גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לאיזה נושא יינתן פוקוס מיוחד במבצע הנוכחי? מיהו הקהל המגיב ביותר לקמפיין המופנה לכלל הציבור והאם מדובר בקמפיין האחרון בסדרה? עם דובר אגד רון רטנר
בב-12.12_Page_11
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהלכים שמתגלגלים טוב טיבם לחזור על עצמם ומבצע “הנהג שלנו”, ששב אלינו בפעם השלישית, כבר צבר חזקה שהטביעה אותו עמוק בהוויית הנוסעים. עד כדי כך הוא מוכיח עצמו שבאגד מבטיחים, לשאלת המדור, שזו אינה הפעם האחרונה. “לא מתחייבים לעלות כל שנה, אבל ברור שעוד נחזור” – מבהיר הדובר רון רטנר.

הפעם הראשונה הייתה ב-2014 השנייה ב-2015 , אז גם קבלה אגד את אות “מגשים ישראל ” שהוענק על ידי נשיא המדינה מטעם המועצה לישראל יפה, כשאחד הנימוקים שהוזכרו היה אודות התנהלות הנהגים האנושית הראויה לכל הוקרה.

אחרי הפוגה קצרה ממשיך המבצע לנסוע ועל סמך שיתוף הפעולה הרחב בפעמים הקודמות הצפי הוא לאלפי סיפורים גדולים על מחוות קטנות, שירגשו את כולם. מדובר במהלך תדמיתי מובהק המיועד לכלל הציבור בישראל ולא מפתיע שהוא תופס במיוחד את הקהל החרדי, שלדברי רטנר משתתף במבצע בשיעורים מאוד גבוהים. לא רק בשל היותו משתמש כבד בתחבורה הציבורית, אלא בעיקר בשל הכרת הטוב הטבועה בו המקבלת כאן כר לביטוי שהוא אוהב.

במבצעים הקודמים נמנו קרוב ל-3,500 עדויות מהשטח על התנהגותם יוצאת הדופן של הנהגים. גם הפעם מחכים לסדר גודל דומה, כשהפוקוס המיוחד ייתן לנושא מיוחד לא פחות של עזרה למוגבלויות עם הנחיה מיוחדת שנתנה לצוות השופטים להעניק משקל ייתר לנושא, שתפס מאד במבצעים הקודמים.

ואם מדובר בקמפיין המופיע כמעט על בסיס קבוע, כנראה שאגד מפיקה ממנו תועלת רב כיוונית, כפי שעולה מדברי רטנר המבהיר: “הקשיים המוכרים בתחבורה הציבורית הפכו את הנהגים לשק חבטות של ציבור הנוסעים. התופעה חמורה במיוחד בשנים האחרונות בעידן המאפשר ביוש דרך הרשתות עם הפצה מהירה של כל מידע, ולך תוכיח אחרת. העדויות רצות במהירות בלי שיאפשרו לבדוק את נסיבות ואמיתות הדברים וכך מתפרסם רק צד אחד של הנהגים, שאינו מייצג נאמנה את התמונה.

“אגד, כמי שמסיעה מידי יום כמיליון נוסעים ממטולה ועד אילת, מרגישה שנהגיה ראויים לקונטרה הזו של משובים חיוביים מעודדים שהם לא מקבלים מספיק”, מסביר רטנר, “המהלך הזה לא רק מסייע מבחינה ארגונית פנימית ומשפיע לטובה על לכידות הנהגים שסוף סוף מסתובבים עם ראש מורם, הוא גם משנה משמעותית את התנהגותם כלפי הנוסעים ובעיקר את התנהגות הנוסעים כלפיהם במהלך המבצע וגם לאחריו.

“חשוב לנו לחזק את תדמית הנהגים שנפגעו בשנים האחרונות, שכן הם הפכו כתובת ישירה טבעית ונאשמים כמעט בכל עיכוב, מחדל או כשל גם כשהאוטובוס איחר או לא הגיע על רקע תאונה או עבודות בכביש ואלף ואחת סיבות אחרות”.

עוד מוסיף רטנר: “במקרה דנן כולם יצאו נשכרים. הנהג הזוכה, שירוויח טיסה לחו”ל, והסיפור הנבחר שיזכה את בעליו בשלל פרסים, כולל טיסה בארץ או לחו”ל. ככה מיחצנים מעשים טובים ומרימים מורל לחברה ולנהגיה. סעו לשלום, ניפגש כאמור בפעם הבאה”.

הנהג של אגד חוזר: "הקהל החרדי משתתף במבצע בשיעורים מאוד גבוהים" 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן