבד זאת, היו בתוכנית מערכונים שונים, סיפורי ‘דוד החקיין’, פינות אוכל ומתכונים, הלכה, תורה ומועדים, וכן, גם קצת תוכן ממומן ופרסומות.

הרווחיות של ‘חסידישקייט’ לא הייתה גדולה, כיוון שבדרך כלל כאשר יצא דיסק אחד הוא היה נצרב בהמוניו בצורה פרטית, כך שמצד אחד התוכן אכן הגיע לכל בית חרדי, אך מאידך הרווח למפיקים ולאנשים שעמלו על התוכן לא היה רב.

עם הזמן קם מתחרה ל’חסידישקייט’. היה זה כאשר איש התקשורת והמוזיקה קובי סלע יצא עם מוצר דומה בשם ‘אקטואליש’. בשלב מסויים ‘אקטואליש’ ו’חסידישקייט’ התאחדו למוצר אחד בשם ‘סידיש’, ולפני כעשור הדיסקים הפסיקו לצאת.

“המוצרים האלו הקדימו את זמנם מבחינת פרסום”, מספר קובי סלע בשיחה עם פאשקעוויל. “למכור דיסק אחד זה נחמד, רק שמיד היו משכפלים אותו. כעת, טוקר הולך לעשות מגזין וידאו שניתן יהיה לרכוש בדיסקים אך יהיה זמין לצפייה בכל האתרים החרדים. כעת הוזמנו אני ועוד כמה חברים לפאנל נחמד לתכנית הראשונה. יהיה מעניין”.

מנחם טוקר מאשר את הפרשנות העסקית של שותפו לשעבר. “אכן הקדמנו אז את זמננו. במרוצת השנים קיבלנו פניות מהמון מאזינים וצופים שגדלו על חסידשקייט והתגעגעו, אז החלטנו לעשות זאת במהדורה אולפנית וקצבית יותר”. לגבי התכנית הקרובה טוקר חושף כי היא תהיה סביב נושא המוזיקה. “יהיה פאנל מאוד רציני ובועט, יהיו זמרים כמו ישי ריבו, מוטי שטיימנץ, שוואקי ואחרים, זה הולך להיות משהו נחמד ויסקר גם את הקליפים שיוצאים”.

בנוסף לשידור באתרים, ‘חסידישקייט’ צפוי להיות מופץ גם בדיסקים שיחולקו חינם בריכוזים חרדים, עבור משפחות שאין בביתם חיבור לאינטרנט. לדברי טוקר, הדיסק הראשון יופץ בשלושים ושבעה אלף עותקים.

ובכן, נראה כי מעתה, מידי חודש בחודשו, הציבור החרדי יזכה לתוכנית מגזין מעניינת ומגוונת על כל מה שחדש בתרבות החרדית בהגשה הייחודית של מנחם טוקר.

פייר? התגעגענו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן