WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
“אחרי שבועות של הכנות אינטנסיביות, ביום חמישי הקרוב זה קורה: כנס ליוצרים חרדים והשקת הפרויקט החדש שאני לוקח חלק בניהולו”
BERMAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי שעבד במשרדי פרסום גדולים ואף ניהל את מחלקת הדיגיטל של גל אורן, רפי ברמן מגשים חלום ישן. בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב ברמן כי לפני בערך חמש שנים סיים קורס עיצוב גרפי ומכיוון שהיה כבר “מוברג” בעולם הפרסום החרדי, יצא שחבריו היו משתפים אותו הרבה בעבודות שלהם ובתהליך ההשתלבות בשוק העבודה. “זה השפיע עלי עד כדי כך שפרויקט הגמר שלי בקורס היה מיתוג לסטודיו חברתי שעוזר לבוגרי הקורסים להשלים תיק עבודות ולהשתלב בשוק”.

כעת, לאחר שהספיק לצבור ותק ושם של איש פרסום ודיגיטל מהשורה הראשונה, ברמן קיבל את ההזדמנות להגשים את החלום. “אחרי שבועות של הכנות אינטנסיביות, ביום חמישי הקרוב זה קורה: כנס ליוצרים חרדים והשקת הפרויקט החדש שאני לוקח חלק בניהולו – תכנית ‘BizUP’ לגברים חרדים העוסקים במקצועות העיצוב והמדיה”.

ביקשנו ממנו לפרט מעט על התוכנית. “תכנית BizUP היא חממה ראשונה מסוגה שתשמש כקהילת יוצרים מתחומי המדיה והעיצוב, שמוקמת בימים אלו ע”י ביזמקס”, מסביר ברמן. “החממה תפעל בשיתוף פעולה של ביזמקס עם בית פרוג, ג’וינט ישראל תבת ובנק הפועלים. מטרת החממה היא לספק למשתתפים ליווי מקצועי ואישי וכלים מעשיים במטרה להפוך את הפעילות שלהם כעצמאיים לטובה ונכונה יותר. המשתתפים יעבדו כקהילה שתקדם שיתופי פעולה בין החברים.

“השקת הקהילה תיערך במסגרת כנס מקצועי ליוצרים עצמאיים בתחומי המדיה שיתקיים ביום חמישי הקרוב במתחם ‘ביזמקס’ בירושלים. האירוע, שיהיה פתוח לקהל הרחב של גברים חרדים העוסקים בתחומים אלה, יכלול הרצאות מקצועיות מדמויות מובילות בתחומם”.

ברמן מסביר כי הניסיון של מתחם ‘ביזמקס’ מוכיח שקהילות של עצמאיים בתחומי עיסוק ייעודיים, תורמות משמעותית לצמיחה של כל אחד מהחברים בקהילה. “המטרה הברורה של קהילת BizUp היא לעזור אחד לשני בתחומי הפרסום, המדיה, העיצוב והצילום, לסייע בקשרים, לחזק שיתופי פעולה ולחבר בין לקוחות פוטנציאלים”.

הכנס ייערך במתחם Bizmax – ביזמקס, הצבי 15, ירושלים | יום חמישי, ט’ חשון תשע”ט 18.10.2018 | 19:00

לפרטים נוספים על הכנס ורכישת כרטיסים לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן